~ Viikko 21 ~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli -84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heip! Hyppään joukkoonne tuolta vkolta 18...alkovat nimittäi sit jo vkolla 17 :headwall:
Tilanne täl hetkellä on kp6/28-30,yk2 ja toiveissa 4muksu.

Tääl muute sataa tiskirättejä siis räntää isoilla"hiutaleilla".

KESKIVIIKKO 2.5.2007

Bunny....................kp 2/28-32.................yk 12.....1. toiveena
PulttiBois................kp 6/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 6/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 6/25......................yk 2.......1. toiveena
Epskeps.................kp 6/26-31.................yk 1.......2.toiveena
Ursula....................kp 6/28-30.................yk.2.......4.toiveena
Jahvetti..................kp 7/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 7/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu35.................kp 7/28-30..................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la....................kp 8/28-31..................yk 3.......1.toiveena
Kalenteri................kp 8/29......................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 8/28......................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 8/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 9/29-32.................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 9/27-36................yk 2.........1. toiveena
Äityli -84................kp 12/34....................yk 9........2. toiveena

Moikka!!

Nyt on sitten vappu vietetty, eipä tullut ihmeemmin juhlittua. Kelikin on ollut niin kolea, nytkin taivaalta tulee vuoron vettä ja vuoron räntää. Tulis jo kesä ja lämmin :flower: .

Nyt tulis tyhmä kysymys, mut mitä vaikutusta siitä greippi mehusta?
Onko siitä apua tohon raskautumiseen?
Ite oon syönyt nyt kuukauden päivät multitabs-raskaus monivitamiinia, siitä kun vois olla jotain hyötyä raskautumiseen. Ens tosin tiiä autaako mitään, mut käytetään nyt kumminkin eihän siitä haittaakaa voi olla. =)

Joku kyseli kesäloma suunnitelmista, Ite oon kotona kesän (hoitovapaalla) ja mies pitää 4 viikkoa lomaa heinä-elokuussa. Haaveena ois päästä käymään muumimaailmassa (äidin lemppari) ja jos sitä kävis samalla sukuloimassa. Muuten taitaa kesä mennä mökkeillessä.

Täytyy toivoa, että olis se salamatkustaja jo mukana kesän touhuissa.

Muumi: eikös se greippimehu lisää liman eritystä, joten oviksen bongaa ja tuntee helpommin. Mä koitan samaa konstia tässä kierrossa, ja ostin tosiaan myös niitä raskaus-Multitabseja ;) Pidetäänpä siis peukkuja, että näistä nikseistä ois apua!

Täällä Turun suunnalla on koko päivän paistellut aurinko, joten ollaan ilmeisesti onnellisessa asemassa =)

Kiitos kiitos,kiva yhes jännäillä.

Mietin tuota greippimehuu itekki jos alkas juomaa...ei varmaa olis pahaks ollekaa.Vitamiineikii pitäs syödä,mut ne tabletit on niii vaikeet ottaa :laugh: ...on nii kova homma ;)

Heissan kaikille!

Täällähän jo melkeinpä ruuhkaa :) Ulkona tosiaan sataa vuorotellen räntää ja vettä, mutta minäpä istun täällä töissä ja odottelen kotiin pääsyä. Koko loppuviikko pitäisi iltavuorossa jaksaa. Mutta sitten ensi tiistaina alkaa monen päivän vapaa =) Esikolla tosin ensi viikolla jännät paikat kun mennään leikattavaksi, mutta niin pieni operaatio, ettei mitään komplikaatioita pitäisi tulla.

Oviksesta en osaa sanoa mitään, tuli kyllä kaksi viivaa, mutta en osaa sanoa oliko ovulaatio vai ei. Mitään oireita ei ole ollut, ja siitä syystä en ole sitä bongannut aikaisemminkaan. Peittoja kyllä pöllyteltiin ,että jos vaikka olis osunu ja uponnu ;)
Kohta voikin jo sitten alkaa etsimään itsestään niitä "olemattomia" oireita :laugh:
Kaapissa on varuilta kaksi testiä, mutta yritän (niinkuin aina) pihtailla pitkään.

Bongailu onnea ja plussa tuulta (tän rännän tilalta)

Iltaa kanssa sisaret :)

Vai greippimehua. Pitäisköhän itsekin kokeilla eihän siitä ainakaan haittaa voi olla kun sisältää paljon vitamiineja, jos vaikka piristäisi, kun on viime aikoina niin julmetusti väsyttänyt vaikka aivan normaaleita öitä olen nukkunut.

No, huomenna on muutenkin kauppapäivä joten pitänee kurvata mehu ja vitamiini hyllyjen kautta.

Tylsyyden huippu mies iltavuorossa :)

Lapsukaiset onneksi jo tuhisevat peittojensa alla. Sinne siyä pitää kai itsekin suunnistaa ettei huomenissa suu vallan repeä.

Torstai 3.5.2007

Bunny....................kp 3/28-32.................yk 12.....1. toiveena
PulttiBois................kp 7/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 7/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 7/25......................yk 2.......1. toiveena
Epskeps.................kp 7/26-31.................yk 1.......2.toiveena
Ursula....................kp 7/28-30.................yk.2.......4.toiveena
Jahvetti..................kp 8/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 8/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 8/28-30..................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la....................kp 9/28-31..................yk 3.......1.toiveena
Kalenteri................kp 9/29......................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 9/28......................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 9/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 10/29-32.................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 10/27-36................yk 2.........1. toiveena
Äityli -84................kp 13/34....................yk 9........2. toiveena

*muoks muoks*: Muokkasin Jossun nimimerkkiä uuteen uskoon :) <br><br>

tänään on sitten täti väistynyt sivuun. tai oikeastaan jo eilen..
joten nyt alkaa ahkera puurtaminen :laugh: :p
aika leppoisin mielin ollaan liikenteessä, ei mitään yritys- yritystä laiteta päälle vaan hommaillaan niin kuin hyvältä tuntuu ;)
eli suomeksi: ei pakko pullaa eikä stressiä asiasta- siitä tulee plussa jos on tullakseen :heart: :whistle:

mulla pari vapaata edessä, sitten yövuoroja muutama ja taas vapaata joten mukava viikko tiedossa-- ainakin ehtii touhuta, tosin yöt vähän sotkee kuvioita :kieh:

Heippa!

Ihan kävin täällä taas ilmoittamassa olemassaolostani. :wave: :) Täällä ei mitään kummallisempaa, pahin kuume on vapun palstatauon aikana hälvennyt ja toistaiseksi olen nyt sillä mielellä, että tämä kierto "vähän avusteinen tjot" ilman tikuttelua. :laugh: Saas nähdä, miten tässäkin aatoksessa sitten pysytään.

Täällä ei kummempaa, täti on häipynyt eli harjoittelun aika... Ovistahan mun ei kannata vielä kymmeneen päivään odottaa, iloinen ylläri olis kuitenkin, jos tulis kohdalle jo aiemmin. Niinpä siis vähän tällaista tylsää. Sitähän tämä alkukierto vähän on, rasittavan tylsää kuumeilumielessä, etenkin kun ovis tulee mulla niin myöhään.

Olin monta päivää vähän pettynyt ja tympiintynyt tädin tulemisesta, joten teen itselleni palveluksen, jos yritän nyt pysyä nahoissani enkä liikaa toivo ja odota plussaa. Olin tädin tulon jälkeen jo ajatellut, että menisin välittömästi lääkärille selvittämään, onko luteaalivaihe liian lyhyt ja mitä sille voi tehdä, mutta nyt olen vajonnut suunnilleen flegmaattiseen rauhallisuuteen ja ajattelin katsoa vielä tämän kierron.

Täällä on ollut puhetta greipeistä ja lisäravinteista, ja sen ajattelin kyllä itseni hyväksi tehdä, että menen etsimään apteekista tai luontaistuotekaupasta jotain mahdollisesti raskautta edistävää. Eipä se pahitteeksi ole mulle muutenkaan, on vähän nuutunut olo tautisesta keväästä yms.

Ok, lasta nukuttamaan... Yritystä kehiin, kellä tärppihetket käsillä! ;)

T. Kalenteri

Täällä ei nyt ole juurikaan kertoilemisia ollut...enemmän sitten kierron loppupäässä =) :kieh:

En nyt sitten tiedä, et olisiko mulla kp 8 VAI kp 3....menkat jokatapauksessa kohtapuolin (viimeistään ylihuomenna) loppumassa...et ovista ootellaan ensiviikollasitten jokatapauksessa =) Luulen kyllä nyt, että mennään tuon kp 3 mukaan, mutta pidetään lista entisellään ;)

Helou, piiitkästä aikaa...

Mäpäs oon keksinyt alkaa käydä salilla, niin ei tartte kokoaikaa pohdiskella näitä vauvajuttuja. Muutenkin oon jotenkin hiukan saanut kuumetta laantumaan, eikä meilläkään enää aatella että vauvan on ihan pakko tulla, tulee jos on tullakseen siis.

Oon myös koittanut keksiä paljon muuta puuhastelua (ei ole ollut kovin vaikeeta), harrastuksia montamonta ja onhan täällä kotonakin valtavasti aina hommaa. Etenkin tuolla pihalla sais aina olla könyämässä, kerkeis vaan noilta muilta harrastuksilta :D

Kummia ovismaisia tuntemuksia on alavatsalla ja -selässä. Mitä lie. Koitan olla ajattelematta koko asiaa. Nyt taidan alkaa hipsiä nukkumaan. Öitä!

Nostetta pinollemme.

Miten muuten sen greippimehun kanssa? Onko siinä jokin määrä paljonko sitä pitäis nauttia? Vois vaikka kokeilla oliskos siitä apua...

Vähän on mielimaassa, kun huomenna pitää mennä hautajaisiin. Tosin en ole ko. miestä edes koskaan tavannut, kun on noita uuden (nykyisen) miehen sukulaisia. Eikä olla pahemmin sukuloitu, kun ollaan toisistamme vain nautittu =)

auttakaahan "tyhmää" mammaa :whistle: :snotty:

olen raskauslaskurilla laskenut jo mahdollista laskettua aikaa. tai katsonut miten menisi.
mietityttää että miten siinä lasketaan kierron pituus tai siis jos mun edellinen kierto ennen näitä menkkoja jotka juuri loppui oli 35 päivää ja normaalisti 28 niin kummalla mä teen sen "laskelman" JOS RASKAUDUN TÄSTÄ KIERROSTA??
*hakkaa päätä seinään*
tai onko sillä niin väliä-- tosin on viikko aika pitkä aika kuitenkin lasketussaajassa :whistle: :D

viisaampia paikalla :wave: :xmas:

muuten ei ihmeempää kuulu, flunssaa pukkaa päälle ja pojat räkätaudissa myös :/
ja pakko hehkuttaa että olen pari kiloa laihtunut jotka toivottavasti ei tule takaisin.. :kieh: vaikka vauvan eteen voisin vaikka ne ottaakin tuplana (ei sillä että tarttisin, en todellakaan) :headwall: <br><br>

Perjantai 04.05.2007

Bunny....................kp 4/28-32.................yk 12.....1. toiveena
PulttiBois................kp 8/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 8/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 8/25......................yk 2.......1. toiveena
Epskeps.................kp 8/26-31.................yk 1.......2.toiveena
Ursula....................kp 8/28-30.................yk.2.......4.toiveena
Jahvetti..................kp 9/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 9/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 9/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la.....................kp 10/28-31................yk 3.......1.toiveena
Kalenteri................kp 10/29.....................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 10/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 10/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 11/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 11/27-36................yk 2.........1. toiveena
Äityli -84................kp 14/34....................yk 9.........2. toiveena

Huomenta!

Täti näyttää häipyneen maisemista! JES! Jos näistä hormoneista pitää jotain hyvää löytää, niin menkat ainakin lyhenee parilla päivällä. On jäänyt tuhrutteluvaihe kokonaan pois.
Lähdetään isännän kanssa mökille tänään ja siellähän voisi sitten avata tän kierron pupuilusaldon.. :p

Joku kyseli siitä greippimehusta.. Mä itse ainakin juon sitä reilun lasillisen päivässä, en sitten tiedä onko se riittävästi. Hope so.

PulttiBoisko se kehui laihtuneensa. Hieno homma! Minäkin otin itseäni alkukeväästä niskasta kiinni ja laihdutin 5kg pois. Yllättävän helposti lähti kun vaan asennoitui oikein. Vaikeinta tässä onkin sitten pitää ne kilot loitolla, kesä ja grillaus..... :whistle:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Bunny :xmas:

*muoks* En tiedä siitä laskurihommasta, mulla on vähän sama ongelma, kierto on normaalisti 28 pv mutta viime kierto venähtikin 33pv:n. Itse varmaan laskisin kuitenkin sen lyhyemmän mukaan..<br><br>

Heips!

Täällä valitetellaan selkäkipua, mulla pakottaa aivan jumalattomasti alaselkää. Samalla se kipu säteilee pakaroihin ja ylöspäin. Johtuu varmaankin töistä, siellä tulee nosteltua aika paljon.

Muuten täällä ei mitään kummaa. Oviksesta en uskalla enää sanoa mitään, se ehkä oli ja ehkei kuitenkaan :snotty:
Touhuiltiin kyllä, mutta nyt en uskalla toivoa mitään.

Kuinka nopeesti teillä on alkanu oireet? Siis joko täti tai raskaus.. Mä taidan kuvitella oireita (tai siis olen ennen ainakin) alkavaksi jo viikon päästä mahd. hedelmöittymisestä.. :laugh:

Nyt töihin taas, kiinnostaa kun kilo p***** :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:50 Bunny kirjoitti:
Lähdetään isännän kanssa mökille tänään ja siellähän voisi sitten avata tän kierron pupuilusaldon.. :p
PulttiBoisko se kehui laihtuneensa. Hieno homma! Minäkin otin itseäni alkukeväästä niskasta kiinni ja laihdutin 5kg pois. Yllättävän helposti lähti kun vaan asennoitui oikein. Vaikeinta tässä onkin sitten pitää ne kilot loitolla, kesä ja grillaus..... :whistle:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

mökille olisikin ihana päästä kaksin *haaveilee* :p
onneksi mä olen kesällä paljon töissä, ei ehdi grillaamaan- kai :whistle: keskenmenneessä raskaudessa oksensin aina rasvaiset makkarat yms ulos joten jos sama jatkuu niin kiloja ei pääse makkarasta kertymään :laugh: :x

oikein leppoisaa v-loppu kaikille vaan :wave: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:50 Bunny kirjoitti:
*muoks* En tiedä siitä laskurihommasta, mulla on vähän sama ongelma, kierto on normaalisti 28 pv mutta viime kierto venähtikin 33pv:n. Itse varmaan laskisin kuitenkin sen lyhyemmän mukaan..

ok. no ei se vielä ole ajankohtainen vaikka laskuri on loppuun kulutettu jo :laugh: :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:53 Äityli -84 harmaana kirjoitti:
Heips!

Täällä valitetellaan selkäkipua, mulla pakottaa aivan jumalattomasti alaselkää. Samalla se kipu säteilee pakaroihin ja ylöspäin. Johtuu varmaankin töistä, siellä tulee nosteltua aika paljon.

oletko hoitoalalla?
vai muulla jossa nostoja paljon?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:55 PulttiBois kirjoitti:
ok. no ei se vielä ole ajankohtainen vaikka laskuri on loppuun kulutettu jo :laugh: :whistle:

Joo laskuri on tullut tutuksi.. :whistle: Lyhyemmän kierron mukaan LA olisi hauskasti 5.2, mun omat synttärit on meinaan 6.2.. B)
Tuli tosta mökkeilystä mieleen että justiinsa katselin ulos ja tuli todella "romanttinen" olo. Räntää sataa oikein urakalla. Ihanaa päästä järvelle hytisemään. :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:57 Äityli laiskana kirjoitti:
Pulttis: Jep, hoitoalalla mennään.. Kaksivuorotyö vanhusten kanssa.

mä teen 3-vuorotyötä vammaisten kanssa.. :whistle:
saa nähdä milloin yöt jää pois :D :whistle:
juuri parin päivän vapaa ja sitten öihin :x

Yhteistyössä