Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:50 Bunny kirjoitti:Lähdetään isännän kanssa mökille tänään ja siellähän voisi sitten avata tän kierron pupuilusaldon..![]()
PulttiBoisko se kehui laihtuneensa. Hieno homma! Minäkin otin itseäni alkukeväästä niskasta kiinni ja laihdutin 5kg pois. Yllättävän helposti lähti kun vaan asennoitui oikein. Vaikeinta tässä onkin sitten pitää ne kilot loitolla, kesä ja grillaus.....![]()
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:50 Bunny kirjoitti:*muoks* En tiedä siitä laskurihommasta, mulla on vähän sama ongelma, kierto on normaalisti 28 pv mutta viime kierto venähtikin 33pv:n. Itse varmaan laskisin kuitenkin sen lyhyemmän mukaan..
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:53 Äityli -84 harmaana kirjoitti:Heips!
Täällä valitetellaan selkäkipua, mulla pakottaa aivan jumalattomasti alaselkää. Samalla se kipu säteilee pakaroihin ja ylöspäin. Johtuu varmaankin töistä, siellä tulee nosteltua aika paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:55 PulttiBois kirjoitti:ok. no ei se vielä ole ajankohtainen vaikka laskuri on loppuun kulutettu jo![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:57 Äityli laiskana kirjoitti:Pulttis: Jep, hoitoalalla mennään.. Kaksivuorotyö vanhusten kanssa.