~ Viikko 21 ~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli -84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maanantai 30.4.2007

Bunny.............kp 1/28-32.............yk 12....1. toiveena
PulttiBois................kp 3/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Piipi79...................kp 3/24-32............yk 5..........1. toiveena
Epskeps..........kp 4/26-31................yk 1....2.toiveena
kevät07................kp 4/25..................yk2 ..........1. toiveena
Jahvetti..................kp 4/26...............yk 5...........4. toiveena
Muumi82................kp 4/29............yk 4........2. toiveena
Jossu35..........kp 4/28-30......yk 2....3/1 toiveena
Vio-la....................kp 5/28-31...........yk 3..........1.toiveena
Kalenteri................kp 5/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp 5/28............yk 3........2. toiveena
empula81............kp 5/35................yk 1.......1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 6/29-32...........yk 4...........2. toiveena
taimi......................kp 8/27-36...........yk 3..........1. toiveena
Äityli -84 ................kp 10/34................yk 9..........2. toiveena

Kovasti yritin päivitellä, korjatkaa jos olen väärin merkinnyt =)

).( Heräsin tänään kamalaan pissahätään, vessaan päästyäni ajattelin että "noh, voihan sitä nyt jo tikuttaa ovista". Tikutin prisman testillä ja sain kaks viivaa.. En oo ikinä saanu mammaksin tikuilla yhtä selvää ja tummaa viivaa kun prisman testiin tuli. Ei siis ollut vielä yhtä paksu ja tumma kuin kontrolliviiva, mutta oli viiva kuitenkin. Mammaksin testeillä olen kokeillut vaikka kuinka pitkään ja vaipunut jo melkein epätoivoon kun muka ikinä en ovuloi. Nyt loppu niiden tilailu, ostan mielummin kaupasta =) Tarkoittaako muuten se että tulee kaks viivaa, että muutaman päivän päästä ovuloisin? <br><br>

Moi Pulttis! :wave: =)

Näköjään aikalailla samoissa mennään. Kiva juttu :) Tärppionnea sinne teille hirmuisesti kuten myös kaikille muillekin! bd :)

Vein kans esikoisen vappuhulinoihin hoitopaikkaan. Saa nähdä kuinka riehaantunut kaveri sieltä sitten takaisin tulee.. :xmas:

Hauskaa vappua kaikille! :flower: ? vappuhuiska :D

moi!!

Korjaus mun kierto päiviin. Eli niitä olis 5/29. Ite en taida osata korjata, tai en viitsi edes yrittää kun voi olla että menee koko systeemi sekaisin. Jos joku joka hallitsee homman. =)
Kiitos jo etukäteen ja paljon :flower: .

Heippuli, ja anteeksi tunkeutuminen pinoon, johon en edes kuulu. Käyn vain seurailemassa, kun ystäväni Kalenteri täällä kirjottelee. Mutta siis huomasin tuollaisen homman, että lauantai on periaatteessa jäänyt teiltä päivittämättä, jonka vuoksi monelta on kadonnut yksi päivä kierrosta. Eli perjantaina on lista päivitetty, ja sitten seuraavaksi sunnuntaina, johon on vain laitettu yksi päivä kaikille lisää perjantain kiertopäiviin. Anteeksi, tämä ei mulle mitenkään kuulu, mutta halusin vain sanoa, kun tuollasen hoksasin :ashamed: . Hyvät vaput teille kaikille =)

Niin tai siis lauantain listapäivitys on tehty sunnuntaina, eikä sunnuntaina ole sitten tehty päivitystä ollenkaan. Mutta mitäpä tuosta, päivä sinne tai tänne =)

Hauskaa vappua!!!
Päästiin töistä vähä aikasemmin, kerkesin jo käydä kaljallakin... =)

Mä en kans tiedä miten tohon listaan pääsee käsiksi, joten seuraava joka päivittää niin vois laitta mulle et yk 2. kiitos!

Nyt ne keillä on ovis,jos tärppää niin sit tytön nimeksi Vappu! :)

Moi, ilmeisesti on käynyt niin, että Äityli ei päivittäessään tosiaan huomannut, että sunnuntain lista oli jäänyt tekemättä. Eli mullakin on nyt kp 4 jo meneillään. En uskalla mennä tekemään korjausta, kun Äitylin omat päivät näyttäis olevan kuitenki tossa listassa oikein... Eli jos Äityli tekis ton korjauksen itse jossain vaiheessa, niin ei mee lista aivan sekaisin, kiitos =)

:wave: uusille!

Joo, mullakin on kp6, eli listassa on väärin. En kanssa uskalla sitä mennä sörkkimään, saan sen sekasin kuitenkin... :ashamed:

Nyt tulee sarjassa aloittelevan noloja ja tyhmiä kyssäreitä... eli kuinka paljon tai usein touhuilette? Meinaan tuo ukko taitaa väsyä kun on pitkä yötyöputki jokapäiväiseen, enkä halua että hommasta menee maku. Voiko sperman laatu jotenkin "huonotua" jos tekee sitä liian usein? Ja milloin ootte alkanut tikuttelee ovista, jos kierto on yli 30pv?(ei viittis turhaan tuhlata niitä) Kiitos jos jaksoitte valistaa mua! =)

Hauskaa vappua kaikille! :D

Maanantai 30.4.2007

Bunny.............kp 2/28-32.............yk 12....1. toiveena
PulttiBois................kp 4/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Piipi79...................kp 4/24-32............yk 5..........1. toiveena
Epskeps..........kp 5/26-31................yk 1....2.toiveena
kevät07................kp 5/25..................yk2 ..........1. toiveena
Jahvetti..................kp 5/26...............yk 5...........4. toiveena
Muumi82................kp 5/29............yk 4........2. toiveena
Jossu35..........kp 5/28-30......yk 2....3/1 toiveena
Vio-la....................kp 6/28-31...........yk 3..........1.toiveena
Kalenteri................kp 6/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp 6/28............yk 3........2. toiveena
empula81............kp 6/35................yk 1.......1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 7/29-32...........yk 4...........2. toiveena
taimi......................kp 9/27-36...........yk 3..........1. toiveena

Tässä uudestaan päivitetty lista, toivottavasti nyt meni oikein :)
Huomasin tossa töissä istuessani että viluttaa kummasti, mittari kainaloon ja kappas 37!! Eli joko oon tulossa kipeeks, tai sitten oikeesti ovuloin näin aikaisin kiertoa. Täytyy tikuttaa kotiin päästyä vielä uudemman kerran, jos vaikka olis vahvistunut se aamuinen viiva ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:05 Äityli harmaana kirjoitti:
Maanantai 30.4.2007

Bunny.............kp 2/28-32.............yk 12....1. toiveena
PulttiBois................kp 4/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Piipi79...................kp 4/24-32............yk 5..........1. toiveena
Epskeps..........kp 4/26-31................yk 1....2.toiveena
Jahvetti..................kp 5/26...............yk 5...........4. toiveena
Muumi82................kp 5/29............yk 4........2. toiveena
Jossu35..........kp 5/28-30......yk 2....3/1 toiveena
Vio-la....................kp 6/28-31...........yk 3..........1.toiveena
Kalenteri................kp 6/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp 6/28............yk 3........2. toiveena
empula81............kp 6/35................yk 1.......1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 7/29-32...........yk 4...........2. toiveena
taimi......................kp 9/27-36...........yk 3..........1. toiveena

Tässä uudestaan päivitetty lista, toivottavasti nyt meni oikein :)
Huomasin tossa töissä istuessani että viluttaa kummasti, mittari kainaloon ja kappas 37!! Eli joko oon tulossa kipeeks, tai sitten oikeesti ovuloin näin aikaisin kiertoa. Täytyy tikuttaa kotiin päästyä vielä uudemman kerran, jos vaikka olis vahvistunut se aamuinen viiva ;)

Epskeps: päivitetty jälleen.... Nyt luovutan tän homman jollekkin pätevämmälle ;)

mulla on kp 4 eikä 5, että jos joku viitsii korjata..

osaisko joku teistä auttaa ongelmassani.. lopetin pillerit noin kuukausi sitten ja vauvan yritys alkoi heti.. kp 25 alkoi menkat, tosi kivuliaat vatsassa kramppeja ja ei voinut maata eikä istua.. särkylääkkeitä piti syödä jatkuvasti.. verta tuli mahdottoman paljon kolmen päivän verran.. johtuukohan pillereiden lopettamisesta vai oisko ollu varhainen keskenmeno??? kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista..

täällä mies jo kuumeisesti odottaa että rättipäivät loppuu ja päästään oikein yrityksen makuun..
viime kierrolla mies oli jotenkin koko vauvajuttua vastaan, nyt olen antanut asian olla oikeastaan jo pari viikkoa ainakin ja mies innoissaan itse puhuu vauvasta nyt sitten :D

ehkä hää vaan halusi hetken miettiä ilman että mä kiimaisena juoksin sen perässä munan toivossa- tai siis vauvan :laugh:
joten nyt on molemmilla hyvä fiilis päällä :p

päätettiin että meidän lomalla, elokuussa lähdetään lasten kanssa kreikkaan 10 päiväksi tai 2 viikoksi B)
ihana päästä lomalle kunnolla sitten. ja vähän eri maisemiin kun täällä suomessa vaan olla :whistle:

onko muilla jo loma suunnitelmia tehty?

TIISTAI 1.5.2007

Bunny.............kp 3/28-32.............yk 12....1. toiveena
PulttiBois................kp 5/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Piipi79...................kp 5/24-32............yk 5..........1. toiveena
Epskeps..........kp 6/26-31................yk 1....2.toiveena
Jahvetti..................kp 6/26...............yk 5...........4. toiveena
Muumi82................kp 6/29............yk 4........2. toiveena
Jossu35..........kp 6/28-30......yk 2....3/1 toiveena
Vio-la....................kp7/28-31...........yk 3..........1.toiveena
Kalenteri................kp7/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp7/28............yk 3........2. toiveena
empula81............kp7/35................yk 1.......1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 8/29-32...........yk 4...........2. toiveena
taimi......................kp 10/27-36...........yk 3..........1. toiveena
Äityli -84 ................kp 11/34................yk 9..........2. toiveena

Päivittelin tossa listan. TOIVOTTAVASTI meni oikein :laugh:

Alkohan täälläkin vihdoin eilen Niagarat \|O Eli en nyt sit tiedä olisko mulla kp 6 vai kp 2 :x Tuhruvuoto, mutta selkeesti verinen alkoi silloin 6 päivää sitten ja eilen vasta "kunnolla" :\|
No taitaa suunilleen samalle viikolle kuitenkin osua molemmilla kp:llä, joten olkoon nyt tämä kp 6 (kuulostaa mukavemmalle ;) ), mutta pitää ottaa huomioon oviksissa yms, että oikeesti kp:t voi olla 5 päivää vähemmän :whistle:
Et oikeestaanhan sen sitten näkee, kun ovista oottelee, et kumpa se on :\|

Joku lomista kyseli...mä alota jo reilun kk:n päästä (11.6) 7 VIIKON kesälomani!!! JEEE!!! On sitä taas vuosi odotettukin ;) Miehellä "vain" 5 viikkoa samaan aikaan. Muita suunnitelmia ei juuri ole, kui pakolliset Lintsit yms käydään. Loput katsotaan sitten rahavarojen yms mukaan =)
Taitaa tänäKIN kesänä kaikki ylimääräinen raha liueta tohon pihaan jota edelleenkin laitellaan (ollaan siis rakennettu ja piha vielä hieman kesken ;) ).
Mutpääasia kesällä, kun saa VAAN OLLA!!! =) =) =)

TIISTAI 1.5.2007

Bunny....................kp 1/28-32.................yk 12.....1. toiveena
PulttiBois................kp 5/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 5/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 5/25......................yk 2.......1. toiveena
Epskeps.................kp 6/26-31.................yk 1.......2.toiveena
Jahvetti..................kp 6/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 6/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu35.................kp 6/28-30..................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la....................kp 7/28-31..................yk 3.......1.toiveena
Kalenteri................kp 7/29......................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 7/28......................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 7/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 8/29-32.................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 10/27-36...............yk 3........1. toiveena
Äityli -84................kp 11/34....................yk 9........2. toiveena

:wave:

Laitoin itselleni kiertopäiväksi 1, koska kunnon vuoto alkoikin vasta viime yönä. Piinaviikko saattaa siirtyä viikolla eteenpäin, mutta mieluusti pysyttelisin kuitenkin tässä pinossa... :whistle:
Nyt sitten vaan odotellaan tädin häipymistä että pääsee "töihin"..
MUKAVAA VAPPUA KAIKILLE! B)

*muoks.. suoristelin rivejä...*<br><br>

Muillakin on näköjään outoja menkkoja. Mullakin tuli tosi pientä tuhrua noin neljä päivää ennen oikeita menkkoja, luulin jo että ne jäi niin niukiski, mutta onneksi alkoi kunnon vuoto. Aloitin kp:t siis kunnon vuodosta, mutta täytyypi kai tikutella ovista jo aiemmin, tosin kierto on niin epäsäännöllinen, etten tiedä ollenkaan milloin mahdollinen ovis tulisi.

Lomamatkoista kyseltiin, ja meilläkin olisi tarkoitus heinäkuussa mennä viikoksi kreikkaan. Toivottavasti saatais salamatkustaja siihen mennessä! :)

ps. ostin sitten greippimehua ja hyi he**tti oli pahaa!! :x No, kaikkensa sitä lapsen eteen tekee! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:30 empula81 kirjoitti:
Lomamatkoista kyseltiin, ja meilläkin olisi tarkoitus heinäkuussa mennä viikoksi kreikkaan. Toivottavasti saatais salamatkustaja siihen mennessä! :)

ps. ostin sitten greippimehua ja hyi he**tti oli pahaa!! :x No, kaikkensa sitä lapsen eteen tekee! :D

salamatkustajaa kanssa toivotaan :heart:
ja mä kanssa kerran ostin tuota mehua, huh hel.vetti mille se maistui-- :laugh: :x
eli ei sitä enään kiitos :D

Moikka ja mukavaa vappuiltaa kaikille! Tässä lätkän erätauolla käyn kirjottelemassa ;) Pulttibois, meillä kans mies jo kuumeisti kyselee, että joko menkat ois loppunut... Nyt näyttäis tosiaan kestävän vähän pidempään, eli ovat palautumassa "normaaliin" pillereiden jälkeisten superniukkojen jälkeen.

Mulla alkaa kesäloma 30.6. ja samana päivänä lähdetään lomalle Italiaan, jee! Lähdetään ihan kahdestaan, joten jos siihen mennessä ei oo tärpänny, niin ois aika romanttista siellä saada vauva alulle =)

Mulla on muuten kans nyt greippimehua, oon juonu sitä satunnaisesti aikasemmissakin kierroissa, mutta nyt ajattelin juoda säännöllisesti joka päivä. Lisäks ostin niitä raskaus-Multitabseja tavallisten monivitamiinien sijaan... :whistle: Miksipä sitä ei ottais kaikkia keinoja käyttöön, tuskin niistä ainakaan haittaa on. Kuume on niin kova, ettei malttais enää yhtään odottaa!

Kevät07, en kyllä osaa vastata tohon kysymykseesi, voihan kivuliaat menkat olla varhainen keskenmenokin, mutta saattaa myös liittyä hormonitoiminnan muutoksiin. Oliko sulla sit jotain raskausoireita, että sen takia keskenmenoa epäilit?

Mutta nyt takas kattoon lätkää! Mukavaa loppuviikkoa,

t. Piipi

TIISTAI 1.5.2007

Bunny....................kp 1/28-32.................yk 12.....1. toiveena
PulttiBois................kp 5/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 5/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 5/25......................yk 2.......1. toiveena
Epskeps.................kp 5/26-31.................yk 1.......2.toiveena
Jahvetti..................kp 6/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 6/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu35.................kp 6/28-30..................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la....................kp 7/28-31..................yk 3.......1.toiveena
Kalenteri................kp 7/29......................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 7/28......................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 7/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 8/29-32.................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 10/27-36...............yk 3........1. toiveena
Äityli -84................kp 11/34....................yk 9........2. toiveena

? :whistle: vähän muokkailin tuota listaa kun mulla tänään kp 5 eikä 6.. ;) Vaik eihän tuolla niin maata mullistavaa vaikutusta ole, oli se 5 tai 6 tuossa listassa.. :p

Mä en muuten tuohon greippimehuun aio koskea pitkällä tikullakaan :x Ajatuskin että pitäis jotain semmoista suuhun laittaa, saa niskavillat kauhusta nousemaan :o Mä douppaan itteäni vaan foolihapolla.. :D

Mites ihmisten vaput meni? Meillä poika riekkui sydämensä kyllyydestä serpentiinien ja pallojen kanssa :D Muutoin tää vappu meni kuin mitkä tahansa päivät.

Pulttisko se lomasuunnitelmista kysyi..? No eipä meillä ihmeempiä suunnitelmia ole, kun tässä lähinnä oottelen josko pääsis kesäksi töihin.. :/ Miehellä on 3 vkon loma juhannuksesta lähtien. Et jos en ole töissä kesällä silloin ole, niin sitten varmaan pitää lähteä jossain Lintsillä tms. käymään, että saa poika vähän elämyksiä elämäänsä :D

Kevät07, vaikea tuohon on oikeastaan mitään sanoa :/ Voihan olla että on ollut varhainen km tai sitten johtui ihan vaan siitä hormonaalisesta muutoksesta mitä pillereiden poisjättäminen kehollesi aiheutti.

Mä en osaa tehdä tota listaa ite, joten jos joku ystävällisesti laittais mulle yhden kp:n vähemmän, eli tänään tiistaina kp 9 ja yk 2.. tai sit joku vois neuvoa miten noita päivityksiä tehdään... :ashamed:

Me pidetään murun kanssa yks viikko lomaa kesäkuussa, ja mennään sillon Saarenmaalle, ja loput 3 viikkoa pidetään heinä-elokuussa ja sillon mennään perinteisesti mun kotipuoleen pidemmäksi aikaa. Odotan kyllä lomaa jo aivan älyttömästi!

Mulla ovis pitäis lähestyä, joten muutaman päivän päästä alkaa sit armoton peukkujen ylhäällä pitäminen, et mekin saatais salamatkustaja lomalle... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 22:51 taimi kirjoitti:
Mulla ovis pitäis lähestyä, joten muutaman päivän päästä alkaa sit armoton peukkujen ylhäällä pitäminen, et mekin saatais salamatkustaja lomalle... =)

ei kun sänky laulamaan.. :D :p
salamatkustaja olisi enemmän kuin ihana :heart:

mä eilen keksin mulle hyvän selityksen kesäkuun työpaikan ristelilylle :D jos raskaana silloin olen siis :whistle:

aion vedota siihen että mulla on maksan kanssa ongelmia (on oikeastikin) ja lääkäri muka sanonut että en saa juoda yhtään nyt- oikeasti en saisi paljon ottaakaan mutta tuo menee läpi varmasti.
mitkään antibioottikuurit ei mene läpi joten tämä on hyvä :laugh:

kaikkensa sitä yrittääkin tehdä ettei paljastuisi..kuitenkin yökin vessassa sitten naama punaisena :laugh:

muitakin vaihtoehtoja raskauden salaamiseen otetaan vastaan ja nimenomaan juomiseen liittyvää ettei tarvi ottaa alkomahoolia kun muut rällää ;) :D :wave:

Heippa kaikille!

Muutama päivä välissä vierähtänyt, kun teitä täällä käynyt tapaamassa.

Pihaa laiteltu kesäkuntoon. Tosin palellessa. Siinä meni vappukin aitaa rakentaessa tosin välillä siiderin voimalla :)

Yhteistyössä