*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloa Pippurinen Mamma =) Toki mun laskelmien mukaan sun piinapäivät taitaa mennä tuonne viikolle 21 mutta saat toki täälläkin jännäillä!

Pupuvaimo, mulla ei ainakaan ennen tätiä tissit kipuile eikä kyllä pahemmin raskauksissakaan =)

Pikkuinenko, toi kuulostaa niin tutulta toi sun malttamattomuutesi, täälläkään ei testi yleensä kauaa kaapissa vanhane :LOL:

Kysymyksiisi vastailen samalla, eli meillä kaksi poikaa 02 ja 06 syntyneet jotka on saanet alkunsa toisesta kierrosta :heart: Täällä minä nautiseklen kotiäitinä lapsistani eli olen hoitovapaalla työstäni ainakin toistaiseksi =)

Millalle myös pahoittelut negasta, hyvinhän tuo ehtii vielä toki plussaksi muuttua!! ;)

Nyt lähden nautiskelemaan lasten kanssa kesäisistä keleistä B) <br><br>
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:08 äitsy80 kirjoitti:
Tervetuloa Pippurinen Mamma =) Toki mun laskelmien mukaan sun piinapäivät taitaa mennä tuonne viikolle 21 mutta saat toki täälläkin jännäillä!

Pupuvaimo, mulla ei ainakaan ennen tätiä tissit kipuile eikä kyllä pahemmin raskauksissakaan =)

Pikkuinenko, toi kuulostaa niin tutulta toi sun malttamattomuutesi, täälläkään ei testi yleensä kauaa kaapissa vanhane :LOL:

Kysymyksiisi vastailen samalla, eli meillä kaksi poikaa 02 ja 06 syntyneet jotka on saanet alkunsa toisesta kierrosta :heart: Täällä minä nautiseklen kotiäitinä lapsistani eli olen hoitovapaalla työstäni ainakin toistaiseksi =)

Millalle myös pahoittelut negasta, hyvinhän tuo ehtii vielä toki plussaksi muuttua!! ;)

Nyt lähden nautiskelemaan lasten kanssa kesäisistä keleistä B)
Kauhee moka :LOL: Mä meen toiseen pinoon.
 
Eli meillä kaksi lasta ennestään ja esikosta tein kahden viikon päästä plussan siitä kun päätettiin alkaa yrittää ja nyt kuopuksesta neljän viikon päästä yrittyksen alottamisesta, siks tää kolmas tuntuu olevan kiven takana ja aika pitkä kun tuntuu ettei millonkaan onnaa.....

Noista tissi tuntemuksista;mulla ei oo koskaan ennen menkkoja tissit kipeet/arat eikä myöskään missään vaiheessa raskautta

Nyt meen taas vessaan, katotaan kuin käy :ashamed:

Vessa käyntii viitaten, ei ainakaan vielä ketään näy...

Sit kysymys, teille kaikille :D
: Sain aamulla kaveriltani mammaksilta tilattuja clearblue raskaustestejä kaksi kappaletta, kysynki nyt teidän mielipietitä kyseisistä testeistä???
Mulle ne on ihan uppo outoja :/

pikkuinenko mä aattelin testata keskiviikkona, tosin katotaan nyt miten maltan, kun mullahan on nyt nuo kaksi testiä tuossa polttelemassa....<br><br>
 
Mä täällä naureskelen kun näköjään sulla Fantsu on samanlainen harrastus kuin mulla siis vessassa juokseminen!!
On se uskomatonta kun mullakin on vielä aikaa kolme päivää pidemmän kierron mukaan ettei kuukautiset olisi edes vielä myöhässä mut silti alan hyppimään jo seinille.
Onneksi nuorimman pojan jalkkis peli on tänään illalla ja vanhimman huomenna joten ohjelmaa löytynee....... mahtaako kentällä olla vessaa :LOL: heti tuli mieleen, et miten mä sitten siellä pystyn olemaan skarppina tarkkailemassa jokos ne kuukautiset alkavat. On tää mahdotonta. Tervettä silti kun jaksaa huumoria tästä touhusta repiä.

No, niinkuin huomautin tuolla aikaisemminkin selvät kuukautis kolotukset täällä on päällä joten itku pitkästä ilosta... vai miten se sanonta menikään.
 
Kiva, että muillakin on samoja "harrastuksia" kuin mulla, lohduttavaa kuulla, kiitos milla73 :hug: :D
Sun tarvii varmaan siellä kentällä juosta aina välillä johku piiloon ja kurkkia pöksyihin, et näkyykö tätiä :LOL: :LOL:

Joo, siis vielä ei mitään näy täällä, mutta katsotaan.....
tää on oikeesti aika ärsyy \|O

Onnea oireista mimmali :D
 
Pikkuinenko
Milla73 & Fntsu Täällä myös yksi vessassa juoksija! Ja hiukan ku tuntuu "kostelta" niin heti housuihin kurkkailemassa :LOL: Ei todellakaan tervettä...miehelle nauroin tänään tehneeni siis jo 3 kpl raskaustestejä eikä menkat ole päivääkään myöhässä... totesi vaan että aika terve vaimo mulla :LOL: :LOL:
Siis tämä alkaa olemaan jo raivostuttavaa!!!

Nyt kuitenkin yksi uusi oire täällä: huonovointisuus...leivoin juuri pullia enkä voi ajatellakkaan syöväni koska sitten kyllä oksennan ,joko siis yksi vanha pms oire juuri ennen tätiä tai sitten se toinen eli ennen plussaa...tai sitten mielikuvitus alkaa olemaan jo ihan ylivilkas! :kieh:

Apteekit kierrän kaukaa ennen perjantaita...ettei nyt ihan mopo karkaa käsistä noiden testien kanssa :whistle:
 
Pikkuinenko sulla on suurinpiirtein kiertopäivät tällä hetkellä niinkuin mulla ja tosiaan tein sen testin tänään aamulla....... huokaus.

Vessasta tullessani hihitän itsekseni, että alkaa tältä emännältä vintti pimenemään myös ihan täysin. Miehelle en ole kehdannut puhua yhtään mitään mun vouhotuksistani. Se ei itse asiassa varmaan osaa aavistaa et kierto on ihan just lopuillaan. Tiedättekö kun mies katsoo sillai alta kulmiensa vakavalla ilmeellä? Huokaa raskaasti ja ihmettelee naisten puuhasteluja ja hormooni häiriöitä, ehkä hitaasti heiluttaa vielä päätänsä. Ei ei, tällä kertaa minä aion vouhottaa ihan salassa muilta ilman mitään silmien pyörityksiä tai huokauksia!! :kieh:

Saahan nähdä kuinka kauan olen näin hilpeällä tuulella....
Auts kun nipistelee tuolta jostain alhaalta. Voih.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 15:32 Milla73 kirjoitti:
Vessasta tullessani hihitän itsekseni, että alkaa tältä emännältä vintti pimenemään myös ihan täysin. Miehelle en ole kehdannut puhua yhtään mitään mun vouhotuksistani. Se ei itse asiassa varmaan osaa aavistaa et kierto on ihan just lopuillaan. Tiedättekö kun mies katsoo sillai alta kulmiensa vakavalla ilmeellä? Huokaa raskaasti ja ihmettelee naisten puuhasteluja ja hormooni häiriöitä, ehkä hitaasti heiluttaa vielä päätänsä. Ei ei, tällä kertaa minä aion vouhottaa ihan salassa muilta ilman mitään silmien pyörityksiä tai huokauksia!! :kieh:

Saahan nähdä kuinka kauan olen näin hilpeällä tuulella....
Auts kun nipistelee tuolta jostain alhaalta. Voih.
:LOL: :LOL: :LOL:

Mua alkas niin kovasti naurattamaan toi Millan kuvaus miehen käyttäytymisestä, tuntuu niin tutulta :LOL: :D

En mäkään ihan kaikkie testailujani ole kertonut enkä jatkossakaan viitsi kertoa kun en tosiaan halua toisen katsovan sillä ilmeellä mikä kysyy "Oletko ihan kunnossa, ethän ole kipeä vai onko tuo vain ominaista naiselle?"

Fantsu oli kysellyt Clearbluen testeistä, mä ainakin pidän niitä luotettavina ja lupaavat näyttää tuloksen kolme päivää ennen menkkojakin eli eikun testailemaan kun sulla kerran kaksin kappalein niitä on!!! :D

Jännittää ja pelottaa kyllä ihan sairaasti... :snotty: Vetinen valkovuoto jatkuu yhä mitä lie sitten enteileekin :whistle:
 
äitsy80 mulla on kanssa aikas vetistä valkovuotoa ja sen takia välillä vähän hirvittää et josko se täti sieltä saapuu....

Huomen aamulla testaan....uskaltasko vai pitäskö vasta keskiviikkona....äh....huomenna....eeeeiiiii......
No tota pähkäilen sit koko yön......
 
Kiva kuulla äitsy80 että sulla on hyviä kokemuksia Clearbluen testeistä, oon lukenut paljon päinvastaisistakin kokemuksista. Itse kävin kanssa niitä ostamassa viikonloppuna.

Tänä aamuna oli kauhee depis päällä, tuli vahvasti sellanen tunne etten ole raskaana. Nyt fiilikset jo paremmat, mutta suunnittelen jo jotain bileitäkin, eli alitajuisesti kai valmistan itseäni tädin tuloon. Pettymys tulee olemaan kova, mutta ehkä jos nyt jo sisäistää että se on tulossa, niin pudotus on pienempi. Itse asiassa mulla taitaa kp:t olla listalla väärin, tänään olis 26/28 jos en ihan väärin ole laskenut. Tänään aloin niitä laskeskella ja tätiä voiskin odotella jo torstaina. Eli jos ei mitään kuulu niin mahd. testaan jo perjantaina. Mutta enpä tiedä..jos malttais vaan, että myöhässä kunnolla ennen ku testejä haaskaa. En tiedä pystynkö siihen. Epätoivoiset tunnelmat täällä... :( Taidan olla ihan sekaisin nyt..

Toivottavasti muilla paremmat tunnelmat!! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 21:43 Hilipati kirjoitti:
Tänä aamuna oli kauhee depis päällä, tuli vahvasti sellanen tunne etten ole raskaana. Nyt fiilikset jo paremmat, mutta suunnittelen jo jotain bileitäkin, eli alitajuisesti kai valmistan itseäni tädin tuloon. Pettymys tulee olemaan kova, mutta ehkä jos nyt jo sisäistää että se on tulossa, niin pudotus on pienempi.
Toivottavasti muilla paremmat tunnelmat!! :heart:
No minulla samaa mitä sulla..Aattelin kans tässä että tällä kuulla menen baareihin enemmän kun ei sitä tärppiä kuitenkaan tule ja josko tapaisi kavereitakin enemmän. :/

Älä sisäistä tädin tulemista,ei todellisuudessa auta.Yleensä sillon ainakaan ei plussaa tuu jos on ihan 100 varma että täti tulee eikä plussa.Koitetaan molemmat reippain mielin jatkaa yritystä ja muutakin elämää ja toivoa kovasti niitä plussia. :)
 
Nyt alkoi sitten keskellä yötä tosi kova pahoinvointi. \|O
Pääsin ½h sitten nukkumaan ja heti iski kun pääni tyynyyn laitoin.Mahtaako olla syynä sitten muutama päivä sitten aloittamani tri tolosen laihdutus/kuitutabletit. :ashamed:
 
Huomenia vaan kaikille.. Tänään alkoi tiputteluna :'( Vaikka piti vasta torstaina tai perjantaina alkaa, mutta en jaksa olla enää pettynyt. Olen liian väsynyt ajattelemaan vauva-asioita, kun tiedän etten ovuloi ja silti pitää odottaa elokuulle, että lääkärit sen usko.. :(

Mutta muille todella paljon plussia!! :heart: :heart:
 
Huomenta!

Dreamer olen pahoillani. Minä taidan tulla seuraksesi piakkoin uuteen pinoon. Kuukautiset pitäisi alkaa viimeistään torstaina ja näin
varmasti tulee tapahtumaankin. (Huh kuinka on tunkkainen, hormoonihirviö olo.)

Pitää yrittää muistaa yksi asia. Näitä veri pettymyksiä kestää hippasen paremmin jos heittää vaikka väkisin vähän huumoria mukaan.
Nauru helpottaa synkkää oloa :)

Kuullaan pian!
 
TIISTAI 8.5.2007


Tiipii........................kp 24/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 24/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 25/25-29...........yk?................3. haaveissa
Touhu Tenava..........kp 26/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 26/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 26/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 26/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Pikkuinenko.............kp 26/26-28............yk 1................3. haaveissa
Hilipati.....................kp 27/28................yk 1................1. haaveissa
Äitsy80....................kp 27/30-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 27/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Kirppu......................kp 27/28-32...........yk 1...............1. haaveissa
Annilii86...................kp 28/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 28/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 28/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 29/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 29/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 30/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Hipu.........................kp 31/32..................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp ?......................yk ?................? haaveissa


HAAMUILIJAT: :D


PLUSSANNEET: :heart:
Inessa


TIPPUNEET: :hug:

Boobs
Dreamer-88


<br><br>
 
Dreamer :hug: :hug: Pahoittelut ja toivotaan että saat apua ovuloimattomuuteen mahdollisimman pian :hug:

Milla, olet oikeassa että huumorilla pettymykset on helpompi voittaa =)

Eilen oli niin ihan ilta kun käytiin lasten kanssa pyöräilemässä ja leikkipuistossa. Lasten aitoa iloa ja onnea on niin ihan katsella :heart: :heart:

Täällä jännitys vaan kasvoi kun aamulla lämmöt taas korkeammalla kuin aiemmin. Sit toinen mikä on uusi juttu on tämä erilainen vatsatunne, masuaei juili siis mankkamaisesti, vaan sitä vähän jomottelee/pistelee ja ponnistaessa tuntuu hairaisuja :snotty: Voihan täti kyllä mun riemuksi keksiä uusia kujeitakin että eipä näistä nyt kamalasti iloita voi mutta mukavaa huomata jotain uutta ;)

Jokos Fantsu on testannut??? ;)
 
PIKKUINENKO
HILIPATI: Siellä siis samat piinauspäivät kuin täällä...itse nin viime yönä unta että menin vessaan,pyyhein ja täti oli tullut...ettei vaan alitajunta tietäisi tädin olevan tulossa. Kunpa nyt vaan pysyisi poissa meiltä molemmilta.

DREAMER88: Voi ei...tuhansia halauksia sinulle!

Milla73: sielläkin ilmeisesti epätoivoiset fiilikset...sama täällä. Nyt täti voi paukahtaa paikalle milloin tahansa.. WC käynnit...varsinkin pyyhimis vaihe on jo suoraan kuin kauhuleffoista ;) Yöllä oli jo sellaiset tuntemukset, että täti on aamula tullut...mutta onneksi ei ollut.

ÄITSY80: Voih! Nyt vaan toivotaan että plussa sieltä paukahtaa..enteet on ainakin hyvät!

FANTSU: Huhuu!!? Mihin hävisit niiden testiesi kanssa =)

Pahoittelen omanapaisuuttani,mutta pakko sitä on johonkin "tilittää".

Täällä tiistai aamu alkaa hyvin samoissa fiiliksissä kuin eilen...nyt vaan piinapäivät alkavat olemaan pahimmillaan...tosiaan joka kerta vessaan mennessäni pelkään tädin tulleen. Ja samalla mietin et tulisi nyt sitten jo heti,jos on tullakseen kun kp 26/26...28, niin pääsisi tästäkin piinasta. Eilen taas laskeskelin kiertojani yms... ja ovulaatio laskurin mukaan tädin pitäisi tänään tulla. Mutta onhan tuossa kierrossa pientä heittoa ollut.

Nyt kaikille tädin karkotussäteitä! JA plussa onnea. Jos tänne tulee täti toivotaan, että joku teistä välttyy siltä mokomalta!
 
Huomenta,

aamulla kärsimättömänä testasin Acon 10 kasettitestillä ja haamu sieltä ilmesty :heart: .... En voi vielä uskoa todeksi, joten loppuviikosta testailen uudelleen... *jännittää ja pelottaa*!! Voihan se täti sieltä vielä ilmaantua....

Joko muut olette aloittaneet testailun?
 
TIISTAI 8.5.2007


Tiipii........................kp 24/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 24/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 25/25-29...........yk?.................3. haaveissa
Touhu Tenava..........kp 26/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 26/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 26/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 26/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Pikkuinenko.............kp 26/26-28............yk 1................3. haaveissa
Hilipati.....................kp 27/28................yk 1................1. haaveissa
Äitsy80....................kp 27/30-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 27/28-32........pari vuotta..........1. haaveissa
Annilii86...................kp 28/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 28/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 28/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 29/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 29/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 30/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Hipu.........................kp 31/32................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp ?......................yk ?................? haaveissa


HAAMUILIJAT: :D
Kirppu


PLUSSANNEET: :heart:
Inessa


TIPPUNEET: :hug:

Boobs
Dreamer-88



Huomenta ja onnea Kirppu!!

Täällä myös alkaa todelliset piinahetket olla käsillä, että tulkaahan muutkin kertomaan iloisia uutisia!! Mulla on perjantaiaamulla veritesti, enkä ajatellut tällä kertaa testailla ennen sitä :snotty:

 
Huomenta!

Täältä ei ilouutista tule, niin kuin jo eilinen tuhruttelu enteili. :(
Täti nimittäin saapui perille uskollisesti niin kuin on tehnyt tuon km:n jälkeen n. joka neljäsviikko yli vuoden ajan.

Joten muille parempaa onnea toivottelen, toivottavasti teitä ei näy sitten tuolla seuraavilla piina viikoilla. :hug:

-touhis- poistuu nyt nuolemaan "haavojaan" :'(
 

Yhteistyössä