*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
pakko kysyä
Dreamer88: Niin justiin. No mä voisin sua vähän lohduttaa, että ystäväni kärsi pitkistä kierroista ja sai myös terot kiertoa tasoittamaan ja parin tero kierron jälkeen jo raskautui, joten voi olla hyvin mahdollista, että sun ei tartte mihinkään elokuulle plussaa odotella! Toivotaan näin. :D
 
heipsista!!!!

Täällä ei ole ollut oikein viel suuntaan eikä toiseen merkkejä mistään. Tosin tänään rinnat ovat tuntuneet hitusen aremmilta kuin aiemmin. Onnea plussaneille, toivottavasti mahdollisimman moni seuraisi perässä. Ja :hug: :hug: :hug: :hug: tippuneille.
 
Nipsukallekkin pahoittelut negasta ja toivottavasti seuraavassa testissä on plussa :hug: =)

Dreamer, älähän luovuta, kyllä se oma pikkuinen teillekkin tulee, ehkä jo seuraavassa kierrossa :hug:

Milla, päänsärkyhän on raskausoire ;)

Hipulla on myös tosi jännät päivät menossa, plussatuulia sinullekkin :D

Pikkuinenko ja Hilipati, milloinkas testailette?? ;) :D

Pupuvaimon rakentama aita on kyllä niin tukeva että notkeakin täytyy tädin olla jos tuosta yli pääsee :LOL:

Mun masua nipistelee jännästi. Kävin kaupassa ja siellä kävellessäkin koko ajan nipisteli, ei mulla täti kyllä aikaisemmin ole ennäkkovaroitusta näin antanut mutta muutaman päivän kuluttuahan se jo selviää oliko se täti joka mua nipisteli vai joku mukavempi vaihtoehto :kieh: :LOL:
 
Taas on selvitty yhdestä päivästä :) Ilman menkkojen alkamista siis. Rinnat on edelleen kipeät ja se kai mielessä "kummitteleekin" kaikista eniten. Muita oireita ei suuremmin ole.

Koetan pinnistellä muistiani sinne monen vuoden päähän kun olin raskaana, enkä yhtään muista miltä silloin tuntui. Päiväkirjaakin rupesin kirjoittamaan vasta joskus lähempänä 12 viikkoa. Mutta sen kyllä muistan että rinnat oli kipeät :D Mutta en enää muista olivatko ne tällä tavalla kipeät. Ei ehkä ole ihmekkään jos ovat kipeät kun pitää sata kertaa päivässä kokeilla ovatko vielä kipeät :D :D

Nyt kuitenkin nukkumaan ja jännittämään aamun vessakäyntiä ;) Ei kyllä tunnu ollenkaan mitään kuukautiskipujen tyyppisiä kipuja vatsassa, mutta saattaahan se täti tulla yllättäenkin ja tuskat alkaa vasta kun näkee omin silmin.

Jos nyt ei tätiä kuulu lähipäivinä niin varmaankin teen uuden testin ensiviikolla.
 
Huomenta!


Minulla on tässä pari päivää ollut ihan mieletön pääkipu, ei ole ennen ollut tämänlaista kipua. (tai näin ainakin kuvittelen =) ) Sunnuntaina koski mahaankin niin paljon että luulin vatsataudin alkaneen..Kyllä sitä on tullut luulosairaaksi !! :whistle:

Eilen päivällä vessassa käydessäni paperiin jäi hyvin hyvin vähän ruskeeta mönjää, kuvittelin (jälleen kerran), että aamullahan se monsuunikausi alkaa, mutta ei ainakaan vielä ole alkanut. Alavatsaa juilii kyllä siihen malliin, että tänään täti tulee..

Mutta paljon onnea jo plussan saaneille ja suuret :hug: tippuneille.
 
Huomenta!


Minulla on tässä pari päivää ollut ihan mieletön pääkipu, ei ole ennen ollut tämänlaista kipua. (tai näin ainakin kuvittelen =) ) Sunnuntaina koski mahaankin niin paljon että luulin vatsataudin alkaneen..Kyllä sitä on tullut luulosairaaksi !! :whistle:

Eilen päivällä vessassa käydessäni paperiin jäi hyvin hyvin vähän ruskeeta mönjää, kuvittelin (jälleen kerran), että aamullahan se monsuunikausi alkaa, mutta ei ainakaan vielä ole alkanut. Alavatsaa juilii kyllä siihen malliin, että tänään täti tulee..

Mutta paljon onnea jo plussan saaneille ja suuret :hug: tippuneille.
 
KESKIVIIKKO 9.5.

Tiipii........................kp 25/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 25/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 26/25-29...........yk?................3. haaveissa
Äippä84...................kp 27/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 27/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 27/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Pikkuinenko.............kp 27/26-28............yk 1................3. haaveissa
Hilipati.....................kp 28/28................yk 1................1. haaveissa
Äitsy80....................kp 28/30-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 28/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Annilii86...................kp 29/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 29/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 29/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 30/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 30/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 31/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Hipu.........................kp 33/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 38/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT:

Kirppu

PLUSSANNEET:

Inessa


TIPPUNEET:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava

 
KESKIVIIKKO 9.5.2007


Tiipii........................kp 25/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 25/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 26/25-29...........yk?................3. haaveissa
Äippä84...................kp 27/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 27/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 27/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Hilipati.....................kp 28/28................yk 1................1. haaveissa
Äitsy80....................kp 28/30-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 28/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Annilii86...................kp 29/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 29/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 29/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 30/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 30/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 31/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Hipu.........................kp 33/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 38/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT: :D

Kirppu

PLUSSANNEET: :heart:

Inessa
Pikkuinenko

TIPPUNEET: :hug:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava



<br><br>
 
Enkö minä nyt oikein ymmärtänyt Pikkuisenko aamuisen viestin kun plussanneisiin sinut laitoin??

Mielettömät onnittelut sinulle plussasta ja tarroja pikkuiselle :flower: :flower: :heart: :heart: Voisiko aamu paremmilla uutisilla alkaa :D

Täällä lämmöt korkeet ja edelleen nipistelee masua, pskat jos se täti silä pilailee mun kustannuksella :kieh:
 
ONNEA Pikkuinenko !! :heart:

Äitsy80 kyseli testipäivää..koitan pitää pään kylmänä vielä, jos huomenna ei täti saavu, harkitsen perjantaina testaamista, mutta viimeistään lauantaina. Alapäässä sellaista pientä särkyä, että voi ennustella tädin kolkuttelevan ovella. Aamulla heräsin vatsakipuisena. Mutta saas nähdä, koitan olla elättelemättä toiveita. Kamalaa jännittää koko ajan.. :headwall:
 
KESKIVIIKKO 9.5.2007


Tiipii........................kp 25/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 25/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 26/25-29...........yk?................3. haaveissa
Äippä84...................kp 27/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 27/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 27/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Hilipati.....................kp 28/28................yk 1................1. haaveissa
Äitsy80....................kp 28/30-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 28/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Annilii86...................kp 29/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 29/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 29/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 30/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 30/30................yk 1...............1. haaveissa
Hipu.........................kp 33/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 38/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT: :D

Kirppu

PLUSSANNEET: :heart:

Inessa
Pikkuinenko

TIPPUNEET: :hug:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava
Nippanappa
 
Onnittelut Pikkuinenko:lle :flower: :heart: :D

Toivottavasti moni muu seuraa perässä :attn:

:hug: kaikille jo tippuneille :hug: Uutta yritystä vaan ensi kiertoon, eikös :heart:

Täällä vielä itse roikun ja tätiä odottelen. Pesun laskurin mukaan sen pitäisi tulla lauantaina. Eli jos ei sunnuntaina ole tullut, niin testaan sitten. Olo on sellanen että en usko olevani raskaana, mutta viime kierrossa oli mukamas oireita, enkä silloin ollut :whistle: Eli niin kauan on toivoa kun ei punaista näy ;)


++++++++ lentää, ottakaa kiinni !!!!!!
 
Ei punaista vielä tänä aamunakaan. Ei lorahtele vielä valkovuotoa eikä tunnu menkkakipuja mahassa.

Tissioireet jatkuu, kipeät on edelleen ja jos en aivan kuvittele harhoja niin näyttävät pikkuisen turvonneilta tai siis isommilta kuin normaalisti.

Eipä sillä että ennen olisin tissejä syynännyt näin tarkkaan ennen kuukautisia :D

Onnea plussanneille :))
 
Onnea pikkuinenko aivan ihanaa :hug: :heart:

Juu, minä täällä vielä hillun ja tätitä ei näy, aamulla tein sen toisen clearbluen testi ja negaa näytti sekin \|O :'(

Nyt kaikki maailman parhaat raskaustestien nimet pinoon tänne ja hinnalla ei ole väliä, huomenna haen vielä yhden testi jos täti ei tänään ala tulla, tai siis oikeemmin tänään ilalla haen ja huomenna tai perjantai aamuna testaan vielä kerran, sit painelen johku lääkäriin et missä vika....

Menkka oireina selkä särky jatkuu ajoittaisena ja kuivalta tuntuu muuten, paitsi välillä pyyhkiessä tulee semmosia valkovuoto (?) klönttejä paperiin, semmosia puolet pikkirillin kynnenpään kokosia (sori taas yksityiskohtainen sepustus) ja muuten kuivaa, mitähän vois olla????

++++++ tuulia paljon!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:26 Fantsu kirjoitti:
Onnea pikkuinenko aivan ihanaa :hug: :heart:

Juu, minä täällä vielä hillun ja tätitä ei näy, aamulla tein sen toisen clearbluen testi ja negaa näytti sekin \|O :'(

Nyt kaikki maailman parhaat raskaustestien nimet pinoon tänne ja hinnalla ei ole väliä, huomenna haen vielä yhden testi jos täti ei tänään ala tulla, tai siis oikeemmin tänään ilalla haen ja huomenna tai perjantai aamuna testaan vielä kerran, sit painelen johku lääkäriin et missä vika....
Mun mielestä vilja-testi oli ihan hyvä.
Ja RAUHOITU.Älä joka päivä testaa,vaan vaikka viikonloppuna tai sen jälkeen uudestaan..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:14 mimmali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:26 Fantsu kirjoitti:
Onnea pikkuinenko aivan ihanaa :hug: :heart:

Juu, minä täällä vielä hillun ja tätitä ei näy, aamulla tein sen toisen clearbluen testi ja negaa näytti sekin \|O :'(

Nyt kaikki maailman parhaat raskaustestien nimet pinoon tänne ja hinnalla ei ole väliä, huomenna haen vielä yhden testi jos täti ei tänään ala tulla, tai siis oikeemmin tänään ilalla haen ja huomenna tai perjantai aamuna testaan vielä kerran, sit painelen johku lääkäriin et missä vika....
Mun mielestä vilja-testi oli ihan hyvä.
Ja RAUHOITU.Älä joka päivä testaa,vaan vaikka viikonloppuna tai sen jälkeen uudestaan..
joo mä tiedän et pitäs rauhottua ja välillä onkin ihan et no menkat alkaa jos alkaa, mut sit taas jokin päässä naksahtaa ja tunteet ja ajatukset heittää härän pyllyä, tänään käyn jonkun hakemassa ja viikonloppuna testaan uudestaan, siihen asti ravaan vessassa kurkkimassa tilannetta :ashamed: :LOL:
Mä oon vähän tämmönen mulle-kaikki-heti-tyyppi :ashamed:
 
Mä en oo saanu mitään tänään aikaseks. \|O
06:30 laitoin koneellisen pyykkiä pesuun,mutta sen jälkeen,mitä olen tehnyt:

-Kastelin kukat+ laitoin ne ulos "valokylpyyn"
-Hakkasin peitot,tyynyt,päiväpeiton,koristetyynyt,huovan ja sijauspatjan ulkona
-pesin molemmat vessat
-tein miehelle eväät
-laitoin toisen koneellisen pyykkiä pesuun
-tein itelleni kasvonaamion

Piste.
:eek:
Vielä hirveesti hommaa enkä ton enempää oo tehny.On vaan niin kauheen väsyny olo 24/7. :ashamed:

Ja mies vielä soitti että on 11h tuntia töissä.Laitoin sille 3 leipää,makaronilaatikkoa ja jogurttia evääks kun luulin että se on vaan sen 8h.No,toivottavasti noilla pärjää,ja onhan kotona ruoka valmiina kun se tulee. :)
 
Boobs harmaana
Laiskamato en jaksanu kirjautua.. Mut oli pakko kurkata teidän kaikkien kuulumisia.

Iso onnitteluhalaus Inessalle ja Pikkuinenko:lle!! Ihanaa, että joillekin se plussa on näyttäytynyt. Antaa uskoa, että meillekin vielä joskus..

Täti on täällä häipymässä, mutta todellakin tästä kierrosta ei oo ajatustakaan yrittää raskautumista. Hain jopa kumeja kaupasta, niin varma oon päätöksestäni "siirtää" tätä yritystä nyt eteenpäin. Töissä tarjoutui mahdollisuus jatko-opintoihin työn ohella syksystä alkaen ja sekin sekoitti nyt suunnitelmia.. Ja mä olin jo jotenkin ajatellu joulun viettoa vastasyntyneen kanssa, että jos musta on kiinni, niin uus yritys alkaa vasta vuodenvaihteessa.. (Tarkoitin tolla siis sitä, kun tätiä odotellessani laskurilla laskin la:ni, joka olis ollu jouluaatto!)

Plussailkaapa joukolla äitienpäivänä, malttakaa vielä muutama päivä!! :heart:
 

Yhteistyössä