Mun mielestä vilja-testi oli ihan hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:26 Fantsu kirjoitti:Onnea pikkuinenko aivan ihanaa :hug: :heart:
Juu, minä täällä vielä hillun ja tätitä ei näy, aamulla tein sen toisen clearbluen testi ja negaa näytti sekin \|O :'(
Nyt kaikki maailman parhaat raskaustestien nimet pinoon tänne ja hinnalla ei ole väliä, huomenna haen vielä yhden testi jos täti ei tänään ala tulla, tai siis oikeemmin tänään ilalla haen ja huomenna tai perjantai aamuna testaan vielä kerran, sit painelen johku lääkäriin et missä vika....
joo mä tiedän et pitäs rauhottua ja välillä onkin ihan et no menkat alkaa jos alkaa, mut sit taas jokin päässä naksahtaa ja tunteet ja ajatukset heittää härän pyllyä, tänään käyn jonkun hakemassa ja viikonloppuna testaan uudestaan, siihen asti ravaan vessassa kurkkimassa tilannetta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:14 mimmali kirjoitti:\Mun mielestä vilja-testi oli ihan hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:26 Fantsu kirjoitti:Onnea pikkuinenko aivan ihanaa :hug: :heart:
Juu, minä täällä vielä hillun ja tätitä ei näy, aamulla tein sen toisen clearbluen testi ja negaa näytti sekin \|O :'(
Nyt kaikki maailman parhaat raskaustestien nimet pinoon tänne ja hinnalla ei ole väliä, huomenna haen vielä yhden testi jos täti ei tänään ala tulla, tai siis oikeemmin tänään ilalla haen ja huomenna tai perjantai aamuna testaan vielä kerran, sit painelen johku lääkäriin et missä vika....
Ja RAUHOITU.Älä joka päivä testaa,vaan vaikka viikonloppuna tai sen jälkeen uudestaan..