*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
TIISTAI 8.5.2007


Tiipii........................kp 24/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 24/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 25/25-29...........yk?................3. haaveissa
Äippä84...................kp 26/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 26/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 26/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Pikkuinenko.............kp 26/26-28............yk 1................3. haaveissa
Hilipati.....................kp 27/28................yk 1................1. haaveissa
Äitsy80....................kp 27/30-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 27/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Annilii86...................kp 28/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 28/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 28/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 29/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 29/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 30/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Hipu.........................kp 32/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 37/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT: :D

Kirppu

PLUSSANNEET: :heart:

Inessa


TIPPUNEET: :hug:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava



<br><br>
 
Kirpulle onnittelut haamusta :flower: Ja toivotaan että pikkuinen jaksaa kyydissä ja loppuviikosta saat jo vahvemman viivan testiinkin :heart:

Touhu Tenavalle :hug: :hug: Josko sitten seuraava kierto toisi teillekkin hyviä uutisia!
 
Huomenta!!!

Dreamer-88 ja touhu tenava paljon teille haleja :hug: :hug: :hug:

(.) Itse en ole vielä testannut, tänään aamulla oli niin voimakkaat menkka oireet et ihan itku meinaa tulla :'(
Lasten ulkoilun jälkeen testaan jos siihen mennessä ei tätiä näy :/
Elikkä joskus yhden kahden maissa, siihen asti kidutan itseäni, koska jos nyt teen negan, en ehkä jaksa lähteä lasten kaa ulos, mut sit aivan varmana testaan, koska hulluksihan tässä muuten tulee :headwall:
Ja vessassa ravaaminen on jo kohta sairasta :LOL:
 
INESSA onnea plussasta! Ja KIRPPU onnea haamusta!!!!
Tippuneille tsemppiä!!! Ja heille jotka testausta odottavat plussatuulia!

Mä oonkin ollut viikonlopun niin kiireisenä anoppisten kyläilyn vuoksi, etten oo ehtinyt paljoa ajatella vauva-asioita... Mutta mutta... Eilen alkoi hormoonihirviö olo, eli kaikki jurppii, hepeskin tuli. Ja tänään tuli se mahakipukohtaus, joka on keltarauhasen puhkemisen kipu mulla, eli huomenna täti tulee jos vaan vanhat merkit paikkansa pitää... :headwall: :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:48 Fantsu kirjoitti:
No nyt on sitten testi tehty ja negahan sieltä tuli :'( :'( \|O \|O
Nyt vaan odotellaan millon täti tulee, luulis et ois tullu jo \|O

Mutta parempa onnea muille :heart:
:hug:
Ehkä sulle tulee vielä tässä kierrossa myöhemmin plussa.. :) :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:53 mimmali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:48 Fantsu kirjoitti:
No nyt on sitten testi tehty ja negahan sieltä tuli :'( :'( \|O \|O
Nyt vaan odotellaan millon täti tulee, luulis et ois tullu jo \|O

Mutta parempa onnea muille :heart:
:hug:
Ehkä sulle tulee vielä tässä kierrossa myöhemmin plussa.. :) :flower:
Joo, no toivoahan on aina niin kauan kun ei tätiä näy....
Noi menkka oireet on kyl niin voimakkaat, et ihmettelen missä se h.elvetin täti viipyy \|O
Koskaan ei oo kierto näin pitkäksi venynyt :headwall:

Mutta käyn kurkkimassa mieen muilla onnistaa :heart:

ps.Ja noissa learbluen testeisa oli vielä että voi tehdä jopa kolme päivää ennen menkkoja..... tyhmiä testejä :ashamed: :D
 
Voi Fantsu!
:hug:

Joo, noi "tee testi jo 3 päivää ennen" on typeriä; testaillahan voi, mutta kuten me kaikki tiedetään, varman tuloksen saa kun täti on jo myöhässä muutaman päivän :kieh: Pitäisköhän siitä ilmoittaa Clearbluellekin? :LOL:

 
Täällä haaveillaan pikkusisarta, kohta 4-vuotta täyttävälle neidille. "Yritystä" on ollut puoli vuotta, mutta enimmäkseen periaatteella että tulee jos on tullakseen. Ja no se periaate on aivan tylsä ;) Minä en ainakaan muista semmoista ajatusta ikinä silloin kun odottelen kuukautisia.. :D

Tyttöä tehtiin puolitoista vuotta ja silloinkin olin päättänyt että maaliskuussa menen lääkäriin kun ei ala tapahtua mitään. Tammikussa neidi sai sitten alkunsa.

Kaksi vuotta siitä tammikuusta tulin uudelleen raskaaksi ja se päättyi pääsiäisen aikaan keskenmenoon viikolla 13. Sikiö oli kuollut kylläkin jo viikolla 7.

Minulla on melko epäsäännölliset kuukautiset. Nyt viimeiset kolme kiertoa on olleet suunnilleen 35päivää. Joten jos siihen verrataan niin tänään kuukautiset on päivän myöhässä :D Tosin kaikkien testailut tarttuivat minuunkin ja piti testata negaa. (Kuka idiootti ostikaan testin valmiiksi kaappiin kun tietää ettei se siellä säily ;))

En kuitenkaan vielä ole toivoa heittämässä pois kun kierto voi olla vähän pitempi taas kerran ja mukamas oireita olisi.. Voisi kai kysyä että milloinpa niitä oireita ei olisi :D
Vessassa pitää käydä usein pissillä ja toiseksi pitää henkeä pidätellen tarkistaa onko vuoto alkanut (onneksi en ole ainoa siinä hommassa..). Selässä ja lonkissa tuntuu liitoskipujen tapaista juilinta, mahaa nippailee ja jne. Rinnat oudon tuntuiset ja nännit kipeät jo viidettä päivää.

Noita oireita kyllä varmaan on ollut itselläni ennen kuukautisiakin, mutta erikoista tässä kierrossa vielä toistaiseksi on se että valkovuotoa ei tule juuri ollenkaan. Normaalisti minulla kuukautiset alkaa sillä että valkovuotoa tulee melkein valumalla. Eikä kai nännitkään ole normaalisti olleet kipeät.. Tiedä sitten ;)

Monella oli runsasta valkovuotoa, minulla se tuli viime raskaudessa vasta pikkuisen myöhemmin, mutta tuttua siis on :) Toivottavasti se olisi viesti raskautumisesta. Minä tosin toivon että oma "kuivuuteni" olisi oikea oire tällä kertaa ;D
 
Fantsulle pahoittelut negasta mutta josko se vielä plussaksi muuttuisi :hug:

Nyt taas tuli sellainen olo että pskat taaskaan ole tärpännyt :(

Ja sellasia menkkatyyppisiä jomotuksiakin on ilmennyt. Niin ja mielialat...Mulle niin ominainen ja ihana pms-oire nimeltä yltiökiukkuinen in taas tullut kylään, hö :kieh:
 
PIKKUINENKO
Fantsu: Voi kurjuus.. nega hali! Toivotaan ett täti pysyy poissa ja nega muuttuu vielä plussaksi...niin kauan on toivoa kun täti on poissa.

Kirppu: Onnittelut haamusta!! Kyllä se sieltä vielä vahvistuu!!


Se plikat sellainen juttu, että tämä mamma ei meinaa housuissaan pysyä...siis mun on pakko käydä ostamassa apteekista testi ja tehdä taas.... grrrrrrrrr! Viimeksi kierto oli kyllä 28...mutta sitä ennen on ollut, 23, 26, 26. Jotenkin jos nyt tekisi edes negan on vielä toivoa. Mutta jos perjantaina tekee negan ei ole enää edes toivoa!!
Siis tämä on jo ihan "hanurista" grrrrrrrrrrrr.
 
Voimia Fantsu :hug: !! Toivotaan et se plussa sieltä vielä tulee. Tsemppiä tippuneille uuteen kiertoon :whistle: ++++++++++ !
Mulla on ollu pari päivää menkkaoireita, selkäkipuja lähinnä ja tunnustaudun myös vessaravaajaksi :ashamed: ... Eilen tuli päänsärky-huonovointisuuskohtaus ja pää kipuilee edelleen. Muuten ei mitään oireita, kummallista...

Paljon ++++++++++ jokaiselle!! :heart:
 
Täällä vielä hillun niin kauan kun täti kurvaa paikalle.....

Suuri kiitos kaikille haleista ja stempeistä :hug: :heart:

Menkka jomotusta edelleen alaselässä ja silti outoa oloa masussa ja tätiä vaan ei näy :headwall:

Muille paljon plussa tuulia :whistle: :whistle:
(Puhkumpa vähän vielä itellenikin :whistle: :ashamed: )
 
pakko kysyä
Hei Dreamer88: Onko sulla jotenkin todettu, että sä et ovuloi kun sun kierto on nyt noin todella hyväkin tällä kertaa. Siis tuntuu ainakin, että sä olisit tässä kierrossa ovuloinut, koska kierto jäi noin lyhyeksi. Sullahan on nuo ovuloimattomat kierrot olleet tosi pitkiä ja niin aika monella muullakin jotka eivät ovuloi. Tsemppiä kovasti yritykseen!!!! sulla on voinut olla ovis vaikka jo kp12 tässä kierrossa.
 
Saa kysyä..

Eli nyt oli ensimmäinen terolut kierto. Kerran söin sen 10 päivää, niin alkoi kp 86 ja nyt lopetin sunnuntaina kp 24 ja menkat alkoi näin nopeasti (viimeksi meni 5 päivää, nyt sunnuntai aamuna otin viimeisen annoksen). Eli sen vuoksi hyvä kierto, mutta tuskin ovulaatiota.. :(
 
Heippa,

Huh. Olen selvinnyt työpäivästäni!!!!! Koko työhistoriani pahin työpäivä.

Tänään aamulla alkoi armoton päänsärky. Kauheeta :headwall:
Välillä vihlaisee niin lujaa kohdun paikkeilta, että jalat menee alta. Kaksi päivää siis aikaa ennenkuin menkat alkaa. Näin olen aikaisemmilta kierroilta kirjoittanutkin ylös (salainen kalenterini, aika tarkka on täytyy myöntää). Ensin juiliminen sitten nippailu sitten valkovuodon määrä kasvaa aivan järkyttäväksi (nyt on kyllä niin kuiva kausi et ihmetyttää oikein) ja nyt siis päänsärky.


Aika monella on nyt masennusta "äänessä". Taitaa ikävä kyllä tulla aikast lyhyt plussauslista, mut toisaalta voidaan jatkaa näitä älyttömän hyviä juttujamme melkein samalla porukalla uuden viikon alla :)


 
PIKKUINENKO
Milla73: Olen täällä käynyt vakoilemassakin sun kuulumisia...kun näin samoissa päivissä mennään. Itselläni alavatsakivut hieman helpanneet. Seurana väsymys ja alaselkä kipu.

Dreamer88: Oletko tikutellut ovista? Tai mittaillut lämpöjä?

Nipsukka: Tervetuloa!

Tosiaan testit kävin ostamassa tänään ja ostimpa samantien 2 kpl =) Niin eivät sitten heti pääse loppumaan. Mutta sen verran negoista opein, etten ole vielä testannut...lukenut vasta käyttö-ohjeet tarkasti.
Seurana on väsymys ja alaselkä kipu. Välillä olen ihan varma plussasta välillä taas aivan varma tädin tulosta. No kaksi päivää enää...sen verran uhmasin kohtaloa että lupauduin torstaina uimaan, koska eihän täti ole silloin estämässä uimista.

Positiivisella mielellä olen kuitenkin, kanssanne on NIIN kiva piinailla että olisihan se mukavaa jatkaa samalla porukalla taas ensi kierrossa!!

FAntsu: Hillu ihmeessä...niin kauan on toivoa kun tätiä ei kuulu.

 
Heippa... olen lukenut ahkerasti viestejä ja elänyt piinassa mukana vahvasti vaikka en niin olekaan kirjoitellut viime päivien aikana! Listassa on että mulla olis kp tänään 31/32 mutta tänään ollaan jo 32/32.. Ajattelin testailla loppuviikosta, ensin ajattelin keskiviikkoa mutta jos malttais muutaman päivän lisää! Oireista en osaa sanoa muuta kuin pientä kuvotuksen oloa koko ajan, ei pysty/ halua syödä paljon kerralla.. no tulen ilmoittamaan kuinka kävi!
Jännittävää aikaa kun ole koskaan testiä tehnyt =)
 
Pikkuinenko mä näin kans jotain vessaunia viime yönä!! :LOL: Ja jokaisella vessakerralla (joita on nykyisin ihmeen tiheästi..) syynään kans jännityksellä vessapaperin, että onko väriä.

Kirppu onnittelut! Toivottavasti haamu vahvistuu! =)

Touhikselle ja Dreamerille :hug: tädistä! Lippu korkealla seuraavaan kiertoon!!

Fantsu niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy, kuten itsekin totesit..bd Mulla on sama tilanne kuin sulla, tunteet heittelee laidasta laitaan. Välillä tuntuu, että ehkä sittenkin on tärpännyt, ja sitten taas olen aivan varma että ei..tällä hetkellä varma negasta, mutta pian se nähdään.

(.) ei ihmeellistä..olen koittanut olla tarkkailematta itseäni koko ajan, jos vaikka oireetkin häviäisi! ;) Jännitys tiivistyy... :eek:
 
Vielä hillun täällä, tätiä ei vieläkään näy, mut tunteet on semmoset et aamulla viimestään kun aamu pisulla käy niin pyyhkiessä totuus tulee julki :/

Teijän kanssa ois kyl kiva jatkaa juttuja seuraavassa pinossakin, ootte niiiiiiin mukavia ja ihania :hug:

Mutta toivotaan et päästäs seuraavaksi tuonne odottajien puolelle mahdollisimman pian :heart:

Puhkutaas taas plussia kaikille :whistle: :whistle: :whistle:
 
Pupuvaimo rakentaa
Rakennan vielä varmuuden vuoksi tätimuurin :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:47 Pupuvaimo rakentaa kirjoitti:
Rakennan vielä varmuuden vuoksi tätimuurin :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Toivottavasti toimii, kiitos pupuvaimo :heart: :heart:
 

Yhteistyössä