*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
Uutena mukaan :) Menkat pitäisi alkaa alkuviikosta (tai siis olla alkamatta). Minulla on kuitenkin niin epäsäännöllinen kierto että saattaa olla etteivät tule ilman ilouutisiakaan.

Oireita tietenkin olisi vaikka toisilla jakaa ja kun tätä palstaa lukee niin oireita ilmaantuu heti kun istahtaa tähän tietokoneen ääreen ;)

Rinnat on kipeänä ja selässä tuntuu välillä ihmeellistä tunnetta. Vielä ei ole ilmaantunut kuukautiskipuja vatsaan, minulla ne tuntuvat jo yleensä päiviä ennen vuotoa.

Toiveet on korkealla, vaikka toisaalta mahdollisuudet on taas kerran pienet. Ainakin jos ajattelee kuinka ahkeraan on pupuiltu.. Mutta yksi kerta taitaa riittää jos ajoitus olisi ollut oikea :)
 
:hug: Melody jaksamista!!! :hug:

Inessa ja nipsukka tervetuloa mukaan :wave:

Kävin ostoksilla apteekissa tänään. Ostin pari Clear Bluen testiä odottamaan..jos viikon päästä lauantaina ei ole täti saapunut kyläilemään, käytän toisen testeistä...jännittävää!! Onko joku muu ajatellut testata lauantaina 12.5?
 
Uudet tervetuloa :wave:

Mun oli tänään tarkotus mennä apteekkiin ja ostaa testi, mut en mennyt kuitenkaan, jotenkin tuli sellanen olo, et jos ostan sen nyt, niin sitten en ainakaan ole raskaana :/
Menkat pitäs alkaa tiistaina viimestään, ne voi aina joskus heittää päivällä, voi olla että maanantaina yritän uudestaan suunnistaa apteekkiin :D
 
Pikkuinenko
Tervetuloa kaikille Uusille! :wave:
Vaikka itsekkin aivan uusi täällä ole..muutaman päivän vasta kirjoitellut.

Ensi viikolla on kyllä monella jännittävät paikat..en tiedä iksi itse näin yli-innostunut olenkaan. Kuitenkin vasta ensimmäinen yrityskieto menossa.
Olen kyllä luoteeltani sellainen, että heti kaikki tänne heti.

Tänään taas menin tekemään testin ja negaahan se näytti. :( :snotty:
Seuraavan testin teen kyllä vasta ensi viikon perjantaina. Huomasin juuri laskeneeni kiertonikin väärin tänään siis vasta 23/26(28) eli torstaina on kp28. Voi kun se täti pysyisi poissa...

Täällä on alaselkä kipenä ja kyllä vatsakin tätimäisesti polttelee , eli pahalta näyttää tädin saapuminen.
Eilen ja tänään on selkä ollut normaalia kipeämpi ja paljon tulee kirkasta limaista valkovuotoa yök... Yllätys etten muista onko niin ollut joka kk ennen tädin saapumista.

Ensi viikkoon paljon plussia kaikille!!!

Jännityksellä odotellaan!

-Pikkuinenko
kp 23/ 26 (viimeisimpinä kiertoina ollut 28)

Eli voisi jo merkata kp 23/28 -huokaus- Saisipa sitä nyt ihanan äitienpäivä yllärin ja plussan testiin!
 
SUNNUNTAI 6.5.2007


Tiipii........................kp 22/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 22/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 23/25-29...........yk?................3. haaveissa
Touhu Tenava..........kp 24/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 24/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 24/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 24/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Dreamer-88.............kp 24/?...............puoli vuotta........1. haaveissa
Hilipati.....................kp 24/28................yk 1................1. haaveissa
Pikkuinenko.............kp 24/26-28............yk 1................3. haaveissa
Äitsy80....................kp 25/30-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 25/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Kirppu......................kp 25/28-32...........yk 1...............1. haaveissa
Annilii86...................kp 26/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 26/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 26/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 27/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 27/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 28/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Hipu.........................kp 29/32..................yk 2...............1. haaveissa
Inessa......................kp 30/31................yk 9...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp ?......................yk ?................? haaveissa


HAAMUILIJAT: :D


PLUSSANNEET: :heart:


TIPPUNEET: :hug:

Boobs
<br><br>
 
Tervetuloa mukaan Nipsukka, ilmoitatko vielä kiertopäiväsi ja muut tidot niin saadaan lisätä nekin listalle =)

Hilipati, mä ajattelin ehkä testailla myös lauantaina. Ensin ajattelin öitienpäivää mut jos tuleekin nega niin se on mukavampi sulatella lauantaina kuin äitienpäivänä :whistle:

Pikkuinenko, taisit vaan testailla liian ajoissa joten toivotaan että plussaksi vielä muuttuu kun päiviä tulee lisää ;) Mutta tiedän tuon malttamattomuuden tunteen, olen itse samanlainen :ashamed:

Nyt tosin olen ihmeen hyvin pysynyt nahoissani eikä ainakaan vielä kiire testailla. Saas nähdä miten sitten loppuviikosta :whistle: Lämmöt jotka on korkeemmat kuin koskaan aikaisemmissa kierroissa ja niiden hurja nousu saa taas toiveita nousemaan, toivotaan ettei tarvisi pettyä, kenenkään meistä =)
 
Boobs putoaa, kovaa ja korkealta.. Eilen sitten kurvailí täti kylään ja olen sanoinkuvaamattoman pettynyt. En tajua tätä "kiertoani" ollenkaan, ikinä ennemmin ei oo menny yli kp32 vaikka vaihtelevainen kierto on ollutkin! Torstai-illalla jo tuli ruskehtavaa, limaista vuotoa(sori kuvaus), perjantaina ei sitten mitään ja olin ihan varma, et tästä kierrosta plussattiin, mut lauantaiaamu paljasti karmean totuuden. Mä jo päätin, et nyt pidetään kesän aika taukoa yrittämisessä ja katotaan millaiset fiilikset on syksyllä.. Meillä on kesä töissä aina ihan hulinaa, joten siinä stressissä ei taida olla mitään mahkuja tulla raskaaksi.

Toivon silti kovasti tsemppiä teille kaikille muille ja käyn innolla lukemassa jonkun ajan kuluttua kuinka moni kanssajännääjistä on plussan saanut!! Puhallan plussatuulia kaikin voimin teille muille!!!
 
Pahoittelut Boobs tippumisestasi :hug:

Mulla pitäisi kahden päivän päästä alkaa kuukautiset ja niin taitavat tullakin.
Eilen aloin olemaan niin turvoksissa vatsastani, että housujen vyötärö/lantio nauha oikein satutti. Rinnat edelleen aristavat, alaselkää välillä polttelee ja kohdussa tuntuu aika kova paine joka pistää luulemaan, että olisi pissahätä. Tunnistan nämä oireet jo. Kaksi päivää ja kuukautiset ovat päällä....
Viime yönä heräsin alavatsan oikealla puolella olevaan kovaan, kipakan repivään kipuun. Olin ilmeisestikin kääntymässä. Jestas kun teki kipeää!
Sekin on koettu. Hitsin hitsi kun alkaa nuo kuukautisten oireet olemaan jo aikast epätoivottavan tutut.

Miten teillä muilla on alkanut sunnuntai aamu?
Onko mitään hyviä oireita näkyvillä? :)
 
Eilen oli ihanaa.Sai muutakin ajateltavaa. :heart:
Oltiin koko loppuilta ja yö tyttöjen kanssa baarittelemassa.No,en ole aikoihin juonut ja nyt sitten join vähän liikaakin. :D
Mutta..Krapulaa ei tullut ja pysyin hyvin pystyssä,päässä vain hieman tuntui. :whistle:
(en siis koskaan ole ollut kova juomaan)

Ei mitään oireita. :/
 
kuupää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:08 Hilipati kirjoitti:
:hug: Melody jaksamista!!! :hug:

Inessa ja nipsukka tervetuloa mukaan :wave:

Kävin ostoksilla apteekissa tänään. Ostin pari Clear Bluen testiä odottamaan..jos viikon päästä lauantaina ei ole täti saapunut kyläilemään, käytän toisen testeistä...jännittävää!! Onko joku muu ajatellut testata lauantaina 12.5?
Minä en tähän pinoon kuulu (en kai kuulu mihinkään kiertojen takia) mutta lauantaina testailen ellei täti sitä ennen tule kylään (mulla kp jo 56, lauantaina 62). Täytän lauantaina 20 joten oishan se hauska synttärilahja saada plussa testiin. :D Tosin epäilen kyllä vahvasti...
 
Voi Boobs paljon :hug: :hug:

(.) Samat oireet jatkuu ja lisäksi tullut pelottavan tuttuja menkka oireita, et eiköhän se täti tiistaina viimestään pärähdä paikalle \|O
Mut siihen asti toivoa pidetään yllä :heart:

Kaikille paljon +++++ tuulia!!!!
 
Pikkuinenko
Boobs: Halauksia!

Äitsy80: Joo, olen kyllä nyt ollut vähän liian innokas noiden testien kanssa. Nyt kyllä kärvistelen torstaihin, jos täti ei sitä ennen tule paikalle. ..toivottavasti ei!
Siellä näyttää lupaavalta, jos lämmötkin ovat koholla. Toivotaan siis äitienpäivä yllätyksiä!!

Mimmali: välillä tekee hyvää irrotella!

Kuupää: Toivotaa sinulle ynttäri yllätystä. Mistä pitkä kiertosi johtuu? Onko sitä tutkittu?

Fantsu: Täällä pelätään myös tiistaina tädin saapuvan..voi kun nyt pysyisi mokoma poissa ...grrrr...selkä polttelee normaalia enemmän...tai sitten vain kuvittelen. -huokaus-

Sunnuntai päivä on ennyt touhutessa ja käriessä älyttömästä alaselkä kivusta.... taitaa mokoma täti sieltä olla tulossa tiistaina ilmeisestikkin. Oviksen mukaan tädin pitäisi tiistaina saapua, mutta toivottavasti ei tule ja nappaan plussan. Muistaakseni alkuraskaudesta olen kokenut napa kipua ja sellaista on tänään tuntunut lievästi (tai sitten kuvittelen)

Eli tänään 24/26(28)

Yksi testi on vielä kaapissa ja sen meinaan perjantai aamusti tuhlata...jos täti mokoma pysyy vaan poissa. Täti on aina ollut minulla säännöllinen ja jättänyt tulematta vain plussatessani, joten jos torstaina täti ei ole tullut on toiveet KORKEALLA! :p
 
Taas ihmetyttää tää oma kroppa :headwall:
Tähän asti ollut ns. kuiva kausi ja tänään tullut päivän mittaan ihan kamalasti märkää (no mitäs muutakaan se on) valkovuotoa ja nyt illalla taas alkaa olla vähän kuivempaa ja yleensä mulla on ovis ajoista lähtien ollut märkää kautta sinne tätin tuloon asti :/
Et voiskohan tuo jotain tarkottaa vai kuvittelenko vaan????!!!!

Ja yks minkä oon huomannu, et heti kun tätä raskaus asiaa ajattelen tai koneelle istun niin alkaa tuo pelottavan tuttu selkä särky.....

Voi himputti tätä ihmismieltä \|O

Pikkuinenko (menikö nikki oikein?), toivotaan ettei se täti kurvaa kummallekkaan paikalle tällä kertaa :heart: :hug:

Puhkutaas taas plussa tuulia kaikille :whistle: :whistle: :whistle:
 
kuupää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 17:47 Pikkuinenko kirjoitti:
Kuupää: Toivotaa sinulle ynttäri yllätystä. Mistä pitkä kiertosi johtuu? Onko sitä tutkittu?

En tiedä, epäilen että ovulaatiossa ja kenties limakalvoissa ongelmia. Ei ole tutkittu, tää on 3. kierto kun menee ylipitkäksi. Ajattelin että nyt vois lähteä jo tutkimaan kun ei näytä olevan kyse vain yksittäisestä pitkästä...
 
touhu tenava
Huomenta niin tämä piina viikko sitten alkoi. :whistle:

Vaan minut saa mitä ilmeisimmin sitten tiputella heti alkuunsa. Vaikka tätylin piti tulla aikasintaan vasta keskiviikona ja testailla ajattelin tuol äitienpäivänä.
No, nyt taitaa testailut olla turhia, sillä tuossa aamusella kun wc:ssä tarpeilla kävin ja hiukan enemmän ponnistelua vaati jotta tyhjennys onnistui. :kieh: Niin mitäs se sitten paperista löytyi? Tuhruahan se siihen paperiin ilmaantui. :'(

Joten se siitä piinailusta/jännäilystä tallä kertaa.
Nyt jännäilen sitten vain sitä soveltuvuustestiä siihen yhteen opiskeluun, joka syksyllä olis alkamassa.

Teille muille voimia ja onnea plussan suhteen lähettelen. Toivottavasti muilla olisi parempia uutisia, kuin minulla. :hug:

ps. Tällä kertaa taitaa sitten kp olla tuon lyhimmän mukainen, vaikka yleisimmin se on ollut 28-29. :eek: :kieh:
 
MAANANTAI 7.5.2007

Pippurinen Mamma...kp 15/32-33...........yk ?.................? haaveissa
Tiipii........................kp 23/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 23/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 24/25-29...........yk?................3. haaveissa
Touhu Tenava..........kp 25/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 25/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 25/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 25/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Dreamer-88.............kp 25/?...............puoli vuotta........1. haaveissa
Hilipati.....................kp 26/28................yk 1................1. haaveissa
Pikkuinenko.............kp 25/26-28............yk 1................3. haaveissa
Äitsy80....................kp 26/30-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 26/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Kirppu......................kp 26/28-32...........yk 1...............1. haaveissa
Annilii86...................kp 27/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 27/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 27/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 28/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 28/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 29/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Hipu.........................kp 30/32..................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp ?......................yk ?................? haaveissa


HAAMUILIJAT: :D


PLUSSANNEET: :heart:
Inessa


TIPPUNEET: :hug:

Boobs

<br><br>
 
Huomenta =)

Lisäsin Inessan plussanneisiin koska hän kävi tuolla kaksvitosten puolella ilouutisen ilmoittamassa jo eilen :flower: :heart:

Touhu Tenava, en vielä tiputtanut sua jos vuoto ei runsaammqksi muutukkaan?? :whistle: Tsemppiä soveltuvuuskokeisiin!!

Täälläkin vetistä valkkista eilenkun tullut runsaasti, saattaa olla mulla enne menkoistakin vaikka parissa viime kierrossa onkin ollut kuivempaa. Lämmöt korkealla, perjantai tai lauantaiaamun mittaus kertookin sitten onko se täti matkalla :kieh:
 
Nyt on täällä jo aika jännät paikat, joka vessa reissu jännittää, et mitä pyyhkiessä ilmaantuu.....
Ainakin tähän asti näyttänyt hyvältä =)
Mut ei nuolasta ennen ku tipahtaa.....

Eilen oli nukkumaan mennessä ihan kamala alavatsa särkyä, kesti jonkun aikaa ja meni sitten ohi.
Ärsyttävää kun ei tiedä mistä mikin oire johtuu \|O :headwall:

No, nyt sitten varmaan teidän riesaksi iklmottelen joka vessassa käynnin jälkeen, et miltä näyttää :ashamed: :D

Ja inessa , onnea paljon :heart:
Toivottavasti meistä tulee mahdollisimman moni perässä =)
 
Huomenta vaan kaikille!

Uusi viikko alussa, meidän viikko ;)
Täällä alkaa olla kaikenlaisia menkkaoireita, mutta johtuu varmaan noista keltarauhaslääkkeistä :ashamed: Kipeytyykö teillä kaikilla rinnat ennen menkkoja? Itselläni ei koskaan, joten toivon ettei "tissikivun puuttuminen" tarkoita huonoa raskautumisenkaan kannalta :ashamed:
 
Pikkuinenko
Fantsu[/b]Inessa Hienoa, plussa onnittelut! Kyllä me täältä vielä perässä tullaan ennemmin tai myöhemmin :D :flower:

Touhutenava Toivotaan nyt vielä että tuhruttelu loppuu...ja täti jättäisi tulematta, pelottelisi vain.

Täällä on useampi jotka yrittävät jo toista tai kolmatta... touhutenava jo kuudetta Laittakaapa kuinka nopeasti edellisistä on tärpännyt?

Itselläni ensimmäisestä olin pillerit lopetettuani heti toisien kuukautisten jälkeen raskaana...eli tavallaan ensimmäinen oikein tosissaan yrityskierto, toisesta olin jo valmiiksi ilman ehkäisyä noin 6kk (niin että kuukautiset olivat alkaneet synnytyksen jälkeen), mutta oikein ovista kun pongailin ja tosissaan yritettiin niin voisi sanoa että toisesta kierrosta nappasin plussan...eli helpostihan nuo kaksi ovat tärpänneet =) Ehkä siksi niin malttamaton nyt olenkin..toiveet on katossa.

Minulla siis 2 tyttöä -02 ja -03 syntyneet. Mites teillä muilla?
Entä oletteko koti-äitejä? opiskelijoita? Työelämässä? Itse työelämässä ja opintoja suorittelen loppuun...loppu vuonna olisi virallinen valmistuminen kunhan saan tuon lopputyön väännettyä loppuun. Ja muutama tentti jäljellä...muuten on sitten opiskelut plakkarissa. :D

Eli edelleen on toiveet korkealla vaikka merkit ovat huonot tädin pitäisi saapua joko tiistaina tai torstaina (en muistaisi koskaan kiertoni olleen 27, eli aina joko 26 tai 28) Ja pillereita tms.. en ole syönyt reiluun vuoteen. Nyt kylläkin viimeisinä 4 kertana on vaivanani ollut aivan tajuttomat kuukautiskivut ja vuodan kuin seula... ja pelkäsin jotain jo olevan vialla. Gynellakäkin kävin ja hänen mielestään kaikki oli kunnossa (katsottiin ultralla) papan tulos pitäsi vielä soittaa.

Mutta tosiaan eilen illalla oli aivan tajuttomat vatsa ja selkäkivut ja melkein jo sorruin ottamaan 600 buranaa. Mutta päätin kärsiä. Vaikka kivut kyllä viittaavat vahvasti tädin tuloon, niin edelleen toivoa on. ensmmäisestä lapsestani kärsein alkuraskaudesta niin kovista vatsakivuista että jouduin kerran päivystykseenkin koska epäiltiin keskenmenoa tai kohdun ulkopuolista...mutta kaikki menikin hyvin.

Fantsu Joo, myös täällä jokainen WC käynti on ihan hirveetä jännitystä ;) Joka kerta toivoo ettei paperissa ole mitään "ylimääräsitä" Toisaalta jo ajattelen et tuisi nyt sitten se täti mokoma jos on tullakseen. Tuurillani piinailen tässä ja mitä lähemmäs torstaita ollaan sen suuremmat toiveet...ja tietenkin pitkäkierto ja täti tulee torstai iltana ;)

:ashamed: Nolona kerron hieman omasta kärsivällisyydestäni...viimeinen testi tänään tehty... ja negaa näytti... :ashamed: Siis mä olen ihan pimeä!!! Nyt en enää osta yhtään testiä kotiin, niin eivät ole tuolla kiusana..... grrrrrrrrr. :LOL:

Niin kuin huomaatte olen aivan valmis tapaus :whistle:

Paljon nyt vain plussia!!!
Fantsu Koskas meinaat testata???

Pikkuinenko kp 25/26..tai...28. JA tosiaan testin haen vasta perjantaina... :whistle:
 
Pikkuinenko
Oho... pahoittelen äskeistä viestiä.. jostain syystä rivit ovat hyppineet ja lihavoitua joka puolella :ashamed:

Siis INESSA plussa onnittelut!

JA FANTSULLE: Tädin karkotus säteitä ja toivotaan plussa uutisia!! =)
 
Huomenta,

Pikkuinenko:
Äläpä yhtään häpeile kun teit testin aikaisin. Minäpä tein temput terävät tänään aamulla! Kävin hakemassa testin eilen illalla apteekista. Oireet vaikuttavat siltä, että kuukautiset tulevat kyllä ihan ajoissa (nyt 27 /28-30). Siinä se testi oli makuuhuoneen lipaston päällä enkä malttanut olla nappamasta sitä mukaani vessaan. Kumma juttu taas :kieh: No, nega sieltä tuli. Eipähän kummenkin ota aivoon...
 

Yhteistyössä