Veetuttaa ainainen haukkuminen, nyt RAKENTAVIA neuvoja, kiitos!

En halua näyttää viisikymppiseltä vaan ikäiseltäni. Ensin se johtui ylipainosta, väärästä hiusväristä ja -mallista. Nyt ne on vaihdettu, ja aina vaan haukutaan. Sanokaa nyt herranjumala sentään, MITÄ MUN VIELÄ PITÄÄ TEHDÄ?!

Naamani en saa vaihdettua, ja se vituttaa, mut jospa joku osais antaa rakentavia kommentteja.
 
vieras
no laitas joku kuva mistä saa paremman käsityksen mitä pitää muuttaa =) profiilissa on juu naamakuva, mutta sitä kun ei voinu vaihtaa... (harmi, vaihtaisin omanikin kyllä )
 
ne
Vaaleammat hiukset usein nuorentavat. Myös meikkaaminen kannattaa, koska usein 50-vuotiaat meikkaavat huomattavasti vähemmän/harvemmin. Kannattaa myös kiinnittää huomiota vaatteisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Profiilikuvan perusteella sanoisin että sä oot jotain 29 v.

Minkä ikäiseltä sun pitäis näyttää? :D
No siis ikää on 31 vee, että ei nyt sen nuoremmalta oo tarvis näyttää :D.
Mun mielestä sä näytät ihan ikäiseltäsi. Tai siis jopa pari vuotta nuoremmalta :)

Miten susta saa viiskymppisen? :eek:
 
tavallinen äiti
Ei tuosta profiilikuvasta kyllä mitenkään päin saa viisikymppistä...
Kyllä minun mielestä näytät ihan ikäiseltäsi, etkä mitenkään "erityisen vanhalta".
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no laitas joku kuva mistä saa paremman käsityksen mitä pitää muuttaa =) profiilissa on juu naamakuva, mutta sitä kun ei voinu vaihtaa... (harmi, vaihtaisin omanikin kyllä )
Ei musta oo nyt laihempana yhtään kokovartalokuvaa, joten paha laittaa näytille enempää. Ja toisaalta, tuon naaman perusteella mua haukutaan aina hyvinkin laajasti (siis muutakin kuin pärstää)...
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Profiilikuvan perusteella sanoisin että sä oot jotain 29 v.

Minkä ikäiseltä sun pitäis näyttää? :D
No siis ikää on 31 vee, että ei nyt sen nuoremmalta oo tarvis näyttää :D.
Mun mielestä sä näytät ihan ikäiseltäsi. Tai siis jopa pari vuotta nuoremmalta :)

Miten susta saa viiskymppisen? :eek:
Harmaat vois vastata tähän.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
En halua näyttää viisikymppiseltä vaan ikäiseltäni. Ensin se johtui ylipainosta, väärästä hiusväristä ja -mallista. Nyt ne on vaihdettu, ja aina vaan haukutaan. Sanokaa nyt herranjumala sentään, MITÄ MUN VIELÄ PITÄÄ TEHDÄ?!

Naamani en saa vaihdettua, ja se vituttaa, mut jospa joku osais antaa rakentavia kommentteja.
Mä oon 50+ ja haluaisin jo alkaa näyttää ikäiseltäni. Huolensa kullakin:)
 
Sörhis, oi Sörhis (missä vaiheessa sä muuten oot Elopompelosta luopunut? :eek: :D :ashamed: ).

Niistä harmaista löytyy aina niitä, joita et voi miellyttää, vaikka tekisit mitä.
Joten jätä ilkeiden mielipiteet ihan omaan arvoonsa. Sä näytät hyvältä, nainen! Et teinipimulta vaan ikäiseltäsi.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
En halua näyttää viisikymppiseltä vaan ikäiseltäni. Ensin se johtui ylipainosta, väärästä hiusväristä ja -mallista. Nyt ne on vaihdettu, ja aina vaan haukutaan. Sanokaa nyt herranjumala sentään, MITÄ MUN VIELÄ PITÄÄ TEHDÄ?!

Naamani en saa vaihdettua, ja se vituttaa, mut jospa joku osais antaa rakentavia kommentteja.
Etkös sä oo se joku joka laihduttanut paljon, Elopompelo?
 
No etkä kyllä näytä, tiedät sen itsekin!? :D

Mutta, naisellisuutta ehkä enemmän kehiin, sulle sopisi varmasti tosi hyvin pikkuisen pitempi tukka, ei pitkä eikä mikään polkka, mut sellainen kiva rikottu malli, edestä pitempi, niska vois olla lyhytkin. :p
Enkä tiedä meikkaatko mutta sinuna korostaisin silmiä ja poskipäitä, kivat huuletkin sulle näyttää olevan! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mistä kohtaa sä näytät 5-kymppiseltä? Ihan ikäises näköinen olet.

*MUOKS* Miten käytät meikkiä? Tapaatko meikata, ja paljonko? Miten?


Siis meikkaan joka päivä (paitsi koti-laiskiasipäivinä...). Käytössä on ihan meikkivoide, rajauskynä, ripsari, aurinkopuuteri, puuteri ja toisinaan myös poskipuna ja huulikiilto... tosin käytän noita aika hillitysti, kun en halua näyttää ylimeikatulta esim. töissä. Enemmänkin sellainen nude-look on suuntana - bileet on sitten tietysti asia erikseen ;). Jostain syystä näytän melkein kaikissa kuvissa siltä, kuin meikkiä ei olisi ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
En halua näyttää viisikymppiseltä vaan ikäiseltäni. Ensin se johtui ylipainosta, väärästä hiusväristä ja -mallista. Nyt ne on vaihdettu, ja aina vaan haukutaan. Sanokaa nyt herranjumala sentään, MITÄ MUN VIELÄ PITÄÄ TEHDÄ?!

Naamani en saa vaihdettua, ja se vituttaa, mut jospa joku osais antaa rakentavia kommentteja.
Etkös sä oo se joku joka laihduttanut paljon, Elopompelo?
Joo :D
 

Yhteistyössä