Veetuttaa ainainen haukkuminen, nyt RAKENTAVIA neuvoja, kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
värjäisin tai meikkaisin kulmat tummemmiksi. Tuo lisää ilmettä kun on vahvat kehykset ja hiuksetkin tummat. Mitenkään sinusta ei viisi tai edes nelikymmpistä saa :)
Nuo kulmat on jännä juttu. Jos niitä meikkaa/värjää hiukkaakaan, musta tulee aivan hirvittävän vihaisen näköinen. Kukaan tätä ei usko, ei uskonut edes kosmetologi-ystävänikään ennen kuin kokeili. Niille ei siis juuri voi tehdä mitään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Kasvata pitkät hiukset
Luetun ymmärtämisessä vikaa? En todellakaan kasvata, ei sovi mulle.
Itse pyydät neuvoja ja silti otat moisen asenteen. Haluatko siis oikeasti näyttää ikäistäsi vanhemmalle?
Olin jo kommentoinut hiusten kasvattamisasiaa ennen kommenttiasi. Pitkät hiukset eivät valitettavasti sovi mulle, koska hiukseni ovat ohuet, sellaista ns. vauvantukkaa. Olen aikuisiällä ainakin kolme kertaa yrittänyt kasvattaa, mutta aina olen päätynyt siihen, että minulle paras malli on lyhyt. Hiirenhäntä ei pue ketään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mistä kohtaa sä näytät 5-kymppiseltä? Ihan ikäises näköinen olet.

*MUOKS* Miten käytät meikkiä? Tapaatko meikata, ja paljonko? Miten?


Siis meikkaan joka päivä (paitsi koti-laiskiasipäivinä...). Käytössä on ihan meikkivoide, rajauskynä, ripsari, aurinkopuuteri, puuteri ja toisinaan myös poskipuna ja huulikiilto... tosin käytän noita aika hillitysti, kun en halua näyttää ylimeikatulta esim. töissä. Enemmänkin sellainen nude-look on suuntana - bileet on sitten tietysti asia erikseen ;). Jostain syystä näytän melkein kaikissa kuvissa siltä, kuin meikkiä ei olisi ollenkaan.
No ei sun meikitkään kyllä kuulosta tylsiltä ja keski-ikäisiltä. Huulikiilto ainakin nuorentaa, vaikka sitä ei oliskaan kiloa laittanu. Voithan aina katsoa meikkaus- ja hiusmallia oppilailtasi... :whistle: :D
:LOL: :LOL: :LOL: Itse asiassa aika lailla tarkasti yritän välttää ottamasta niistä (liikaa) mallia :D
 
Liina
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
värjäisin tai meikkaisin kulmat tummemmiksi. Tuo lisää ilmettä kun on vahvat kehykset ja hiuksetkin tummat. Mitenkään sinusta ei viisi tai edes nelikymmpistä saa :)
Nuo kulmat on jännä juttu. Jos niitä meikkaa/värjää hiukkaakaan, musta tulee aivan hirvittävän vihaisen näköinen. Kukaan tätä ei usko, ei uskonut edes kosmetologi-ystävänikään ennen kuin kokeili. Niille ei siis juuri voi tehdä mitään...
No paraniskohan, jos nyppis eri tavalla kuin ennen, tai eri mallin kulmiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
värjäisin tai meikkaisin kulmat tummemmiksi. Tuo lisää ilmettä kun on vahvat kehykset ja hiuksetkin tummat. Mitenkään sinusta ei viisi tai edes nelikymmpistä saa :)
Nuo kulmat on jännä juttu. Jos niitä meikkaa/värjää hiukkaakaan, musta tulee aivan hirvittävän vihaisen näköinen. Kukaan tätä ei usko, ei uskonut edes kosmetologi-ystävänikään ennen kuin kokeili. Niille ei siis juuri voi tehdä mitään...
No paraniskohan, jos nyppis eri tavalla kuin ennen, tai eri mallin kulmiin?
Saattais olla. Pitääpä tehdä asialle jotain :).
 
IhanaValo
Onko nykyhiuksesi tuon pituiset mitä kuvassa vai? Ootko kokeillut miltä näyttäis jos laittaisit niitä pystyyn jotenkin? Tai jotain kampausta?
Ja tuo musta väri..itsekin siitä tykkään, mut sitähän voi "piristää" muilla väreillä sit jos tuntuu että menee liian synkäksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Onko nykyhiuksesi tuon pituiset mitä kuvassa vai? Ootko kokeillut miltä näyttäis jos laittaisit niitä pystyyn jotenkin? Tai jotain kampausta?
Ja tuo musta väri..itsekin siitä tykkään, mut sitähän voi "piristää" muilla väreillä sit jos tuntuu että menee liian synkäksi :D
No tänään ne leikattiin niin, että ovat takaa ja sivuilta vähän pidemmät, sillain, että nostelen latvoja pystyyn vähän. Vaikeaa selittää...
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Nuo kulmat on jännä juttu. Jos niitä meikkaa/värjää hiukkaakaan, musta tulee aivan hirvittävän vihaisen näköinen. Kukaan tätä ei usko, ei uskonut edes kosmetologi-ystävänikään ennen kuin kokeili. Niille ei siis juuri voi tehdä mitään...
Mitä vikaa on vihaisen näköisissä ihmisissä? :'( :ashamed:
 
fff
Mun mielestäni sun ei välttämättä tarvitse kauheasti alkaa meikkaamaan näyttääksesi nuoremmalta: juuri tuollainen freesiys on nuorekasta. Yhteen asiaan meikkaamisen suhteen kyllä voisit panostaa, mielestäni sinun kannattaisi tummentaa kulmakarvat. Ne vaikuttavat yllättävän paljon.
 
Mun mielestä sä näytät oikein hyvältä, mikäli nykyinen ulkomuotosi vastaa hyvin sun persoonallisuutta :)
Mutta, jos jotain saa ehdottaa, mun mielestä kehykset on aika raskaat sun kasvoihin. Ei ne mitenkään huonon näköiset ole, mutta seuraavan kerran kun hankit uusia, ehkäpä jotkut vaaleammat/raikkaammat/naisellisemmat voisi sopia :) Vaalean näköisiin kasvoihin tummat hiukset ja tummat kehykset vaatii tasapainoitusta, eli sitten vaikkapa meikkiä enempi.

Hyvältä sä kuitenkin näytät ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fff:
Mun mielestäni sun ei välttämättä tarvitse kauheasti alkaa meikkaamaan näyttääksesi nuoremmalta: juuri tuollainen freesiys on nuorekasta. Yhteen asiaan meikkaamisen suhteen kyllä voisit panostaa, mielestäni sinun kannattaisi tummentaa kulmakarvat. Ne vaikuttavat yllättävän paljon.
:headwall: :headwall: :headwall: Luitko aiemman kommenttini asiaan liittyen?
 
Laita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos nuo harmaiden(?) ilkeilyt. Ei sun ulkonäössä ole mitään vikaa..ihan olet ikäisesi tai jopa nuoremman näköinen. :) Tuossa profiilikuvassa näytät energiseltä ja nuorekkaalta...en ymmärrä, mistä kohtaa muka näytät viisikymppiseltä :eek: Hienosti muuten olet onnistunut painonpudotuksessa! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Mun mielestä sä näytät oikein hyvältä, mikäli nykyinen ulkomuotosi vastaa hyvin sun persoonallisuutta :)
Mutta, jos jotain saa ehdottaa, mun mielestä kehykset on aika raskaat sun kasvoihin. Ei ne mitenkään huonon näköiset ole, mutta seuraavan kerran kun hankit uusia, ehkäpä jotkut vaaleammat/raikkaammat/naisellisemmat voisi sopia :) Vaalean näköisiin kasvoihin tummat hiukset ja tummat kehykset vaatii tasapainoitusta, eli sitten vaikkapa meikkiä enempi.

Hyvältä sä kuitenkin näytät ;)
Tänks :). Ja siis joo, pokat on lähdössä vaihtoon heti kun lompakko sallii :). Ja todellakin jotakin kevyempää...
 
Et sä ny ainaskaa viiskymppiseltä näytä :eek: Herrantähre :headwall:
Mun mielestä oot vaan nuorentunu ulkonäöltä kun oot laihtunut. Ihan vähän väriä kulmiin, tukkaan kuparisia ja vaaleita raitoja, sekä vahalla pörröön, niin piristäis jonnin verran :) Ja kun ostat uudet rillit niin ei liian pliisuja, tuo nykysten rillien tyyli kuitenkin näyttää sulta ja mun mielestä sopii sulle. Eikä mustaa vaatteista kannata pois jättää, eihän?

Jos jaksat, niin laita kuvaa uudesta tukasta :D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minä en omaa kuvaani palstalle laita, mutta jos joku väittää sinua viisikymppisen näköiseksi, mitähän hän mahtaisi sanoa minusta. Kaiketi sellainen 70v.
Höpö höpö, mun mielestä sä näytät ikäistäsi nuoremmalta :)

Mutta ei Sörhiskään viiskymppiseltä näytä. En mä ainakaan muista nähneeni tuollaisia viiskymppisiä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Mun mielestä sä näytät oikein hyvältä, mikäli nykyinen ulkomuotosi vastaa hyvin sun persoonallisuutta :)
Mutta, jos jotain saa ehdottaa, mun mielestä kehykset on aika raskaat sun kasvoihin. Ei ne mitenkään huonon näköiset ole, mutta seuraavan kerran kun hankit uusia, ehkäpä jotkut vaaleammat/raikkaammat/naisellisemmat voisi sopia :) Vaalean näköisiin kasvoihin tummat hiukset ja tummat kehykset vaatii tasapainoitusta, eli sitten vaikkapa meikkiä enempi.

Hyvältä sä kuitenkin näytät ;)
Tänks :). Ja siis joo, pokat on lähdössä vaihtoon heti kun lompakko sallii :). Ja todellakin jotakin kevyempää...
Noniin, luulen että saat tosi paljon muutettua yleisilmettä ihan laseja vaihtamalla :) Mä tein viime syksynä niin, etten ennakkoon yhtään ajatellut millaisia laseja etsin. Marssin vain kauppoihin ja sanoin myyjälle että alappas ehdotella. Ja löysin tosi kivat ennakkoluulottomalla asenteella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minä en omaa kuvaani palstalle laita, mutta jos joku väittää sinua viisikymppisen näköiseksi, mitähän hän mahtaisi sanoa minusta. Kaiketi sellainen 70v.
Höpö höpö, mun mielestä sä näytät ikäistäsi nuoremmalta :)

Mutta ei Sörhiskään viiskymppiseltä näytä. En mä ainakaan muista nähneeni tuollaisia viiskymppisiä :whistle:
kiitos =)
 

Yhteistyössä