Ei mun tukka ole enää punainen eikä oranssi vaan ruskea.Alkuperäinen kirjoittaja Höh:miksi vastailet niin äkäisesti niille, jotka antavat sulle rakentavia neuvoja hiusten suhteen? Punainen/ oranssi tukka vanhentaa, värjää siis vaaleaksi.
Ei mun tukka ole enää punainen eikä oranssi vaan ruskea.Alkuperäinen kirjoittaja Höh:miksi vastailet niin äkäisesti niille, jotka antavat sulle rakentavia neuvoja hiusten suhteen? Punainen/ oranssi tukka vanhentaa, värjää siis vaaleaksi.
Muutoin en siis älynnyt, etten saisi kommentoida tehtyjä ehdotuksia. Mul on kuitenkin järkiperusteet kommenteilleni, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei mun tukka ole enää punainen eikä oranssi vaan ruskea.Alkuperäinen kirjoittaja Höh:miksi vastailet niin äkäisesti niille, jotka antavat sulle rakentavia neuvoja hiusten suhteen? Punainen/ oranssi tukka vanhentaa, värjää siis vaaleaksi.
Se näytti siinä edellisessä kuvassa (ainakin mun näytöllä) oranssihtavalta/punaiselta, tuossa uudessa kuvassa näkyy väri paremminAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei mun tukka ole enää punainen eikä oranssi vaan ruskea.Alkuperäinen kirjoittaja Höh:miksi vastailet niin äkäisesti niille, jotka antavat sulle rakentavia neuvoja hiusten suhteen? Punainen/ oranssi tukka vanhentaa, värjää siis vaaleaksi.