Veetuttaa ainainen haukkuminen, nyt RAKENTAVIA neuvoja, kiitos!

Sirkku
Minusta näytät noin nelikymppiseltä, voisitko kuvitella muuttavasi hiustyyliäsi hieman persoonallisemmaksi, samoin vaatetusta? Musta väri vaatteissa ja lyhyet hiukset antavat hieman ankeahkon vaikutelman. Varmasti sinussa on potentiaalia muuhunkin!
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mun mielestä lyhyet hiukset vanhentaa lähes poikkeuksetta jokaista. Repäise ja kasvata pitkät? :)
Lyhyet sopivat harvoille samoin pitkät mutta onhan muitakin leikkauksia. Mulla kuin Turkilmaksella paitsi otsis ja blondi ja ikää 50+
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No etkä kyllä näytä, tiedät sen itsekin!? :D

Mutta, naisellisuutta ehkä enemmän kehiin, sulle sopisi varmasti tosi hyvin pikkuisen pitempi tukka, ei pitkä eikä mikään polkka, mut sellainen kiva rikottu malli, edestä pitempi, niska vois olla lyhytkin. :p
Enkä tiedä meikkaatko mutta sinuna korostaisin silmiä ja poskipäitä, kivat huuletkin sulle näyttää olevan! :)
Oon yrittänyt juuri tuollaista kuvailemasi näköistä hiusmallia, mutta ongelma on se, että mun hiukset taipuu, ja se versio tuollaisesta mallista oli ainakin aina suttuisen näköinen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sörhis, oi Sörhis (missä vaiheessa sä muuten oot Elopompelosta luopunut? :eek: :D :ashamed: ).

Niistä harmaista löytyy aina niitä, joita et voi miellyttää, vaikka tekisit mitä.
Joten jätä ilkeiden mielipiteet ihan omaan arvoonsa. Sä näytät hyvältä, nainen! Et teinipimulta vaan ikäiseltäsi.
Eilen vaihdoin ihan vaan viihdyttääkseni Bad Virginia, mutta sitä ei oo nyt sit näkynyt tääl ollenkaan :/ . Ehkä mä kohta taas muutun Elopompeloksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mistä kohtaa sä näytät 5-kymppiseltä? Ihan ikäises näköinen olet.

*MUOKS* Miten käytät meikkiä? Tapaatko meikata, ja paljonko? Miten?


Siis meikkaan joka päivä (paitsi koti-laiskiasipäivinä...). Käytössä on ihan meikkivoide, rajauskynä, ripsari, aurinkopuuteri, puuteri ja toisinaan myös poskipuna ja huulikiilto... tosin käytän noita aika hillitysti, kun en halua näyttää ylimeikatulta esim. töissä. Enemmänkin sellainen nude-look on suuntana - bileet on sitten tietysti asia erikseen ;). Jostain syystä näytän melkein kaikissa kuvissa siltä, kuin meikkiä ei olisi ollenkaan.
No ei sun meikitkään kyllä kuulosta tylsiltä ja keski-ikäisiltä. Huulikiilto ainakin nuorentaa, vaikka sitä ei oliskaan kiloa laittanu. Voithan aina katsoa meikkaus- ja hiusmallia oppilailtasi... :whistle: :D
 
k
Tuo pottatukka ei pue sua. Jotain muuta mallia ja pidemmäksi taikka sitten sellainen pystytukka geelillä taikka muilla härpäkkeillä. Mitä niitä nykymuodissa nyt lyhyttukkaisille on.


Vaikka muutama oikein syvä punainen raita päähän myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en mä tiä, et sä viiskymppiseltä kyllä näytä. mites ois raidat? vai onks sul jo, ei ihan saa selkoo tost kuvast.
Blondeja raitoja olis tosiaan tarkoitus tässä kevään mittaan ottaa... oon nyt antanut hiusten "levätä" vähän, kun vuosien oranssiksi värjääminen on kuluttanut niitä aika lailla kaikista hoitoyrityksistä huolimatta.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
En halua näyttää viisikymppiseltä vaan ikäiseltäni. Ensin se johtui ylipainosta, väärästä hiusväristä ja -mallista. Nyt ne on vaihdettu, ja aina vaan haukutaan. Sanokaa nyt herranjumala sentään, MITÄ MUN VIELÄ PITÄÄ TEHDÄ?!

Naamani en saa vaihdettua, ja se vituttaa, mut jospa joku osais antaa rakentavia kommentteja.
Etkös sä oo se joku joka laihduttanut paljon, Elopompelo?
Joo :D
Onnea vaan!:) Kasvatat hieman hiuksia ja sitten kiva leikkaus, raitoja, elävyyttä hiuksiin. Olet ihan pirteän näköinen ja onneksi laihduttanut. Siitä se alkaa, menee aikaa tottua uuteen ulkomuotoon ja tyylinsä löytää.
 
Yks vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Kehykset ei sovi tuohon hiusmalliin. Hiusmalli vaatis kapeat kehykset, ei leveää ja tummaa.
Samaa mieltä. Liian raskaat kehykset, kiinnitti heti huomioni. Ja tosiaan pitempi hiusmalli varmasti nuorentais ja piristäis ilmettä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en mä tiä, et sä viiskymppiseltä kyllä näytä. mites ois raidat? vai onks sul jo, ei ihan saa selkoo tost kuvast.
Blondeja raitoja olis tosiaan tarkoitus tässä kevään mittaan ottaa... oon nyt antanut hiusten "levätä" vähän, kun vuosien oranssiksi värjääminen on kuluttanut niitä aika lailla kaikista hoitoyrityksistä huolimatta.
Ok, se varmaan piristää ilmettä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mun mielestä lyhyet hiukset vanhentaa lähes poikkeuksetta jokaista. Repäise ja kasvata pitkät? :)
Ihan varmasti en. Oon yrittänyt monta kertaa, mutta tämän pitemmiksi ne eivät kasva (kuva 3 vuoden takaa) - siis ilman, että näyttää ihan onnettomalta hiirenhännältä:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Kehykset ei sovi tuohon hiusmalliin. Hiusmalli vaatis kapeat kehykset, ei leveää ja tummaa.
Samaa mieltä. Liian raskaat kehykset, kiinnitti heti huomioni. Ja tosiaan pitempi hiusmalli varmasti nuorentais ja piristäis ilmettä.
Niin joo, kevyemmät pokat vois olla kivat
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Eks sä käynyt tänään siellä kampaajalla? Oonko mä nyt missannut sun uuden hiuslook kuvan?
Kävin, mutta tuli aika tylsä. Ystäväni sanoin: rokkia pyysin, purkkapoppia tuli ;). Mun on pakko vaihtaa kampaajaa, kun ei toi keksi mitään räväkkää vaikka kuinka pyydän. Nytkin sanoin, että saat vapaat kädet.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja harmastus:
Toi musta väri ei sulle sovi ollenkaan. (Siis paita.) Kokeile murrettuja värejä, ruskeaa, oliivin vihreää. Muuten olet ihan näpsäkän näköinen nainen.
Mustasta en luovu :).
En mäkään mutta ainahan siihen voi jotain piristysruisketta laittaa, huivi, helmet? Olen nyt iän kanssa alkanut värejä käyttää ja kesällä edelleen valkoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Eks sä käynyt tänään siellä kampaajalla? Oonko mä nyt missannut sun uuden hiuslook kuvan?
Kävin, mutta tuli aika tylsä. Ystäväni sanoin: rokkia pyysin, purkkapoppia tuli ;). Mun on pakko vaihtaa kampaajaa, kun ei toi keksi mitään räväkkää vaikka kuinka pyydän. Nytkin sanoin, että saat vapaat kädet.
No voihan kökkö!! Tylsä kampaaja.
 
oletko tavannut ulkonäköönsä täysin tyytyväisen terveen naisimmeisen? jos olet niin häneltä saanet ne pätevimmät neuvot....
Luulempa että tämä ainainen tyytymättömyys ulkonäköön on meissä naisissa joku biologian meihin luoma vaisto (kuten miehissä siemenensä kylväminen) liittyy tähän samaan alkukantaiseen juttuun että pitää olla TAHTo näyttää hyvältä ja mielyttää miestä jotta lisääntyisi.Eli tässä valossa olet ihan terve perusnainen ( vaistot kunnossa) ;) :D Eikä sun tarvii tehdä YHTÄÄN MITÄÄN tai teit MITÄ TAHANSA sama tyytymättömyys (toivottavasti) jatkuu ;)
 

Yhteistyössä