Veetuttaa ainainen haukkuminen, nyt RAKENTAVIA neuvoja, kiitos!

.
Värjää hiukset reippaasti tummemmiksi, tumman ruskeiksi tai mustiksi ja sekaan joku pirteä raita; vaalea tai pinkki. Edestä pidempi tukka, niskasta lyhyt, minkä kynit pörröiseksi pystyyn. Tai sitten lyhyt polkka ja taivutat latvat vahalla/geelillä ulospäin. Vahvemmat rajaukset silmämeikkiin ja enempi ripsaria.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Onko nykyhiuksesi tuon pituiset mitä kuvassa vai? Ootko kokeillut miltä näyttäis jos laittaisit niitä pystyyn jotenkin? Tai jotain kampausta?
Ja tuo musta väri..itsekin siitä tykkään, mut sitähän voi "piristää" muilla väreillä sit jos tuntuu että menee liian synkäksi :D
No tänään ne leikattiin niin, että ovat takaa ja sivuilta vähän pidemmät, sillain, että nostelen latvoja pystyyn vähän. Vaikeaa selittää...
Kiva olis uus kuvakin nähdä:)
Niin ja piti tuossa aiemmin jo sanoa, ettet kyllä miustakaan viiskymppiseltä näytä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Et sä ny ainaskaa viiskymppiseltä näytä :eek: Herrantähre :headwall:
Mun mielestä oot vaan nuorentunu ulkonäöltä kun oot laihtunut. Ihan vähän väriä kulmiin, tukkaan kuparisia ja vaaleita raitoja, sekä vahalla pörröön, niin piristäis jonnin verran :) Ja kun ostat uudet rillit niin ei liian pliisuja, tuo nykysten rillien tyyli kuitenkin näyttää sulta ja mun mielestä sopii sulle. Eikä mustaa vaatteista kannata pois jättää, eihän?

Jos jaksat, niin laita kuvaa uudesta tukasta :D
Ei musta tähän aikaan illasta enää irtoa ihmisennäköisiä kuvia, varsinkaan kun ne pitää itse ottaa...



 
Toi nykyinen tukka on söpö! Mutta sulle sopis joku vähän ylöspäin sojottava trenditukka myös, rokimpi. Luin kyllä tuon sun kommentin kampaajasta, vaihda tosiaan jos toi on radikaaleinta mitä irtoaa.

Kevyemmät pokat olis kivat, mutta sähän sanoit että ne on jo listalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Johan porukka vaikeni :whistle:
Mä käväsin vaan syömässä :D

Tuo tukka on hyvä. Vähän vaan kontrasti värejä tumma/ vaalea tuohon päälle niin avot! Eikä ainakaan pidempiä hiuksia, ellet halua joka aamu laittaa niitä tuhottoman kauan, se kun näyttää taipuvan oman mielensä mukaan :)
 
vieras
Kaikkia vastauksia en jaksa lukea, mutta nopeasti silmäiltynä syntyi vaikutelma, että et oikeasti edes halua muuttua. Pyydät muuttumisvinkkejä, mutta mitään et kuitenkan halua tehdä. Minustakin kampaus saisi olla hieman pitempi tai väreillä kevyempi vaikutelma. Kokonaivaikutelma on kovin tumma, pirteys puuttuu. Ei väriä vaatteissa, ei hiuksissa, ei kasvoilla, ei hiuksissa, ei laseissa. Raskas vaikutelma ehkä "lisää" ikääkin. Nuoruus on pirteyttä ja raikkautta, elämän iloa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikkia vastauksia en jaksa lukea, mutta nopeasti silmäiltynä syntyi vaikutelma, että et oikeasti edes halua muuttua. Pyydät muuttumisvinkkejä, mutta mitään et kuitenkan halua tehdä. Minustakin kampaus saisi olla hieman pitempi tai väreillä kevyempi vaikutelma. Kokonaivaikutelma on kovin tumma, pirteys puuttuu. Ei väriä vaatteissa, ei hiuksissa, ei kasvoilla, ei hiuksissa, ei laseissa. Raskas vaikutelma ehkä "lisää" ikääkin. Nuoruus on pirteyttä ja raikkautta, elämän iloa.
Totta kai haluan muuttaa ulkonäköäni. en kai mä vinkkejä muuten kyselis :D. Toisaalta tiedän jo tähän ikään mennessä, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Toinen uusista kuvista on nyt profiilissa myös.
ei näy kuvaa
:attn:
Näkyyhän? :eek:
Huono se kuva on joka tapauksessa.
ei mulla näy kun yx kuva,sörhiksen profiilis..haluun nähä sen uudenkin :D
 
vieras
Oon nähnyt susta kuvan puolipitkässä tukassa ja olit siinä huomattavasti nuoremman näköinen! Joku solisluita hipova, rikottu, lyhyt polkka sopis sulle hyvin, VAIKKA onkin ohuet hiukset. Vaaleampi hiusväri myös nuorentaa. Kenties raitoja useammalla sävyllä. Pokat hengettömiin tai piilarit. Meikkisi kuulostikin hyvältä. Hoikka vartalo nuorentaa myös ihan näin yleisesti (et ole tietääkseni pulska), mutta moni vanhemmalta näyttävä on (sellainen tanttamainen).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon nähnyt susta kuvan puolipitkässä tukassa ja olit siinä huomattavasti nuoremman näköinen! Joku solisluita hipova, rikottu, lyhyt polkka sopis sulle hyvin, VAIKKA onkin ohuet hiukset. Vaaleampi hiusväri myös nuorentaa. Kenties raitoja useammalla sävyllä. Pokat hengettömiin tai piilarit. Meikkisi kuulostikin hyvältä. Hoikka vartalo nuorentaa myös ihan näin yleisesti (et ole tietääkseni pulska), mutta moni vanhemmalta näyttävä on (sellainen tanttamainen).
Joo, siis raidat on tulossa, muuta en nyt hiusasiaan sano :-F. Pokat ottaisin mieluusti hengettömät, mutta mun voimakkuuksilla ne ei onnistu. On siis linssien vahvuusero niin suuri, että sankaosaan kuulemma kohdistuu liian suuri jännite... rikkoo siis linssin helposti (jos nyt oikein asian ymmärsin). Ja piilareita mä en voi käyttää, silmät on liian kuivat.

Ja mitä tuohon pulskuuteen tulee -sitähän mä nimenomaan yli 80-kiloisena olen. 20 kiloa kun sais vielä painoa pois, ni olisin tyytyväinen.
 
metsänpeitto
Mun mielestä sulla on vaan niin vahvat kasvonpiirteet, että sä et välttämättä ole edes 20-vuotiaana näyttänyt teinimäiseltä, en kyllä tiedä siis. Mutta kuvan perusteella arvioisin iäksi kuitenkin jotain 27-34-vuotiasta. Siis jos en jo tietäisi, että kuinka vanha sä olet :) Kasvoistasi huomaa muuten hoikistumisen todella hyvin :)
 

Yhteistyössä