Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Miina

Onpa hyvä että saitte puhuttua koko asian läpi... :)
Ukot osaa joskus pelästyttää aika lailla :|

Meitsi piettää täällä peukkuja sulle! Tuu ilmottaa sitten! :)

Ripsu85

Mä sanoin ukolle joulukuussa että heitän pillerit pois ja se vaan sano että no heitä mäkeen sitten ne... :eek:

Ei meillä mitään yritystä ole,ei edes tulevaa ajankohtaa tiedossa :ashamed:

Mut ajattelin että haluan olla ilman pillereitä,ku myös näin jälkeen päin tuntuu että ne aiheutti mulle masennusta :'(
Kesällä tuli 3v niitten alottamisesta ja jotenki en vaan huomannu mitään vasta ku nyt.

Nyt sitten mennään :x kortsuilla siihen asti kunnes yritys alkaa.
Jotenki vaan helpottunu olo ja ihana saaha kaikki ne möskät pois :whistle:

Nyt oottelen sitten ekoja luomumenkkoja...
Laskeskelin että ens viikon loppupuolella tai viikonloppuna pitäis alkaa...Jos nuo mun tuntemat kivut oli jotain oviskipuja...
Ihan kiva seurailla miten oma kroppa alkaa toimimaan pillereitten jälkeen.


Pupu T

Et oo kuule ainot joka täällä varmaan möllöttää...
Tuo ukko on tommonen niin saa nähä kuinka kauan saan sitä vihreetä valoo oottaa :kieh:


Kukkaiskeiju

Toivotaan että sulle löytys se harjottelupaikka. Tsemppiä b:)d

Tervetuloa Netta! :wave:

Tännehän lappaa uutta porukkaa oikein urakalla :D
Mistäs päin sä oot?Ja opiskeletko vai ootko töissä?
 
Ripsu85
Joo jätä vain hyvissä ajoissa pois ;) Itekin jätän jo vajaan kahen laatan päästä ja sit mennään ihan tjot-meiningillä. Syksymmällä sitten aletaan "yrittään" ellei mieli muuta matkan varrella aikasempaan suuntaan. :D Kiitos muuten vinkistä, nyt on mullekin lehti laitettu tuleen :LOL: Mää oon kans ihan hullu.. eilen laskeskelin, et mitä jos tärppäis sillon ja sillon nii vauva syntyis sitten sillon.. aivan hullua, ku eihän mikään mee ikinä niin ku suunnittelee ja mää oon maailman paras elään jo tulevaa aikaa :D :saint:


Pupu T
Kyllä se sun mieskin sieltä vielä lämpee, täällä tuntuu muittenkin miehet lämpeevän suht nopiaa, vaikka alussa hannaisivat vastaan ;)

kukkaiskeiju
Toivotaan, et onnistuis ny se sun vaihto! Mullekaan ei sovi toi yötyö sitten yhtään. Viime kesänä sit kokeilen ja ei kyl ollu mun juttu, varsinkaan sen takia, ku siellä piti olla yksin töissä missä olin..

Miina-
Kiva, että selvis. Peukut pystyssä ootellaan uutisia =)

berry76
Toivon mukaan pääsette alottaan yrityksen silloinkun on sovittu.

Netta08
Ja tännepäin vain, teretulemast joukkoon mukaan =)
 
Kiitos tuista. :heart: ..taas jälleen kerran.. :ashamed:

Tulee jotenki kauheet paineet ku kaikki odottaa sitä testaamista... :eek: He..no hyvällähän te vaan.. Kukas sitte seuraavaks plussaapi? Kattelin tota meijän listaa, ni siellä on tasasesti joka kuukaus jollain laskettu aika. :D

Talvicci toi on hyvä juttu että ootte vähän aikaa ilman hormonaalista ehkäsyä, että vaan kortsut käytössä! Yks mun tuttu oli vuoden ilman pillereitä, ne käytti kortsua ja sitte yk2:sella tärppäs! ..okei ehkä teijän nyt ei ihan vuotta tarvii kuitenkaa odotella..! ;)

Red Dragon Aikas terveeltä tyttöseltä kuulostaa! :D
 
Onnea Laala! Hienoa, että mies on samoilla aaltopituuksilla. Mä täällä mietin, että pitäisköhän meidän mennä yhdessä sinne Old Bankiin, kun täytät 24? :D Ollaan sitten vaikka vaan limulinjalla. ;)

Hyvä, että sait miina lopullisen selvyyden asiaan! :hug:

kukkaiskeiju: Mulla on kanssa rytmi ihan sekaisin, tosin ei yövuoroista, vaan muuten vaan epäsäännöllisestä elämästä tämän loman aikana. Tänäänkin nukuin pari tuntia ennen Lostia ja nyt ei väsytä taas yhtään! :headwall:

Tervetuloa uudet! :wave:

ON: Tuli eilen jotenkin vahva tunne siitä, ettei ole tärpännyt. :ashamed: :( En tiedä miksi. No, vielä pitää pari viikkoa odottaa. Päätin myös eilen, että vielä pitää muutamia kiloja pudottaa, joten nyt aloitan keveämmän ruokavalion. Tipatonta tammikuutakin harkitsen.
 
Pantalaimon se olis tosi kivaa, mut mä sit täytän hei sen 24 vasta heinäkuun lopussa. :D

Oli muuten ihanaa olla eilen hoitamassa siskon kaksviikkoista. :heart: Vaihdoin yhden kakkisvaipanki. :LOL: Mut hei edistymistä, mä oon ennen ollu kauhea hienohelma, mut nyt ei yökötä enää pulautukset eikä kakkavaipat yhtään. :LOL: Varsinkaan ku tyttö on niin söpö. :heart:

edit.. ps. joku joka noita tietoja päivittää, voi laittaa sinne että mun mies on 25. (Tai no helmikuussa täyttää 26)
 
Pantsu ja kukkaiskeiju

:wave: Täällä kans yks jolla unirytmi ihan sekasin loman takia.
Alussa kyllä heräsin aina 8,9 aikoihin ja puolen yön aikaan nukkumaan.
Mut nyt veny johonki kahteen asti ja sitten nukkuu puolelle päivin...
Ja koko päivän väsyttää ja särke päätä.. :/


Maanantaina alkaa työharjottelu ja kauhee ku alko nyt pelottamaan :eek:
Argh...Huomasin vasta ettei mulla taija olla mitään semmosia alusvaatteita jotka ei näkys sen valkosen sairaalavaatetuksen läpi :/
 
miina-
Ei mitään paineita kannata ottaa, kaikki varmasti vain sen takia innoissaan, ku jollakin on jotain testattavaa :hug:

[/b]Pantalaimon
toivottavasti sun tuntemukset eivät pidä paikkansa. :/

Laala
Voi sää oot päässy hoitaan niin pikkusta nyyttiä, ihanaa. *huokailee*

Taikaliina
ootko millä viikoilla syntyny ja olitko minkä painonen? Ihan uteliaisuuttani kyselen :D

Kyllä nää vaavikuumeet on saanu suuret mittasuhteet mun elämässä. Sama missä oon ja miyä teen niin aina yhdistän sen jotenkin lapsiin. Tänäänkin kävin shoppaileen ja kokeilin yhtä kivaa paitaa nii het aattelin, et: "voi, tää menee myös raskausaikana päälle". Hohhoijaa, kyl menee jo ihan mahottomaks :LOL: Tahtoo niin sen vauvamasun :ashamed: nii ja yrityskin on vielä jonkun matkan päässä saati sitten onnistuminen.

*muoks*
Taas noi tekstit meni miten sattuu, mut etteköhän saa selvää ;)
 
Alisa

Mä oon kuule ihan samanlainen!

Kummasti vaatekaappia siivotessa sinne saattaa jäähä niitä vaatteita joita voi käyttää sitten raskaana ollessa :D
Ja ukko väitti aluks että mun ostamat tunikat on oikeesti mammavaatteita :LOL:

Oon kyllä vähän kade Laalalle...
Päässy pikkusta hoitamaan. Ekako teillä on toiveissa?

Ite saanu viimeks pitää pikkusta sylissä ku olin kesällä päiväkodissa töissä...Nuorimmat oli siellä 10kk vanhoja :heart:


Kylläpä muuten hävettää...
Miks "vieraita" tulee aina sillon kylään ku on sotkusta?
Siskon mies kävi just kylässä ja tää kämppä on ku kaatopaikka ku ei vaan oo jaksanu siivota :ashamed: :eek: :LOL:
 
voi ihanaa kun täällä on jollain sellaisia läheisiä/tuttuja, joilla on pieniä lapsia ja saa hoidella niitä.. :heart: :heart:

Joo ja arvatkaa vaan oliko testit tullu!! No ei!!! Vähänkö oon kilareissa! :LOL: ..en tiiä uskaltaiskohan sitä mennä apteekista ostamaan..Jotenki vaa aattelen et jos ostan sieltä ni sit se on ainaki nega! :LOL:
 
Talvicci
Onneks täältä löytyy yhtä "pöllöjä" kuin minä :LOL: Mulla on kaverilla ne kaksostytöt joita saan hoidella ja sit on miekkosen veljellä pari vuotias lapsi, niille on kyllä tulossa keväällä toinenkin, joten eiköhän siellä saa sit vaavia hoidella. Ootko ennen tehny harjotteluita sairaalassa? Mitä tykkäät olla? Mulla alkaa maanantaina ortopedian puolella harjottelu. Toivottavasti meillä ei oo valkosia vaatteita, jotenkin mulla on sellanen käsitys, et ne ois meidän ammattiryhmällä siniset, en nyt oo kyl ihan varma. Vitsi toi on ärsyttävää, ku toi teksti vetää kokonaan mustaks vaikka ei ois laittanukkaan sitä..

Kylläpä miina- sua nyt piinataan. Ne on varmaan aatellu, et annetaan nyt tytöt oikein siellä kuumeisesti odotella :LOL: ei vaiskaan, sais ne jo tulla! :kieh:
 
Oon kyllä vähän kade Laalalle...
Päässy pikkusta hoitamaan. Ekako teillä on toiveissa?
Juu eka on toiveissa. Mut tosiaan nyt on siskoilla molemmilla vauvat, ja hyvällä lykyllä meidän pikkuinen tulee olemaan alle 2v nuorempi ku vanhempi näistä tuoreista serkuksista. (Siis toiselle synty syyskuussa, toiselle nyt joulukuussa) Tosi kivalta aikataululta siis mun mielestä vaikuttaa. :D Ehtinen joka tapauksessa siis opiskelemaan vielä ensi syksynkin.
On muuten tosi ihana hoitaa tollasta kaksiviikkoistakin. Ne palkitsevat hetket on niitä kun tulee se rauhallinen ilme taas vaipanvaihdon jälkeen ja kun pikkuinen nukahtaa syliin ym. :heart: Kamala kuume vaan yltyy. :whistle:
 
Alisa84 No niinpä..oikee tahalleen kiusaa kuitenki. :( :kieh:
Minkä ammattiryhmän edustaja sä oot, ku puhuit noista työasujen väreistä? Kirralla oli ainaki niin, että kaikki oli valkosissa, myös fysioterapeutit! :eek: Ja siinä oli ortopedinen osasto vieressä ni sielläki oli valkopukusia vaan! ..Oon käsittäny et fyssilla olis ainaki siniset vaatteet yleensä.. ainaki pienemmissä paikoissa...? Meitähän on monta hoitoalan ihmistä tässä ketjussa.. :) ..Vaikka joskus kyllä miettii että minkä ihmeen takia on alalle hakeutunu! mut sit taas toisaalta tuntuu et en varmaa edes osais tehä mitää muuta! :D

Vähän jännittää nyt ku mun mielest toi nännikipu on vähän laantunu.. Ja yleensähän se enteilee menkkoja.. Mut lämmöt on onneks pysyny jo monta päivää 36,7.
 
miina-
Jep, fysioterapeutiks opiskelen, tässä yks päivä kattelin sairaalan sivuja, ja siellä tais fyssarit olla sinisissä, mut en tiiä kuin vanha kuva oli :D Niin meitä näyttää "hoitsuja" olevan, oon myös lähihoitaja ammatiltani. Talviccia peesaten, että lähihoitajille kuitenkin hommia riittää, vaikka en epäile yhtään, ettenkö sais fysioterapeuttina töitä =) miina- Mites siellä kirralla viihdyit? Tykkäsitkö olla? Ittee hirvittää tuonne sairaalaan meno, ku oon sairaalakammonen :ashamed: (vaikkakin lastenosastolta lähipuolella selvisin ihan hyvin)
 
Laala: Sitä suuremmalla syyllä ollaan sitten molemmat limulinjalla, eiks jeh?! ;) :D Oon kyllä kanssa kade, kun pääset hoivailemaan noin pieniä. Mulla ei ole edes kaukaisilla sukulaisilla pieniä vauvoja, joita voisi käydä ihailemassa.

Täällä on tosiaan paljon hoiva-alalla olevia tai opiskelijoita. Eräs mun parhaista ystävistä on terveydenhoitaja ja pikkuveli opiskelee lähihoitajaksi. Se aikoo erikoistua mielenterveyteen, ainakin vielä viimeksi kun asiasta juttelin. :)

ON: Kn on edellen kova ja korkealla, mutta valkovuoto tyssäsi, eli taisi se olla tämä kierto sitten tässä. :ashamed: Ainakin niin monella tässäkin pinossa raskautuneella on ollut runsasta v.vuotoa kierron loppuun, että pelkäänpä, etten ole se poikkeus joukossa.
 
Alisa84: Tykkäsin kyl paljon siitä jaksosta. Varmaa eniten oppinu koko koulutuksen aikana lukuunottamatta teoriatunteja. :) Ja se oli viel kiva ku joka suunnast tuli postiivista palautetta ja ohjaajat oli että jatka nyt ihmeessä etiäpäin sitte tän koulutuksen jälkeen.. Mut toivottavasti masussa olis nyt joku ni sais keskittyy vaan siihen täysillä, ja unohtaa kaikki koulujutut/työt hetkeks. Paitsi et nyt pitäis viel jaksaa tää kevät puurtaa ja nytteki pitäis maanantaiks olla valmiina yks hoitosuunnitelma.. Ei niinku kiinnostais nyt yhtää ja kokoajan ajaudun vaan tänne ja vaunu-sivuille! :LOL:
Olin siellä jaksolla yhen päivän fysioterapeutin matkassa ja oli kyl tosi mielenkiintosta seki työ, vaikka sitä näki vain yhden päivän. Käytii pitämässä synnärillä lantionpohjalihaksien treenauksesta "saarnaa", ni voi että ku näki niitä pikkusia...siis ne oli luonnossa niiiiin pieniä ja mahottoman söpöjä!! Ja äidit oli niin väsyneen ja kalpean näkösiä! =) Joka puolella vaan vilisi kääröjä! :heart: :heart:
 
taikaliina: Sepä sattui hyvin ku meillä niin sama tilanne =) Palasin syksyllä hoitovapaalta töihin ja nyt odottelen malttamattomana milloin pääsis yrittään tosissaan kolmatta lasta :heart:

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista =)

Täällä kuume nousee nousemistaan. Tänään miehelle jo sanoinkin että entäs jos annettais vauvan tulla jo jos on tullakseen. Ei kommentoinu mitään, vain hymähti. Jotakin tupisi vain että hän on arvannu että alkaa vauvakuume nouseen ku niin monta vauvaa on nyt tullu lähipiiriin ;)
Mä haluaisin jo nakata kortsut jorpakkoon ja antaa kohtalon määrätä miten käy. Vauvakaipuu ja etenkin vauvamasun kaipuu on valtava! |O TAHTOO VAUVAN!!!! :'(
 
Netta08 en oo tässä hässäkässä tajunnu edes toivottaa sua tervetulleeks meijän pinoon! Että tervetuulloo vaan munki puolesta! :wave:
Ja tohon miehesi kommenttiin niin ajattele miten hyvä että se hymähti edes..Joku olis voinu räjähtää ja sanoa että ei todellakaan tähän huusholliin enää mitään lapsia lisää! :LOL:
 
miina- Hei sullekin :wave:
Joo, onhan se hyvä että mies sentäs vaan hymähti. Ei se varmaan oo aivan älyttömästi vastaan asiaa, kaitpa vaatii vain aikaa asialle. Mikäpä kiire tässä on, tuntuu vaan ettei millään jaksais oottaa kesään asti yrityksen aloittamista. Ku meillä ei oo edes varmaa alkaako yritys sittenkään.. mitään ei olla miehen kans asiasta vielä varmuudella sovittu :/
On se jännä miten tämä vauvakuume vie heti mennessään ku se tarttuu. Oon tähän asti (nuorempi lapsi meillä 1,5v) säästynyt vauvakuumeelta, mutta nyt ku se iski niin iski sitten heti kunnolla :LOL:
 
Talvicci ja Alisa84, juu toivotaan et mies lämpenee. Harjoittelishan tuo vaikka kuinka,mutta mulla "työ"motivaatio vähän kärsii noista pilsuista. Liuskat loppuu huhtikuussa,enkä haluis jatkaa...

Netta08, minkäikäisiä tenavia sulla on? Meillä siis jo 8 ja 11v pojat, 5,5v tyttö ja 1,5v poika. :)
 
Täällä sitä nyt sitten hillutaan yömyöhään...Elokuvista just tultiin :heart:

Mutta yritän näin niinkun yleisesti kommentoida näitä juttuja mistä tässä on puhetta ollut. Hoitoalan opiskelijana silmään hyppäs tietty nuo työasut! Itsellä onneksi vihreä asu, korostaa sielmiä :LOL: No ei, ne valkoset siniraidalliset puvut vaan tuntuu että mut ainakin tekee niin kalpean näköseks, eikä ne napitkaan siinä edessä ole kovin kätevät... :$ vilauttelee välillä... vihreästä ei myöskään näy alkkarit niin helposti läpi :kieh:

Ja nyyttien hoito!!! Siskon lapsia minäkin käyn välillä vähän perään kattomassa, itseasiassa lähinnä auttelemassa iltatouhuissa ja lukemassa satuja (ovat jo lähemmäs 2 ja 3 vuotiaat), mutta siskolla sen kun vatsa kasvaa eli varmaan pääsen sitten taas nyytin kimppuun kesäkuussa!!! :heart:

Kävi muuten äsken hassusti kun tulin tähän koneelle niin mies sitten kulki ohi ja tokas että vieläkö sä oot haaveilija? Hmmm...mitäs muutakaan mä olisin kun rengas on kyllä miehenkin tiedossa!!! Toisaalta ihan huvittava juttu ja naurahdinkin sille takas että en mä ainakaan raskaana ole. Toisaalta vaan vähän kirpas että tulee siihen nyt sitten vielä keljuilemaan... :LOL:

Mun harjottelu alko näyttään jo vähän lupaavammalta, yks kaveri sano ettei sillä nyt ainakaan äkkisiltään ole tiedossa mitään estettä vaihdolle, mutta lupas tarkastaa asian tässä lähipäivinä ja sitten varmistaa käykö vai ei, eli nyt vaan odotellaan!!!

Tänne tais taas ehtiä tupsahtaa pari uutta nimimerkkiä eli minunkin puolesta tervetuloa, tää yhteisö on kyllä tosi tiivis, mukaan vaan!!! :wave:
 
Moi taas kaikille!

Nyt en enää muista kuka tuosta vauva-lehdestä kyseli :ashamed: , mutta kun nyt tuon näytenumeron luin, niin oli kyllä tosi hyviä ja koskettavia juttuja! Siinä oli myös sellanen vähän erillinen odotus-osio. Lehti tuli kyllä tosi nopeasti, eli eilen tuli jo postiluukusta... Mieskin luki sen ihan vapaaehtoisesti :heart: Ja sovittiin, ettei sitten enää enempää kuin nuo kaks laattaa pillereitä.

Kaikille: mäkin välillä hieman hoidan siskon lapsia, mutta se on kyllä aika vähäistä, kun asutaan niiin kaukana toisistamme. On kyllä hauskaa katsoa kuinka ne kehittyy, ne vaan vie sydämen mukanaan (vaikka aika tempperamenttisia ovatkin.. :LOL: )
 
Huomenia. |O testasin negan B-Sure - testillä. Tai jonkinlainen viivanpaikka siinä näkyi, kun avasin sen niin että näin liuskan paremmin. Mutta siis nega kuitenki. Ei värin häiväystäkää. Ostin kaks testiä noita ni voin vaikka maanantaina uusia. Ja sittehän pitäis jo tulla postistaki testit. Eli nyt kp 29/jotain ja tänää on ollu heräämisestä asti taukoamatta vasemmalla alavatsalla sellanen kipualue/piste mihin sattuu ihan KOKOAJAN. Auts. Vähän pettyny fiilis nytte, mutta tää on sentää vasta yk1..

Mitäs muut..mitä aiotte tehä vkl?
 

Yhteistyössä