Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Uusvuosi meni kavereiden kanssa hilluen aamukolmeen! Yh! Ajattelin nätisti ottaa yhden lasillisen boolia, no se ei ollutkaan mitään tavallista boolia vaan luulen että siitä on saattanu unohtua lantrinki :/ :LOL: Menihän se uusivuosi näinkin, tolkuissani sentään pysyin, mutta tuli kyllä otettua enemmän kun pitkiin aikoihin, ja saa kyllä jäädäkin nyt taas vähäksi aikaa... Mutta meno oli muuten ihan hauskaa, kaikki kaverit oli paikalla ja syötiin ja ammuttiin raketteja. Ihan hauskaa, lähdettiin kotiin kun alko porukka nuokkumaan siihen malliin.

Koiramamma , Ihanaa tuo sun plussaus!!! Me matkitaan kyllä sitten perästä kun aika koittaa:)

Talvicci , Kiva tuo sun nimi juttu, oma nimeni ei taida viitata oikeastaan mihinkään...Lisäksi se on kaksiosainen, joten kukaan ei ikinä muista sitä ja sitten mua kutsutaan millon miksikin. Nicciä en sitten tiedä mistä tulee...tykkään kukista ja keijukaisista :D Mistäs muiden nicit tulee, jos saa udella?

Nyt saatan kyllä nuolaista ennen kuin tipahtaa, mutta mun on pakko kyllä ilakoida tätä ehkäisyrengasta! Täytyy myöntää että mulla oli jokseenkin halut hukassa varmaan viimisen vuoden ajan, siis ihan yleisesti, ei miehestä johtuen :LOL: , Ja tämä ihmeellinen vempain on palauttanut ne ja vähän enemmänkin, vähän ihanaa! Nyt uskaltaa jo ajatella että ei siitä vauvan "yrittämisestä" niin hankalaa ehkä tulekaan kun on sentään haluja :LOL: :kieh: :heart: Eli toivotaan ettei tämä ole mikään ohimenevä juttu...
Mies kyllä jo vähän mietiskeli että "mitäs jos se rengas ei toimikaan, ootko varma että se toimii?" Mä vaan tokasin takas että no sehän nähdään ens kuussa :LOL: No eka mies epäröi vähän, mutta kyllä se sitten totesi että no eihän me oltais kun reilu puoli vuotta edellä suunnitelmista, ja naimisiinkin voi mennä mahan kanssa :D

Hyvä Uutta vuotta kaikille!

Tervetuloa mukaan Taikaliina :wave:

Eilen oltiin ihan kotona vaan. Illalla käytiin ulkona sädetikkuja polttamassa. Tyttö sai pidellä sädetikkuja ja oli ihan innoissaan:) Pojalle ei vielä uskallettu antaa. Käytiin sitten pieni kävelylenkki ja katseltiin kun muut ampuivat raketteja. Kumpikaan ei pelännyt yhtään. Innoissaan katselivat :)

Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Mistäs muiden nicit tulee, jos saa udella?
Minun nicini tulee lasten nimistä. Eli kaksi ekaa kirjainta moemmista lapsista.

Meinasi tulla paniikki kun meidän tietokone hajosi. Että en pääse nyt tänne katsomaan jos joku plussaa:D Mies sitten pisti netin tähän meidän kannettavaan. Saas nähdä kuinka kauan kestää on aika vanha kannettava. Ja pilkkukaan ei näköjään toimi tässä näppäimistössä.
Mies vei tietokoneen korjattavaksi onneksi oli takuu voimassa vielä. Pari-kolme viikkoa kestää.

Alisa ja Sininennalle ja tietenki muutki

Joo toi lista on vähän sekalainen.
Se eka numero on se että montako lasta on ja sitten ku siinä on se haaveissa/toiveissa että monennesta haaveillaan/monetta yritetään...
Vai pitäskö siihen laittaa tositoimissa oleville että yrityksessä?

Jos jollaki on parempi ratkasu tohon kohtaan niin huhuilkaa :wave:

Muoks.
Laitoin tohon nyt että niillä joilla on jo tositoimien ajankohta selvillä on esim 3.nnenY08/08 ja ne taas jotka ei tiiä niin laitoin vaan et haaveissa 1,2,3 jne...

Laittakaas muutkin mones lapsi on haaveissa tai yrityksessä!

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Oltiin ukon veljen ja sen vaimon +lapsien luona.
Mun sisko ja anoppiki oli siellä.Piti alunperin olla vaan kotona ukon ja siskon kans mut suunnitelmat muuttu.
Syötiin,valettiin tinaa yms.
Ja ammuttiin raketteja ku lapset halus...Täällä oli puolenyön aikaan -15^c ja nyt aamulla oli -19^c...Jospa se talvikin tuli jo.

Jaahas.. Mistähän mun nicki tulee.. Enhän mä vaan tiedä :whistle:
Semmoisen joskus keksin..

Olin joskus äiti83-tyttö04 (tai jotain tuonnepäin).. Ni sit tuli kohta kirjoittelee: äiti83_tyttö04.. Ja minut sekoitettiin häneen, joten oli parempi vaihtaa..

Mie olen punainen, kun suutun.. Tulinen ja pippurinen. En tiiä.. jotenkin vain kuvaa minua toi Red Dragon.. :kieh:

Mulla nicki tulee Väinö Linnasta :). Oon tosi kova lukemaan ja tänne rekisteröityessä oli just Linna menossa. Siinä on sama eka kirjain, kun mun omassa nimessä, joten tuntuu jotenkin tutulta. Vähän nörtti selitys, mutta minkäs voi! :LOL:

Hei vaan kaikille!

Kävin eilen siellä polilla ja edelleen mun tilanne on auki, eli se hematooma tai mikälie onkaan, ei ole pienentynyt lainkaan :/ Kolmen viikon kuluttua taas sinne ja sitten tähystetään mikäli edelleen siellä ylimääräistä näkyy. Lääkäri arveli nyt, että ois munasarjassa se 'möhkö' mikä siellä on eikä varmuutta saa mitä se on, ilman toimenpiteitä..

Oon hieman pihalla muiden tilanteesta, mutta yritän kyllä päivitellä tietojani paremmalla aikaa :ashamed:

Nimimerkki kyselyyn, mulla tulee tuo berry mun etunimestäni, eli englanniksi kääntänyt ( en kyllä tiedä onko virallisesti engl. näin, mutta kehittelin :whistle: ) ja syntymävuosi lopussa =)

Täällä meni uus vuos kivasti naapureitten luona.. Ei mitään baareja tällä kertaa. Tuli nukuttuakin aikas pitkään, heräsin miehen herättelyyn puoli kolmen aikaan ja nyt ei jaksa tehä muuta ku katella leffoja koneelta. =)

Tilasin testejä netistä..tuliskohan ne sitte ylihuomenna...

Mites meni muitten uus vuos?

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Onnea koiramammalle plussasta!

Minun nimimerkkini on egyptiläinen musiikin jumala
Vaatimattomasti :)
Oltiin sukuloimassa koko uuden vuoden aika, kun joulu oltiin matkoilla, nyt vihdoin kotona.
Täällä alkoi menkat eilen, joten yk 5 käynnistyi. Tunnelmat on suoraan sanottuna sieltä mihin aurinko ei paista ja tilannetta ei ainakaan helpottaneet sukulaisten vauvautelut. Eihän tuota yritystä vielä kauan ole. Häiden jälkeen jätin pillerit, sen jälkeen ehkäisy oli hyvin luovaa, kunnon yritystä ollut alkusyksystä. En ole vaan muutamana kuukautena kun olen koittanut ovista bongailla sitä onnistunut löytämään. Enkä tunne muutenkaan ovista. Siihen vielä endometrioosi päälle, niin on välillä tosi epätoivoinen olo. Tiedän, ettei saisi murehtia ja pitäisi olla ajattelematta asiaa. Koitan parhaani mukaan taas ensi kierrossa.
Tulipas vuodatettua...
Listaan voi muuten lisätä, että minä olen 25 ja mies 22 .
Ihanaa, että tämä pino on niin aktiivinen, oli tullu taas paljon tekstiä, kun en muutamaan päivään päässyt lukemaan.

kukkaiskeiju
Mun nicci tulee ihan siitä, että eräs kaverini sanoi, että näytän ihan muumien Alisalta ja kutsuu sen takia useasti mua tällä nimellä :LOL: Ja toi luku perässä tulee niinkuin arvata saattaa, syntymävuodesta :)

berry76
Voiku inhottavaa. Epätietoisuus on kaikista kurjinta. :hug: Mutta eiköhän tuokin tilanne selviä seuraavalla käynnillä, ainakin toivottavasti.

Hathor
Iso :hug: negasta. Ei muutakuin sinnillä uutta kiertoa päin. Onko sulla milloin todettu toi endometrioosi? Minkäläisia oireita se sulle aiheuttaa? Onko sitä aateltu leikata ollenkaan?

Uusivuosi meni oikein mukavasti. Vasta neljältä mentiin nukkumaan. :whistle: Otin vain pienen lasillisen kuoharia puolilta öin, muuten olin ihan limulinjalla. Kierreltiin kavereiden luona, valettiin tinaa (mun tinassa oli ihan selvä vauva! ;) ) ja poltettiin tähtisädetikkuja. :)

Tänään syötiin kunnon brunssi aamupäivällä. Muutamia kavereita oli kutsuttu, mutta vain yksi selviytyi paikalle. ;) :LOL: Tein amerikkalaisia pannukakkuja, jotka oli ihan mielettömän hyviä.

Voi berry! Tosi kurjaa, ettei hematooma ollut pienentynyt! :( :hug:

Hathor: Pahoittelut tädistä. :( :hug:

ON: Ei vieläkään ovisplussaa testeissä. Se haalea haamukin on jäänyt tulematta. Kn on kuitenkin pehmentynyt ja hieman auki, joten voi olla, että ovulaatio on nyt, eikä testit vaan näytä sitä. :ashamed: Tänään tuli vähän verta puuhastelun jälkeen, joten sekin voisi tukea tätä teoriaani... *tarttuu kaikkiin oljenkorsiin* :ashamed:

Joskus aiemmin taisin kertoakin, että niccini tulee "Avaruuksien tomu" -nimisestä kirjasarjasta, jossa Pantalaimon on päähenkikön eräänlainen sielunkumppani ja persoonan jatke. Oikeasti Pantaleon on kreikkalais-ortodoksinen ja katolinen pyhimys, mutta sen tiesin vasta paaaljon kirjan lukemisen jälkeen... :D

Mamitre

Ajatella kohta tähänki pinoon tulee ltämän pinon aikana lapsen jo saanu :heart:
Äkkiä se aika menee...Vasta plussasit ja kohta pikkunen jo syntyy...

En muista ootko sanonu mutta tiiättekö kumpi on tulossa vai onko suuri salaisuus loppuun asti? :)

Piti käyä kurkkimassa mitäs oot tonne helmikuisiin kirjottamassa.
Teille tulee varmaan oikee suurperhe,ainaki sun miehen kommenteista päätellen :D Ihanaa

Hathor

:hug: Kyllä se pikkunen vielä sieltä tulee :)

Berry

:hug:
Miks yhen ihmisen pitää kestää noin paljon!
Kunpa asiat kääntyis jo parempaan päin...

Musta on kans hirveen kiva ku tänne on kerääntyny tämmönen joukko ihmisiä joitten kans voi käyä täällä höpöttämässä...

Mulla ei oo missään muussa nuo ajatukset pyöriny ku seksissä ja vauvoissa.
En vaan osaa ajatella muuta :ashamed:
Sen viime kertasen jälkeen tehty mitään ja seki oli viime vuonna joulupäivänä :LOL:
Kuulostipa kauheelta sanoo noin... :kieh:

Mutta täytyy mennä nyt jatkamaan kummeli kultakuumeen kattomista :D

Huomenta!

Talvicin pyynnöstä laitan nämä kolme testiä mitä olen tehnyt. Elikkä se sunnuntain ylläri on ylin (12pv oviksesta), keskimmäinen (13pvoviksesta) ja tänä aamuna tehty alin (15pv oviksesta)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1386919.jpg

Ihanaa kun tuo viva tummuu ja alkaa tässä pikku hiljaa ymmärtämään että olen oikeasti raskaana :D :heart: mulla on niin pitkät piuhat ettei ihan heti tieto kulje perille :LOL:

Mun nimimerkki on varmaan aikas selvä tapaus. Koira löytyy ja puhun itsesäni sille mammana :D :heart: Tsadaa... nimimerkki on valmis!

Uusi vuosi meni kattelessa humalaisia idiootteja :headwall: meillä isäntä piti "lupauksensa" vetää pää täyteen ja voi hemmetti kun meinas hermot mennä. Onko täällä jollain muulla miestä joka änkyrä kännissä muuttaa persoonan maailman v****maisimmaksi? En pysty ymmärtämään että miten joku voi vetää itsensä siihen kuntoon ettei enää ymmärrä tästä elämästä mitään :kieh: :eek: aukoo vaan päätä, haukkuu kaikki alinpaan maan rakoon ja riehuu! :headwall: arvatkaa hävettikö? Muuten jos tätä ei lasketa oli oikein mukavaa... saunottiin,
pelailtiin, ammuttiin raketteja ja syötiin erittäin hyvin ja tukevasti.

).( Mahassa tuntuu sellaisia nippasuja, tykytyksiä ja painetta. Ei varsinaisesti satu mutta kyllä sen kohdun olemassa olon huomaa ja muistaa koko ajan. Pieniä etomis aaltoja tulee muutama päivän mittaan muttei varsinaisesti okseta (ainakaan vielä), aivastelen ja nukun lähestulkoon koko ajan :D lämmöt on pysynyt 37 asteessa ja nipukka on kova ja ylhäällä. Kaiken huippu on se että janottaa ihan tolkuttomasti, ei ihme jos tarvii vessassa juosta alvariinsa :LOL: suu on kuin Sahara!

Taidan pikku hiljaa hipsiä tuonne odotuspuolelle Meritähden ja Tiniin hellään huomaan :D Mä toivon että saisin mahdollisimman monta ja mahdollisimman pian mukaan tuonne odottelemaan omaa kääröä. Olette olleet ihania ja todella suuri henkireikä tämän kuumeilun ajan. Kiitos siitä kaikille :heart: :flower: :) Pyörin todennäköisesti tässä pnossa jatkossakin aina kun tarvista ilmenee :LOL:

Koiruus ja pentunen rv 4+1

Uusivuosi tuli ja meni kotona oltiin ja katseltiin naapurien raketit ja vähän hörpin punkkuakin, tunnustaudun suureksi punkun ystäväksi, ja saunassa tykkään kaljasta :p , mitäs te muut tykkäätte juoda?

Nickini tulee mun nimistä, silleen väänneltynä, äitini mua silleen kutsuu vieläkin :)

Yök. Päivä alkoi mukavasti viisaudenhampaan poistolla. :kieh: :x Puudutusaineesta tulee mulle aina vähän paha olo. Ja veren mausta. :x No, enää yksi jäljellä. Eipähän ainakaan poski tulehdu enää, se on tosi inhottavaa.

Taisi se ovulaatio olla eilen. Tänään kn on jo vetäytynyt, kiinni ja kova. Onneksi käytettiin eilinen erinomaisesti hyväksi. Parin viikon päästä sen sitten näkee... :heart:

En tiedä innostuinko tuosta tikuttamisesta kummiskaan. On se aika hankalaa ja kun ei mitään varmaa tulosta tullut... Veikkaan, että mun ongelma on liian laimea pissa. Juon paljon vettä ja vaikka kuinka olen yrittänyt välttää juomista pari tuntia ennen tikuttamista, niin silti mun pissa on aika haalean keltaista.

Sori ällötysjutut! :ashamed: Ensin verta ja sitten pissaa... :LOL:

saaramanta: Minäkin tunnustaudun viinien ystäväksi. Näin talvella punkku on loistava juoma ja kesäisin sitten kevyet valkoviinit. Saunassa juon kuivaa siideeriä, Upciderin Natural Extra Dry on tämän hetken suosikki. Tykkään kyllä gintonicista ja viskistäkin :p , tosin näitä tulee juotua tosi harvoin.

Talvicci: Tiedän tunteen. Nyt kun on ollut lomaa, niin ajatukset harhailee koko ajan ovulaatiossa, raskauksissa ja vauvoissa, melkein ahdistukseen asti. :ashamed: Onneksi ensi viikolla alkaa taas luennot, niin saa muutakin ajateltavaa. :)

Nyt se on sitten varmistettu, isännän mielipide vauvasta. Illalla mainitsin kun kaveri uutena vuotena kyseli kolmannen yritystä, että onko sellaista ilmassa. Isäntä sitten kysyi, että mitäs vastasit? Sanoin että ei. Mies siihen hirmuisen selittelyn: ei tähän kiireeseen, kun talonrakennukset pukkaa päälle ja toisaalta pitäs olla enemmän rahaa sitten kun lainaa ruvetaan maksamaan että minun pitäs mennä töihin ja lapsi pienenä hoitoon... Tuon isännän logiikan mukaan me ei voida vauvaa yrittää ennenkuin laina on maksettu, tosin ei se sitä tarkoittanu. Luultavasti ainakaan. Kun talon valmistuessakin ei mulla ole kuin se äitiysloma jonka jälkeen tulee kotihoidontuki jos haluaa vielä kotona olla, niinkuin haluaisin. No, sen näkee sitten, turha miettiä etukäteen.

Hupaisinta oikeastaan on se, että olen miehen kanssa samaa mieltä, mutta silti olin niin jääärjettömän pettynyt illalla, että melkein itkua tuhersin. No, nyt mulla on aikaa rauhassa pudotella painoa. Jospa siinä vaiheessa kun talo on valmisi, olisin minäkin normaalipainossa. Parisen vuotta on aikaa :)

Tilasin tai oikeastaan huutiksesta huusin ovistestejä 20 kpl. Lisänä tuli neljä raskaustestiäkin. Mieki nyt metsästämään sitä että koska ovuloin ja miltä se tuntuu, siis että opinko huomaamaan sen ilman testejä. Tosin enhän mie niitä varsinaiseen tarkoitukseen tarvitse, mutta kumminki!

No nyt koiruus sinut siirretään! :D Huomaa kyllä hyvin miten nuo viivat on vahvistunu... :heart: Onnea vielä kerran.

Jos haluat vielä kp:n laittaa jos tonne listaan sen päivitän?
Ja lasketun ajan kans
:)

Hopeapaju

:hug: Joo itekki tullu itkua väännettyä silkasta pettymyksestä,ku luulin että ukko tarkotti että ilman kumia mut ei...Eipä ollu enää fiilistä sen jälkeen ku toinen alko kumeja kaivamaan :ashamed: :LOL:

Hopeapaju, eihän sitä tiedä jos miehen mieli muuttuu josain vaiheessa, omani mieli ainakin näkyy kirkastuneen aika lailla ajatukselle, no meillä ei kyllä ole mitään tuollaisia talo projekteja eikä aiempia pikkuisia, mutta kuitenkin...Kaikki aikanaan :hug:

Mä oon muuten tehny läpimurron!!! Ostin ensimmäisen vauvalehden!!! :LOL:
Mies vaan katto että mikäs se tämä, sit se vilkas mua ja naurahti ja jatko muiden lehtien kattelua :LOL:

No tuo oli tietty vähän niinkun hyvä uutinen, mutta tuntuu että tää mun harjoittelun ajankohdan vaihto ei oikein ota tuulta alleen. pieni kertaus: en siis vois jättää ehkäisyä pois ennenkuin olen suorittanut synnytyssaliharjoittelujaksot, koska ilokaasupitoisuuksien takia siellä ei saa raskaana työskennellä. Mulla olis vielä syksyllä 4 viikkoa harjoittelua ja nyt siis yritän saada tehtyä koko jakson jo tän kevään aikana että voin jättää ehkäisyn jo kesän alussa, mutta tuon kolmiviikkoisen takia se uhkaa siirtyä tuonne syyskuuhun :eek: !!! No toivoa vielä on, olen nyt vielä muutamalle laittanu vähän ehdotusta että josko ne vaihtais noita harjotteluja, mutta toivo alkaa tän asian suhteen olla kyllä vähän menny... :( Turkuunkaan ei päässy, siellä on täyttä...plääh...

Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
No saa mut laitella plussanneisiin :LOL:
Laskettua aika olis laskurin mukaan 10.9.2008 :heart:

Koiruus
Joo kävinki jo kurkkimassa la:n ja yk tuolta syyskuisista...

Kunpa itekki pääsis jo tonne odotuspuolelle...
Tai edes noihin pinoihin joissa on yrittäjiä... :ashamed:

koiramamma
Onnittelut vielä kerran hienosti tummenevasta plussasta! :flower: Jep, täällä kans miekkonen on ihan dorka kännissä ja ainaku se ottaa niin toki pitää ottaa sitten pohjanmaan kautta, arghh! :kieh: Se ei kyl oo sellanen rähinä mies ollenkaan, mut kännissä vaan niin käsittämättömän tyhmä. Ei järki puheet auta mihinkään suuntaan ja silloin mulla meinaa kilahtaa. :D

Pantalaimon
Tuttu tunne, multa on kans poistettu 3 viisaudenhammasta kolmella eri kerralla. Eka kerta oli ihan hirvee, ku kitalaki puutu ihan totaalisesti ja oli pitkään puutunu operaation jälkeen. Sillon meinas laatta lentää, ku ei pystyny sylkee yhtään niellä, ku ei ollu tuntoa ollenkaan. Onneks kohta tosiaan alkaa harjoittelu niin saa ajatukset pois näistä vaavijutuista.

Saaramanta
Noista juomista, ite oon ihan hirveen kranttu alkoholijuomien suhteen. En juo kaljaa, siiderii, lonkkua, viinejä, konjakkeja yms. Ainut mikä kelpaa on bacardi breezerin lime, smirnoff ice ja koskenkorvan omenajuoma, sitten drinksu puolelta menee kelkka ja sellanen yks limehässäkkä. Hiukan oon vaativa ja jokseenkin kallis maku mulla :D

ON: Kyllä tuolla miekkosellakin on jo vaavikuume (ainakin ajoittain), ku tässä yks päivä soiteltiin ja sanoin sille, että: "arvaa mitä?" nii heti se vastas, et :"sää oot raskaana" :LOL: No ei se kyllä harmi vain tuo asia ollut... Mut on se vain kiva katella, ku ukkokin jo vihjailee vaavista ja höpisee siitä kaikenlaista. :heart:

Paljon onnea koiramammallekin plussasta :flower:

miina- kyseli että onko pahoinvointia ollut. Ei mitään hirveästi, silloin tällöin vähän etoo mutta se menee nopeasti ohi. Kaikki ruoka maistuu, suklaa ja karkitkin :D Poitsun odotusaikana oli etovaa oloa enemmän, vaikka vähän silloinkin. Mitään makeaa en myöskään pystynyt syömään ennen raskauden puolta väliä :)
Väsymys on sitäkin pahempaa tässä raskaudessa, ilman päiväunia kuukahdan illalla yhdeksän aikaan. Yleensä kyllä päiväunet kutsuu!

Hyvää uutta vuotta teillekin!!!

Lilli ja Tiitti 9+0

Moi kaikki.. Pakko tulla vähän purkamaan tuntoja tänne.. Oikeesti ku ei jaksais tätä kuumeilua..en pysty ajttelemaan mitään muuta ku oireita, plussatestiä, oireita, plussaa, oireita oireita.. Siis en ole plussaa saanut mutta se pyörii mielessä että jospa se plussa vielä tulisi. Oikeesti...aarg.. Viimeks testasin 31.12 ja sain negan. Nyt kp on 26/jotain. Lähen varmaan kohta nolaamaan itseni apteekkiin ja pakko ostaa testi. Vaikka huomenna tulee postissa testit! Oon ihan sekoamispisteessä! ...vauvakuume on niin ärsyttävää. Nyttekki on aikas ällöttävä olo. Nännikipu on vähän hellittäny. Aamusin sattuu eniten.
Oikeesti tuntuu et tää kuume tuhoo mun mielenterveyden kohta!! :kieh:

Yhteistyössä