Vauvakuume mutta ei vielä vol3

koiramamma
Peukut pystyyn, että se plussa nyt sieltä kuitenkin tulis, jännittää!! =) Tuuhan het kertomaan miten kävi! :)

Red Dragon
Tuosta seksin harrastamisesta ja siitä kuinka usein sitä kannattaa tehdä, on ollu paljon juttua muilla palstoilla. Sieltä olen lukenut, että noin joka toinen tai kolmas päivä olis hyvä, jotta niitä siittiöitäkin kerkeisi muodostumaan. En sitten tiedä kuinka paikkansa pitävä väite on, mut jotkut lääkäritkin kuulemma suosittelevat tätä.

Kyllä sitä ovista kannattaa testailla, mutta kotitestit eivät välttämättä aina näytä ovista, vaikka se olisikin tulossa.

Samoin ite oon miettiny, että mitä jos mussa onkin jotain vikaa.. ja kyllähän sitä on.. menkat ihan älyn epäsäännölliset ilman pillereitä.. :ashamed:

Sitte noista hoidoista. Ekalla kerralla vissiin haastatellaan ja yksityisellä tod.näkösesti ultrataan. Molemmissa paikoissa lähetetään (mun käsittääkseni) verikokeisiin ja niistä katotaan kai hormooniarvoja, kilpirauhasta jne. Tän jälkeen saatetaan antaa esim. clomit (jos tarvis) auttamaan sitä ovulaatiota ja jossain vaiheessa miehen spermakin tutkitaan. Ja mun käsittääkseni sekin tulee suht aikasessa vaiheessa eli mieskin joutuu "tutkittavaksi". Ja jos niin pitkälle joutuu mennä, että lapsettomuushoitoihin asti nii tarvitaanhan sitä miehen spermaa siinäkin eli purkitus hommiin joutuu :D No mut se onkin jo aivan toinen tarina. Mut älä vielä murehdi. Kyllä teillä varmasti tärppää ja saatte unohtaa ne lapsettomuushoidot. :)
 
Talvicci
Tiedän tuon tunteen, kun joutuu jossain työpaikassa tekeen yksin töitä.. viime kesänä olin yksin yövuoroissa vanhainkodissa.. eikä todellakaan ollu mukavaa.. Mut kyllä kaikesta selviää ja hyvähän se on, ku on töitä =)
 
tuosta listalta.. tarkoittaako lapset, että kui monta lasta on jo, vai monennestako haaveillaan? :whistle:

Mutta nyt nukkuu ja enemmän kertoo mitä mieltä painaa.. sit huomenna :)

Hyvää Yötä Kaikille!

BTW: Onko kettää Savosta :D?
 
RD: Tervetuloa tännekin!! Kai siellä alkuksi lapsettomuushoidoissa autetaan jollain lääkkeillä ovista, että se varmasti tulee. Kai aika aluksi myös tutkitaan miehen spermat. En kyllä usko, että joudutte sinne asti. Kokemushan näyttää jo, että lapsia pitäis pystyä saamaan.

Itse palailin lomalta virkistyneenä ja úuden yrityskuukauden aloittaneena. Mielelläni olisin kyllä lomaillut vähän kauemminkin..
 
Nyt sain luettua vihdoin vanhan pinon loppuun. En millään jaksa kommentoida kaikkea, mutta oon taas kelkassa mukana!

Meritähti: Onnea suuresti!!

Tietoja meistä: Mies täyttää tossa parin viikon päästä 28-v., joten sen vois sinne laittaa, niin ei tarvitse heti vaihtaa.
 
Huomenta kaikille!

On se vain jännää.. Eilisen päivän olin kuin kuollut.. En jaksanut oikeastaan mitään tehdä, kun olin sen verran väsynyt.. Sitten jossain vaiheessa, oisko klo 18 aikoihin join kahvikupillisen (vaikka kahvia en juokaan).. Ajattelin, että pysyisin edes hereillä..

Minä sitten katsoin klo 23 asti omia ohjelmia nauhalta, että sais kovalevylle lisätilaa.. Tulin sänkyyn, niin ei sitten nukuttanut! Kuinkahan kauan pyörin sängyssä.. :headwall:

Kyllähän meillä on jo kaksi lasta.. Mutta silti tämä yrittämine pitkittyy ja pitkittyy.. Joten automaattisesti rupeaa miettii.

Ja mitä Alisa sanoi tuosta, että kuinka usein pitäisi harrastaa.. Tiedänhän minä senkin, että parempi ois joka toinen päivä.. Mutta sitten toi ukko tykkää tehdä kädellään.. Joten sehän varmaan tarkoittaa sitä, että sama tehdä joka päivä, koska silti ne on "huonompia", vaikka tekis joka toinen päivä..

Nyt on vähän virkeämpi päivä kuin eilen.. Ainakin tässä vaiheessa.. :D
 
Tällä räjähtää pää!!!! :LOL: Ottakaapas nyt tyttäret selvää tuosta:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1375485.jpg

hemmetin hemmetti nyt on niin järkyttävä hepuli ettei sitä kukaan usko. Onko tuo nyt plussa vai haamu vai viivanpaikka??? testi on mammaksilta tilattu erittäin herkkä. Ajatukset juoksee tuhatta ja sataa!!!

Koiruus hepulissa KP 26/29 (oletus 26/27)
 
Koiramamma
JIHAAAAAAA!!!!! No eikö tuo ny selvä plussa oo, ihanaa!! :flower: :flower: :hug: :hug: :hug: Tiiäkkö mitä, kun avasin tän kaksplus-sivun niin mua alko jännittää ihan hulluna, ku muistin, et olis sun testipäivä. Se jännitys enteili ihan selvästi sun plussaa, ihanaa!! =) Onneks olkoon!
 
Koiramamma Kyllähän tuo ihan selkeä plussa on :D :heart: :flower: :hug: Ihanata!! Näin tässä osion sillä hetkellä ekassa ketjussa (kuvia plussatesteistä) sinun nimen viimosena niin pitihän se se ketju ekana tarkistaa :) Voih, tässähän ihan on täpinöissään *muistelee plussatestien fiiliksiä* Onnea kovasti!!!
 
:D Olin niin tohkeissani tuosta Koiramamman plussasta että unohin ihan muut jutut :) Uusille tervetulemas!!! Ja Red Dragonkohan se jutteli pitkästä yritysajasta....

Me yritettiin esikkoa vuoden verran, mulla kiusana vielä epäsäännöllinen kierto. Ja pakko sanoa, että tää ikivanha klisee toimi: kun tuli muuta ajateltavaa, siis unohtu kokonaan koko vauvahaaveilu hetkeksi, tärppäsi. Tiedän kyllä miten vaikeaa on ajatella jotain muuta, kun kauan on odottanut sitä pikkuista. Meillä tapahtui parisuhteessa minun kannaltani suht iso asia, joten silloin kyllä unohtu kaikki muut... Kuopuksen kohdalla taas olin varautunu pitkään odotukseen, mutta silloin tärppi tulikin melkein heti, reilun kuukauden päästä tjottailun alkamisesta...

Mutta plussatuulia toivon teillekin kovasti!!
 
Uusi pino siis! Hienoa! Minäkin kyllä vielä mukana olen.

Onnea Koiramammalle, ja toivotaan että plussia alkaa muutenkin ropista!!!

Tervetuloa myös kaikki uudet taas minunkin puolesta :wave:

Itse olin eilen tanssimassa, taas...jo toinen päivä putkeen, heh, lievästi sanottuna olen siis tanssiaddikti ja lisäksi seuraan yhtä tiettyä bändiä aina ympäri suomea, ja mies tykkää :LOL: !!!

Nyt sitten turussa oleilen huomiseen, mutta eiköhän tuo uusi vuosi mennä viettämään kuitenkin miehen kainaloon... :heart:

Otin sen ehkäisyrenkaan muuten nyt käyttöön, tuntuu että se on jotenkin hassu...tai siis ei tunnu, mutta sillai kun ei ole tottunu. Mutta ihanaa kun ei tarvi muistaa pillereitä joka ilta! Ehkä se tästä...

Hyvää uutta vuotta kaikille jos en enää tänne sivulle ennen sitä eksy :p
 
Hei vaan kaikille!

Ihan ensiksi onnea koiramammalle plussasta!

Olikin ilmestynyt uusi pino, kun pari päivää olin käymättä palstalla! Uusille tervetuloa mukaan!

Mulle voi laittaa, että kolme lasta on ja siis neljättä haaveillaan. Mulla alkoi nyt menkat, eli siis oli vuotamatta muutamia päiviä ja sitten alkoikin ne. Eli melkeinpä 11 viikkoa putkeen tulee nyt vuotoa :headwall: Mutta eipä mitään, hyvä että alkaa toimia normaalisti. Huomenna polilla käynti, käyn sitten hieman paremmalla ajalla lukemassa kuulumisia ja kirjoittelemassa omiani.

Kaikille jo tositoimissa oleville plussaonnea!
 
Hihii, mulla on mukava torstai ens viikolla tulossa, menen siskon avuksi siskontytön ekaan neuvolaan, kun se on 2vk. :heart:
Oon koittanu tivata mieheltä tarkempaa yrityksen aloitusajankohtaa, mut eipä se möntti suostu sanomaan. :kieh:

Kun mietin viel että pitäiskö suostutella sitä siihen että jättäis Evran pois jo aiemmin ja olis pari kuukautta kumeilla, että sais kierron tasaannutettua, ja turhia hormonijäämiä, mut kertokaapa tyttöset, että onko sillä kauheesti käytännön eroa...? :D Kun kuitenki tiiän että mun mies vihaa kortsuja (tunnetaan myös nimellä kutistajat, eiku... :LOL: ) mut ite mielelläni ehkä olisin hetken ilman ylimääräisiä hormoneja ennen yritystä... Okei, olenko taas sekava...?

(luin viime yönä Reijo Mäen kirjan, meni viis tuntia, ainoo vaan että aloitin puolen yön maissa :LOL: virkeys/sekavuustaso myös sen mukainen)
 
Olen tällainen ikuinen kuumeilija, kaiketi......lapsia on neljä -03, 05, -06, -07 ja haaveilen kovasti viidennestä mutta nyt on jo oman kropankin takia pieni tauko paikallaan.Ikää on minulla mittarissa tasan 30-v ja Suomen Eteläkärkeä asutetaan :wave:
 
Laala: Käytännön eroa ei pitäisi olla, odottaako niiden pillereiden jälkeen vai aloittaako yrityksen heti. Nykyään niissä pillereissä on niin vähän hormooneja. Itselläni, kun on hormooniongelmia, niin tilastollisesti parhaiten tärppäis ekassa kuussa pillereiden jälkeen (mitä siis ei tapahtunut).
 
Red Dragon

Joo se lista on vähän enemmän ja vähemmän sekava.
Koitan saaha siihen jotain tolkkua :D


Laittakaa viestiä jos noi lasten määrät on päin honkia ku eilen vähän väsyksissä niitä väsäsin,joten taitaa olla vähän mitä sattuu siellä... :ashamed:


Koiramammalle suuret onnittelut!

Laitanko sut jo plussanneisiin? :)
Niin ja laitetaanko monennestako tärppäs tai jotain?


Entä muut plussanneet? Laitetaanko mistä kierrosta tärppäs?


Linna

Tiiätkö kuule ku mä sain joskus päähäni että sä oot joku mun ikänen,mut etpä ollukkaan :D


Laala

Mäki jätin pillerit pois tässä kuussa että pääsee eroon niistä mömmöistä...
Vaikka ei meillä ole kyllä sovittu mitään yrityksen ajankohtaa.
Mielenkiinnolla oottelen millaset menkat sieltä sitten tulee :kieh:

Berry

:hug:
Niin eihän ne menkat onneks aina oo huono juttu.
 
Pitäis lähtee neljäks takasin töihin :eek:


Mä nukuin viime yön tosi huonosti.
Monta kertaa heräsin että oonko nukkunu pommiin ja onko ne mummot ja papat nyt nälkäsenä siellä mua oottamassa :eek: :LOL:

Ja ku tietää että on kaikesta vastuussa yksin niin se lisää paineita.
Toki miettii että teenkö mä nyt oikein ja mitä jos en muista tehä sitä ja sitä.
Kauheeta oikeesti olla siellä yksin ku on koko ajan vieläpä hirvee kiire ettei edes istahtaa kerkee :(

Mä oon ihan töööööt :LOL:

Kaiken huippu oli tänään se että mä jätin vahingossa avaimet toimistoon ja se ovi oli tietenki lukossa! :D
Piti mennä ruokaa jakamaan mut miten jaat ku keittiön ovi on lukossa?

Onneks siinä samassa rakennuksessa on toinen semmonen vanhusten paikka niin sieltä sitten yks nainen tuli avaamaan mulle oven
:ashamed:
Jos ei olis tullu niin olisin varmaan alkanu itkemään ku muutenki niin väsytti :LOL:

Mut tän jälkeen onki hyvä sitten ku tietää että tulee rahaa ja sitten ei ole enää niin iso kynnys mennä sinne vaikka uuelleen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
ei herttinen sentään vielä :LOL: sovitaanko että jos ensi viikon lopulla laitetaan jos tässä tilassa ei ole mitään muutosta :D
Okei...Tehhäänpä niin.
Ilmottele vaikka sitten ku ne menkat on myöhässä ja uutta testiä tehty tai jotain...

Ihanaa jos tosiaan teillekki tulee pikkunen... :heart:
 

Yhteistyössä