Tsau kaikille täältä hiljaiselon keskeltä!
Tai siis hiljaiseloa oon pidellyt tänne palstalle, muuten kiireelle ei näy loppua... Lomakin on vasta heinäkuun lopulla eli ei paljon naurata ei =( Mutta on se sitten sen arvoista kun sinne pääsee, mökille koko lomaksi, ihanaa! Oon Nuka niin kateellinen kun sulla on loma jo noin pian, varmasti riittää aurinkoa
TERVETULOA Aurinkoiselle munkin puolestani

Mukavaa kun jengi lisääntyy, toivotaan että lisääntyis pian muutenkin kuin täällä palstalla

) jopas tulee juttua... oon siis tiiättekö NIIN väsyny töistä, että tää ei oo totta. Jutut sen mukaiset siis, koettakaa kestää.
Palleroinen mäkin kannatan kyllä sitä että kattelet uusia töitä nyt samalla (ja haet myös kun sopiva löytyy) ja sit vasta irtisanot ittes. Ettet polta siis siltoja tai jää tyhjän päälle... Mulla on nimittäin sama juttu menossa, mm. mol:in sivut katon joka ikinen päivä jos siellä ois jotain sellasta duunia missä ei tarvis vetää näin väsyksiin itseään. Oon viimeiset 3 vuotta jo miettinyt että mitä alkaisin tekemään kun kasvan aikuiseksi, mutten oo vielä keksinyt

Mutta sen mä jo tiedän että tässä työssä mä en kyllä kovin vanhaksi elä, kun on koko ajan niin kauhee kiire, ja myös burn-out on jo tullut tutuksi... Jos tässä alkais eka äidiksi ja kattelis sit uudelleen

)
Mä en millään ehdi lukemaan kaikkia viestejä mutta yhteisesti lohtuhaleja kaikille kenen luo täti on nyt tullut kylään, ja kovasti peukkuja kaikille ettei täti tulis enää kylään muutamaan kuukauteen

bd bd bd bd bd
Nyt takas töihin, argh että rasittaa kun ois niin ihana ilmakin!
Sori tuo omanapaisuus muuten edellä, ja kun kiireellä kirjotin eli anteeksi myös jos luetun ymmärtäminen jää lukijan vastuulle / arvailuksi
-rookie-
kp 14/28
(jep, Oili is here - ja lakanat on heiluneet eilen urakalla, auts