=) Vauvahaaveet 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C 81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
*Halaus* Palleroinen

Eikö onnistuisi niin että katselet uutta työtä, muttet irtisano itseäsi ennen kuin olet uutta löytänyt? Sillä tavalla et polta siltoja takaasi, etkä jää tyhjän päälle. :)

Ei tämä toimistossa istuminen kyllä ensimmäisinä keäspäivinä herkkua ole.. ennemmin olisi kullan kanssa kotona.. <3

Palleroinen, tiedän aika hyvin tuon tunteen kun ei yhtään viihdy ja haluis päästä vaan pois...ite kärvistelin yhessä työpaikassa vuoden ja sit tuli onneks muutto toisella paikkakunnalle miehen perässä :) Nykyisessäkin paikassa on välillä tollasia tunteita mutta onneks sentään vähemmän..Kannattaa ettiä toista työtä samalla. Ja kyllä tää pari kuukautta menee nopeesti!

Aurinkoinen: Mä en ole rajoittanut mitään ruoka-aineita enkä alkoholin nauttimistakaan...kyllä sitä sitten saa rajoittaa ihan tarpeeks kun/jos joskus on raskaana. Ei tässä nyt sentään millään "puli-asteella" olla :)

Huomenta!
Menipä eilis ilta hukkaan.. Nousi lämpö, ja oli tosi vetämätön olo. Makasin ja luin vaan :( Olisi sitä tekemistäkin kotona tietysti ollut..

Olenko jo minä seuraava jännääjä, vai joku mua enenn? Mulla olisi ens ma se jännä päivä, mutta luulen kyllä että meni oili hyödyntämättä.. ehkä.. joten en tiedä.

Syöttekö te muut foolihappoa tms? Hain apteekista foolihappoa nyt viikonloppuna, ja yritän muistaa joka aamu ottaa vaikka muuten muistan huonosti mitään nappeja ottaakaan.

Huomenta!

Mulla jännäilyt kans vasta myöhemmin. Mutta tuskin on edes mitään jännättävää. Mä oon miettinyt tosissaan, että ovuloinkohan mä edes ollenkaan. Sillon reissussa kun oltiin, niin yhtenä päivänä oli tosi outo olo. Ihan niin kun menkat olis ollut alkamassa ja mikään ruoka ei maistunut. Kp:eet oli niillä lukemille, että ovis olisi voinut olla. Mutta tiedä sitten mitä se oli. Ei ainakaan tärpännyt, vaikka pupuiltiinkin.

Mä en ole mitenkään vielä rajoittanut syömisiäni. Joskus olen miettinyt, että voisi olla hyvä syödä vähän terveellisemmin, jos lasta meinaa saada. Tulee nimittäin aikasta paljon popsittua kaikkee ei-niin-terveellistä... Heh.. Enkä syö mitään vitamiinejakaan. Jossain välissä tuossa talvella söin purkillisen niitä Multitabsin "raskausvitamiineja", jotka on siis tarkoitettu raskaana oleville, imettäville ja raskautta suunnitteleville. En sitten viittinyt kesäksi ostaa uutta purkkia, talveksi voisi taas harkita :)

En usko, että raskaana ollessanikaan jaksaisin ihan hirveesti "vouhottaa" noista syömisistä. Ei nyt tietty varmaan pidä ylen määrin herkutella ja syödä sellasia ruoka-aineita, joista voisi olla jotain haittaa, mutta tuskinpa siitä vaaraa on jos joskus esim. jotain tuorejuustoa söisi. Alkoholia ei tule nautittuakaan nyttenkään juuri ollenkaan, niin ei ole sen kanssa niin väliä. Ja tupakkiakaan ei mene yhtään nytkään.

Takaisin töiden pariin... Mukavaa tiistaita Ellit. Tänään parempi päivä kuin eilen (maanantait on aina ällötyksiä :b )

Moi tytöt !
Kiirettä meinaa pitää näin loman alus viikolla! Ja sitten, kun on vähän vapaata ei henno olla sisällä näin MAHTAVALLA kelillä! IHANAA! Sa nähdä riittääkö vielä lomille asti aurinkoa?! =)

Palleroiselle halaus vi***maisen tädin tulon puolesta! On se niin väärin!
Minä alkaisin sinuna etsimään nopsaa uutta työtä. Tollainen vie kaikki mehut!!

Mulla oli taas kahen päivän niukat menkat .Pari päivää väliä ja päivän tuhrut ja menkka juilinnat! Ärsyttävää!!

Voi C kun sulla olisi napannut heti....!!!!!bdbdbdbdb!

Nyt kiirus töihin!
KP 8 (Plääh myös täällä =( )

Aurinkolle oikein kovasti tervetuloa minunkin puolesta!!

Heippa!
Ihan kuin kohtalon ivaa, niin eilen sitten täti ilmestyi tähänkin taloon. Ei tarvinnut sit paria päivää kauempaa haaveilla tällä erää.... :( Noo, uuteen nousuun! Ei näyttänyt miestä tosin kauheasti haittaavan, kun mainitsin tädistä hänelle...ihan hyvä siis tästä näkölkulmasta.

Palleroinen: kyllä kannattaa munkin mielestä tosiaan pitää vanhasta työpaikasta kiinni, kunnes kivempaa löytyy. On tosi tuskaista olla tylsässä paikassa töissä, tiedän sen, mutta parempi kuitenkin varmaan olla varovainen ja etsiä uutta työtä kaikessa rauhassa.

Mukavaa tiistaipäivää!

Tsau kaikille täältä hiljaiselon keskeltä!

Tai siis hiljaiseloa oon pidellyt tänne palstalle, muuten kiireelle ei näy loppua... Lomakin on vasta heinäkuun lopulla eli ei paljon naurata ei =( Mutta on se sitten sen arvoista kun sinne pääsee, mökille koko lomaksi, ihanaa! Oon Nuka niin kateellinen kun sulla on loma jo noin pian, varmasti riittää aurinkoa :)

TERVETULOA Aurinkoiselle munkin puolestani :) Mukavaa kun jengi lisääntyy, toivotaan että lisääntyis pian muutenkin kuin täällä palstalla ;)) jopas tulee juttua... oon siis tiiättekö NIIN väsyny töistä, että tää ei oo totta. Jutut sen mukaiset siis, koettakaa kestää.

Palleroinen mäkin kannatan kyllä sitä että kattelet uusia töitä nyt samalla (ja haet myös kun sopiva löytyy) ja sit vasta irtisanot ittes. Ettet polta siis siltoja tai jää tyhjän päälle... Mulla on nimittäin sama juttu menossa, mm. mol:in sivut katon joka ikinen päivä jos siellä ois jotain sellasta duunia missä ei tarvis vetää näin väsyksiin itseään. Oon viimeiset 3 vuotta jo miettinyt että mitä alkaisin tekemään kun kasvan aikuiseksi, mutten oo vielä keksinyt :) Mutta sen mä jo tiedän että tässä työssä mä en kyllä kovin vanhaksi elä, kun on koko ajan niin kauhee kiire, ja myös burn-out on jo tullut tutuksi... Jos tässä alkais eka äidiksi ja kattelis sit uudelleen :))

Mä en millään ehdi lukemaan kaikkia viestejä mutta yhteisesti lohtuhaleja kaikille kenen luo täti on nyt tullut kylään, ja kovasti peukkuja kaikille ettei täti tulis enää kylään muutamaan kuukauteen :) bd bd bd bd bd :)

Nyt takas töihin, argh että rasittaa kun ois niin ihana ilmakin!
Sori tuo omanapaisuus muuten edellä, ja kun kiireellä kirjotin eli anteeksi myös jos luetun ymmärtäminen jää lukijan vastuulle / arvailuksi :)

-rookie-
kp 14/28
(jep, Oili is here - ja lakanat on heiluneet eilen urakalla, auts;)

Halit Aurinkoiselle! Ens kierrossa sitten parempi tuuri ;)

Rookieta ja Nukaa ei ollukaan "näkyny" pitkiin aikoihin...No, eipä kyllä näillä keleillä paljon tietokoneen ääressä istuminen kiinnostakaan :) Mahtavat lomakelit lomailijoilla. Toivottavasti riittää vielä heinäkuullekin aurinkoa.

Mulla on turvottanu vatsaa vähän kummasti tässä pari päivää. Toiveet on korkealla...mutta ehkä ei kannattas taas toivoa liikoja. Sitten vaan masentuu ja pahasti. Vitsi kun saa vielä 1,5 viikkoa odotella. Kröhöm, kun noita raskaustestejä tuli tossa viime viikolla tilattua niin olen käyttäny niistä jo 2...vaikka kp on vasta 21/30 elikkä tuskin vielä näkyiskään niissä.

Huomenta..
Onko Susa muita 'oireita' kuin turvotus? Mistä tilasit testejä? Minä en uskalla tilata kotiin yhtään varastoon, kun mies kielsi hermoilemasta ja aloittamasta liian aikaisin testailua. totta, petyn kuitenkin, joten pakko malttaa. (huijaan taas itseäni..)
Hei, onko kenelläkään tietoa miten se lämmönnousu juttu menikään? Työterveyshoitaja joskus sanoi että aina oviksen jälkeen lämmöt nousee hieman menkkoihin asti. Mutta paljonkos se lämmönnousu oli? Illalla on kyllä lämmöt ylhäällä mulla, mutten aamuisin ehdi mittailemaan..

Keskiviikkoa!

Mä en noista lämmönnousuista niin tiedä.. muuta kun sen, että normaalistikinhan aamulla lämmöt on vähän matalammalla ja illasta ne nousee kaikilla. Olisiko ollut, että jokun puoli astetta tai jotain nousee oilin aikoihin? Ja sitten laskee taas takasin..? Ellei ole tärpännyt :) En nyt ole varma.. Korjaatkoon ken tietää.

Mä olin kyllä sillon maanantaina ihan tooooooooosiiiii väsynyt. Tajusin sen eilen, kun en eilen illalla ollut lähellekään niin poikki. Mä nukahin maanantai-iltana sohvalle illalla, kun kattelin telkkua.

Noista mun töistä vielä sen verran, että mullahan ei siis ole virkaa. Eri pituisia sijaisuuksia teen tässä paikassa, missä nyt oon töissä (lähinnä parista viikosta pariin kuukauteen), joten sinänsä olisi helppo vaihtaa paikkaa, kun ei vaan enää ottaisi täältä mitään hommia vastaan. Mutta sitten vähän arveluttaa jättää ottamatta, kun ei tiedä aina mistä ja millon seuraavaksi saa töitä. Vaikka ärsyttääkin olla töissä täällä! Ja totta, on tosiaan kyllä kuluttavaa olla sellasessa paikassa monta päivää viikossa ja monta tuntia päivässä, jossa ei viihdy :( Tuntuu, että se vaikuttaa myös sitten siihen vapaa-aikaankin.

Missäs kaikki on? Lomilla? Vapaapäivillä? Mahtava ilma taas ulkona :) Kiva katella täältä ikkunan takaa.......

Miehelle, kun tässä yksi ilta purnasin näistä työasioista, niin se vaan tokas, että mun pitää rueta painavaksi. Ihmettelin sitten, että mitä painavaksi. Mies sitten sano, että no synonyymi.. :) Heh. Eli raskaaksi. Helpommin sanottu kun tehty.

Täällä töissä se on vaan oltava.. Ihana ilma ois kyllä ulkonakin! Ihmettelen vaan kun viluttaa koko ajan niin hitsikseen, kauankohan se aurinko vaikuttaa. Kyllähän jos pahasti itsensä kärtsä voi se nostaa kuumetta, mutta nyt on lämpöjä jo kolmatta-neljättä päivää.
Ihanan optimistinen mies Palleroisella kuitennii!

Eipä oikeen muita oireita ole ollu kyllä kuin se turvotus ja tänään ei itseasiassa enää edes tunnu turvotusta niin kuin eilen :/ mikä lie...eiköhän se Täti sitten saavu kuitenkin ens viikolla. Mikähän paikka se oli mistä tilasin niitä testejä..oisko ollu joku halpatesti.com tai vastaava. 4 raskaustestiä maksoi jotain 10 e tienoilla...

Kaikki työntouhussa vai kenties ulkoilemassa? On taas ihan mahtava keli :)

Sanokaan, oliko jotain "sääntöä", siihen, kun mies makaa kotona hirveessä kuumeessa ja mietin sitten, että kunhan se tuosta tokenee, niin voisi vähän pöllyytellä lakanoita, niin pitääkö kuumeen jälkeen odotella joku aika ennen kuin voi hommailla, jos haluaa raskautua? Että voiko ne siittiöt olla jotenkin huonoja tai jotain kuumeen jälkeen? Kuumeessa varmaan siittiötkin kuolla kupsahtaa? Kuumetta kuitenkin reilut 39 astetta sillä :(

Mä täällä vaan ajattelen vauvanteko puuhia, kun toinen potee kuumetta kotona :D Hyi, hyi minua...

Mites muiden päivä on mennyt? Se on jo torstai -onneksi! Jipii!!! :) :) :) Enää huominen!

Moi! En tiedä kyllä mitään sääntöä, mutta ei kai se haitta jos 'varuiksi' tyhjentä varastot välillä, niin... Korkeintaan on toimintakyvyttömiä luulisin? EN toisaan tiedä - ihan arvailua on.
Töissä olen, ja pitäisi mennä palaveriin kohta. Mietityttää kun on ollut jo päiviä menkkajuilintoja, mutta tädin pitäisi tulla (jos tulee.. no, kun tulee) vasta maanantaina. Ja palelee.. ja on vähän kökkö olo, jos ei parin tunnin välein syö. Taidan olla taas valeraskaana.. :(

Pääsisipä ulos aurinkoon..

Moi, tuskin kuumeilu haittaa. Ei ne virukset vaikuta siittiöihin saakka yleensä, joten ei syytä huoleen. Kyllä lakanoita voi varmaan pöllytellä, jos jaksaa : )

Tsemppiä c81, jospa nyt kuitenkin jo tärppäisi....!!! : )

Itse odotan kovasti tädin poismenoa, jotta päästään kokeilemaan onneamme...

Hiphei! Väliaikatiedotusta teillekin ;o)

Np-ultra takana ja kaikki kunnossa. Mitä nyt vauveli oli viikon isompi kun mitä raskausviikkoja on kasassa... tuleekohan tuhti tyttö/poika? Sen näkee sitten aikanaan.

Mä oon voinu suht hyvin, tosin edelleen oksentelen / yökkäilen. Tarkkana kun porkkana saa olla mitä syö, millon syö, ja kuinka paljon syö. Mutta toivomme että se tästä lähiaikoina hellittäs, muuten tulee kesälomareissussa ongelmia.

Muistanette että meillä oli lähisukulainen kuolemansairas? Päätimme alkuviikosta, että kerromme miehen vanhemmille viikonloppuna kun np-ultra takana mutta tänä aamuna tuli kuolinviesti ;o( Joten nyt sitten olen taas epätietoinen.... Mies ei tiedä vielä, mun pitää kertoa hänelle illalla. On sitten hyvät ja huonot uutiset..... Mutta nyt tavallaan siitä vaiheesta käännettiin uusi lehti, ei tarvitse enää surra kuolevan puolesta ja katsoa hänen kärsimyksiään vaan hän sai nyt rauhan. Semmoista se elämä on......

Aurinkoa ja iloa teille ja paaaaljon plussatuulia! Me saatiin ketjuun kaksi vauvaa, tuolla Haaveista totta -ketjussa on infoa. Käykääpä lukemassa!

Aaja rv 12+4

HItsi, alkaa helle vaikuttaa ajatuksen kulkuun.. kun en tajunnut heti auringon tarkoittavan tätä joka kk:sta tätiä, vaan ajattelin ensimmäiseksi ihan ihkaoikeaa sukulaismummua.. ja sen toiseen hiippakuntaan siirtymistä.
huh huh.. anteeksi.. mulla on jumissa pää :S

Moikka! Mä tunkisin itteni kanssa tänne jutustelemaan jos sopii. Meillä on yritystä takana tammikuusta 07. Välissä oli pari kiertoa ku jäi petihommat huonolle tolalle, mutta muuten yritetään ihan "hulluna" :) Miehellä vaan on sellainen vahva kipulääkitys, että pelkään että se vaikeuttaa meidän yritystä, mutta toivotaan parasta että ei. Mulla onkin jännät hetket ihan käsillä, viikonloppuna olis tädin aika, mutta toivon todella että jättäs kyläilyn väliin!

Kannattaa tosiaan harkita työpaikan vaihtoa jos ei olleskaan viihdy, kattelet palleroinen vaan ettet jää tyhjän päälle, ni saat hyvät äippälomarahatkin sitten ;)

Mullakin loppuu työsuhde elokuussa ja kattelen juuri uusia työpaikkoja. Olis kyllä opinnotkin vielä vähän kesken, mutta näitä meijän alan töitä saa niin kivasti vaikka ei oo papereita kourassa ni en oo pitänyt niin kovaa hoppua opintojen kanssa.

Ihanaa tosiaan, että on jo torstai! Perjantai häämöttää jo!

Tervetuloa pullahiiri! Kivaa kun joukko kasvaa! (toki toisaalta toivotaan ettei kukaan kauaa täällä ketjussa olla, vaan siirrytään pian toiselle puolelle :) )
Me jännäilläänkin sitten pullahiiren kanssa samoihin aikoihin, meille tädin pitäisi tulla maanantaina. Onko siulla mitään oireeksi tulkittavaa? :)

Moi!

C älä välitä, mä olen taas samassa tilanteessa sun kans eli suorastaan PÄIVÄNSELVÄSTI on raskauden merkit ilmassa :) Toivon mukaan sulla ois nyt ihan oieesti raskauden merkit kuitenkin, ettei jäis valeraskaudeksi bd bd bd bd :) Me siis ollaan pöllytelty lakanoita ahkerasti, mutta harrastettu taas kuitenkin keskeytettyä. Mutta toivoahan on aina - siis mun päässäni ainakin siihen asti että täti tulee kylään!

On tää kyllä niin hölmöä, että toisaalta pyritään saamaan mut raskaaksi, mutta sit jarrutellaan kuitenkin nyt tonne syksyyn asti että mäkin pääsen talvella lomalle. Itsekästä kyllä taas kerran...

No joo, mutta siis ei kait tolla kuumeella pitäis munkaan mielestä mitään vaikutusta olla simppoihin? Kai se on "isukin" jaksamisesta enemmän kiinni ;) Ei kun buranaa ja kuumaa juomaa ja vähissä vaatteissa liehitteleen ;))

Pääsisipä ulos nauttiin ilmasta, ärsyttää olla toimistolla ja kun vielä menee myöhäseen niin ei ehdi tänään(kään) siis kesästä nautiskella...

Miten C lämmöt nyt, vieläkin ilmeisesti on lämpöä kun vilua valitit..?

Mutta takas töihin taas, mukavaa päivää kaikille!

rookie
kp 16/28