Muutto takana! Tavarat on kyllä vielä hujan hajan.. (ahdistus) Täälläkin siis nyt ilmoittautuu omakotitalo asuja

Ihanaa!

Mä menin jo ja ostin yhteen kukkalaatikkoon kukkia ja pistin ne meidän etupihalle. Muutenhan meidän piha on yhtä multakasaa! No, jospa se tässä kesän aikana alkaisi kivasti vihertääkin. Mutta on se niin mukavaa, kun on oma tupa ja oma lupa
Työtkin alkoi taas. Nuka, älä huoli, et jää tänne yksin. Mä roikun täällä koko kesän.. Kun töissä menee koko kesä.. Plaah. Mulla ei vielä tietoakaan kesälomista.. Näitä sijaisuuksia vaan painetaan

Siksi pääsin nyt vasta tänne teitä moikkaamaan, kun kotona ei siis vielä netti toimi ja työaikaahan voi käyttää tällaisilla mukavilla ja kehittävillä keskustelupalstoilla

Joop...
Johkunallahan kuulostaa lupaavalta! Nyt vaan pupuilette hullunlailla ja bd bd bd bd!!!!! Ja *puuuuuuuuuuuuh* plussaa sinne!
Täällä ei etelän aurinko tuottanut mitään tulosta. Pöh. Taisi mennä vaan kierrot enemmän sekaisin siitä reissusta, kun tuolleen alotti tuhruttelun jo viikkoa ennen menkkoja

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ÄRSYTTÄVÄÄ! Pitäisköhän mun ottaa yhteyttä lääkäriin ja kysyä pitääkö sitä Terolut annosta nostaa tai jotain, jos tällasta vuotoa on...??? Eilen totesin miehellekin, että nyt ollaan oltu jo puoli vuotta ilman ehkäisyä eikä mitään ole tapahtunut. Että ei niitä lapsia niin vaan tehdä ja saada

Paska.
C:llähän on loistavasti asiat nyt!

Hienoa. Onnellinen sun (teidän) puolesta. Kohta tärppää, sano mun sanoneen

bd
Aurinkoiset viikonloput kaikille!

Ihanaa, kun on edes kesä!
t. Palleroinen kp ehkä 4