=) Vauvahaaveet 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C 81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C81 26/32 Y05/07 km 03/06

Nuka 32/37 Y12/05

Ja yritys jatkuu edelleen.. :( Kp 2

Ihanaa C toi sun tuuletus miehestäsi! =) Olenko jäänyt jostain paitsi? Tai saahan sitä kyllä tuuletella muutenkin! Herttasta joka tapauksessa!

Se reiki on sellaista rentouttavaa energia hoitoa. Tuskin olisin muuten sellaiseen minäkään mennyt, mutta kun tuttava sitä antaa hieronnan yhteydessä.

Yllättäen pää on taas ihan tyhja mitä olitte kirjoitelleet. Olikos Palleroisesta kuulunut mitään????
Minä jatkan siivousta, kun on vielä inspiraatiota .
Ei kun moi!

Moi,

Listan täydennystä osaltani...
Nuka 32/37 Y12/05
Rookie, 29/34, Y03/07

Ihanaa C :) nyt se ukko on siis saanut aikansa miettia asian halki ja tehnyt viisaan päätöksen! Mahtavia uutisia kyllä, oon niin onnellinen sun puolesta :)

Täällä hirmunen kiirus, en meinaa ehtiä edes taustailemaan mutta mä yritän...!

Ihanaa päivää Ellit :)

t. stressi-rookie
kp 8/28 (kai...!)

Nuka *iso hali* lohdutukseksi. Otetaan seuraavaan junaan yhteislippu, jookos? <3

Niin, kun meillä on ollu sellaista melkein-yritystä tähän asti, ja nyt eilen sitten mies ilmoitti että haluaa vauvan, ja aletaan yrittämään. Yllätti miut totaalisesti, ja mie hassu pillitin onnesta <3. Kysypä vielä heti että onko mitään mahkuja että nyt ois onnistunut. No, eihän sitä oo kun oili taisi olla kyllä jo viime viikolla viimeistään.. mutta ihanaa kun se innostui noin kovasti. !!! Yritin kyllä toppuutella ettei se ihan niin vaan onnistu että nyt vaan päätetään, mutta ihanaa kun se on noin innostunut. Kun on aiemmin ollut hyvin epäileväinen.

Niin missä Palleroinen? Ja onko Thelmasta kuulunut?

Sori.. mie oon niiiiiin onnellinen että tekisi mieli vaan heittää volttia koko ajan!

...back to the work..

Heissan!

Nuka 32/37 Y12/05
Rookie, 29/34, Y03/07
Susa,28/29, Y05/07
Johkuna, 29/32 Y04/06

Nukalle pahoittelut tädistä! :(

C:lle onnittelut ihqusta miehestä! ;)

Täällä vasta eilen päästiin pöllytteleen lakanoita ja sekin oli vähän väkinäistä kummaltakin. Ovistikkuun tuli siis vahvat viivat tiistaina ja eilen oli kyllä ihan selvä viiva, mutta kontrolliviivaa hailakampi. Tänään testissä oli enään haamu. Toivottavasti ajoitus meni kohilleen vaikken enään usko raskautumiseen luomuna.

Illanjatkoja kaikille!

Huomenta!!
Heeeei.. se on perjantai, ja aurinko paistaa!!! Aikas kivaa eikös juu?

Mie oon ällöttävän rakastunt ja onnellinen.. eikä oikeastaan ole mitään enempiä kuulumisia.. Väsyttää ko piti nyt sitten heti 'paritella' (niinko mies romanttisesti asianilmaisi ;) ) keskellä yötä että jos se Oili ei oiskaan vielä ollu.. (itseasiassa oon alkanu miettimään, että onko mahdollista että kun aina ennen oli valeraskaana vaikka jonkinmoista varmat-päivät-säännöstelyä oli olemassa, niin onkohan mulla nyt valeovis, kun tuntuisi siltä, mutta senhän piti olla jo viime viikolla.. Tikkuihin en ala vielä pissimään, yritän bongata sen muutoin. Yritän välttää stressiä.. hah, niinkun se onnistuisi)

Sori (.) taas liikaa :(

Älä Johkuna menetä toivoa vielä!!! <3 *hali*

Rookie, älä ressaa. Kai siulla on vkonloppu vapaana?

Missä on Palleroinen??

Muutto takana! Tavarat on kyllä vielä hujan hajan.. (ahdistus) Täälläkin siis nyt ilmoittautuu omakotitalo asuja :) Ihanaa! :) Mä menin jo ja ostin yhteen kukkalaatikkoon kukkia ja pistin ne meidän etupihalle. Muutenhan meidän piha on yhtä multakasaa! No, jospa se tässä kesän aikana alkaisi kivasti vihertääkin. Mutta on se niin mukavaa, kun on oma tupa ja oma lupa :D

Työtkin alkoi taas. Nuka, älä huoli, et jää tänne yksin. Mä roikun täällä koko kesän.. Kun töissä menee koko kesä.. Plaah. Mulla ei vielä tietoakaan kesälomista.. Näitä sijaisuuksia vaan painetaan :( Siksi pääsin nyt vasta tänne teitä moikkaamaan, kun kotona ei siis vielä netti toimi ja työaikaahan voi käyttää tällaisilla mukavilla ja kehittävillä keskustelupalstoilla ;) Joop...

Johkunallahan kuulostaa lupaavalta! Nyt vaan pupuilette hullunlailla ja bd bd bd bd!!!!! Ja *puuuuuuuuuuuuh* plussaa sinne! :D

Täällä ei etelän aurinko tuottanut mitään tulosta. Pöh. Taisi mennä vaan kierrot enemmän sekaisin siitä reissusta, kun tuolleen alotti tuhruttelun jo viikkoa ennen menkkoja :( NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ÄRSYTTÄVÄÄ! Pitäisköhän mun ottaa yhteyttä lääkäriin ja kysyä pitääkö sitä Terolut annosta nostaa tai jotain, jos tällasta vuotoa on...??? Eilen totesin miehellekin, että nyt ollaan oltu jo puoli vuotta ilman ehkäisyä eikä mitään ole tapahtunut. Että ei niitä lapsia niin vaan tehdä ja saada :( Paska.

C:llähän on loistavasti asiat nyt! :D Hienoa. Onnellinen sun (teidän) puolesta. Kohta tärppää, sano mun sanoneen ;) bd

Aurinkoiset viikonloput kaikille! :) Ihanaa, kun on edes kesä!

t. Palleroinen kp ehkä 4

Jee Palleroinen on takaisin!!!! Hyvä että muutto on ohi, kyllä ne pikkuhiljaa tavarat paikalleen menee (paraskin sanoja.. mulla on edelleen muuttolaatikoita purkamatta autotallissa.. :D) Mutta palleroinen.. jos tuhruilee, niin voisiko olla kiinnittymisvuotoa? Mulle gyne juuri muistutti että tuhrut voi myös olla kiinnittymistä tai oviksen aikaista, ja ihan normaalia.. Katso nyt jos vaikka ei se täti tulisikaan!
bd bd bd bd bd

C: Niin siis tätihän on jo täällä :( Hanat on auki ihan täysin. Hetken minäkin mietin tuhruttelun alkuun, että jospa olisikin kiinnyttymisvuotoa, mutta ei... :( se vaan jatku ja jatku ja lisääntyi kunnes muuttui sitten ihan kunnon vuodoksi eli kp 1. Tyhmää niin tyhmää.

Ihanaa on kun aurinko paistaa. Töiden jälkeen lähden pitsalle ja palan painikkeeksi voisi nauttia terassilla kylmää siideriä :) Jos ny tarkenee...

Täällä on touhuttu joka toinen päivä koko viikon ajan! Jospa se tuottaisi tulosta... :)

Onnea, Palleroinen, uudelle kodille!!

Susa kp17/30

C: joop, kiitos pahoitteluista. Pahoilani olen minäkin. Jotenkin ehkä vähän vaihteeksi masentaa tämä vauva homma :( Työtkin alkoi niin ei sitten ehdi ja ennen kaikkea jaksa edes sitäkään vertaa puuhastella makkarin puolella. Snif. Ei taida haikara lentää meille...

Kiitos, kiitos Susa onnitteluista. :) Toi oma koti asia kyllä piristää mieltä :) Ja ihanaa, kun pääsee laittamaan sitä pihaakin! Sormet multaan vaan! Eipähän tartte ajatella, että jos siitä mullasta nyt saa vaikka jonkun toksoplasmoosin, että siitä olisi nyt jollekin muulle jotain haittaa...

Arvatkaa vaan kuinka monesti olen jo ehtinyt ajattelamaan siellä uudessa kodissa, että miten ihana siellä olisi kasvattaa lapsukaisiaan. Oonpa jopa miettinyt ihan käytännönkin juttuja (hullu minä!), kuten esim. että hyvä kun on kodinhoitohuoneessa iso pesuallas niin saa vauvan pyllyn pestyä hyvin siinä ja että makkariin mahtuu hyvin parisängyn viereen vielä vauvan sänkykin ja toiseen päähän hoitopöytä... Ja ties mitä muuta on tullut ajateltua jo!

Mies oli hauska: oli käynyt ostamassa meille pelastusliivit veneeseen, niin perusteli sitten (puolitosissaan), että miksi oli ostanut minulle liian isot liivit (kun mun liivit on nyt 60kg ylöspäin ja en ite paina tuota 60kg.. eli ois voinut ostaa ne siitä edellset) Sepä sano, että voitpahan sittenkin käyttää näitä samoja liivejä, kun oot raskaana :D No joo, sen takiahan se osti ne isommat, että voipi käyttää muutkin niitä, kun minä vaan. Saapi kavereidensa kanssa käydä myös järvellä. Mutta oli se hauska, kun kertoi ton! :)

Ei noi sun aatokset, Palleroinen, niin hullulle kuulosta :) Itekin varmaan miettisin kaikkee tollasta. Tällä hetkellä tuntuu että tää kämppä on liian pieni...mihinkähän minä vauvan sängyn saisin mahtumaan? No, kai se on vain järjestelykysymys...

Onkohan kaikki jo nukkumassa? ...Tai jossain?

Huomenta Ellit!

Pahoittelut Palleroinen tädistä! :( Onnea uuteen kotiin! Mullakin on välillä noita ajatuksia miten ihanaa olis hoitaa lapsia täällä talossa, kun huoneitakin riittää. Mulla vaan on useammin niinpäin, että tuo olis pitäny tehdä erilailla tai tuonne olis pitäny rakentaa jotain, että lapsen/lasten kanssa olis helpompaa.

Täällä on aivan ihana ilma joten täytyy lähtee ulos ennen iltavuoroon menoa. Aurinkoista viikonloppua!!

Moikka! Mahtuuko mukaan vielä yksi ihan tällä viikolla yrittämisen aloittanut Aurinkoinen? Itse olen haaveillut vauvasta jo pidempään, mutta mies on ihan vasta innostunut asiasta, ja nyt sitten pidetään peukkuja pystyssä...Mulla raskauden alkamista kyllä ehkä vaikeuttaa PCOS, koska sen verran epäsäännöllistä on tädin vierailu, etten osaa sanoa mitään tarkkaa kp:tä tällä hetkellä .... :( Tikkuiluun en ajatellut vielä ryhtyä kuitenkaan, vaan katson rauhassa ja nautin vauvahaaveista: )

Tervetuloa mukaan haaveilemaan Aurinko81!!

Aivan mahtava ilma tänäänkin...tulin juuri kaupungilta..shoppailin oikein urakalla uusia kesävaatteita :) Nyt oon ihan puhki!!! Silti tekis mieli lähtee taas ulos nauttimaan auringosta.

Susa kp19/30

Aurinkoista huomenta kanssa-ellit! Ja tervetuloa Aurinkoinen! :)
Ihana viikonloppu.. ollaan harjoiteltu kovasti jo seuraavaa oilia varten ;) ja nautittu auringosta. Nyt on kukkapenkki laitettu ja omenapuut massa. .. ja selkä totaalisen kärähtänyt... :S
(.) alko juilimaan aamulla.. nyt jo kierto viskaa taas uuden pituiseksi, en ala mitään.. :(
Mitenkäs muut? Oletteko saaneet yhtään väriä nassuun auringosta?

Huomenta ellit!

Ei pahemmin aurinko tartu mulle...oikeestaan palaa vaan :( Mutta silti tykkään olla auringossa.

Kylläpä ahisti lähteä tänään töihin...täällä sisätiloissa ei ole edes ikkunoita! No, ehkä parempi niin ei näe ollenkaan mahtavaa kesäpäivää. Täytyy mennä sit kahvi- ja lounastauolla ulos. Vielä 4 viikkoa kesälomaan! :(

Kiitos tervetulotoivotuksista : )

Mullakin viikonlopun jäljiltä niska ihan punainen, naama pikkuisen ruskea ja muuten iho ihan kalmanvalkeaa...kaunista! ; )

Oon muuten miettinyt sitä, että onko ihmiset yrittäessäänkin jo ilman alkoholia ja jätättekö jotain ruokia syömättä vai ajatteletteko koko asiaa? Eikös se ole niin, että raskaana pitää jättää kaikenlaista pois (esim. kypsentämättömät pakastevihannekset...) Mistä haette näistä ruoka-asioista tietoa?

Mie olen jättänyt nyt vaan tietyt lääkkeet tms pois (esim vähentänyt allergialääkkeiden käyttöä, vaikka lääkäri sanoi että setiritsiinit (i.e. zyrtec, jne.) ei pitäisi olla haitallisia, otan niitä vaan kun on ihan pakko. EIkös se ole rv6 kun on vasta yhteinen verenkierto, ja siinä vaiheessa sitten voi olla vahingollista. Kyllä minä olen vielä ihan surutta syönyt kaikkea. Alkoholin olen jättänyt vähemmälle (no en kyllä muutenkaan paljoa käytä), mutta ei siitäkään pitäisi mitään haittaa olla.
Niitä haitallisia ruoka-aineita oli ainakin KaksPlussan sivujen raskauden abc:ssa tms. Luulen että noilta muiltakin 'vauvasivuilta' niinkuin helistimen sivuilta löytyy :)

Tervetuloa mukaan Aurinkoinen81! :)

Mulla on tällanen maanantai masennus menossa. Ei yhtään, siis ei YHTÄÄN, huvittais olla töissä, kun ulkona näyttää olevan mahtava ilma ja ihanaa ois olla kotona kaivamassa kukkapenkkiä ja käydä veneellä vähän ajelemassa järvellä ja kaikkea ihan muuta kun tätä työn paskaa. :(

Mulla oli muutenkin viikonloppuna hirvee kriisi näiden töiden takia muutenkin. Sanokaa nyt hyvät Ellit mitä mun pitäis tehdä, kun tämä työ (ja -paikka; työkaverit ei mukavia tai osa on ihan ok) tökkii niiiiiin niiiiin paljon! Koko kesä pitäisi näitä hommia kestää. Tai siis heinäkuun loppuun. Senkin jälkeen tarjottiin jo elokuulle hommia, mutta kun EVVK :( Pitäiskö mun vaan sanoo ei kiitos ja katella jostain muualta hommia vai ottaa vaan työt vastaan ja kärsiä? Vai pitäisköhän lähtee kokonaan lukemaan uutta alaa?! Aaaaargh ahdistus. Mitä teen? Nyt kun se vauva ilmoittaisi tulostaan niin olisi enemmän kuin loistavaa! Tai oispa jo lapsi, niin saisi sen kanssa olla kotona vaan. Mä oon kyllä niin kotiäiti-ihminen! :) Mun pitäis varmaan alkaa harjottamaan kotiäidin ammattia, vaikka ei rahallisesti olekaan kovin kannattavaa, mutta varmasti muuten sitäkin antoisampaa. Olisipa ensi kesänä oma vauva, jonka kanssa saisi hyvillä mielin ja hyvällä omalla tunnolla olla kotona KOKO kesän.

Ja koopeet on yhtäkuin 6. Pah. Noin alussa. Mitään vielä tapahdu, vaikka ei kyllä taida tapahtua muutenkaan. Joo, poistun tästä narisemasta muualle. Anteeksi purkaus.