=) Vauvahaaveet 13

  • Viestiketjun aloittaja Susa78
  • Ensimmäinen viesti
Lumitähti79
.. Mitä kaikille on tapahtunut?

Itsekin pidin viikonlopun taukoa enkä käynyt täällä mutta nyt kun "viimein" tulin käymään niin kukaan ei olekaan kommentoinut mitään muutamaan päivään.

Olisi kiva kuulla miten kenelläkin menee?

Itsellä luontoäiti teki tepposet ja pilkuntarkka kp28 muuttui kp 25:ksi. Kp:stä 26 tuli kp1 ja nyt siis mennään kp 4:ää. Olen kyllä melko ihmeissäni. Alavastakipuja tulee aaltomaisesti ja melko koviakin. Tietääkö kukaan, onko 25 pvän kierto enää normaalin rajoissa?

Noh, näin mennään. Voin miettiä että ovis oli nyt sitten VIELÄ aikaisemmin kuin kuvittelin, tässä kierrossa kp 12 ja puuhastelua oli ko 13 ja 14. Eli myöhästyttiin sitten tällä kertaa. Lohtu se on sekin...

Jaksamista viikkoon. Masentava ilma tosin...:(
 
Susa78
Moikka!

Hiljaista on tosiaan ollut...pahoittelut Lumitähdelle! :( Kyllä mun tietääkseni 25 kierto on vielä ihan normaalin rajoissa. Mullakin oli tuossa keväällä noin lyhyt kierto vaikka nyt "normaalisti" onkin 35 molemmin puolin menny.

Mulla taitaa olla jotain kp15 menossa jos nyt en ihan väärin muista viime menkkojen alkua. En ole siis tosiaan jaksanu nyt paljon kalenteria katella. Viime kierrossa kun tikuttelin niin sain siitä sen verran infoa kiertooni ettei ainakaan ennen kp 20 kannata ovista ajatellakaan (sain ovisplussan siis kp25). Ja kyllä sen huomas selvästi limoista. Nyt ei oo minkäänlaisia vuotoja joten siihen on vielä aikaa.

Mukavaa viikkoa kaikille ja kirjoitelkaahan kuulumisia!!

Susa

 
tytsy1
moi.
entiedä muistatteko mua enää tai onko täällä enää samoja henkilöitä joita oli kun esikoista kuumeilin hän siis syntyi 2/07.
nyt minulle on iskenyt jälleen kamala vauvakuume ja pillerit jätin viimekierrosta pois kun niistä seuras kamalasti sivuoireita ja menkat oli 2 viikon välein kuka semmosta jaksaa? en ainakaan minä. synnytyksen jälkeen menkat taas olivat normaalin kierron mukaiset eli jos nyt pillereitten syönnin jälkeenkin niin nyt olisi menossa kp noin 24/28 ja tänään tuli jotain verensekaista valkovuotoa tosin oviksen bongasin tossa viimeviikolla joten tiedä sit. ja toissapäivänä oli semmonen olo että menkat alkaa heti mutta eisit alkanut ja tosiaan mehän ei nyt oikeestaan yritetä mutta kuhan tjottaillaan =)
mnie tuossa jo mietin et millastahan se kiinnittymisvuoto on?
 
tytsy1
hitsi ku en ookkaan varma ees että millon mie noi pillerit jätin mutta no pitää seuraavasta kerrasta laskea pareemmin. kaikki unohtuu kun pikku neidin perässä pitää jo juosta :D
mut listaan voi laittaa
tytsy1 24/28 TJOT 09/07
 
Aaja76
Mullon nyt niin tylsä päivä kun olla ja voi. Ulkona olisi hyvä ilma mutta supistukset rajoittaa liikkumista niin paljon etten ole uskaltanu lähtteä lenkille tai kaupungille. Vähän haravoin pihamaata ja tulin sitten nettiin kun muutakaan tekemistä keksi. Ajauduin sitten tänne teidän kuulumisia lukemaan. Mikähän lie palleroisen tilanne..? ja jaksamista koko porukalle, se vauvastressi on oikeesti ahistavaa. Toivottavasti nekin stressit palkitaan ennemmin tai myöhemmin, tosin... jossain vaiheessa sitten alkaa ne muut stressit nimim. kokemusta on....

tytsy1: mä ainakin muistan sut ;o) Ja mulla kiinnittymisvuoto oli just sellasta verensekaista valkovuotoa. Sen verran et paperiin jäi mut siteeseen asti ei ehtiny. Siitä vuodosta n. 5 päivän päästä tein ClearBluella selkeen plussatestin.

Oikeesti kyllä mun täytyy tästä vähän ryhdistäytyä tän päivän osalta ja pakottaa itteni pihalle. Siellä on just sellanen ihanan raikas syysilma mitä mä rakastan.

terkuin Aaja & Runtti rv 30+3 ;o)
 
tytsy1
Alkuperäinen kirjoittaja Aaja76:
tytsy1: mä ainakin muistan sut ;o) Ja mulla kiinnittymisvuoto oli just sellasta verensekaista valkovuotoa. Sen verran et paperiin jäi mut siteeseen asti ei ehtiny. Siitä vuodosta n. 5 päivän päästä tein ClearBluella selkeen plussatestin.


terkuin Aaja & Runtti rv 30+3 ;o)

niin mulla lorahti oikein pikkuhousuihin asti semmosena vetisenä rusehtava veren ja valkovuodon sekoitu :D ( jakaikkia kiinnostaa) . mut oikeesti valkovuoto lisääntynyt huimasti.

mut mullakin tylsä päivä kotosalla vaan istunut ku ei oikein jaksa lähteä minnekkään. huomenna sitten pitää käydä piipahtamassa kaupungilla.

Mie oottelen kodinhoitotulki päätöstä että kuinkahan paljon tulost mahtavat tippua.. :(
 
Lemoni
Täällä on ollut melko hiljasita.
Sori omanapa, mutta pienestä sitä ihminen ilonaiheita löytää.. Olen nyt tikuttanut toista kiertoa, ekassa en ovista löytänyt, mutta tänään kp 17 ensimmäistä kertaa ilmestyi tikkuun kaksi viivaa, toinen ei ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta huomattavasti selkeämpi kuin koskaa ennen, eli siis ihan oikeasti viiva. Eli taitaa ovis olla melko käsillä.. Ja tietysti mies lähti juuri muualle, eli huomenna vasta päästään tositoimiin. Vieläköhän silloin ehtii.. Eikös noissa testeissä aina ole sanottu, että paras aika olisi 12-24 h ovisplussasta? Kyllä tämä elämä on jännää.. mutta samalla niin vaikeeta. *heh*

Mites muilla? saadaanko ketään jännäillä lähipäivinä?
 
Susa78
Nostellaanpas meitä ettei nyt ihan unohduta :)

Onnittelut Lemonille oviksen mahdollisesta (?) bongauksesta. Tikutitko vielä tänään? Minä sain viime kierrossa (eka kierto kun tikutin) ekaks samoin kuin sinä MELKEIN yhtä vahvan viivan ja seuraavana päivänä se olikin sitten jo selvästi tummempi kuin kontrolli. Ja siitä seuraavana päivänä se testiviiva oli jo paljon haaleampi. Eli mun ovis oli ilmeisesti juuri sinä päivänä kun sain sen plussan tikkuun. Minun testien ohjeissa taitaa olla että ovulaatio tapahtuisi 24-48 h kuluessa plussasta.

Olen kyllä ylpeä itsestäni kun en ole tässä kierrossa hermoillut koko hommasta yhtään. Tietenkin olen vähän miettinyt mutta en samalla tavoin fanaattisesti kuin aikaisemmin. On tehnyt kyllä ihan hyvää mielelle. En ole testausintoilijana tikuttanut ovistakaan vaikka niitä testejä tuolla olisi. Tosin ei ole tuntunutkaan yhtään sille että ovis olisi käsillä. Luulen että se on tuossa parin päivän päästä tai loppuviikosta.

Onko kenelläkään muuten tietoa allergialääkkeiden vaikutuksesta raskautumiseen? Satuin jostain lukemaan että ne voivat hankaloittaa asiaa...

Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia!

Susa kp22
 
Lemoni
Juu tikutin vielä tänään ja se viiva oli tummempi kuin kontrolli. Kyllä nyt lakanoita pöllytellään hetken aikaan tiiviisti ;-)
Minäkin olen yrittänyt olla hermoilematta tässä kierrossa koko vauva-asiaa, ja ehkä jollain tapaa on ainakin tähän mennessä onnistunut, kun on ollut kaikkea muuta puuhaa. Toivotaan, että tulostakin syntyy, mutta parempi ettei ryhdy nytkään hermoilemaan.

Kaikille muille tsemppiä ja plussatuulia!
 
Jenny78
Hiljaiseloa ollut täälläkin suunnalla, tosin kiirettä pitänyt sen verran etten ole hirmusti ehtinyt tehdä mitään muuta kuin ihan virallisesti töitä.

Palleroisesta ei vielä ole kuulunut mitään, onkohan kaikki hyvin..?

Eipä täällä oikeastaan kummempia, kp taitaa olla 26 eli perjantaina tai viikonloppuna viimeistään alkaa menkat. Voipi tulla aikaisemminkin tietysti. Sama se. Tissit on kipeenä, naama täynnä finnejä ja veto ihan pois. Sama joka kk oli raskaana tai ei. Jos oikein pilkkua viilataan, niin tällä kertaa tissit on oikein harvinaiset kipeet, en edes tajunnut asiaa ennen kuin juostessani portaita alas. Yleensä mulla on toinen ollut kipeämpi ja toinen ei nimeksikään, mutta nyt on molemmat, niin nänneistä kuin muualtakin. Toivo tosin on mennyttä, muistaakseni sekstailtiinkin niin päin peetä ettei välttämättä ole osunut oviksen tienoille ollenkaan.

Olen ollut jotenkin apaattinen tässä kuussa, varmaan johtuu tästä harmaasta ja märästä vuodenajasta jossa eletään. Kun ei tuota päivänvaloa ehdi paljon tästä kopperosta näkemään...

Plussaonnea ja yritetään olla vähän aktiivisempia tämän palstailunkin kanssa! =)
 
Susa78
Minunkin mielialaan vaikuttaa negatiivisesti tuo ilma...on niin pimeää ja ankeaa :( Mutta kyllä se siitä toivottavasti kunhan lunta vähän ripottelee maahan.

Peukut pystyssä Jennylle että rintakivut oiskin jotain ihan muuta kuin menkkoja edeltävää...bd bd ja Lemonille tsemppiä oviksen hyödyntämiseen.

Susa
 
rookie 78
Moi vaan kaikille pitkän hiljaiselon jälkeen!

Mä en yksinkertaisesti oo töiltäni ehtinyt tänne lukemaan saati sitten kirjottelemaan, taitaa olla itse asiassa kuukausi kun on viimeksi oon käynyt kirjoittelemassa. Näytti vaan tuossa kun lueskelin ketjua, että hiljaista on ollut muillakin? Toivon mukaan tämä tästä taas piristyisi kuitenkin :)

Tervetuloa VilmaAurora ja satskuliini minunkin puolestani keskustelemaan. Itse asiassa pitäisköhän mun itse kans kysellä vähän että saako tulla takas :)

Palleroisen uutinen oli niin lohdutonta luettavaa taas, tuli tosi paha mieli teidän puolesta =( suurensuuri halaus sinne suuntaan! Toivon mukaan kyseessä olisi kuitenkin alkuraskauden tiputtelu? Jaksamista ja voimahaleja sylikaupalla!

ON: ei uutisia, yritys on kova mutta tärppiä ei näy edelleenkään. Nää masentavat ilmat on tosin nyt tehneet mulle perinteiset, eli oon niin väsynyt ihan koko ajan ettei juuri jaksa kiinnostaa nuo makuuhuonehommatkaan... Eli menee osittain omaan piikkiin, mitäs oon alkanu pihtaamaan ;)

Yritän käydä täällä hiukan useammin lukemassa ja kertomassa kuulumisia.

Mukavaa viikkoa kaikille masentavista syyskeleistä huolimatta!

-rookie
kp 2/28-34
 
Susa78
Ketju sen kun pitenee..kukahan aloittais uuden ketjun? :)

Kiva kuulla Rookienkin kuulumisia...missäs Nuka, Johkuna...?

Kummasti tämä kirjoittelu/palstan lukeminen on taas mielessä kun kierto alkaa olla loppupäässä. En ole tosin ovismerkkejä vieläkään bongannu ja koopee jo 24...rasittaa kyllä vähän :/

Susa
 
Jenny78
Ihanaa, tänään paistaa edes aurinko! Toivottavasti te muutkin saatte siitä virtaa ja elinvoimaa yhtä lailla kuin minä. Aivan kuin olisi uudesti syntynyt tänään. =)

Rookieta ehdin jo vähän ikävöimäänkin, kiva kun kävit ilmoittautumassa. Totta puhuen kiirettä on pitänyt mullakin töissä että on voinut mennä useita päiviäkin ilman että olen MITÄÄN omia juttujani ehtinyt netistä katsella. Eli Rookie on aivan tervetullut takaisin. ;)

Susalla on aika paljon samoja ajatuksia kuin mullakin, että kierron loppupuolella alkaa kiinnostus tämän palstan lukemiseen taas paremmin herätä. Sitä jälleen kerran etsii itsestään "erilaisia" merkkejä ja toivoo raskautta. Yritän nyt jälleen takoa päähäni, etten VOI olla raskaana, koska mielestäni puuhailut meni kyllä ovikseen nähden aivan sivu suun. Tai siis oikeestaan TIEDÄN etten ole raskaana, koska ei sitä yleensä ilman seksiä raskaudu. Eli turha elätellä toiveita vaikka toivoa tosin aina tuntuu löytyvänkin enemmän mitä tarvis. =( Toisaalta, sattuuhan niitä ihmeitäkin mutta ei kyllä minun kohdalleni.

Kp olis 28 tänään. Viime kierto muistaakseni venähti 29 päivään. Kiva, kun just sopivasti taas viikonlopulle tulee menkat. =( Olis sitten edes ma-pe välillä mutta ei, kun aina viikonlopulle. Ketuttaa oikein muuten olan takaa, koska ollaan lähdössä lomille ensi kuussa viikoksi, ja arvatkaas kenen menkat osuu just sille viikolle... Perkele suoraan sanottuna. =(

Kuulumisia kaipailen teiltä muilta siis minäkin. Tsemppiä, plussa- ja ovisonnea sekä peukkuja uuteen kiertoon niille joille täti on taas tullut käymään... =)
 
Susa78
Jenny..on se kyllä kumma kun menkat tuntuu aina sattuvan jonku loman tms yhteyteen. Mulla alkoi viime talvena menkat juuri kun lähdin ulkomaille, kyllä ketutti. Mites onko nyt tullu selvyyttä...onko Täti kurvannu pihaan?..hope not!! bd bd

Mulla on nyt menossa kp27. Tuntuu siltä ettei ovista tapahtunut ollenkaan :( Mä en enää jaksa stressata siitä puuhaillaanko oikeeseen aikaan vai ei. Pari krt viikossa saa kyllä riittää. Kyllä siinä pakostakin pitäis "oikeeseen" aikaankin joskus olla simoja liikenteessä.

Mitäs viikonlopun suunnitelmia? Mulla ei juurikaan mitään ihmeellistä. Liikuntaa vois harrastella..siitä saa ainakin hyvän mielen :)

Susa
 
rookie 78
heissan,

pitääpäs nostella taas ettei pudota kovin alas... jännään täällä susan ja jennyn puolesta, pysyikö täti pois?? bd bd bd :)

viikonloppu on mennyt rauhallisesti kotosalla, nuo ilmat tekee sen kyllä että on nini veto pois ja tekee vaan mieli makoilla sohvan pohjalla ja kattoa leffoja... tänään pitää kyllä käydä vähän lenkillä että piristyis vähän. täti onneks tekee lähtöään niin helpottaa sekin oloa :)

leppoisaa sunnuntaita kaikille!

-r-
kp6/28-34
 
Johkuna
Heippa pitkästä aikaa!

Tänne ei mitään uutta. Tässäkään kierrossa ei ole jännitettävää, kun jaksettiin vaan yhden kerran harrastaa seksiä ja sekin jo kp10. Nyt menossa kp17 ja vatsassa pienen pientä menkkatuntemusta kuten aina näihin aikoihin. Kahden viikon päästä olis aika sinne sairaalaan ja sitten nähdään mitä aletaan tekemään ja koska. Tuo joukkoirtisanoutuminen varmaan hidastaa asiaa.. :(

Peukkuja Susalle ja Jennylle!! bdbdbd

En muista olenko kaikkia uusia toivottanu tervetulleiksi ketjuun! Mukavaa kun tulee lisää porukkaa.

Mie lähen tästä taas töihin. Mulla on nyt 3 viikonloppua putkeen töitä. :(

Kaikille oikein mukavaa sunnuntaita!
 
Jenny78
Hellurei vaan, taas maanantai ja uusi viikko aluillaan. Ja kp 4 mennään täällä, jos lasketaan että menkat alkoivat perjantaina. Olin to-iltana huomaavinani jotain pientä pyyhkiessä ja johan sitten yön aikana oli täti tullut oikein urakalla. Eli tavallaan menkat alkoivat to, tavallaan pe. Lasken kuitenkin että pe koska torstaina oli vaan jotain ihan pientä josta ei sen kummempaa varman päälle vielä osannut sanoa. Eli kp 4 tänään. (Miksi tästäkin piti tehdä näin vaikeeta...) =)

Ei edes harmita. Nyt meillä on kotona käyty keskustelut ja laitan paperit sisään sairaalaan ja katsotaan mitä tuleman pitää. En vaan ole nyt ihan varma voinko ottaa yhteyttä naistenklinikalle jossa viimeksi olin km-tutkimuksissa, vai pitääkö tämä prosessi aloittaa alusta taas menemällä omalääkärille... en tiedä. Mitä tämä Tehy-jupakka sitten aiheuttaa... ainakin viivästystä... mutta eiköhän meidän aikamme joskus sitten koita.

Johkuna, pidäthän meidän ajan tasalla sitten kun olet sairaalaan päässyt. Olisi mielenkiintoista tietää miten teillä edetään ja toki haluamme täällä olla kannustamassa ja tukemassa. =)

Plussaonnea jälleen kerran niille, jotka tätiä vielä odottelevat. Muille uutta tsemppiä uuteen kiertoon! :)
 
Susa78
Nostelen meitä niin ei tiputa.

Hyvä, Jenny, kun olette keskustelleet ja asia menee eteenpäin. Kerrohan miten kaikki etenee!

Mulla alavatsa kipeenä toista päivää...luultavasti menkkoja enteilee :( No, eipä olis mikään yllätys. No, kai se joskus tulee omakin vuoro kun jaksaa vaan odotella rauhassa. Jännä miten sitä piti lapsen saamista ennen niin itsestäänselvyytenä. Nyt ei todellakaan!

Susa kp30/35-37(?)
 
Lemoni
Minä myödkin tulen nostelemaan, ettei tiputa!

Itsellä menossa kp 26/28 eli jännään yhtä lailla kuin Susa78. Tosin mitään oireita ei ole, viime viikolla hieman menkkamaisia oireita ja sitten seuraavat oireet ilmestyvät juuri ennen kuin menkat alkaa, eli eiköhän tässä niitä odotella.

minäkin pidin lapsen saamista melko itsestäänselvyytenä mutta pikku hiljaa alkanut askarruttaa, että jos sitä onkin jotain vialla.. Mutta toisaalta taas aina menkkojen alettua mietin, että ei nyt onnistunut, mutta kyllä sen täytyy seuraavan kierron aikana tärpätä
 
Susa78
Onko Lemonilla vielä jännättävää?? Pidetään peukkuja pystyssä!! bd bd

Täällä kp32 menossa ja alavatsajomotus (en nyt oikeen tiä miten sitä kuvailis) kestää jo neljättä päivää. Tänään sitten tuntuu jo alaselkäkin kipeeltä...tiedä sitten sainko sen eilen jumpassa kipeeks. Välillä ajatus harhailee jo raskausoireisiin mutta ei nämä ainakaan perinteisiä sellaisia taida olla?! Luultavasti ne menkat sieltä vaan saapuvat taas kerran. Vielä vaan odotuttaa itseään...tosin viime kiertokin oli sen 37 päivää niin huonolla tuurilla ne alkaa vasta ens viikon puolessä välissä. Grrrr!! :(

Susa
 
Lemoni
Täällä sitä yhä jännäillään... yleensä menkat on alkanut jo aamuyön tai aamun puolella, mutta nyt mennään jo illassa.. Tosin koko ajan on ollut tunne että kohta ne alkaa, mutta katsotaan, lähden kohta harrastamaan liikuntaa, joten katotaan pistääkö se tädit liikkeelle.. toivottavasti ei

Lemoni kp28/28
 
C81
Mie oon kanssa käyny jännäilemässä teitä.. (en osaa olla pois). Kovasti bd bd bd bd Lemonille ja Susalle!!! Onko Palleroisesta kuulunut?

Plussatuulia kaikille!!!!

terv. C 81 + toukka 22+ 4/6
 

Yhteistyössä