=) Vauvahaaveet 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C 81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terveisiä tuolta odottajien puolelta! Ei sinne vaan tahdo kotiutua...olen edelleen taustaillut teidän ketjussa paljon. Onnea Pullahiiri! Ja peukkuja kovasti, et mut "pääsee" kans pois täältä haaveilijoista!!! bd bd bd

Vähän omista kokemuksista; uskon, että mulla avitti ovista tuo greippimehun juonti ja vitamiinit, ainenkin juuri siitä kierrosta plussasin kun ko. valmisteita nautin. Ja limakalvohan mulla oli todettu olemattoman ohueksi, ehkä tuo greippimehu vahvisti sitä... Mene ja tiedä. Ja testeistä, mä sain plussan hyvin myöhäisessä vaiheessa, et kannattaa sitkeesti testata vaan uudestaan, jos siltä tuntuu. Mä sain plussan vasta kun myöhemmin tarkennetusta oviksen ajankohdasta oli kulunut 3 vko:a, eli menkat siis viikon myöhässä. Ja testi oli kyllä herkkä.

Jatkan taustailuja :) Paljon, paljon terkkuja kaikille ketjulaisille!!!!
Maria

Kiva Maria kun käyt moikkamassa, ja hyvä kuulla että siis myöhäänkin voi plussata. Mie olen aika varma että ovis oli viikon myöhässä normaalista, enkä siksi hötkyile. Tänään pitäisi tulla postissa lisää testejä, mutta yritän silti malttaa olla testaamatta ennen kuin viikonloppuna, jossei täti sitä ennen tule.
Oletteko muuten kokeilleet tuota sexratio testiä mitä joku tuossa mainosti? KÄvin huvikseni kokeilemassa, ihan omilal tiedoillani vaan, ja 85% varmuudella tulisi tyttö jos nyt raskautuisi. Hmm.. ennustaja povasi poikaa..

Hei, aloittaisiko joku uuden ketjun? Minä avasin tämän, niin olisi jonkun muun vuoro välillä. (taidan muutenkin terrorioida täällä liikaa.. mutta kun työnteko ei vaan huvita..)