Mä voisin kans liittyä joukkoon :wave: Taustoja vähän, eli ensimmäistä yhteistä lasta miehen kans yritetään. Mulla ennestään kaksi ja miehellä kolme. Ehkäisyrenkaan jätin pois tammikuun lopulla ja eka kierto oli ihan tarkalleen 28 päivää ja oviksenkin vähän niinku bongailin, mutta tärppiä ei tullut. Aikaisemmat raskaudet alkaneet clomifenillä ja yksityisellä gynellä kävin hakemassa taas reseptin. Toinen kierto venyi yli 60 päivään ja teroluteilla saatiin uusi kierto käyntiin. Nyt kp8 menossa ja clomit otettu x2 kp 3-7.
Kysyisinkin, että miten teillä tuo ovulaatio ajoittuu? Onko jollain kokemusta clomeista? Mulla siis vuosien takaa, mutta en muista enää... :ashamed: Mulla oli selkeä oviskipu, kova vihlonta ja sellainen tuikkiva kipu jo kp 6. Kesti muutaman tunnin ja tuli ajoittain, viimeisin kipukohtaus kesti ehkä 15 sekuntia ja oli tosi kova kipu. Sitten hävisi. Eilen kp 7 juili ihan vähän toiselle puolelle, samanlaista tuikkivaa kipua mutta ei läheskään yhtä kipeä kuin edellisen päivän. Eilisestä illasta sitten alkoi menkkajomotus mikä jatkuu edelleen... Menikö ovis jo?? Voiko se tulla jo kp 7?
Muoks. Hain eilen cittarista ovisliuskoja ja eilen illalla ja tänään aamulla lähes yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva, mutta ei ihan. Jos nyt lähtee haalistumaan, niin eikös sekin jo viittaa ohimenneesseen ovikseen?