Uusi keskustelija liittyisi joukkoon!
En ole ikinä tällä foorumilla mitään postannut, joten kerta se on ensimmäinenkin. Minulle on vielä vähän vieraita nämä koodit sun muut täällä, mutta enköhän niidenkin kanssa tule sinuiksi pikkuhiljaa.
32v olen ja yhtään lasta ei ole vielä. Nyt vasta elämäntilanne sellainen tasainen (tai no, mitä se sellainen on, terveisin yrittäjä-opiskelija, joka asuu kahdessa kaupungissa samaan aikaan ja suhailee ristiinrastiin
), että lapsi sais tulla jos on tullakseen. Tai niin ainakin aiemmin ajattelin. Nyt olen ollut lokakuusta asti ilman pillereitä (sama tilanne siis kuin oli jollakin muullakin, mitä nopeasti ehdin näitä viestejä täällä lueskella) ja alkuvaihe menty aika löysin rantein, enkä ole jaksanut/ehtinyt miettiä miten niitä vauvoja nyt sitten oikeasti tehdään
Meillä seksielämä muutenkin aika aaltoliikettä, että välillä on enemmän ja välillä vähemmän.. Nyt kun tajusin, että lokakuusta on oikeasti jo puoli vuotta (!!!), niin ajattelin, että vois kai sitä lapsentekoa vähän suunnitellakin.. Eli pitäiskö tätä huhtikuuta nyt sitten ekana yrityskertana, vaikka kyllä ihan lokakuusta asti on ollut "ovet auki"
Vielä minusta ei ole kuoriutunut himotestaajaa, mutta olenhan tämmöinen excel-hirmu, joka tykkää datasta ja empiirisistä tutkimuksista, niin saattaa minusta sellainen jossain kohtaa tulla
Tähän mennessä tehty yksi ovulaatiotesti, joka oli kyllä negatiivinen.. Kehon merkit kyllä viittasivatkin siihen, että ovis meni jo.. Mutta tiedä sitten.
Nyt siis olisi kehon merkkien mukaan dpo 4 ja kierto on jotakin 31-35 pvän välillä ollut - vaikkakin ovistuntemukset olisi olleet nyt huhtiikuussa viikon etuajassa. En ehtinyt testata, kun eihän multa kaapista löytynyt niitä testejäkään.. (ja sen mukaisesti sitten lakanoita heiluteltiin
) Nyt on valmiina seuraavaa kertaa varten (jos siis tarttee, mutta tuskin nyt ekasta kerrasta tärppäis!)
Mietiskelen tässä, että missä kohtaa sitä sitten pitäis mennä lääkärin pakeille tai labraan testauttamaan noita jutskia, että onko kaikki ihan kondiksessa? Gyne nyt on tutkinut mut vuosittain ja sanonut, että paikat on ok, mutta toki noi hormonitasot ym. on sitten toinen juttu.. Ja kun mieskin pitäs sit saada testaamaan spermansa, niin se voikin olla sitten toinen juttu.. Ei sillä että se ei suostuis, vaan että koska se saa aikaseksi mennä sinne labraan kun on sen verta hajamielinen ja kiireinen |O