Silloin kun aloin odottamaan poikaa, olin töissä eräässä turvallisuusalan firmassa, ja olisin varmaan päässyt vakituiseksi. Työ sisälsi kuitenkin paljon yövuoroja ja oli henkisesti ja fyysisestikin välillä aika raskasta, ja kun siinä vaiheessa työsopimus oli vielä muistaakseni tarvittaessa töihin kutsuttava (vaikka työvuoroja olikin paljon) tein sen päätöksen että sanoin heipat koko paikalle toukokuussa-13, menin kesäksi töihin pariksi kuukaudeksi eräälle leirintäalueelle ja sitten sen jälkeen kasvattelin mahaani tyytyväisenä
Siis meillähän mies on myös työtön, töitä on hankala löytää kun on sellainen koulutus että ei mitään meinaa saada vaikka hakemuksia on laittanut sinne ja tänne. Itse voisin harkita töihin menoa jos mies ei mitään saa, ja ollaankin puhuttu että jos hän jäisi sitten pojan kanssa kotiin ja minä menisin töihin kun on paremmat mahdollisuudet mulla löytää töitä kun alla on myös kaupallisen alan koulutus. Nyt siis pällistellään molemmat kotona ja kotihoidontuella sekä työttömyyskassan päivärahalla olen minä.
Mulle vois päivittää vielä listaan, että
pco, kkm 02/13
Alkion kiinnittymisestä, ei se tosiaan heti kiinnity, siksihän esim. raskaustesti näyttää plussaa usein vasta kun on dpo jotain 12->, eli päiviä ovulaatiosta pitäisi olla ainakin pari viikkoa.
Itellä ekat oireet ekassa raskaudessa oli aivan ÄLYTÖN turvotus juurikin tuossa kiinnittymisen aikoina, ja pari päivää siitähän sitten testi näyttikin plussaa. Mitään muita oireita ei juurikaan ollut, pahoinvointikin alkoi vasta joskus rv8.