Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Heippuli!

Tänne ei uutta,vauvakuumetta vaan:)
Kurjaa kun nyt ekaa kertaa nää pillerit tuottaa ongelmaa...Unohdin yhden pilleri n 7h ja nyt valuttaa kurjasti....Mä kohta heivaan nää metsään.:x

Tsemppiä ja onnea jännäileville:hug:

Olis niin kiva öaittaa tähän alas näin:

"Lily-rose kp 28/28 ja jännitys kovaa":whistle:
Mut on kp 0/0 eikä edes yritystä:headwall:

Heippa pitkästä aikaa! On ollut muuta puuhaa, ja mies on ollu kotona saikulla, joten ei oo tullut roikuttua netissä niin paljoa... roikun miehessä mielummin ;) :D

Jomi: joskus vaan alakulo tulee, kyllä varmaan pian mieli on taas iloisempi :) :hug: Mulla on vaan liuskatestejä varastossa, mutta kyllä niitäkin saa silmät ristissä tihrustaa :p

Hitto, kun päätä särkee! Auts! :( Näköjään kohta on testiaikakin, mutta menkat varmaan tulee sitä ennen... on ollu vähän hermo kireellä pari päivää. Tai silleen vaihtelevasti. hmm. Peittoja on kyllä heiluteltu paljon, alapäävaivoista huolimatta... Eli mun ja Ambrosian vertailuprojekti ei taidakaan toimia tässä kierrossa ;) :D :LOL: Mies tosiaan on innostunut "tekemään" sitä vauvaa, pari kertaa puhunutkin jo siitä, että kiirettä pitää... en oikein oo saanu kysyttyä et miks sillä on nyt niin kiire, tai tollanen innostus... mutta tarkoitus on näköjään joka toinen päivä hommailla, kuhan vaan mun paikat kestäis. Kohta uuteen kiertoon taas, katotaan sitten mitä tapahtuu. Muutenkin on vauva-asiat puheissa koko ajan, minä sen otan puheeksi "että sitten kun on se lapsi..." mutta innokkaan olosesti mieskin niistä asioista puhuu, iltasaduista ja kaikkee... :heart: :heart: :heart:

Jasmin: minä oon kyllä sitä mieltä, että kunnallisen pitäisi ehdottomasti maksaa varhaisultra. Tai siis hoitaa se. 12 viikkoa odottamista on aivan liian pitkä aika, jos on vaikka kohdunulkoinen!!! Tai keskeytynyt keskenmeno... Jos ei mulle tulevaisuudessa varhaisultraa tuu kunnan kautta niin menen yksityiselle. Makso mitä makso. Toivottavasti voit jo paremmin :) :hug:

Kamiraro: mitä tossa sun kuvassa näkyy? Kenen testi se on? :) Tuli vaan mieleen, että ovistestit kuulemma reagoi raskauteen, täällä palstalla joku niin on kirjottanut. ;)

Nyt koitan hoitaa päänsärkyä jotenkin... Iloista viikonloppua kaikille! :)

Maanantai 13.12.2010

Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 67/28-32 ............ yk 1 ........... 2.
hah .................... kp 62/26 ................. yk 1 ........... 2.

Emeriini................ kp 37/? .................. yk 2 ............ 2.
Salainen toive ...... kp 33/24-44 ............ yk 1 ............ 2.
äiti88 .................. kp 31/28 ................. yk 5 ............ 3.
tömpsis (31)......... kp 31/? ................... yk 3 ............ 1.
Jomi (24) ............. kp 30/27-35 ............ yk 4 ............ 1.

kamiraro (22) ....... kp 27/30 ................. yk 1 ........... 3./1.
hopeful86 (24)...... kp 26/31-38 ............. yk 2 ............ 1.
satuh83 ............... kp 21/33-35 ............. yk 1 ............ 1.

Tuutunen ............. kp 20/31-35 ........... yk 3 ............ 1.
Ruutinen .............. kp 17/36 ................ yk 1 ............ 2.
Ansis (29) ............ kp 17/? .................. yk 1 ............. 3./1.
Catherine- (21)..... kp 12/? ................. yk 1 ................ 1.
Tine (25) ............. kp 11/28-38 .......... yk 2 ................ 1.

Ambrosia85 .......... kp 2/?-32............ yk 2 ................ 1.
Maijamehi (29) ..... kp 0/0 ................ yk 1 ................ 3./2.
pörhölä (31) ......... kp 0/0 ................ yk 3 ................ 4./2.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................. 1.
Sinisilmä-91 .................. ? ..................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
chrisu.............................1-2/2011...........................1.
Bassets ......................... kevät 2011 ....................... 3.
lily-rose ........................ 5-6/2011 .......................... ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................ 2.
bellabambini .................. 8-10/2011 ........................ 1.

Taustailijat:

An-nie

Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

+++ Plussarikasta joulukuuta! +++

Viimeksi muokattu:
tömpsis mä testasin eilen ja tuli cb:n testiin se kuuluisa ohut viiva. Ainakin nyt tuli varmistettua etten osta noita.

Mulle tuli tänään sellainen olo, että oisin raskaana... alaselkää kiristää ja nokka kuivana koko ajan vaikka yleensä en kärsi kuivuudesta. Mutta varmaankin kuvittelen kaiken :D

kamiraro: mulla taas vuotaa nenä ja silmät, koko ajan. mutta sitä nyt on ollu koko syksyn, että se ei ainakaan oo mikään oire :D päänsärky on vähän helpottanut tänään, muita "oireita" en oo keksiny :p äääh haluan olla raskaana!!!!!!!!!!

:D

Ois jo niin ihanaa kun sais tietää olevansa raskaana. Tällä kertaa olen jopa sopeutunut ajatukseen raskausajasta (kummankin lapsen kohdalla oisin odotusvaiheen halunnu skipata ja mennä suoraan synnyttämään :D )

Täällä itku herkässä :') katselin Karhuveljeni Koda 2 ja tuli siinä lopussa itkettyä, vaikka aikasemmin en ole itkenyt tuon elokuvan aikana. Niin moneen kertaan olen sen katsonut, mutta nyt vaan on kuukauden ajan ollut tällaisia herkkis-hömppis-kohtauksia

Ehtoota! :wave:

Täällä alkaa känkkäränkkä pikkuhiljaa häipyä muille maille :D Tossa kiertopäiväkirjaani selailin ja totesin, että on ihan mahdollista, että tänään olis vasta dpo 11. Eilinen testaus oli tosiaan päiväpissasta ja vielä tosi laimeasta sellaisesta, joten päätin antaa toivon elää vielä :) Katsotaan kuinka käy alkuviikosta. Oireina on jokseenkin raskaan oloiset rinnat, jumalattoman kuivat nenän limakalvot ja etenkin aamusella nenä on aivan tukossa. Lisäksi alavatsaa jomottelee kevyesti ja painontunnetta on sielläkin.

lily-rose Noi minipillerit on kyllä vähän inhottavat, kun niiden kanssa saa olla niiiiin tarkkana.

tömpsis Joo, kyllä niitä liuskojakin on tullut tiirattua vaikka mistä kulmasta ja kaikenlaisessa valossa :D Mutta noiden ikkunallisten tulkintaa häiritsee vielä entisestään ne tyhmät varjot... Vaikka siis tosiasiassahan ne varjot ei taatusti häiritse yhtään sitten, kun siinä testissä on oikeasti kaksi viivaa :D Kiitos tsempityksistä, mieli on jo tosiaan parempi! Testausta suunnittelen joskus alkuviikosta, ehkäpä tiistaina, jos sinne saakka selviän ilman tädin vierailua. Toivottavasti sun vointi pysyy hyvänä ja pystytte pupuilemaan tarpeeksi usein jatkossa! :)

Ansis Melkein toteutinkin ehdotuksesi, tosin join kahvia ja kolaa ja mussutin tummaa suklaata oikein antaumuksella :D

kamiraro Teitkö siis sen CB:n Plus-testin? Mä oon kans kuullut niistä melkein pelkästään huonoja kokemuksia :( Mä oon tehnyt niitä kaksi kappaletta ja ne antoivat kyllä ihan oikean tuloksen eli ei tullut väärää positiivista, vaikka siihen olin varautunutkin. Mut jatkossa jätän kyllä ostamatta!

Mitähän kuuluu noille pinon ylimmäisille? HekkuLiini ja hah, huhuu?

Plussatuulosia meille kaikille! :whistle:

Kamiraro minä parun aina, kun katson elokuvia :ashamed: Joten minulla se ei ainakaan olisi oire...Toivotaan, että sinulla olisi ;)

Jomi mässy tarkoittaa kaikkea hyvää =) Ja se yleensä aina tehoaa!! Ainakin minun kohdalla...

ON: Nyt minä liityn näihin oireiden pongaajiin :D Aamusta leivottiin lasten kanssa pikkuleipiä ja sitten lähdimme pulkkamäkeen. Siellä raittiissa ilmassa alkoi kuvottava olo. Sitä on nyt sitten kestänyt koko päivän! Aattelin,että olisi voinut syömättömyydestä johtua, mutta kun oli eväitä mukana joita sitten mässättiin siellä ja lämmintä ja kylmää juomaa..Ja vaikka muutenkin oon syönyt ja juonut tänään riittävästi, niin olo ei parane. Ei mitään ylös asti ole tullut, mutta olo vain on kuvottava koko ajan. Mieskin sanoi,et jospa olisit raskaana...Toivossa on hyvä elää :xmas: tosin jospa tää on vain jotain vatsatautia??

Hyvää lauantai iltaa naiset :D

Jomi hyvä että mieli on jo parempi :D Toivotaan nyt sitä plussaa sulle :D

Kaikille muillekkin toivon plussaa ja peukut on pystyssä. :heart:

ON: jo kp24/31-38 ja oireita ei kamalasti ole. Eilen nippaili siihen suuntaan, että rupesin jo epäileen, että ovis olisi ollut vasta eilen :O Mutta, uskon silti et se oli vaan sellasta perus nippailua. Tänään tuli hieman rusehtavaa vuotoa, että ehkäpä sitä tätiä voi taas alkaa odotteleen. Vielä ei ole onneksi ollut mitään oireitten bongailua hirveästi. Toisaalta taas sitä rusehtavaa vuotoa ei tullut kauheasti, että jos se vaikka jäisi tohon yhteen kertaan. Haluisin olla jo raskaana! :heart:

Plussatuulia kaikille meille täältäkin! :heart:

Niin ja mietin, että jos testaamiselle tulisi mahdollisuus, niin voisin testata jopa vasta jouluaattona ;)

Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille=)
JOMI, Täällähän sitä ollaan. Käyn lueskelemassa tekstejä mutta täti ei oo hurahtanut paikalle ja raskaustestikään ei oo näyttänyt mitään tähän mennessä=(.

Itsenäisyyspäivänä oltiin isännän kanssa oksennustaudissa ja seuraavana päivänä tuli ovis testiin molemmat vahvat viivat. Joten ovis oli päällä. Yritettiin sitten väsyneinä puuhastella=) Tosiaan sen jälkeen iski masis, että olikohan ne vahvat viivat vaan mahataudista(voiko se väärentää tulosta?) vai oliko mulla tosiaan ovis. (oon niin pitkään tikutellut ja koettanut ovista bongata). Liuskassa kyllä oli molemmat viivan paikat niin vahvoina kuin olla voi...
Mutta oli se isäntä viimeksikin kipeenä kun tuo meidän suloinen tyttö sai alkunsa=)

Mites te muut pienten lasten äidit? Imetättekö? Miten imetys on vaikuttanut kiertoon? Olin lukevinani että täällä ois muitakin pienten lasten äitejä=) Meidän neiti on 5kk.

Voi että kun täällä moni jännäilee ja bongailee oireita ja testailee jo tai pikapuoliin! Plussatkaa nyt jokainen se vauva :heart:

En ole jaksanut kirjotella odotuspuolelle hetkeen, on niin ristiriitaiset tunteet, tosiaan tömpsis ole nyt 12 vkoa raskaana ja mene sit np-ultraan toteamaan joku kkm joka tapahtunut ties millä viikolla vaikka odotit näkeväsi kohdussa pienen ihmisen alun :| Tuntuu ihan tyhmältä :( Voi vitsit mä olen kyllä positiivisella asenteella liikenteessä!
Meidän paikkakunnalla tuskin ees on mitään yksityistä ultrausmahollisuutta että pitäs sit varmaan Treelta varata aika jos tahtoisi varmistua. En tiedä, en ole miehelle puhunut oikein mitään näistä ajatuksista, toisaalta itelläkin on ajoittain sellanen mieli et odotellaan nyt rauhassa vaan, tuli mitä tuli.

Jasmin minkä vuoksi pelkäät niin kovasti, että jokin olisi pielessä? Ymmärrän kyllä, että ennen kuin saa sen 100%:n vahvistuksen, niin...Onko oireesi lieventyneet vai? Siskollani kuoli kohtuun kaksi lasta myöhäisillä viikoilla...Toisen kohdalla hän jo tiesi sen etukäteen (ennen tutkimuksia), koska kaikki raskausoireet olivat loppuneet :'( Mutta nosta sinä häntä pystyyn, kaikki on hyvin! Ihan varmasti :)

Kaikikke plussia ja pian ja paljon ;)

ON: Täällä vain odotellaan...Hieman etovaa oloa on edelleen, nyt jo heti aamusesta. Saa nähdä alkaako vatsatauti, menkat vai mitä :stick: Menkkoja en vielä haluaisi, tulisi niin lyhyt kierto. Vatsatautia nyt ei toivo kukaan! Raskauteen en usko kuitenkaan vielä...koksa kierto tosiaan niin lyhyt ollut vasta ja mitään ovistakaan vissiin oo huomioinut itsessäni...No odotellan odotellaan! Tänään ystävän kanssa koko päiväksi jouluostoksille, kuhan se vaan heräisi ensin :D

HekkuLiini
Mä imetän vielä :wave: Meillä poika tosin jo 1v2kk ja nyt syö tissiä yleensä kolmesti päivässä... On oikee tissimies, söis varmaan koko ajan jos vaan antais... :whistle:

Mulla on synnytyksen jälkeen tullu vasta neljät menkat.
Ekat tuli siis ku poika oli 8½kk. Kierto on heitelly paljon, eka oli 44pvä, sitten, 30,36 ja 24pvä... Nyt menossa vissiin kp32...Tässä kierrossa oli kaks kertaa jotain ihmeellistä vuotoa... :confused:
Viikko sitten testattu nega.

Tänne ei siis muuta ku menkkojen oottelua... Oma pää tosin välissä keksii että jos oonki raskaana vaikka mahollisuudet onki tosi minimaaliset... Mahaa jomotellu (tosin sitä nyt taitaa jomottaa millon sattuu ja se ole ennenkään tarkottanu mitään) ja joskus muka hetkellisesti etonu... Ja väsyttääki muka... Eli just näitä sarjassamme kuviteltuja raskausoireita :D

Salainen toive hih ihanaa etten ole ainut joka "kuvittelee" oireet xD täällä mä kärsin omista "oireistani" Nenä kuivana, vuotaa nenästä verta (ei tarvitse edes niistä kun tulee), alaselkä kireänä ja välillä jomottelee sellanen jännä painon tunne. itken leffojen aikaan (muutenkin koko ajan herkkä fiilis päällä) ja rööki kuvottaa välillä niin paljon, että meinaa oksennus tulla. Mutta ei varmana tule plussaa se on selvä. Näin ainakin ajattelen nyt vakaasti. Lopetin tuon hössötyksen plussasta kun jotenkin meni into ja kiinto kun en halua pettyä liikaa kun ei tule toista viivaa testiin.

Mä haluisin kauheesti saada haamun testiin, jota sit vois tiirailla ja jännitellä... outoa joo, mutta kun kesällä plussasin niin en ehtinyt testiä edes lavuaarin reunalle nostaa kun plussaviiva jo HUUSI ruudusta... Eli en oo koskaan nähny haamua. Nyt varmaan testaisin viiden minuutin välein... :whistle:

Ansis: jännää! :) ja Kamirarolla myös! :) Mulla ei kyllä oo mitään oireita tullu lisää, päänsärkykin on helpottanut... Mutta minä en noista oireista mitään perusta, kesällä tosiaankin testasin plussan kp 57, ja silloin vasta oli ekat oireetkin, pari päivää vähän oksetti (tiedä sitten kuinka pitkään raskaus oli jatkunut oireettomana...) ja silloin viikkotesti antoi heti 3+ viikkoa tuloksen.

Jasmin: hyvin se menee! Älä murehdi liikoja. :hug: Kysy neuvolasta sitä ultrausmahollisuutta vielä, ja jos ei sieltä saa niin varmaan Treeltä saa aika edullisesti... jos siis tuntuu, että tarvitset sen. Joutuuhan sitä varhaisultraakin odottamaan aika kauan, viikoille 7 tai 8? Lähetän sulle paljon bzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzzz positiivisuussäteitä, kas noin! :D :D :D :hug:

Jomi: mä en tiedä maltanko odottaa enää montaa päivää... :whistle: Viime kierroissa kyl on menkat alkanu heti testin jälkeen, pah. Jatketaan siis jännäilyä... :)

muoks: klo 16.50 ainakin oli puhdas nega vaikka miten sitä tiirailis :(

Viimeksi muokattu:
Jasminille piti kommentoija mut unohin kokonaan...
Niin neuvolasta kantsii kyllä kysyä jos pääsis ultraan aikasemmin ku vasta sitten np-ultraan. Mulle ainaki esikoisesta oli nla-lääkäri rv.9+ ja sillon ultrasivat... En tiiä sitten onko se normaalisti noin aikasin... Mulla oli maha alussa välissä tosi kipee ja soitinki siitä neuvolaan ku meinasin et tietäskö ne miten pääsis varhaisultraan... Mut se neuvolantäti sitten sano et on varannu mulle nla-lääkäriin ajan :) Tsemppiä sulle sinne! Kyllä siellä masussa on varmasti kaikki hyvin! :hug:

kamiraro
Mulla ku näyttää vaan kierto venyvän niin oon koittanu olla ajattelematta mitään raskausjuttuja...
Silti kuitenki ku on huono olo tai mahaa jomottaa niin tulee jostaki ajatus et mitäs jos :D

Ai niin uutena mielikuvotus oireena se et oon ollu monen monta päivää kauhee pirttihirmu... Ei tartte ukon paljoa sanoa tai tehä niin mulla päässä pimahtaa :whistle:

tömpsis Pöh :| Pahottelut negasta :hug:

Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille, paljon asiaa ollut ihmisillä viikonlopun aikana, kiva lueskella =)

jasmin: Toivon kovasti, että pääsisit varhaisultraan ja sitä kautta saisit mielenrauhan. Joku asia kun käy vaivaamaan, niin sitä ei kyllä takaraivosta saa pois ennen kuin asia on hoidettu.. :/
Pitää kuitenkin muistaa, että suurin osa raskauksista menee hyvin, eikä sinun tarvitse olla poikkeus :heart: Keskustelupalstoissa on vähän se vika, että sinne usein hakeutuvat vertaistukea hakemaan ne, joilla on jotain "erikoista" meneillään, joten tavallaan se kuva millaisia raskaudet oikeasti on, voi tässä ympäristössä vähän vääristyä.
Nuo sinun huolehtimiset muistuttaa meitä perässätulijoita siitä, että ei se jännääminen suinkaan siihen plussaan lopu, pikemminkin päin vastoin.

Jomi: Toivo ei ole menetetty ennen kuin täti poikkeaa vierailulle :) Kertoilehan tilanteen kehittymisestä..

Salainen toive ja kamikaro sekä muut oireiden kuvittelijat: Jotain positiivista tässä oireiden kehittelyssäkin, että tuleepahan kuunneltua omaa kehoa tarkemmin kuin normaalisti :) Ehkä samalla tulee ilmi myös muita, esim. eri ruoka-aineisiin, liikuntaan tms. reagointeja. Nyt kun tarkemmin rupean miettimään aikaa taaksepäin, niin omassa kropassa on aina ollut mitä ihmeellisimpiä vääntöjä ja pistoja ja jomotteluita, aiemmin niihin ei vaan niin ole jaksanut kiinnittää huomiota.

Niinköhän minulta jäi ovulaatio tulematta tässä kuussa :confused: Ehkäisyn kanssa rinnat tuli aina kipeäksi siihen aikaan kun ovulaation olisi pitänyt tulla (vaikka ei tietty sillon tullutkaan) ja nyt luomuna nännit on kipeytyneet (joskaan rinnat ei ollenkaan). Mutta tässä kierrossa ei ole mitään, ei yhtään mitään : / Limatkin olen olevinaan viimeisessä parissa kierrossa bongannut, mutta nyt ei sitäkään. Kurjuuksien kurjuus jos näin on päässyt käymään :'( Pari vuotta on jo elämässä ollut vähän semmoinen jumitila, että mikään ei edisty mitä yrittää ja tuntuu tämäkin projekti jatkavan samaa linjaa. Pyh ja pah ja voihan itku sanon minä.

Tuntuu niin koomiselta että sitä on kymmenen vuotta itku kurkussa pelännyt raskautuneensa kun menkkoja ei kuulu ja nyt sitten itku kurkussa joka kerta kun kuuluu :headwall:

Kiertolistan kärkipäässä alkaa taas pikkuhiljaa olla liuta kuumeilijoita, toivotaan teille joulupukilta säkillinen plussalahjoja! :xmas:

Huomenta, huomenta!

Ansis Niin joo, mä oon aina ajatellut, että mässy tarkoittaa vaan karkkia :D Tervetuloa oireiden bongaajien joukkoon ;)

hopeful86 Jospa se nippailu olis vaikka kiinnittymistä tai jotain? :whistle: Mä en muuten uskaltaisi testata jouluaattona :ashamed: Olis varmaan mun aatto pilalla, jos negan testaisin...

HekkuLiini Ei kai vatsatauti vaikuttaa mitenkään ovulaatiotesteihin. Jos olisit ollut ainoa oksentelija, niin olisin väittänyt, että oletkin raskaana! :) Ovistestejähän voi käyttää raskaustesteinäkin.

jasmin-- Voi kun saiskin jo lopettaa tän oireiden miettimisen ja bongailun ja saisi sen plussan tikkuun :p Tosin kuten tosiaan sun kirjoituksista hyvin huomaa, niin eipä se hermoilu siihen lopu, päinvastoin. Musta alkaa tuntua, että sun pitää vaikka jonkun valkoisen valheen turvin päästä sinne varhaisultraan! Ei äidin stressaaminen oo hyväksi sikiöllekään :hug:

Salainen toive
ja kamiraro Lupaavalta kuulostaa, ai että :)

tömpsis :hug: Negat on ihan tyhmiä!

Ambrosia85 Pahoittelut tädistä ja hurjasti onnea uuteen kiertoon! :flower:

Tuutunen Moi taas :wave: Kurjaa jos et olekaan ovuloinut nyt. Mutta se taitaa olla valitettava tosiasia, että vuodessa voi olla parikin ovuloimatonta kiertoa :(

ON Ihme ja kumma. Menin väsyneenä nukkumaan eilen illalla jo joskus klo 22.30 (mikä on mulle melkoisen aikaista). Hetkisen aikaa piti kuitenkin pyöriä sängyssä, kun ei muka enää nukuttanutkaan. No, nukahdin kuitenkin ja heräsin sitten aikaisin mutta pirteänä katsomaan kelloa, että jokohan se olis vaikka kahdeksan, jotta vois nousta ylös. Juu ei, klo 01.55 :headwall: Siitä lähtien sitten oon pyörinyt ja heräillyt, kunnes nousin puoli kasin maissa ylös. En voi käsittää tämmöistä, sillä oon iän kaiken ollut erittäin hyväuninen enkä tosiaan heräile yöllä tuijottamaan kelloa! Toki googletin nohevana tyttönä tämän ja eikös sitten löytynyt keskusteluja mm. Helistimestä ja Kaksplussasta... Alkuraskauden unettomuudesta :xmas: Että sain taas ennestäänkin vinhasti pyörivään myllyyni lisää vettä! Eilen kyllä kipeytyi jo iltapäivällä vasen rinta ja yön aikana kipeytyi toinenkin. Nyt kun oon suihkuun menossa eli vielä yöpaidassa ilman rintsikoita, niin kylläpä on inhottavan tuntoista. Nännit ei oo mitenkään kipeät/herkät niin kuin mulla monesti saattaa olla. Tissit ei yleensä kipeydy ollenkaan missään vaiheessa kiertoa. Hmm, jännittää siis aika tavalla... Mulla olis jemmassa pari ovistestiä, mietin tuossa justiin, että jos dippailisin semmoisen. Mut ei taida kannattaa. Kauppaan oon kuitenkin tänään menossa ja sieltä on tarkoitus pari r-testiä ostaa.

Yhteistyössä