Pitikin jo eilen kirjottaa ja kysellä sun
äiti88 kulumisia kun kattelin että sinäkin siellä rupeat pikkuhiljaa jännäileen ihan toden teolla! Tsemppiä, toivottavasti päivät menee joutuisasti ja tuovat plussan tikkuun! =)
Jomi Hehee, vähän mä hihittelin kun luin sun shoppailureissusta, saittehan te sieltä yhden joululahjan mukaan, kannatti ostaa astioita!
Ja jos ovat vielä poistumassa tuotannosta niin vielä hyvällä syyllä! Meillä kaipaa koko astiarepertuaari kipeästi uusimista kahviastioista peruslautasia myöten, ei vaan jotenkin saa aikaiseksi.
Itsenäisyyspäivä Tekis mieli vaan olla ja löhötä kotona. (juu sitähän tässä on koko viikko tehty jo kun ollaan sairastettu niin maan perusteellisesti) Mutta varmaan mennään ja kokoonnutaan lähisukulaisten kesken ja tehdään päivällistä, kuten viimekin it:nä ja sitä edellisenä. Miehet on käyneet syksyn linnustamassa ja nyt maistellaan siis saalista
Catherine Onnea yritykseen, olkaa ahkeria ja pikaista tärppiä!
Ambrosia Jännitys senkun tiivistyy!
Ansis Yritä nyt tyhjentyä niin pääsette hommiin ja onnea alustavasti jotta tulis tulosta!
Omaa fiilistä sen verran että mitä enemmän tuolla heinäkuisissa lukee niin sitä enemmän olen ruvennut itekin miettii varhaisultraan menemistä yksityiselle. Ihan vaan toteamaan että matkassa on joku ja kaikki hyvin. Eihän se vielä takaa että se siellä pysyisi mukana mutta mietityttää vaan..
Heinäkuisista on kyllä varmaan 85% käyneet/aikovat mennä varhaisultraan, itellä ei oo käynyt mielessäkään ennen kuin nyt kun siellä lueskelee.. Tosin esikon raskaudesta pääsin varhaisultraan kunnan puolesta kun selvitettiin viikkoja joten silloin ei tällasta tarvinnut ees pohtia.
En mä tiedä!
Sisko miehineen tulee huomenna yökylään. Varmaan istutaan iltaa ja tapana on siinä sivussa nautiskella alkoholia, se on niin tapa että voi hämmästellä kun en mitään juo :ashamed: (MUTTA hei, he asuvat pitkällä ja käyvät ehkä joka toinen kuukausi kylässä että ei se nyt joka viikkoinen tapa mitenkään ole se juominen
) Tää vähän pohdituttaa, mut kai vaan vetoan tähän toipiluuteen, tietää että olen ollut viime viikon kipeänä.
Mukavaa illanjatkoa, mun kotikampaaja leikkaa nyt mun hiukset!