Hei vaan kaikille, olen palannut elävien kirjoihin
Maijamehi Jokos oot testannut? :heart:
hopeful86 Et tätä näe enää, mutta toivon silti, että teillä on ihana Lapin-reissu, johon mahtuu romantiikkaakin
kamiraro Hui, kohtutulehdus kuulostaa todella ilkeältä
Pikaista paranemista!
Ruutinen KAJP-taktiikka kuulostaa oikein hyvältä
Tosin mun limakalvot ei ihan sellasta ehkä kestäis :ashamed: Ollaan nyt menty jokseenkin JTP:llä (Joka Toinen Päivä
) ja toivon tietty, että tuottaa tulosta! Jos taas EI tuota, niin sitten mä lähen sun haasteeseen mukaan
Joko siellä on tätiä näkynyt muuten?
tömpsis Mä en kans meinaa noita ikiä muistaa, eli ihan oli oma lehmä ojassa, kun asiaa kyselin
Ah, ihanaa, että joku muukin on saanut todeta tuon, että kolme koiraa on KAUHEAN PALJON enemmän kuin kaksi koiraa! Meillä on kaks aika innokasta lenkkeilijää, mutta kolmas tykkäis enemmän sellaisista "pysähdytään nuuskimaan ruusuja ja nauttimaan tästä hetkestä" -lenkeistä :headwall: Eli kaks menee usein edellä hihnat paukkuen ja kolmas tulee sit sen oman hihansa mitan verran jäljessä. Meidän koirat on onneksi pieniä (cavaliereja) eli mahtuvat hyvin kaikki takakontissa olevaan kevythäkkiin. Kovasti vaan mietityttää, että kuinkahan hyvin meillä mahtuu vaunut sun muut sinne häkin lisäksi... Mutta ehkäpä taas menen vähän asioiden edelle
Eikä oo meilläkään oikein mitään hoitopaikkoja noille karvahanureille, mutta ne kulkee aika kätevästi mukana meidän vähillä reissuilla. Ja tosta kohdunnapukasta - en todellakaan yllä sinne. Enkä ole ihan ylettömästi viitsinyt ronkkiakaan paikkojani kyllä... Voi itku ja hampaiden kiristys tuota sun sairastelua! Puhallan sinne hurjasti paranemispuhureita ja hyvän voinnin tuulosia, puuuuuh! Mun mies myös käyttää vapaa-aikaansa suht. tehokkaasti pelaamiseen. Nyt just julkaistiin uusi Gran Turismo, niin sitä ihanaa moottorien murinaa on taas saanut kuunnella...
Ansis Heh, miehet... Kyllähän tuo omanikin oli jo viikonloppuna sitä mieltä, että "kannattaakohan sun juoda mitään, kun sulla on se vauva mahassa". Siinä vaiheessa ei vaan todennäköisesti ollut vielä ovistakaan näkynyt
Vitsillä se sen tais sanoa, mutta kovasti sekin tuntuu uskovan, että tää on Se Kierto.
Ambrosia85 Komppailen aiempia kommentoijia eli tuskinpa on mitään haittaa sikiölle.
Tine,
lily-rose ja
Lolaa Tervetuloa mukaan! :wave:
Salainen toive Jospa se olis kiinnittymisvuotoa!
Tuutunen Hienoa, että muitakin on heikottanut
Mä en myöskään ollut nyt useampaan kuukauteen juonut itseäni humalaan asti ja sen kyllä tosiaan huomasi. Onneksi ei tullut ihan mahdottoman huonoa oloa kuitenkaan, ettei tarvinnut käydä puhumassa norjaa vessanpöntölle. Huippuhauskasta illasta huolimatta mietin kovasti kotiin tullessani, että kasvattelisin niin paljon mieluummin vauvamahaa...
Mutta JOS sattuis tästä kierrosta tärppi käymään, niin tulipahan riipaistua huolella ennen pitkää juomattomuutta
ON Just päivitin pinon, mutten enää muista, mikä mun kp on. 16 näyttäis olevan. Epäilen, että ovis oli mahdollisesti eilen, kun tuntui menkkamaista jomottelua alavatsassa ja -selässä. Pientä jomotusta on kyllä tuntunut tänäänkin. Yhtä lailla nuo voi johtua keltarauhasesta, jolloin ovis on voinut olla vaikka lauantaina... Silloin kyllä onneksi heiluteltiin peittoja - ja pakko sanoa, että oli ihan mieletöntä seksiä! Sanoinkin miehelle sen jälkeen, että jos ei tuosta tuu vauvaa, niin ei sitten mistään
Nytpä siis tais alkaa Jominkin osalta piinailuviikot. Voitte valmistautua henkisesti taas siihen jatkuvaan raportointiin, että tänään mua pisti sinne ja tonne ja nännit tuntuu nyt tämmöseltä.
Plussarikasta viikkoa!