Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Tine tervetuloa!

Jomi yleensä seuraavana päivänä ei juurikaan naurata :| Mutta aina siitä ollaan selvitty :D Onko tänään eka adventti :eek: Enpäs mä muistanut tuota lainkaan! Mulle muuten saa vissiin sittenkin laitaa, et tänään olisi kp 2/? , kun tänään on sittenkin tullut hieman vuotoa... Ei kiirettä päivittää (toivu rauhassa) ja varmaan huomena taas infoan pienimmänkin vaivani :D
 
Jomi: Vaikka en rapeloa kenellekään toivokaan, kiva tietää että oli eilisen tuskissa myös sijaiskärsijöitä :) Itselläkin tuli otettua ekan kerran yli kahteen kuukauteen ja elimistö rankaisi sitten ihan kovalla kädellä. Siinä tuli krapulatuskissa jo mietittyä että entä jos olenkin menkoista huolimatta raskaana ja olo on sen vuoksi niin tajuttoman huono. Että sai siihen vielä kehitettyä päälle itselleen henkisenkin morkkiksen (joskin ilmeisen turhaan) kaiken muun päälle. Hienoa minä.

Ambrosia: Niinhän sitä joka paikassa toitotetaan, että ennen kuin voi tietää olevansa raskaana, ei pikkuiselleen voi tehdä hallaa. Eiköhän se luonto ole asiat niin hoitanut, muuten elämä lisääntymiskykyisenä naisena olisi jokseenkin hankalaa! :) Toisaalta itseni tuntien pitäydyn mieluiten kokonaan erossa alkomahoolista mikäli mahdollisuus raskauteen on, murehdin muuten itseni kipeäksi jos myöhemmin selviääkin, että pieni on mahassa.
Hirveen paljon samanlaiset oireet sulla muuten on ku mullakin ekassa luomukierrossa oli, joskaan plussaa en koskaan testiin saanut ja tätikin tuli sitten lopulta viikon normaalia rengaskiertoa myöhemmin : /

Salainen toive: Toivottavasti "salainen toive" toteutuu ja vanhat hyviksi osoitetut merkit pitävät paikaansa :) Jäämme odottelemaan ..

Ruutinen: KAJP kuulostaa hyvältä :D Kumpa vaan toteutuskin olisi vähän helpompaa (mies on tällä hetkellä puolet viikosta reissussa..). Otetaan nyt kuitenkin haaste vastaan ja toivotaan sitten kierron päätteeksi paaaaaaljon paaaaljon plussia kaikille!
Ärsyttävää, kun ei oikein pysty arvailemaan noita ovishetkiä, kun kiertokaan ei ole säännöllinen, mutta toisaalta eipä tuota viiti tikutellakaan jos sattuu vielä parhaat päivät silleen että pupuilu on haave vain, niin sitten harmittaisi niin kovin..

tömpsis: Tervehtymistuulia sinulle sinne!! Ja toivotaan että kunhan oire on viimein selätetty, niin elimistö olisi niin kiitollinen että antaisi pikkuihmiselle heti kasvupaikan :heart:

Ja teille ketkä mietitte nopeaa raskautumista heti seurustelun alussa, niin omasta mielestäni se ainakin tosi usein on niin, että parhaat asiat elämässä sattuu juurikin yhtäkkiä ja sen kummempia suunnittelematta :) Ehkä se on luonnon tapa edistää asioiden kulkua, kun muuten ihmiset tuppaa olemaan niin kovia jahkailemaan ja järkeilemään.
 
Tänä aamuna taas tuhrua, tosin ruskeeta mut seki loppu sitten...
Vähän epäilen et taitaa kropassa jotain vikaa olla, ikinä ei oo tämmösiä ollu!
Vois alkaa se kunnon vuoto ku tuskin tässä raskaaksikaan voi tulla ku vähän väliä jotain vuotaa... :|
Munasarjoja jomottaa aika kovaaki
 
Saako liittyä mukaan???
Toiveissa olisi vauva vuodelle 2012 ja yritys alkais joskus touko-kesäkuussa 2011.
Syön vielä minipillereitä,6 liuskaa olis jäljellä ja sitten heivaan ehkäisyn:)
Haaveissa olis aikainen iltatähti:D
 
Saanko kysyä myös täältä kokemuksia noista cerazetteista?Aloitin synnytyksen jälkeen,n 4kk sitten ja mulla ei ole vuotoja tullut ollenkaan.Usein luen että monia kiusaa monet välivuodot ja siksi oonki itse ollut vähän öö,kun ei mitään vuotoja...
Välillä paniikki iskee,ettei vaan pillerit ois pettänyt(eihän se kuolemaksi olisi,vaan enempi työtä pienellä ikäerolla ja ei suunnitelmana)kun ei tuu välivuotoa ollenkaan...
Mut näillä mennään kuitenki seur 6kk
 
Hei! mahtuuko mukaan? Päätin nyt rekisteröityä tännekkin ja ensi kuussa olisi tarkoitus alkaa tilaamaan kaksplus lehteä, vauva lehteä olen tilannut jo melkeen puoli vuotta.

Olen 19-vuotias ja kihloissa&avoliitossa 25-vuotiaan mieheni kanssa.

Vuosi sitten sovittiin että aletaan yrittämään vauvaa nyt tammikuussa. Miheneni on silloin saanut gradun valmiiksi ja mennyt töihin. Minun olisi tarkoitus valmistua keväällä mutta ehtii sitä opiskella myöhemminkin, tuo nykyinen ala kun ei enää kiinnosta vaan haluaisin lastenohjaajaksi.

Eli kuukauden päästä aletaan yrittämään vauvaa <3. Jätin e-pillerit pois jo parikuukautta sitten, koska minulle tuli niistä hirveää päänsärkyä ja migreeniä ja mielialanvaihteluita ym. nyt ei ole ollut mitään.

toivotavasti olisi vauva jo loka-marraskuussa 2011. viimeistään toivottavasti vuonna 2012. en kyllä jaksaisi niin pitään odottaa!
 
Keskiviikko 1.12.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ............. kp 55/28-32 ........... yk 1 ........... 2.
hah ..................... kp 50/26 ................ yk 1 ........... 2.



Tine (25) ............. kp 32/28-38 ........... yk 1 ............ 1.



Emeriini............... kp 25/? .................. yk 2 ............ 2.
Ambrosia85 ......... kp 22/? .................. yk 1 ............ 1.
Salainen toive ...... kp 21/24-36 ............ yk 1 ............ 2.



äiti88 .................. kp 19/28 ................. yk 5 ............ 3.
tömpsis (31)......... kp 19/? ................... yk 3 ............ 1.
Jomi (24) ............ kp 18/27-35 ............. yk 4 ............ 1.
kamiraro (22) ...... kp 15/30 ................. yk 1 ............ 3./1.
hopeful86 (24)...... kp 14/31-38 ............ yk 2 ............ 1.
Vauvako? (29) ...... kp 12/28 ................. yk 1 ............ 4.



satuh83 ............... kp 9/33-35 ......... yk 1 ................ 1.
Tuutunen ............. kp 8/31-35 ......... yk 3 ................ 1.
Ansis (29) ............ kp 5/? ................ yk 1................ 3./1.
Maijamehi (29) ..... kp 0/0 ................ yk 1 ................ 3./2.
pörhölä (31) ......... kp 0/0 ................ yk 3 ................ 4./2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Ruutinen ...................... 12/2010 ............................. 2.
Jumima ........................ 12/2010 ............................. 2.
Catherine- (21) ............. 12/2010 ............................. 1.
Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................... 1.
Sinisilmä-91 ................... ? ..................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ............................ 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 ........................... 2.
chrisu.............................1-2/2011.............................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ......................... 3.
lily-rose ........................ 5-6/2011 ............................ ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 .............................. 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ........................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 .......................... 2.
bellabambini .................. 8/2011 .............................. 1.



Taustailijat:

An-nie





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123

Marraskuu 2010:
jasmin-- yk 3



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




+++ Plussarikasta joulukuuta! +++
 
Viimeksi muokattu:
Lolaa, Lily-rose ja Tine: Tervetuloa mukaan! :) :) :)

Tuutunen: Kiitos! Ihanasti kirjotit :) Ja toi suunnittelemattomat jutut asia pitää ainakin meidän kohalla paikkansa, vaikka hitaita ollaankin: jos ei oltais kesällä tultu "vahingossa" raskaaks, niin ei varmaan oltais ikinä saatu aikaseks yrityksen alottamista. Valitettavasti keskenmeno oli se, mistä miehenikin viimein tajusi haluavansa oikeasti lapsia.

Eilen taas puhuttiin yrittämisestä, tai oikeastaan tekemisestä: pitää alkaa oikeasti hommiin... heti kun mun paikat kestää. Mies jopa jotain ovistesteistä puheli... :O No, on saatu tähän kiertoon nyt se teoreettinen mahdollisuus edes, jes :) Toistaiseksi alapää pysyy jotenkin kasassa, mut katotaan nyt jatkossa... Lactal kuuria vielä jäljellä, jospa sillä saisi loputkin oireet pois... sitä voi myös jatkaa sit muutaman kerran viikossa jatkossa.

Jasmin: onhan se totta, että useampi koira on hankala. Meillä kun on piha, missä koirat ulkoilevat niin ei tartte lenkille lähteä - mikä on huono asia liikunnan kannalta (koirat kyllä liikkuvat tarpeeksi, minä en :D)... Meillä ei ole lainkaan hoitopaikkoja kaikille kolmelle. Ollaan ihan liian laiskasti noiden kanssa reissattu missään, jos olisikin vaan kaksi niin ne ois aina voinu olla mukana. Nuorimmainen pelkää vieraita ihmisiä välillä vähän liikaa.

Eilen oltiin messuilemassa Helsingissä, iiiiihanaa! :) Siellä oli elukoita, elukoita ja elukoita :heart: Kädentaitomessut oli pettymys, ennen siellä on ollut paljon askartelu- ja muuta materiaalia, sekä hienoja kädentaitajia... ja nyt siellä oli suurin osa "käsityöläisiä" myymässä joulutavaraa tai jonkun toisen tekemiä käsitöitä... Tai sitten myivät ihan suoraan vaan Kiinasta tuotua krääsää :O Ja Tee-se-itse-messuilla tais olla 2 "kojua" :O Mutta hauskaa oli, oltiin miehen kanssa kahestaan ja mietittiin sitä, että mimmosta olis ku olis nyt omia lapsia mukana, siellä ei ois se 8 tuntia riittänyt mihinkään :D Tai no, ehkä lasten kanssa ois hermo mennyt ihmismassoihin nopeemmin... Kaveriperheen piti tulla mukaan, mutta nainen ilmoittikin, "ettei siellä ole hänelle mitään"... ÖÖÖÖ heillä on 2 pientä lasta, eikös heidän takia sinne pitänyt mennä??? :O No, meillä oli ihanaa kahestaan :) On ollut niin ihanat pari päivää miehen kanssa, voi kunpa sillä olis useemmin vapaata :heart:

(tosin vois se käyttää vapaapäivänsä kotihommiin eikä pelaamiseen... ;) )

Iloista viikon jatkoa kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille, olen palannut elävien kirjoihin :D

Maijamehi Jokos oot testannut? :heart:

hopeful86 Et tätä näe enää, mutta toivon silti, että teillä on ihana Lapin-reissu, johon mahtuu romantiikkaakin :)

kamiraro Hui, kohtutulehdus kuulostaa todella ilkeältä :( Pikaista paranemista!

Ruutinen KAJP-taktiikka kuulostaa oikein hyvältä :LOL: Tosin mun limakalvot ei ihan sellasta ehkä kestäis :ashamed: Ollaan nyt menty jokseenkin JTP:llä (Joka Toinen Päivä :D ) ja toivon tietty, että tuottaa tulosta! Jos taas EI tuota, niin sitten mä lähen sun haasteeseen mukaan :D Joko siellä on tätiä näkynyt muuten?

tömpsis Mä en kans meinaa noita ikiä muistaa, eli ihan oli oma lehmä ojassa, kun asiaa kyselin :LOL: Ah, ihanaa, että joku muukin on saanut todeta tuon, että kolme koiraa on KAUHEAN PALJON enemmän kuin kaksi koiraa! Meillä on kaks aika innokasta lenkkeilijää, mutta kolmas tykkäis enemmän sellaisista "pysähdytään nuuskimaan ruusuja ja nauttimaan tästä hetkestä" -lenkeistä :headwall: Eli kaks menee usein edellä hihnat paukkuen ja kolmas tulee sit sen oman hihansa mitan verran jäljessä. Meidän koirat on onneksi pieniä (cavaliereja) eli mahtuvat hyvin kaikki takakontissa olevaan kevythäkkiin. Kovasti vaan mietityttää, että kuinkahan hyvin meillä mahtuu vaunut sun muut sinne häkin lisäksi... Mutta ehkäpä taas menen vähän asioiden edelle :whistle: Eikä oo meilläkään oikein mitään hoitopaikkoja noille karvahanureille, mutta ne kulkee aika kätevästi mukana meidän vähillä reissuilla. Ja tosta kohdunnapukasta - en todellakaan yllä sinne. Enkä ole ihan ylettömästi viitsinyt ronkkiakaan paikkojani kyllä... Voi itku ja hampaiden kiristys tuota sun sairastelua! Puhallan sinne hurjasti paranemispuhureita ja hyvän voinnin tuulosia, puuuuuh! Mun mies myös käyttää vapaa-aikaansa suht. tehokkaasti pelaamiseen. Nyt just julkaistiin uusi Gran Turismo, niin sitä ihanaa moottorien murinaa on taas saanut kuunnella... :D

Ansis Heh, miehet... Kyllähän tuo omanikin oli jo viikonloppuna sitä mieltä, että "kannattaakohan sun juoda mitään, kun sulla on se vauva mahassa". Siinä vaiheessa ei vaan todennäköisesti ollut vielä ovistakaan näkynyt :LOL: Vitsillä se sen tais sanoa, mutta kovasti sekin tuntuu uskovan, että tää on Se Kierto.

Ambrosia85 Komppailen aiempia kommentoijia eli tuskinpa on mitään haittaa sikiölle.

Tine, lily-rose ja Lolaa Tervetuloa mukaan! :wave:

Salainen toive Jospa se olis kiinnittymisvuotoa! :)

Tuutunen Hienoa, että muitakin on heikottanut :D Mä en myöskään ollut nyt useampaan kuukauteen juonut itseäni humalaan asti ja sen kyllä tosiaan huomasi. Onneksi ei tullut ihan mahdottoman huonoa oloa kuitenkaan, ettei tarvinnut käydä puhumassa norjaa vessanpöntölle. Huippuhauskasta illasta huolimatta mietin kovasti kotiin tullessani, että kasvattelisin niin paljon mieluummin vauvamahaa... :( Mutta JOS sattuis tästä kierrosta tärppi käymään, niin tulipahan riipaistua huolella ennen pitkää juomattomuutta :p

ON Just päivitin pinon, mutten enää muista, mikä mun kp on. 16 näyttäis olevan. Epäilen, että ovis oli mahdollisesti eilen, kun tuntui menkkamaista jomottelua alavatsassa ja -selässä. Pientä jomotusta on kyllä tuntunut tänäänkin. Yhtä lailla nuo voi johtua keltarauhasesta, jolloin ovis on voinut olla vaikka lauantaina... Silloin kyllä onneksi heiluteltiin peittoja - ja pakko sanoa, että oli ihan mieletöntä seksiä! Sanoinkin miehelle sen jälkeen, että jos ei tuosta tuu vauvaa, niin ei sitten mistään :D Nytpä siis tais alkaa Jominkin osalta piinailuviikot. Voitte valmistautua henkisesti taas siihen jatkuvaan raportointiin, että tänään mua pisti sinne ja tonne ja nännit tuntuu nyt tämmöseltä. :D

Plussarikasta viikkoa!
 
Viimeksi muokattu:
Täält kirjoittelen,pienen hiljaiselon jälkeen. Koko perhe sairastaa nyt oikein kunnolla : / Mutta eiköhän tämä tästä,läpi on käyty influenssat ja vatsataudit :(

Tänään jo ekaa kertaa ovista tikuttelin,vaikka mitään oireita ei ole ja vasta kp 10, kp 13-14 on sitten se todennäköinen ovis päivä ja yleensä sen kyllä tunnen hyvin.

Alkoholista Oli ollut keskustelua..en muista ketä siitä kirjoitteli. Mutta haluan lisätä, että yleensä vauva on suojassa äidin elimistössä, ennen kuin äiti tietää raskaudesta. On kuitenkin hyvä tietää ettei näin ole, luin juuri artikkelin alkoholin kytöstä raskauden aikana ja ennen raskautta ja myös siinä kirjoitettiin näin " Suomessa syntyy vuosittain n. 600 lasta, joilla on eriasteinen alkoholialtistuksen aiheuttama vaurio. Tähän päälle tulevat vielä epämuodostumat, jotka liittyvät alkuraskauden humalahakuiseen juomiseen eli ajankohtaan, jolloin äiti ei useinkaan vielä tiedä olevansa raskaana! Halusin vain laittaa tämän ettei olisi kovin väärää tietoa(monet lukevat näitä palstoja jne) ja ettei tietoisesti sallita runsasta alkoholin käyttöä sillä verukkeella ettei vauvalle voi mitään sattua kun ei vielä edes tiedä onko raskaana vai ei.

Jomi Mun iäksi voi laittaa 29v. Nyt paljon peukkuja sinne, että peiton heilutukset toisivat toivotun tuloksen!! :)
Jomi ja Tömpsismukavaa että täällä on muitakin koirien omistajia, meiltä löytyy 4 koiraa...aika hulinaa on kyllä välillä. koirat on mun harrastus, joten jonkin verran tulee niitä kuskattua (näyttelyt yms.. ja muiden koiraharrastajien luona). Mutta ei niitä muuten tule paljon mukaan otettua (tai ketään ei huolisi meitä kylään, 3 lasta ja 4 koiraa olisi vähän liikaa) HAHAHAHAH!

Paljon on uusiakin tullut Tervetuloa!! Lolaa, Tine, Lily-Rose, chrisu,Bellabambini, Salainen toive, kamiraro


Lapsiluvusta Joskus olen haaveillut viidestä lapsesta ja hetki sitten olin varma että kolmeen jää :) Joskus vannoin, että lapset on tehty ennen kuin täytän 30v, mutta onhan se tosiasia ettei elämää voi etukäteen suunnitella. Kyllä se taitaa vaan elämä kuljettaa. Joskus tuntui et jos lapsia on 3 se on paljon, mutta ei se nyt niin paljon ole :D Itse luokittelen suurperhen kun lapsia on 7 tai enemmän :D (ja tietenkin vähän millä ikäeroilla, jos taas esim. 5 alle kouluikäistä se on paljon se...) mut jos ikäerot suuria, niin osa voi jo asua pois kotoa jne.. on eriasia saada esim. 5 lasta pienillä ikäeroilla tai 5 lasta niin et ekan saa 18 vuotiaana ja viidennen 45 vuotiaana :)

Salainentoive Meinaatko testata?

Aika hauska tilanne, ei olla vieläkään tehty mitään "päätöstä" lapsi asiassa :confused: En kyllä ole sen pahemmin miestäkään asialla painostanut, varsinkin kun itsekkin on jotenkin vähän epävarma. Fiilikset on lähinnä sillä pohjalla, että olen saanut NIIN paljon jo elämältä :) Ja olen täysin tyytyväinen kolmeen lapseen. Mutta, mutta...jotenkin sylikaipaisi vielä sitä neljättä...mutta mahtaisiko se sitten sen neljännen jälkeen kaivata vielä sitä viidettäkin??? : / Tiedän että sanotaan että kun tuntuu siltä et yhden voisi vielä tehdä niin lapsiluku on täynnä. Mutta uskon et voisin tehdä varmaan sen viidennenkin HAHAHAH! Aika näyttää, mieskin haluaa lapsia lisää joten tiedän et neljäs tulee, mut tuleeko se ensi vuonna vai viiden vuoden päästä (vai koskaan) sen aika näyttää. Yritän nyt vaan olla kärsivällinen. Tällä viikolla on ovis ja meinaan sen hyödyntämistä miehelle ehdottaa...saa nähdä mitä mieltä asiasta on. (vaikka aika selvästi on kyllä sanonut et haluaa nyt vielä odottaa sen puolisen vuotta). Joten en kovin pettynyt ole jos oviksen aikaan kumiukot kaapista kaivetaan. :) Muytta aina voi toiveita elätellä :whistle: Mä niin haluisin loppu kesästä ja hyvin vielä kerkeisi jos nyt tärppäisi niin menisi just sopivasti elokuun lopulle :whistle::D
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille minunkin puolesta :wave:

Tuli vaan mieleen ku Lily-Roseko kerto että yritys alkaa alkukesästä...
Meilläki se piti alkaa mut tässä sitä ollaan... Niin kävi viimeksikin :D

Vauvako
Ens viikonloppuna testaan jos oireita on... Tänään vasta kp19 muistaakseni ja 8pvä oviksesta ettei ihan vielä kannata :D Eikä outoa kyllä edes syyhytä testata vaikka testeja kaapissa onki :whistle:
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista! :)

Mulla on iha hölmö kysymys. Elikkäs kaverini oli viettämässä pikkujouluja ja seuraavana päivänä totesi, että 'olenkohan raskaana, kun alkoholi ei tuntunut nousevan päähän'. Eli siis tä? Voiko raskaus aiheuttaa tuollaista?? :O
 
jasmin- Paljon onnea plussasta=)
Nyt on sitten viimeset pillerit syöty ja menkkoja odottamaan, että pääsen tuonne yrittäjien joukkoon;)
Täytyy sanoa että kyllä jännittää tuleeko ensimmäiset luomumenkat ja sitä että pääsee ovista bongailemaan!
Ja niin tosiaan olen 21 -vuotias ja taidankin olla nuorimmasta päästä.

Meiltä löytyy 17 viikkonen kultaisennoutajan pentu,
Sen kanssa touhuillessa ei toivottavasti kerkiä stressamaan liikaa tuota vauva asiaa:eek:
 
en oo vielä testannu, lähinnä vasta miettinyt et tarviskohan sitä... Meillä kun mies on viikot pois niin eipä noita peiton heilutuskertoja kuukaudessa montaa ole... Jos sitä kuitenkin tänään hakis testin ja testailis huomenna...
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista! :)

Mulla on iha hölmö kysymys. Elikkäs kaverini oli viettämässä pikkujouluja ja seuraavana päivänä totesi, että 'olenkohan raskaana, kun alkoholi ei tuntunut nousevan päähän'. Eli siis tä? Voiko raskaus aiheuttaa tuollaista?? :O
Mulla ihan eka raskaus alkoi niin etten tosiaan heti tajunnut olevani raskaana ja oltiin viikonloppua viettämässä ja ihmettelin miksei nouse viini päähän...Mä taisin sen illan aikana juoda 4 lasia viiniä,eikä mitään vaikutusta:p
Alkuviikosta sitten testasin plussan ja kannoin kamalaa morkkista juomisestani:ashamed:
Mutta ihana terve tyttö sitten aikanaan syntyi:heart:
 
Tuo Ruutisen KAJP-tekniikka pitäs varmaan ottaa käyttöön...
Aloin epäilemään et olikohan mulla ovis reilu viikko sitten sittenkään ja mietin jos se oliki nyt tänä viikonloppuna/maanantaina....Tais mennä kierto harakoille ku eipä tässä ole paljoa seksiä harrastettu ku mitä nyt eilen pikaset vessassa :whistle:
 
Tervetuloa uusille!
Pikaiset päivitykset koska (yllättäen) hukun kotihommiin viikonlopun jäljiltä :D

Tuutunen näin mäkin järkeilen että varmasti johtuu siitä, että eka luomukierto ja munasarjat tekee jatkuvasti TÖITÄ kun ei olekaan pillereitten tuomasta tyhjennyksestä kyse ;) Tosin eihän sitä koskaan tiedä.. =)

Vauvako? oinneks ei sentää tartte arpoa sen kanssa että juoko normaalisti liikaa vai ei. Ei siis oo ongelma olla juomatta. Ja jos on tarpeen vetää viinaa ku sieni siihen asti että plussa tulee ni onnea vaan sitten plussan tultua siihen että voi sen alkon kanssa läträilyn lopettaa :) Siis tossa ääripää vs ääripää :)
 
Heippa kaikille! <3

Pahoittelen hiljaiseloa, kp:tä tulin päivittelemään, eli kp 8/33-35 on meneillään nyt. Nyt päästään sit sitä yrittämistä aloittelemaan ihan tosissaan... Kovat odotukset, vaan en tiedä miten realistiset... No aika näyttää.

Silmäilin teidän kirjoituksia, jossain vaiheessa luen ne ihan ajatuksen kanssa. Nyt vaan pitäis alkaa valmistautumaan töihinlähtöön.
 
Lily-rose ja lolaa tervetuloa =)

Tömpsis toivottavasti vaivasi pysyvät jatkossa poissa...

Tine enpä ole ikinä kuullutkaan :O

Catherine jee! Lisää yrittäjiä kehiin vain :D

Jomi ihania miehiä meillä ;) Tosin meillä jouduin isännän palauttaa tänä aamuna maan pinnalle supersiittiöineen! Se lauantaina alkanut tuhruttelu muutui yön aikana menkoiksi :xmas: Mutta hyvä niin, niin saisi kiertoihin jonkinlaista tolkkua! Elika tänään tiistaina kiertopäiväni olisi 4/? Jos viitsit vaihtaa jossain vaiheessa? Kiitos jo etukäteen! Onneksi tuo mies oli sen verta positiivinen, että "Nyt päästään yrittämään sit oikein urakalla!" Mikäköhän urakkakohteena se minua pitää?? :LOL:

ON: Tässä yritän totutella ajatukseen,että on ekaa kertaa moneen vuoteen menkat... Keittiöremonttia tarvitsisi jatkaa tänään, kun saa laillisen työkalun katon laittoa varten...ja sitten esikoisen kanssa kirkkokonserttia kuuntelemaan ja anopin haudalla käymään...Ja seuravaat kaksi päivää pitäisi olla vapaana :D Perjantaina sit veronpalautusrahoja tuhlaamaan :xmas:
 
Ansis: pakko pitää sua urakkana, ja tehä vauvaa urakkapalkalla, kun ei ne miehet noita lapsia ainakaan tuntihommina tee... ;) :D :D (no joo, mä yleensä valitan vaan sitä että kestää liian kauan, enkä sitä liian nopeeta toimintaa... :whistle:)
 
Heips täällä ollaan sit ihan sekaisin kropan kanssa. Su olin 5h lääkärissä vuodon takia, joka enemmän kuin runsasta. Nyt sen jälkeen eilen ja tänään testeissä näkyny haaleat viivat. Epäilys miehen kanssa ollut, että olisin ollut raskaana kierukan kanssa, mutta nyt katselen jos sittenkin ois heti tärpänny kierukan poiston jälkeen (mut ei se vielä näillä päivillä pitäis testissä näkyä) Alavatsaa särki aamulla ja selkää sen jälkeen on ollut koko ajan turvonnu olo ja alavatsa pinkeenä... Ota sit selvää tästä kropasta :kieh:
 
voi kamiraro, kropan kanssa taisteleminen on niin perseestä! Koita jaksaa! Saikos lääkärit mitään järkevää selville?

Mä näin viime yönä unta, että sain kahteen testiin ne kaksi viivaa... Ja olin ihan ihmeissäni, että pari päivää sekstailun jälkeen ne jo näkyy, ja että vaan sen yhden kerran se sitten tarvitsi... :rolleyes: :heart:

Aika mahdotonta se ois, mutta ihana se uni oli silti... :)
 
Sain onneks kiinni ja r-testi verestä oli nega = arvot alle 1 joten eli normikiertoa vetelen ja tulehdus tuon sit vuodon aiheutti. Ja sit noi selkä ja masukipuilut oli kait oviskipuja ja eilen onneksi peitot heilui :D
 

Yhteistyössä