Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Kamiraro tervetuloa! Minun esikoinen on saanut alkunsa lyhyen seurustelun jälkeen! Mitään en kadu, vaikka emme lasteni isän kanssa enää yhdessä olekkaan!

Bellabambina lapsilukutoive olisi yksi lisää...Minulla entuudestaan kaksi ja miehellä kolme lasta. Meillä muuten kanssa ei yritetä olla toisen lapsille äiti/isä. Ainoastaan ollaan -puolia...Ja komennetaan yhtä lailla kun omiakin! JA samat säännöt kaikilla.

Ambrosia :LOL:

Tömpsis
teitkö testin ja mitä näytti??

Jomi Sinun viettelytekniikkasi oli selvästi kunnossa :LOL: Minä pistin mihelle tänään viestiä,et tekis mieli lempiä...no sieltä tuli vastaukseksi, et juu ja pitkään...Et toimii se sit tämä suora ehdottaminenkin :whistle:

Kierukka poistettiin eilen =) Ja papa-koe otettiin samalla, teki myös sisätutkimuksen samaan rahaan ja kaikki kuulemma näyttää ainakin hyvältä! Ja sanoi, että yritäämisen saa aloittaa heti! ei tarvitse odottaa mitään! Jes jes jes!
Joten Jomi minut saa lisätä yrittäjiin!! Kierroista en tiedä hölkäsen pöläystä, kun ei oo vuosiin menkkoja tullut. Mutta Tjottailu-meiningillä mennään! Ja kaiketi minä niitä päiviä ja kiertoja yritän silti laskea :whistle:
 
kamiraro Mulla on ihan sama, mietin aina vähän liikaakin, mitä muut ajattelee :ashamed: Ja uskon kyllä, että ei tunnu mukavalta, jos muut ei pysty iloitsemaan teidän puolesta. Koeta olla murehtimatta sitä, itse tiedätte mitä tahdotte :heart: Vaikka onkin helpommin sanottu kuin tehty...

Ansis Heh, kyllä suora puhe toimii :LOL: Mä laitoin sulle tonne kp 1/?, vaikken kyllä tiedä, miten ne kierrot menee ton kierukanpoiston jälkeen, mutta muutellaan sitä sitten sitä mukaa, jos jotain tapahtuu :p

:attn: Hei te, joilla on jonkinlainen "uusiokuvio" perhemuotona! Jos tahdotte, niin lisään tohon listaan teidän kohdalle myös sen monesko yhteinen lapsi on toiveissa! Hihkaiskaahan :) Ansikselle jo laitoinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! mahtuiskos vielä mukaan? :)
Oon 31v ja lapsukaisia löytyy 3. Meillä on kanssa tälläinen uusiokuvio ja luultavasti teen pohjat tässä seurustelun kestossa ennen raskautta, eli raskauduin siis ihan ekalla tapaamisella :ashamed: ja se oli siis viime vuoden pikkujoulu juhlissa, eli ekaa vuosipäivää vietetään nyt 3 kuukautisen vauvan kanssa :rolleyes: . Yhteen muutettiin 3vko:a tapaamisen jälkeen ja uskomatonta kyllä,mutta meillä menee ihan loistavasti, ehkä se oli kohtalo sitten =)

Ja siis tosiaan toinen sais tulla vaikka heti tähän putkeen,ilman ehkäsyä ollaan oltu ja kahdet täti tomerat tänne on saapunut ihan ajallaan, mutta nyt viikon myöhässä ja testit negaa,eli kierroista ei vielä tietoakaan :p
 
Jomi minun kohdalle saa lisätä, että ois eka yhteinen lapsi :) ja kyllä tosiaan sinun viettelytaktiikka on erittäin loistava :LOL:

Tänään sit olikin aikamoinen päivä... Tuli tehtyä ennakkoon hääpukukaupat ku löytyi just mun keholle sopiva puku tutulta ja no pari kiloa saan lihota, että pysyy varmasti päällä. Ja jos ei naimisiin jostain syystä mene niin sen onneksi voi myydä pois.

Ja onneksi löytyy ystäväpiiristä ns. "kohtalotoveri" joka on löytänyt sen oikean ja omalla tavallaan kanssa edennyt nopeasti. Muistan vielä kuinka itse eäpilin heidän suhdettaan, mutta kyllä heillä vaan se onni kukoistaa. Eli ei kannata koskaan olla epäileväinen :) onneksi oma elämä avaa silmiä noille asioille koko ajan lisää.

pörhölä tervetuloa joukkoon :)
 
:wave:

pörhölä Teretulemast! Kyllä nopea toiminta kannattaa jos tuossa on tulos ja teillä menee hyvin, hienoa se vaan on! =)

Lapsiluvusta Kun oltiin miehen kans vielä kaksin niin haaveiltiin aina kahdesta lapsesta, nyt kun on elelty tuon yhden mukulan kanssa niin mies totesi yhtenä päivänä kauppareissulta tultaessa että kyllähän meidän autoon kolmekin turvaistuinta mahtuis mutta se ois sit ihan maksimi :D Olin aika yllättynyt mutta hyvällä tavalla, aika näyttää meidän lapsiluvun :)

Ambrosia Hjuva lista! :LOL:

Ansis Onnea kierukan häädöstä ja pikaista plussausta!

Tuutunen Ennen plussausta en laskenut itseltäni mitään raskausoireita kun en uskonut ollenkaan että vois tärpätä, lähipiirissä on ollut niin paljon vaikeutta raskautumisissa että olin tsempannut ja henkisesti valmistautunut odottelemaan tärppiä vielä monta kiertoa pitempään. Vieläkin pelkään että kesken tää kosahtaa : / (siksi mä teitäkin yhä häiriköin, eipähän oo kovin pitkä pudotus takasin haaveilijoihin :) ) Mutta kyllähän mua pari viikkoa ennen (ja edelleen) väsymys vaivasi ja rinnat oli kosketusarat. Ja paleltaminen! Se alkoi n. viikkoa ennen plussaa ja jatkuu edelleen ihan hulluna! Koko ajan on kylmä ja päällä monta kerrosta rompetta.
Nyt plussan jälkeen on tullut myös hiukka turvotusta, kirjottelin tonne odotuspuolellekkin että ystävä sanoi että jos ei paremmin tietäs niin luulis mun olevan jo paljon pitemmällä :eek:

Kamiraro Tervetuloa sullekkin! Mulla on vaihtelevan heikko itsetunto ja muhun vaikuttaa paljon muiden mielipiteet vaikka koitan tätä ärsyttävää piirrettä vastaan taistella ja itteäni kovettaa. Aina niitä arvostelijoita ja paremmin tietäviä riittää, ikävä kyllä myös lähipiirissä. Onneksi kukaan ei voi mun elämää ruveta elään vaikka mielipiteitä heitellään surutta. Niin kauan kun itsellä on hyvä olla siinä missä on niin tie on oikea, muusta viis. Lapsiasiassa kuuntelet itseäsi viimeisen sanan sanojana, mikä tuntuu parhaimmalta, kaikki ratkaisut on oikeita kun olet itse ne tehnyt. Tsemppiä teille ja toivotaan ettei sulla ole kohtutulehdusta ainakaan!
Ja wau, olit hääpuvunkin löytänyt, olkoon se hyvä enne!

Jomi Joskus ne asiat vaatii puheiden sijasta silkkaa tekojen meininkiä että tuottaa tulosta! :D Täytyy syödä että jaksaa! :LOL:


ON Me vietiin tänään oma poika sekä pojan kaksi serkkupoikaa hoploppiin, Nyt on monen tunnin riehumisesta ihan mehut veks vaikka kaikin puolin mukava ja onnistunut reissu meillä oli. Mies vielä tuolla raksaa keittiötä kun meni tän päivän työt ton hupiretken takia vähän harakoille :rolleyes:

Hyvät yöt!
 
Lista löyty jostain vanhasa keskustelusta kun surffailin kaksplussaa viimeyövuorossa, oli pakko laittaa jakoon :D

Mutta mulla oireita (toivottavasti syystä ja oikeita - vaikka vahvasti epäilen mielikuvitusta).
Vasemmalla puolella alavatsaa "kiertäny".. nyt sitte vähän oikeammalla "vihlaissut" . EI mitään tajunnan räjäyttävää mutta kuitenkin ;) Etova olo ja kokoajan jano ja pissattaa (vaikkei oikeesti ois ees pissahätä).
Veemäisin ehkä jatkuva nenän tukkoisuus kun menee nukkumaan! Nyt ku rytmit ihan poskellaan öiden takia, niin inhottavaa mennä puuskuttamaan sänkyyn :D Ku herää esim vessaan nenä ei oo tukossa, mutta taas peiton alle kun pääsee on nenä tukossa. Raivostuttavaa :D
Inhottaa tutkailla ja bongailla oireita kun sitten se sitä kuitenkin pettyy kun täti tulee kylään :)

Lapsiluku
itse haaveilen ainakin kahdesta omasta. Katsotaaan miten mielipide muuttuu kun (jos) nyt ensimmäisen saa :)
Ja meille tosiaan toiveessa ensimmäinen yhteinen.
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 27.11.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ............. kp 52/28-32 ........... yk 1 ........... 2.



hah ..................... kp 47/26 ................ yk 1 ........... 2.



satuh83 .............. kp 38/33-35 ........... yk 0 ............. 1.



Tine (25) ............ kp 29/28-38 ........... yk 1 ............ 1.
Emeriini............... kp 22/? .................. yk 2 ............ 2.



Ambrosia85 ......... kp 19/? ................... yk 1 ............ 1.
Salainen toive ...... kp 18/24-36 ............ yk 1 ............ 2.
äiti88 .................. kp 16/28 ................. yk 5 ............ 3.
tömpsis ............... kp 16/? ................... yk 3 ............ 1.
Jomi (24) ............. kp 15/27-35 ............ yk 4 ............ 1.
kamiraro (22) ....... kp 12/30 ................ yk 1 ............ 3./1.
hopeful86 (24)....... kp 11/31-38 ............ yk 2 ........... 1.



Vauvako? ............. kp 9/28 .............. yk 1 ................ 4.
Tuutunen ............. kp 5/31-35 ......... yk 3 ................ 1.
Ansis (29) ............ kp 4/? ................ yk 1................. 3./1.
Maijamehi (29) ..... kp 0/0 ................ yk 1 ................ 3./2.
pörhölä (31) ......... kp 0/0 ................ yk 3 ................ 4./2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Ruutinen ...................... 12/2010 ............................. 2.
Jumima ........................ 12/2010 ............................. 2.
Catherine- .................... 12/2010 ............................. 1.
Saicho Bob ................... 1/2011 ............................... 3.
Sinisilmä-91 ................... ? ...................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ............................. 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 ............................ 2.
chrisu.............................1-2/2011..............................1.
Bassets ........................ kevät 2011 .......................... 3.
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................... 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ............................ 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................... 2.
bellabambini .................. 8/2011 ............................... 1.




Taustailijat:

An-nie





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123

Marraskuu 2010:
jasmin-- yk 3



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


 
Viimeksi muokattu:
pörhölä Tervetuloa! :wave: Lisäsin sut nyt kiertopäivillä 0/0, korjailen sitten, jos täti pölähtää paikalle :) Toivotaan tietysti, että jättäisi tulematta! Teillä onkin perhe-elämä käynnistynyt melko vauhdikkaasti, mutta mikäs sen hienompaa, kun kerran hyvin menee :)

kamiraro Onnea hääpukukaupoista, ei ainakaan enää tarvi stressata sitä, kun sitten muut hääkiireet pukkaa päälle :)

Ambrosia85 Aijai, hyvältä kuulostaa oirehdinta :heart: Peukkuja pitelen sulle!

:attn: Toinen kysymys pinosta :attn: Haluaisitteko, että siinä näkyy meidän iät, esim. sulkeissa nimimerkin jälkeen? Vai onko ihan turha tieto?

ON Mulla on tänään tosiaan viimeinen työharjoittelupäivä. Tuo mun ”pomo” ei muistanut koko asiaa eikä täällä toimistolla kukaan muukaan tuntunut olevan tietoinen asiasta... :confused: Mutta eipä siitä mitään hämminkiä onneksi tainnut seurata.

Kuolettava väsymys oli kyllä taas tänä aamuna, kun piti lämpimästä sängystä kömpiä, mutta nytpä loppui aikaiset aamuherätykset taas piiiitkäksi aikaa :p

Ihanaa viikonloppua teille kaikille, muistakaahan lempiä runsaasti! :D
 
Mun iän ainakin saa mun puolesta lisätä eli 29v.

tässä kovasti ajatellu sitä testin tekemistä, mut en oo ainakaan vielä nähny ihan kauheen järkevää syytä et miks tekisin. No ootanpa vielä hetken ennenkuin teen ellei sitten menkat ala.
 
Tervetuloa uusille! :flower:

tömpsis voi ei :( kunpa nyt lähtis sulla vaivat oikeesti paraneen :hug:

ON: plaah, tänään on oikein kolotus päivä. Selkään sattuu ja jalkaan sattuu ja mihis muualle :ashamed: ja pitäisi vielä siivotakkin. Tänään olisi sitten edessä viikon matka Lappiin :D Vihdoinkin! :D Pakkanen paukkuu siellä aika korkealla ja luntakin uutiskuvan perusteella on runsaasti :D Taisin muuten eilen olla lempiessä aika väsynyt kun nukahtelin jatkuvasti :LOL: no ei se tahtia haitannut ;) Saa nähdä kuinka hyvin tulee loman aikana ovis hyödynnettyä, mutta eiköhän tuo mies pidä siitä huolen :LOL: Eli kirjoittelen taas itsenäisyyspäivän tiennoilla, siihen asti saatte musta lomaa ;) :wave:

Niin ja mulle voi iäks pistää 24 :)
 
Mulle voi lisätä iäksi 22 ja nyt tulee vaan omaa napaa, mut minut saa lisätä yrittäjien puolelle nyt näin alkuun kp1/30 tänään lähti kierukka pois ja lisänä antibiootit kun olipas se kohtutulehdus TAAS

Kirpakkaa perjantaita kaikille :)
 
Jomi jos nyt oikein muistin milloin viimeisimmät menkat alkoi niin nyt ois kp10/30 (30 on ainakin ennen ollut kierron pituus)

Oih minäkin haluaisin Lappiin päin :) tuli tänään katsottua hiihtoa ja siellä näytti olevan aikasen kylmä hihhih. Eipä täälläkään ole lämmöllä kylläkään lahjottu. Ei muistaakseni viime talvena ole näin kylmä ollut näihin aikoihin.
 
heips.. tukiverkko kysymykseen.Meillä mun vanhemmat asuu vajaan tunnin matkan päässä ja miehen hmm kahden ja puolen tunnin päässä :) Et ei hirveen lähellä, mun vanhemmat on sit kyllä kätevämmin.Mun mummuilta voi ehkä myös saada apua jos vielä hengissä ovat kun meillä lapsia olisi!
 
Viimeksi muokattu:
HIHIIIIII!!! :eek:

Varmaankin huomenna vois pyörähtää käyntiin kp1 koska juuri tulin vessasta (juuri niitä tietoja joita halajatte täällä kuitenkin :cool: ) ja kokeilin kohdunnipukkaanapukkaamikäsenytonkaan ja sormessa oli rusehtavaa verta :heart:

Toivottavasti punanuttuämmä antaa tulla nyt täyslaidallisen ettei tartte mitään tuhruja katella. Ei kannata vielä kiertopäiviä päivittää kun en ole varma miloin se oikea vuoto alkaa mutta jotenkin mulla on sellainen kutina etten ihan hetkeen ole tädistä näin mielissäni :D

Niin, ja tervetulotoivotukset uusille matkaajille! Ainakin Kamiraro ja Pörhölä näyttävät liittyneen mukaan.

Jos ne menkat nyt alkaisi sit huomenna kunnolla niin mun kierto olisi näillä näkymin ja tällä hetkellä 34 päivää, ellen ole väärin laskenut. Tikuttele tuossa nyt sitten ovista :O

Nyt sitten voisi heittää haasteen kaikille. Seuraavan oviksen aikana pupuillaan sitten enemmän kuin normaalisti. Vaikka vapahtajan syntymän johdosta jos ei muuta :) Me miehen kanssa juteltiin että "Koko Ajan Ja Paljon". Eli se vois olla mun seuraavan oviskauden lyhenne KAJP! Ei joka toinen päivä vaan aina silloin kun sattuu olemaan haluja/aikaa/fiilistä (oma tavoite 2krt päivässä jos vaan limakalvot antaa periksi :D ) Kuka on mukana??
 
Heippa taas! Yritin eilen kirjoitella, mutta koko foorumi oli ihan jumissa.... eli myöhäisiä vastauksia tulossa :D

Kamiraro: tietenkin ystävien kuuluu iloita onnestasi! Mutta ehkä he pelkäävät, että sinulle käy huonosti ja sen takia suhtautuvat epäilevästi nopeaan toimintaan, he ajattelevat varmaan vain parastasi. Toiset on kamalan pessimistisiä, mutta älä anna sen lannistaa. :hug: Kivaa, että pääset yrittäjiin mukaan! :) Jos saapi kysyä, niin mimmosia oireita kohtutulehduksesta tulee?

Ansis: juu testi tehty. turhaahan se oli. eli tyylikäs nega taas. mutta sulle Tervetuloa yrittäjiin! Jee! :) :D Mä oon aina miettiny, että miten se kierukka poistetaan, ja sattuuko se...

Pörhölä: tervetuloa mukaan! :)

Jomi: joo iät ois kiva nähdä, mä en muista teidän ikiä, vaikka niitä joskus kyselinkin :D (ite oon 31 siis). Hei, meilläkin on 3 koiraa! Ja kaikki on superrakkaita, mutta kyllä 3 on liikaa, kun on vaan 2 ihmistä. Ja kun yks vetää niin kovin, ettei niitä oikeen oo kiva kaikkia lenkittää yhtä aikaa, ja kun vaan 2 mahtuu takakonttiin ja yhen pitää olla takapenkillä... ja kaikki muut käytännön asiat... Mut en kyllä tiedä pysyykö meidän luku kahessa koirassa koskaan.... :whistle: siis sen jälkeen kun joku noista kuolee... (yyyyyh mikä ajatus!) Hyvä, että ollaan pystytty vastustamaan sitä neljännen ottamista... ;) Meillä on 4 kissaa, ja siinäkin on vähän liikaa, kun yksi ei tule nuorempien kanssa toimeen ja toinen nuoremmista ei ole sisäsiisti... :headwall: Mutta ei me niistä luovuta koskaan :) Kesä kun tulee niin taas helpottaa, kun ovat enemmän pihalla. :) Mimmosia koiria teillä on?

Hopeful: hahaha varmasti nyt tärppäs kun kerta nukahdit kesken kaiken! :D Sitten annatte vauvalle kyl nimeks Unelma tai jotain vastaavaa :D :LOL: Ihanaa Lapin matkaa! :)

Ruutinen: sinähän se hullun haasteen heitit! Voi kunpa voisinkin osallistua! (meillä ei taida tässä kierrossa tulla edes teoreettista mahdollisuutta plussaan... :() Mutta seuraan innolla miten teillä muilla sujuu pupuilu! :D :D Ja miten teidän limakalvot kestää... ;) :D Paitsi, jos kaikki raskautuu niin mä en pääse teidän mukaan samaan odotusketjuun :( :( :snotty: Hei mä oon taas vähän tyhmä, mutta miten ihmeessä toiset taipuu/ylettyy koskettamaan omaa kohdunnapukkaa??? Mä taidan olla aika jäykkä ja lyhytkätinen, kun ei kuukupin käyttökään tahtonut onnistua multa kunnolla, muista tollasista puhumattakaan... :whistle: Paitsi, tais gyne mainita siitä, että mulla on kohdunnapukka tosi ylhäällä.

Täällä siis jatketaan sairastelua... masennuskin on tosi pahana päällä sen takia... ja tulee lähinnä nukuttua... Dalacin kuuri on ohi, sitten on seuraavana vuorossa Lactal kuuri. Tää on nyt sit tätä "kokeillaan tota ja sit tota..." eli ei tiedä mikä auttais ja auttaako mikään... Seksiä ei ainakaan kokeilla... :( Onneks miestä ei vaivaa seksinpuute, se oon aina ollu minä kuka puutteesta kärsii ;) Usko kyllä menee tän vaivan kanssa, voisitteko lähettää mulle parantavia säteitä ja puhureita? Mä lähetän teille kaikille plussapuhureita sit vaihdossa (no muutenkin lähetän! ;) ) :)

Palaillaan taas pian!
 
Viimeksi muokattu:
tömpsis juu uskon että ovat varpasillaan, mutta eihän pessimistinen asenne kortta millekkään muulle kanna kun negatiivisuudelle. Enkä mä anna niiden lannistaa :) Itse ainakin olen onnellinen ja positiivinen ja toivoisin, että muut ottaisivat mallia siitä :)

Ja kohtutulehduksen oireina mulla on erittäin vetinen valkovuoto, omituinen haju, kamalat vatsakivut, verenvuoto, vatsan turvotus, kipu yhdynnän aikana ja sen jälkeen ja arka alavatsa. Pahimmillaan kivut ovat olleet sen luontoisia ihan kuin synnyttäisin.

Ruutinen täällä ei muutenkaan tarvitse miettiä tuota kun useimmiten harrastamme väh. kerran päivässä :D

Lääkäri eilen ajatteli, että kun oli tuo tulehdus että ois myös kierukan poisottaminen sattunut, mutt ei se tuntunu missään. Kaikki muu tutkiminen olikin tosi kivuliasta kun paineli vatsaa ja kun teki sisätutkimuksen. Otti jonkun näytteen ja sanoi soittavansa jos siellä kohdussa kasvaa jotain muuta ku mihin noi lääkkeet ei tepsis :confused:

Tänään on siivoilupäivä ja häiden suunnittelua rauhallisella tahdilla kun onhan niihin 1,5v aikaa :D ja kiva kun edellinen flunssa meni ohi niin nyt on taas kurkku kipiä :( Jää työharjoittelu vähän sivuun näiden sairastumisien takia. Muuten onneksi opiskelut menee hyvin. Sain sen verran hyväksilukuja, että tänä vuonna olen jo suorittanu 11,5 opintoviikkoa :) eli ei mikään hätä senkään suhteen :)
 
Pörhölä tervetuloa! :)

Kamiraro minun paras ystäväni oli äitini kanssa esikoisestani ihan kauhuissaan...varsinkin, kun seurustelua takana lyhyt aika. Mutta mieli muuttui jo alle kk:n mietinnän jälkeen ja ystävänikin sanoi,et oli kauhuissaan sen takia, että se aika mitä ollaan yhdessä vietetty jäisi ihan toisarvoiseksi minulle...Mutta kun näkikin että sama ihminen olen, lapsella tai ilman, niin hyväksyi asian 100%sti. Ja onkin "vauvani" kummitäti :) Jos itsestä tuntuu hyvältä, niin antakaa mennä vaan!

Tömpsis höh! Nyt kaikki ostamaan VAIN ja Ainoastaan sellaisia testejä mitkä näyttävät plussaa!! Ja muuten! itse olen sellainen nakkisormi, etten taatusti yltä mihinkään kohdunanapukkaan tai vastaavaan! Saisin työntää koko käden sinne jos haluaisin sitä pidellä :LOL: Ja täältä tulee ainakin parantava puhuri! Kierukan poisto ei sattunut lainkaan...hiukan "muljahti" mahanpohjassa! Minulla oli kyllä tosi symppis naislääkäri =)

Hopeful mukavaa ja rentouttavaa matkaa! Toivottavasti siellä reissulla sit tärppää :D

Ambrosia85
kuulostaa lupaavalta :D Toivottavasti oireet vahvistuu plussaksi!

Jomi Hyvä, että harjoittelu takana päin! Minunkin ikäni saa lisätä listaan, elikkä 29v. Ja kiertopäivät on vissiin ihan ok...Kierukan poiston jälkeen tuli kahtena päivänä tiraus verta (eli ke ja to), sitten loppui! Ja sitten ei mitään...nyt eilen tuli hiukan verta, mutta ei mitään sen jälkeen...Mies on sitä mieltä,et on laittanut mut jo raskaaksi :LOL: Ilmoittelen noita päiviä sitten sitä mukaan, kun ne muuttuu, jos täti tulee tapaamaan minua...

ON: Olen selvästi lukenut teidän oireita niin paljon, että toivoin eilisen verentirahduksen olevan kiinnitysvuotoa :LOL: Hullu mieli! Minkäs sille voi!! :xmas: Toissayönä olin jo ostamassa pinnasänkyjä lapselle...:whistle:
 
Vasemmalla puolella alavatsaa "kiertäny".. nyt sitte vähän oikeammalla "vihlaissut" . EI mitään tajunnan räjäyttävää mutta kuitenkin Etova olo ja kokoajan jano ja pissattaa (vaikkei oikeesti ois ees pissahätä).
Veemäisin ehkä jatkuva nenän tukkoisuus kun menee nukkumaan


vihlonta oikeella puolella jatkuu. Oikeastaan kokoajan pientä tunnetta oikeella puolella, mahassa kiertää, ihan ku olis pakki sekaisin vaikkei ole..
Nännit on hirmu arat, ei kärsi koskea.

Periaatteessa nää oireet osuis loistavasti menkkoihin. Mullaku eka luomukierto vasta menossa, niin ei osaa arvailla kierron pituutta. Ovis mulla tosiaan oletettavasti oli viikko sitten valkvuodon perusteella.

Perjantaina oli duunin pikkujoulut. kyllä, join siellä, ja jatkoin paikallisessa vielä. noh, tänään on sitten pikkujoulu risteily ja varmasti sielläkin juon.
En viitsi tässä vaiheessa viel alkaa liikaa stressaamaan juomisesta/juomattomuudesta.
Menkkoja odottelen vasta 10päivän päästä saapuvaksi. voivat tosin siis alkaa koska vaan koska tosiaan eka luomukierto menossa. Mutta mikäli ei ole 10päivän jälkeen alkanut ja oireet jatkuu niin teen testin :)

Teenkö sitten väärin vai oikein eläessäni "normaalisti" vaikka oireita on?
 
tömpsis 3koiraa ja 4 kisua, ihanan paljon elukoita :) Meillä on koira ja kissa ja haaveilen kausittaisesti sekä koira- että kissaperheenlisäyksestä :D Mies vaan kuittaa aina mun haaveilut että kaksi on ihan tarpeeksi ja hän ei halua eläintarhaa : / No, järkevästi ajatellen toi yksi koira on nyt ihan maksimi jos ja kun on vauvakin tulossa. Ei vedä mutta on joidenkin vastaantulevien koirien kanssa arvaamaton eli voi ruveta niitä päin hyökkimään ja kun on iso koira niin on pitelemistä nytkin kun vaunujen kahvassa toinen käsi. Jos ois vielä toinen koira ja kaksosrattaat niin morjens :whistle: Ja tosiaan, ne vie tilaa ja meillä on täällä kotipaikkakunnalla vaan yksi paikka jonne voi tarpeen tullen viedä hoitoon ton YHDEN koiran jos on menoja ja matkoja jonne koira ei voi tulla mukaan. Joten se siitä haaveesta vielä jonkin aikaa!
Mutta on ne karvaturrit ihania! =)
 
Ambrosia Minähän juhlin railakkaasti mun siskon synttäreitä viikkoa ennen plussaa :)
Silloin oireina palelu ja väsymys vaikka en liittänyt niitä sen suuremmin raskauden mahdollisuuteen kun en jaksanu uskoa et ois tärpännyt. Sanoisin että plussatestin tehtyäsi ryhdyt vasta huolehtimaan :)
 
Täällä ilmottautus yks kuumeilija joukkoon! Oon seurannu teän pinoa nyt kuukausia ja ilmoittauduin jo yhteen pinoon mut haluun tänne kans! :)
Elikkäs oon 25 ja ensimmäistä yritetään ja virallisesti ois yk 1 ja kp 29/28-38. Jos joku vois lissäillä mut listaan? :ashamed:

Meillä on myös lyhyt seurustelu takana, reilu 4kk. Tunnettu ollaan tosin kolmisen vuotta. :)
 
Voi ku kiva, mut oli näköjään tänne lisätty listoille :)

Lapsiluvusta olitte ainaki jutelleet...
Mulla itellä on useampi sisarus ja niin on myös miehellä. Mä haluaisin ehkä jopa neljä mut voi olla et kolmeen jää. Mies joskus puhu et kaks mut en tiiä... Ei olla niin tarkkaan puhuttu...

Jomi ja Ansis...Hyvät viettelytekniikat teillä :LOL:

Seurustelun kestosta ja lapsista oli myös puhetta...
Me oltiin oltu yhessä reilu 5vuotta ku esikoinen synty... Kuumeillu mä olin sitä ennen jo pari vuotta ainaki :p

hopeful Hyvää reissua sulle (oot tosin jo lähteny) :wave:
Minne päin lappia lähitte, sillä utelias ku itekki asun siellä :whistle:


Sarjassamme kuviteltuja oireita ja muuta semmosta... :D
Se vuoto,josta mä tänne tulin kyselemään loppu samana päivänä. Siteeseen asti tuli mut sitten ei mitään.
Nyt menossa kp18 ja viikko oviksesta ilmeisesti.
Eilen taas tuli vessassa käydessä paperiin vuotoa ja vähän siteeseen sitten... Munasarjoja alko sillon jomottelemaan ja nytki jomottaa/polttelee ja jotain paineentunnettaki on...
Jotenki en jaksa innostua etten pety. Vaikka kovasti kuitenki ajattelen jos nää onki raskausoireita :D Esikoisesta tämmöset alko joskus 8-9pvä oviksesta... Mut viime kuussaki tämmöstä kuvittelin tuntevinani ja siltiki alko jopa etuaikaan...

Saa nyt nähä. Testin teen lauantaina tai sunnuntaina jos on selkeitä oireita joitten takia tarttis tehä... :whistle:

Jomi
Listaan voit laittaa mulle et kp18/24-36. En usko et noin pitkiä kiertoja enää tulee ku lyhenemään näyttäs olevan... :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Uhhuh. Pikainen pinonpäivitys vaan, toivottavasti meni edes sinnepäin. Tyttöporukalla vietettiin pikkujouluja eilen ja nyt on olo sen mukainen... Hauskaa oli kyllä, mutta jostain syystä tänään ei oo juurikaan naurattanut :D

Taidankin lähteä hetkeksi päiväunille vielä :whistle: Palailen kommentoimaan juttujanne joko myöhemmin tänään tai viimeistään huomenna.

Mukavaa sunnuntaita ja ensimmäistä adventtia!
 

Yhteistyössä