Iltaa taas! :wave:
Vauvako? Voi kurjuus miten ootte joutuneet sairastelemaan. Toivotaan, että saisitte olla rauhassa taudeilta tästä eteenpäin! Ja tuosta alkoholista vielä, että kyllä mäkin katson ja mietin aina, mikä kierron vaihe on menossa, jos meinaan kuppia kallistaa. Harvemmin kylläkin tulee humalahakuisesti nykyisellään juotua. Kyllä se jotenkin tuntuis tosi pahalta, jos olis kamalat apinakännit vetänyt ja sitten selviäisikin, että on raskaana.
Tine Jotain tuon suuntaista oon itsekin lukenut/kuullut joskus, että alkoholi ei oo noussut päähän ja sitten jo pian plussaakin. Toisaalta muistelen lukeneeni myös, että alkoholi olis joillakin noussut poikkeuksellisen nopeasti päähän juuri ennen plussaa.
Mystisiä nämä tämmöset jutut!
Catherine- Jee, onnea pillereiden loppumisesta!
satuh83 Onnea ensimmäiseen varsinaiseen yrityskiertoon!
Ansis Se on hyvä, että mies on täysillä mukana
Toivottavasti urakka ei muodostu pitkäksi
tömpsis Mun ei oo kyllä koskaan tarvinnut valittaa liian pitkästä kestosta
Välillä suorastaan päinvastoin
kamiraro Plääh, kuulostaapa kurjalta tuo vuoto
Toivottavasti olosi kohentuu pikaisesti!
Saicho Bob Heippa ja tervetuloa takaisin sitten, kun vauvapuuhat on taas ajankohtaisia!
jasmin-- :hug: Ymmärrän kyllä sua, mä varmaan pelkäisin yhtä lailla. Koeta kuitenkin ajatella, ettei sillä neuvola-ajan varaamisella tai muulla ole oikeasti mitään merkitystä. Et voi itse vaikuttaa siihen, miten raskaus etenee, joten kannattaa yrittää vain nauttia ja olla rauhallinen. Turhat pelot pois! :heart:
Omaan napaan ei kuulu oikein mitään ihmeempiä. Eilen illalla sattui alavatsaan aika kovastikin. Seksin aikana varsinkin tuntui tosi epämiellyttävältä :x Samaan kohtaan (aivan alas, vasemmalla puolelle) on pistänyt, tuikkinut ja jomotellut nyt muutenkin. Tiedä sitten mitä meinaa, olisko jotakin keltarauhasen aiheuttamia juttuja. Tänään on alavatsa ollut todella turvoksissakin. Se tuntuu olevan niin täynnä ilmaa, että asennon vaihtaminenkin vihlaisee välillä tosi kipeästi. Mulla on kyllä muutenkin nyt pari päivää ollut vatsa jotenkin sekaisin, että johtunee ainakin osaksi siitä.