Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

No Ambrosia kävitkö sen testin?

kamiraro
Pahottelut negasta, tosi aikasin testasit niin kerkeehän se vielä plussaks muuttua...

Mä tässä päätin etten tilaa yhtään raskaustestiä kaappiin. Nuoki mitä tein meni ihan hukkaan ku oireitakaan oikein ollu... Yks testi on kaapissa vielä ja sen käytän vasta sitten jos on selkeitä oireita raskaudesta...

Viimeksi muokattu:
Ansis ja Salainen toive , testi tehty päiväpissasta kaverin "pienoisella" painostuksella.
Itse näin pitkän tutkailun jälkeen TODELLA haalean viivan ja kaveri näki heti haalean viivan.Frendi tiiraillu testejä enemmän ku minä ja heti bongas tuon..
Tunti tästä eteenpäin tiirailtiin testiä ulkona ja enää ei kumpikaan nähnyt mitään :D

Eli katsotaan miten tilanne jatkuu. Mulla kuitenkin taustalla pco niin en varmaksi lähtis laskemaan kiertoja vielä. Jännä vaan että vuos sitten ne tuli kellon lyömällä :)

Mikäli menkat ei ala niin viikon päästä testaan taas. Mulla odottelee tuolla myös terolut resepti jos menkat on kauan kadoksissa.

Hassua etten jaksa vieläkään stressata tästä :D

Uusin oire : mun ei tee mieli makeaa. Oon siis ollu aina hirmunen suklaahiiri, mutta nyt ei tee mieli ollenkaan. Hedelmät maistuu ja roskaruoka :D
Lisänä ennen menkkoja tulleet hirveet hormoonifinnit on vielä teillä tuntemattomilla..

Joudutte vielä jännäilee :D

Terve taas :D Olipas ihana loma :D Lunta oli vaikka kuinka paljon, vaikkei Inarin Saariselällä (salainen toive kyseli missä päin oltiin ;D ) paljoa pakkas-asteita ollutkaan :) Ja romantiikkaa riitti ;D Lisäksi puhuttiin miehen kanssa. että ens vuoden alusta aletaan yrittämään ihan tosissaan, jos ennen sitä ei tärppää :) :heart:

Tervetuloa uusille! :flower:

Lueskelin tuossa teidän turinoita ja koitan myöhemmin lukea niitä vielä lisää :)

Plussapuhureita kaikille! :heart:

P.S. Ei enää kauaa kun alkaa piinapäivät ;D

Ambrosia No voihan jännäys sentään! Tee heti huomenna aamupissasta uudelleen pliis! :D Ja sit taas illalla ja seuraavana aamuna jos ei vieläkään selkiä, vai kuinka monta testiä sä hait :D
Kovasti plussaa sinne toivottelen!!

Hopeful86 Tervetuloa takaisin! Ihanaa että teidän reissu oli onnistunut! Ja kiva että vauvasuunnitelmat on selvät, toivotaan pikaista tärppiä ilman että tarvii ees yrittämällä yrittämään ryhtyä :)

Ansis ja Jomi Tosiaan vaikka mietityttää lakkaamatta se varhaisultra niin se on kyllä kallista lystiä, en tiedä onko varoja sellaseen kaiken remonttihässäkän keskellä, kai sitä pitäis yrittää rauhottua ja luottaa että elämä kantaa suuntaan tai toiseen ja aina selvitään jotenkin :)

Ansis Siskokaan ei ottanut mitään alkoholipitoista, miehet joivat muutaman oluen. :) Nyt vasta rupesin miettii et oisko ite pitänyt kysyy siltä et ootko raskaana kun et mitään halua :D No ei, se oiski aikamoinen uutinen sitten se! Mut oli siis helppo ja mukava illan vietto, katottiin leffa ja vichya laseissa :)

kamiraro ei saa nuolasta ennenku tipahtaa, vielä sieltä voi viiva tulla tikkuun, plusplus vaan! ;)

Hohhoijaa, luulin että väsymyksestä ois jo voiton puolelle päässyt mutta nyt on takapakkia taas. Öisin heräilen kuuntelemaan ja nukun levottomasti, aamuisin tuntuu että pystyyn nukahtaa ja päivät on veto pois. :|

Mutta tosi kiva kun on reilusti lunta, poikakin on ihan fiiliksissä ulkona! Ja pulkkakin luistaa ihan eri tavalla kun on lunta alla :D

Tsemppiä kaikille!

pikaisesti jasmin--ostin vaan yhden ja se on tehty sillon päivällä. Katsotaan jos saan aikaseks haettua jotain liuskoja.. noi "kunnon" testit kun masaa sen 7e niin viittis huvikseen niillä testailla :)

Tosin pelottaa myös se et jos testaa testaamistaan eikä se haamu koskaan vahvistu.
Vaan voihan sitä aina tapahtua mitä vaan, vaikka vahva plussa tulisikin. Mikään kun ei ole varmaa :(

Plussailkaa ja pupuilkaa, meikä painuu pahan olon kanssa nukkumaan =)

Ambrosia
Toivotaan et on plussa tulossa =)

kamiraro
Toivottavasti parin viikon päästä tulee tulosta :wave:

hopeful
Kiva et teijän reissu onnistu. Tännekki saatu vihdoin lunta muutaman viime päivän aikana! Pikkusen vaan ollu maassa... Eilen just katoin telkkarista et juma on tää nyt ihan nurinkurin ku jossain helsingissä on enemmän lunta ku täällä :D

Enpä se näytä minäkään kroppaani tuntevan ku luulin et ovis oli... No kuitenki ahkeraa pupuilua vaan niin jos joku kerta sattus oikeeseen aikaan...

Kamiraro Nyt sitten toivotaan, että oviksen bongaus tuo tulosta ;)

Ambrosia85 Ompas jännää :D Ilmoita, heti paikalla tänne, kun plussa on ihan selvä...ja ei niin selvänkin haamun saa ilmoittaa :xmas:

Hopeful tervetuloa kotiin! Hyvä,että loma sujui hienosti :)

Jasmin yrität hommata varhaisultran kunnalliselta puolelta! Mutta kyllä tässä elämässä on syntynyt miljoonia lapsia ilmankin sitä :) Kyllä sinulla kaikki varmasti on hyvin!! Jospa sinä odotat siskosi kanssa yhtäaikaa lasta :)

ON: Sain tänään tietää,että yksi vanha kaveri oottaa heidän kolmatta lastaan :heart: Snif! Ihanaa!
Silloin kun minulla oli vielä kierukka, niin ovikset ( ? ) tuntui selvästi...Ja menkkojen loppumisen jälkeen tuntui samanlaista nippailua oikealla munasarjassa. Tätä on nyt yritetty hyödyntää, josko jotain osuis kohdilleen :whistle: Saas nähdä! Tai sit menkat alkaa pian uudestaan :xmas: Ajattelin lähteä ennen kuntosalille menoa kauppaan ja ostaa muutaman purkin greippimehua :D Saisin vain ne kapsäkkiini mahtumaan, kun polkupyörällä kuljen päivät pitkät! Ja lapsille tarttis ostaa pari pikkujoululahjaa...
Mutta plussatuulia kaikille!! Ja hyvää päivän jatkoa! :wave:

Olen tässä miettinyt kun kp14 oli oikea puoli alavatsasta turvoksissa ja kipeä ja nyt eilen oli vasen puoli, olisiko se mahdollista, että olisin ovuloinut 2 kertaa tässä kierrossa? En tjaua miten yks vaivainen kroppa voi sekoittaa ajatukset näin pahasti. Miks naisilla ei voi olla yhtä helppoa kuin miehillä...

Perjantai 10.12.2010

Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ............ kp 64/28-32 ............ yk 1 ........... 2.

hah ..................... kp 59/26 ................. yk 1 ........... 2.

Emeriini................ kp 34/? .................. yk 2 ............ 2.
Ambrosia85 ......... kp 31/? ................... yk 1 ............ 1.
Salainen toive ...... kp 30/24-44 ............ yk 1 ............ 2.

äiti88 .................. kp 28/28 ................. yk 5 ............ 3.
tömpsis (31)......... kp 28/? ................... yk 3 ............ 1.
Jomi (24) ............. kp 27/27-35 ............ yk 4 ............ 1.
kamiraro (22) ....... kp 24/30 ................. yk 1 ........... 3./1.
hopeful86 (24)...... kp 23/31-38 ............. yk 2 ............ 1.

satuh83 ............... kp 18/33-35 ........... yk 1 ............ 1.
Tuutunen ............. kp 17/31-35 ........... yk 3 ............ 1.
Ruutinen .............. kp 14/36 ................ yk 1 ............ 2.
Ansis (29) ............ kp 14/? .................. yk 1 ............. 3./1.

Catherine- (21)..... kp 9/? ................. yk 1 ................ 1.
Tine (25) ............. kp 8/28-38 .......... yk 2 ................ 1.
Maijamehi (29) ..... kp 0/0 ................ yk 1 ................ 3./2.
pörhölä (31) ......... kp 0/0 ................ yk 3 ................ 4./2.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Lolaa (19) ..................... 1/2011 ............................. 1.
Sinisilmä-91 .................. ? ..................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
chrisu.............................1-2/2011...........................1.
Bassets ......................... kevät 2011 ....................... 3.
lily-rose ........................ 5-6/2011 .......................... ?
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ........................ 2.
bellabambini .................. 8-10/2011 ........................ 1.

Taustailijat:

An-nie

Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

+++ Plussarikasta joulukuuta! +++

Viimeksi muokattu:
Tuli ostettua sitten vihdoin ja viimein se raskaustesti. Jos sitten vielä tekis sen. Vaikkakin oon ihan varma et negaa näyttää. Jos sen sitten tekis vaikka aamusti tai sit illalla myöhään.
Ihme juttu ku tuli äskön oksennus suuhun ku kumarruin antamaan pikku neidille tuttia

Ambrosia: Jännäilen täällä niiiiiin kovasti sun puolesta! Uutisia odotellaan .. :)

Hopeful86: Mukava kuulla että loma meni hyvin, toivottavasti muu kroppa ei ollu lomalla ja saadaan vielä tulevina viikkoina uutisia lomaplussasta ;) Sillä lapsella olisikin sitten loma ja rentoutuminen kirjoitettu geeneihin =)

kamiraro: Kai se on naisena uskottava, että keho tekee mitä haluaa ja meillä ei siihen ole puuttuminen :D Itse en uskalla tulkita mitään oiretta miksikään kun tuntuu että aina menee vikaan kummiskin.. Pitäis olla semmonen naisen kalibrointilaite, että johto vaan korvaan ja vika näkyy näytöllä :kieh:

Maijamehi: Pistähän testi laulamaan niin saat hetkeksi (huom, vain hetkeksi) mielenrauhan =)

Oma Napa odottaa ja ei odota ovua. Odottaa, että tuleehan se, mutta toivoo ettei tule liian aikaisin. Pitää saada mies kotiin ensin! Jos kierrot pysyy samoissa lukemissa ku tähän asti niin seuraavia menkkoja olisi odoteltava (lue: pelättävä) siinä jouluaaton tuntumassa.. on siinäkin aika
jännitellä sitten prkl : / Syli tuntuu taas kovin kovin tyhjältä, kuume vaan kasvaa kasvamistaan. Tuntuu ihan suunnattoman hyvältä kun saa välillä hoivata ystävän nelikuukautista pikkuhurmuria. Ihana (vaikkakin niin tuskainen) tunne tämä hoivavietti, minä kun vielä pari vuotta sitten en ollut ollenkaan varma voinko ikinä edes haluta lapsia. Luonto näköjään hoitaa, kun oikea aika on :heart: Vielä kun saisi kropankin tajuamaan sen?!

Eihän tämä mokoma vauvakuume mihinkään katoa :)

Olen täällä taustalla lueskellut edelleen :whistle:

Nyt oli pakko tulla kirjoittelemaan, kun tuossa epäillyn oviksen aikoihin on peittoja heiluteltu kylläkin keskeytetyllä.
Mutta miehen kanssa puhuttiin et jos on tullakseen näin niin saa tietenkin tulla..olisi vain iloinen yllätys :D

Kyselisinkin että nyt kun oviksesta n. viikko niin ihan outoa avatsan juilimista (ihan menkkamaista kipuilua) Vaikka tädin pitäisi tulla vasta reilun viikon päästä.

Voisiko olla kiinnittymis kipua? (toivossa on hyvä elää)
Myös haju aisti on oudon herkkä!!! (eli siis mielikuvitus taas laukkaa) ja jestas että väsyttää..voiko oireita olla jo näin aikaisin???????
Taitaa kyllä olla aika haku ammuntaa :(

Lolaa: Minun mielestä kaksplus-lehti on parempi,k uin vauva-lehti...Mutta mielipideasiahan sekin on...

Maijamehi Voi harmi,että näytti negaa :| Ihan tyhmää!

Vauvako? :) Kiva nähdä! Toivotaan,et tulisi iloinen yllätys :whistle:

ON: Papa-testi kunnossa =) Kyllä sitä aina jännittää kaikkia tuloksia, vaikkei olisi syytäkään. Tänään on tullut pikkasen (kaikki haluaa tietää tämän) ruskeahkoa vuotoa pikkuhousunsuojaan, muttei mitään vessassa käydessä tai pyyhkiessä... Eli varmaan silti menkat taas tuloillaan?? : / No näkee sen sit jatkuuko! Mutta pitäydyn edelleen siinä, että nyt on kp 13/?, toivossa tietysti olisi hyvä elää, että olisi kiinnittymisvuotoa :whistle:
Ja greippimehua ostin sit eilen kaupasta...ei mitään herkkua, mutta jos siitä vain on apua :xmas:

Viimeksi muokattu:
Loppuviikosta joku aamu teen testin. Jos vieläkin nega/haamu niin ens viikolla uusiks.. jos homma jatkuu ni sit soittelen gynekologille et mitäs tehdään.
Mullehan anto terolutreseptin jos ei menkat ala kuulua tyhjennysvuodon jälkeen ajallaan. Haluun vaan varmistaa et miten ne alotan, vai tarviiko alle jotain verikoe-varmistuksia :)

Lolaa Mun mielestä vauva-lehti keskittyy tosiaan nimensä mukaisesti vauvoihin ja samat aiheet pyörii vähän liian useasti. Kaksplus on sitten monipuolisesti pienemmistä ja vähän isommista lapsista, jokaiselle jotakin :) Mulle tuli vauva esikoisen ekan vuoden ajan, sitten lopetin tilauksen ja vaihdoin kaksplussaan ja olen tykännyt. Mulle tulee myös meidän perhe-lehti joka on ehkä mielestäni se parhain kaikista :)

Kiitos takaisintulo toivotuksista :D

Ambrosia85 niin kauan kun tätiä ei tule, on toivoa ;) Joten peukut on täälläkin pystyssä! :)

Maijamehi :hug: negasta :(

Vauvako? en osaa sanoa kuinka aikaisin raskausoireita voi tulla. Uskallan arvata, että eiköhän raskausoireet olisi mahdollisia kiinnittymisen jälkeen? Mutta toivotaan sullekkin plussaa! :heart:

ON: kp 22/31-38. Mitään ihme oiraita ei ole ollut. Ovistakaan en lomalla tuntenut, kun yleensä, ainakin luulen sen bongaavani. Jossain vaiheessa kiertoa (ällövaroitus!) tuli rusehtavaa vuotoa ja se oli oletetun oviksen jälkeen. Tiedä sitten mitä oli. Parempi kun yritän vaan olla miettimättä. Vielä ei onneksi ole alkanut sitä jo tutuksi tullutta pidempi aikaista rusehtavaa vuotoa, joka voi kestää kaksikin viikkoa ennen menkkoja. Ehkä sekin antaa pientä toivoa. Mutta katsellaan nyt, miten tässä käy.

Plussatuulia kaikille! :heart:

Maijamehi
Pahottelut negasta... :hug:

Mulle tulee sekä vauva että kaksplus-lehti... En osaa sanoa kumpi on parempi :)

Jomi
Ei näy menkkoja vieläkään... Laitatko mulle kumminki kierronpituudeks sen 24-44pvä. Ei taija 36pvä riittää... : /

Tänään on kyllä harvinaislaatunen aamu... Mä heräsin ennen poikaa :whistle:
Otin sen tuossa kuuden maissa viereen ku annoin tissiä mut sen jälkeen en ite enää saanu unta...
Vaunujuttuja sitten mietiskelin sitten aikani kuluks... :LOL:
Oon ajatellu et myyn meijän vaunut pois ja sitten ostettas kunnon vaunut tilalle. Tallinnasta sais tilaamalla hyvään hintaan uudet vaunut...
Mut en tiiä kannattaako vielä ostaa ku jos tartteeki tuplat? Vai sitten vain seisomalauta...?

Okei. Tilaan joku päivä kaksplus lehden ja tammikuussa se alkaa sitten tulemaan. Vauva lehteä tilaan siihen asti kunnes vauva on sitten vuoden ikäinen. Ja sen jälkeen alotan tilaamaan meidän perhe lehteä. Miehen siskolle tulee meidän perhe lehti niin sitä en vielä tilaa...

Salainen toive tuo lehtien vaihtosysteemi on fiksua :)

ON: Tänään on ollut kiukku kiukku-päivä töissä (työkaveri parat) : / Kaikki asiat ottavat suunnattomasti päähän, tosin kotiin pääsyn jälkeen mieli vähän pirteämpi! Greippimehua litkin edelleen, vaikka siitä ei saa hyvää tekemälläkään :x Vapaata viikonloppua odottaessa :) Lasten kanssa pulkkamäkeen huomenna ja piapareiden leipomista ja sitten sunnuntaina kavereiden kanssa jouluostoksille! Josko tänään jaksaisi siivota?? Ja sitten joulukoristeet paikalleen! Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty! :D

Heippa taas!

Oon ollut nyt vähän hiljaisempi, vaikka joka päivä olenkin käynyt päivittämässä pinon ja lukemassa teidän kuulumiset. Tänään on kp 27/27-35 ja jotenkin yleinen alakulo on vallannut mielen. Välillä oli melko varma olo, että kyllä tää on tärppikierto, mutta nyt taas olen ihan varma, että en ole raskaana. Jostain syystä piti silti mennä tuhlaamaan ainoa jemmassa ollut r-testi ja negahan se. Tai joku viivanpaikka tai muu siinä ehkä näkyy kun puikon avasin, mutta eiköhän se täti sieltä taas tule. Tulis vaan jo huomenna, niin pääsis taas uuteen yritykseen. Vaikka just tällä hetkellä ei jaksa kiinnostaa oikein sekään. Mikä lie joulunalusmasis iskenyt :confused:

Nuo puikkotestit on muuten todella rasittavia, kun nuo ikkunoiden reunat heittää tuohon testiviivalle varattuun ruutuun kaiken maailman varjoja :mad: Aina on joku varjo jossain, vaikka kuinka yrittäis katsoa suoraan valonlähteen alla...

Palailen ehkä myöhemmin kommentoimaan teitä, nyt ei vaan jotenkin pysty.

Yhteistyössä