Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Isot onnittelu Jasmin komeesta plussasta!!! :heart:
Kovasti tsemppiä HerkkuLiinille, josko sinnekin plussa tulis......

Tukiverkosto galluppiin; Mun porukat (ja suurin osa suvusta) n. 15-10 minuutin ajomatkan päässä, joten ihmisiä on lähellä paljon. Välillä tuntuu et olis kiva asua jossain tosi kaukana koko suvusta, kun tuppaavat kyläilemään vähän turhankin usein. Miehen suku ja vanhemmat asuvat Ruotsissa, joten heitä ei sitten näekään, kuin yleensä kerran vuoteen.....
Apua arkeen en ole kyllä pyytänyt, vaikka olisi välillä ollut tarpeenkin,vaan tyhmänä hoitanut kaiken itse. Olen ollut aina sitä mieltä, että kun hankin niin hoidankin. Meinas kostautua tämäkin ajatus, kun väsyin aikalailla yhdessä vaiheessa.
Mutta kavereilla ei ole vielä lapsia, kuin muutamalla hassulla, joten raskausajan hekumointia ei oikein pääsyt toteuttaan kun ukolle..... :)
Nyt tosin kaverillakin suunnitelmat toteutusta vaille valmiina, joten saa hekumoida oikein kunnolla jonkun kanssa!! :D
 
Terveisiä työ-yöstä ja ensimmäisenä Onnittelut plussasta Jasmin! <3

Meillä ovis aika vahvasti puskee päälle väittäisin.
Valkovuoto on runsasta ja väritöntä, hirmuinen himotus ja olo on kokoajan hirmu seksikäs :D nytkin töissä kun makaan verkkareissa ja p*skasessa hupparissa niin tuntuu seksikkäältä :D

:confused: Mietityttää vaan tämä kun tuota.. :| sitähän sanotaan että jos lasta yrittää pitäs joka toinen päivä vaan olla "sillain"... meillä vaan on ongelma kun normitahti on lähes kahdesti vuorokaudessa (toki on joskus päiviä jolloin ei ollenkaan), mutta ei kyllä haluis siihenkään lähteä että joutuu pihtaamaan.. eihän siinä kai muuta harmitekijää oo kun se ettei siittiöitä välttämättä ole kehittynyt niin paljoa?

Ja haa, kehitin itelleni hääressin! Meillä häät about 9kk päästä ellei tässä nyt raskaudu. Iski todellisuus päin näköä että pitäs miettiä kaikki valmiiks JOS käy niin että tässä raskautuisi... :D
 
Ambrosia: kateeksi käy tollanen tahti ;) Mutta asiasta olen lukenut eri mielipiteitä: toiset lähteet sanovat, että siittiöitä ei ehdi kehittyä tai niiden laatu ei ole hyvä liian usein sekstaillessa. Toiset taas sanovat, että joka päivä voi sekstailla ja se on ihan hyväksi siittiöille. Eli tiedä sitten totuutta... niin ja sekin vielä, että siittiöt voivat sitten jonkun lähteen mukaan jopa kärsiä liian kauan pusseissa odottelemisestakin... :confused: Tehdään testi: meillä harrastetaan tässä kierrossa ehkä kerran seksiä jos sitäkään... :headwall: ja jos teillä 60 kertaa... niin katotaan kumpi on sit raskaana kierron lopussa? :D :D :p :LOL: Tsemppiä myös häästressin kanssa, mä yhä yritän toipua omistani... :whistle: :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja tömpsis;22506392:
: Tehdään testi: meillä harrastetaan tässä kierrossa ehkä kerran seksiä jos sitäkään... :headwall: ja jos teillä 60 kertaa... niin katotaan kumpi on sit raskaana kierron lopussa? :D :D :p :LOL::
:LOL: ei juma, hajosin ihan totaalisesti.. :D en mä kyllä jaksa uskoa että loppujen lopuks määrällä ois hirveeesti väliä.. kunhan se ainokainenkin kerta vaan sitten osuis oikeeseen kohtaan :)

No eiköhän tää hääressi vuoden sisään katoa.. ;) Kiitos kuitenkin :) Nää vauvajutut nyt vaan sekotti mun pään ihan kokonaan... meidän kun PITI alottaa yritys vasta papin aamenen jälkeen mutta eipäs sitten käynytkään niin :whistle:

Hyvää maanantaita kaikille <3
 
Pikainen oman navan päivitys.. Mun kp1 ei ole vieläkään alkanut :/ Toisaalta mullahan ehkäisyrenkaan jälkeen on tullut jo tyhjennysvuoto ja nyt odottelen niitä ensimmäisiä "oikeita". Tuossa ystävän kanssa keskustellessani hoksasin että minähän voin olla raskaana :rolleyes:

Näen itseni niin selvästi tikuttelemassa oviksia ja pohtimassa, milloin uskaltaisi raksaustestin tehdä :D Ei kai voi olla että nyt jo tärppäsi?! Perjantaihin asti meinasin odotella jos ei ole siihen mennessä punanuttuämmä :D tullut.
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 teillähän tahti on varsin mukava :D Eiköhän joku pikkukavereista pääse uiskentelemaan oikeaan kohteeseen! Itse en ole kuullut tuosta mitään,et määrä vaikuttaisi siittiöiden laatuun.. Ihanaa, että joku tuntee olonsa työyön aikana seksikkääksi :D voisin ottaa aina välillä itelleni kanssa tuon tunteen, kun öitä joudun "joskus ja jouluna" valvomaan! Häästressi on aika ihmeellinen tapaus. Minulla se poistatti hetkeksi vauvakuumeen totaalisesti (onneksi kuume palutui)!

Sain ostettua viikonlopun aikana melkein kaikki joululahjat ja keittiöön uuden valaisimen :) Ehkä hienoinen morkkis rahan käytöstä, mutta kiva päästä yksin kaupoille, niin ettei mies tai lapset ole mukana ;) Saapahan aikaseksi!

Mutta iltavuoroon painelemassa ja ruuan valmistus täytys aloittaa, niin mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!

Ruutinen toivottavasti tärppää!! =)
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 22.11.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 46/28-32 ........... yk 1 .............. 2.
hah ................... kp 41/26 ............... yk 1 .............. 2.



satuh83 .............. kp 32/33-35 ........... yk 0 ............. 1.
Tuutunen ............ kp 30/35? .............. yk 2 ............. 1.



Ambrosia85 .......... kp 13/? ................. yk 1 ............ 1.



äiti88 .................. kp 10/28 ................. yk 5 ............ 3.
tömpsis ............... kp 10/? ................... yk 3 ............ 1.
Jomi .................... kp 9/27-35 ............ yk 4 ............ 1.
hopeful86 ............. kp 5/31-38 ............ yk 2 ............ 1.
Vauvako? .............. kp 3/28 ................ yk 1 ............. 4.
Maijamehi ............. kp 0/0 .................. yk 1 ............ 3.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Ruutinen ...................... 12/2010 ............................ 2.
Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Ansis ........................... 12/2010-1/2011 ................. 3.
Catherine- .................... 12/2010 ............................ 1.
Saicho Bob ................... 1/2011 .............................. 3.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ......................... 2.




Taustailijat:

An-nie





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123

Marraskuu 2010:
jasmin-- yk 3



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Pikainen pinonpäivitys tässä työn lomassa. Viimeinen harjoitteluviikko käynnistyi, tämän jälkeen näyttää loppuvuosi todella leppoisalta, kouluun tarvitsee raahautua vain kaksi kertaa muutaman tunnin ajaksi. Toki mulla on myös erittäin huonolla tolalla oleva graduprojekti työn alla, mutta sehän on pientä ;)

Vauvako? Pistän sitten raporttia tulemaan karpin pipareista, jahka jaksan ruveta tekemään :) Mä en oo mitenkään kummoinen kokki enkä leipuri, mutta tykkään kyllä etenkin leipomisesta. Piparkakkutaikinan oon aina jouluisin tehnyt itse, mitä jotkut kummastelee kovasti. Sehän on niin helppoa, että jopa tämmöinen lievästi uusavuton ihminen onnistuu :D Tuo vyötärönmetsästäjän pizzapohja on meilläkin ollut suosittu ja tuota juustokakun reseptiäkin oon kuola valuen silmäillyt. Toistaiseksi en oo kauheesti leiponut karppijuttuja sitä ihanaa mutakakkua lukuunottamatta.

Ambrosia85 Onpas teillä ikävä ongelma ;) Käsittääkseni se ”liiallinen” seksi on pahasta vain, jos miehen siittiöissä on jotain häikkää. Eli jos niitä on liian vähän tai liikkuvuus on huono, niin etenkin silloin suositellaan vain joka toinen päivä. Mutta tärkeätä on mun mielestä myös se, että seksiä harrastetaan siksi, että sitä halutaan harrastaa! Uskon vakaasti, että raskautuminen on silloin helpompaa, kun toimitaan oikeiden halujen pohjalta :) Itsellä menee välillä ikävä kyllä vähän puurtamisen puolelle :D

Ruutinen No johan menee jännäksi heti alkuunsa! Kyllähän se ihan mahdollista on :p Pidetään peukkuja, että pääset samantien siirtymään odotuspuolelle :)

Ansis Vau, oot ollut ahkerana joululahjojen suhteen. Ajattele asiaa siltä kantilta, että nyt on joulustressiä vähennetty huomattavasti, kun oot ajoissa hoitanut lahjojen hankinnan ;)

Mukavaa maanantaita teille toivottelen! Itsehän olisin vielä voinut jäädä keskimäärin kolmeksi tunniksi nukkumaan, mutta ei auta... Jospa nuo unihiekat olis kohta kaiveltu silmistä.
 
Ruutinen Hyvältä näyttää, se voi olla et plussa tärähtää heri alkuunsa =)

Ambrosia85Mä olen sitä mieltä et jos haluja piisaa kannattaa niiden mukaan peittoja heilutella =)
Silloin suositellaan et vain joka toinen päivä jos miehen siittiöt on jotenkin laiskoja tms.. mut se tekee varmasti hyvää et voi ilman stressiä "touhuilla" ilman et miettii tuollaisia. Aika sen sitten näyttää =)

Ansis Noinhan se just pitäisi tehdä, et hankkii lahjat ajoissa. Eikä sitten siinä kauheassa ryysiksessä paniikin vallassa sinkoile viime hetkillä kaupoissa nimierkki:koskakohan minä sen oppisin ??? :whistle::xmas:

Ihanaa kun on lunta ja vähän pakkasta. mieli kyllä piristyy kummasti vaikka surua paljon nyt onkin.

Jomi Tänään tein tilauksen hiilariton.fi sivustoilta...pakko saada makaronilaatikkoa!!! (se vhh makaroni ja pastat kun on ihan saman makuista kuin tavallinen..suosittelen) eli kun repsahdus on lähellä niin noi pelastaa kyllä kummasti! :p Ei malttaisi odottaa et ne tulisi!!
voi olla et toi yk1 muuttuu vielä yk0:ksi...aika näyttää. En ole nyt asiasta miehen kanssa puhunut kun on niin paljon muita asioita mietittävänä. Aika näyttää :( Mutta itseäni käyn täällä säännöllisesti kiusaamassa.

Omanapa on siis edelleen aika mietiskelevä. Ihanaa et oma hormoni toiminta on palannut, täti on häipymässä (oli kyllä yllättävän lievä ja kiltti tämä täti). Joko hormonit vielä vaikuttaa tai sitten vaan ikää kun on tullut lisää niin voinut ihan hormonitoimintakin muuttua. Ja mikä ihaninta halut ovat palanneet...voi mies parkaa ;) (oikeasti on aivan innoissan)

Nyt odottelen ovis testejä postista. Tosiaan viimeksi pongasin oviksen heti kierukan poiston jälkeen ja kyllä se ihan oikea ovis oli, eli täti tuli siitä juuri ajallaan. Siinä suhteessa positiivinen mieli et näköjään kroppa toimii edelleen..ainakin jotenkin eikä hormonikierukka sitä sekoittanut mitenkään.
 
Viimeksi muokattu:
Ruutinen Hyvältä näyttää, se voi olla et plussa tärähtää heri alkuunsa =)

Ambrosia85Mä olen sitä mieltä et jos haluja piisaa kannattaa niiden mukaan peittoja heilutella =)
Silloin suositellaan et vain joka toinen päivä jos miehen siittiöt on jotenkin laiskoja tms.. mut se tekee varmasti hyvää et voi ilman stressiä "touhuilla" ilman et miettii tuollaisia. Aika sen sitten näyttää =)

Ansis Noinhan se just pitäisi tehdä, et hankkii lahjat ajoissa. Eikä sitten siinä kauheassa ryysiksessä paniikin vallassa sinkoile viime hetkillä kaupoissa nimierkki:koskakohan minä sen oppisin ??? :whistle::xmas:

Ihanaa kun on lunta ja vähän pakkasta. mieli kyllä piristyy kummasti vaikka surua paljon nyt onkin.

Jomi Tänään tein tilauksen hiilariton.fi sivustoilta...pakko saada makaronilaatikkoa!!! (se vhh makaroni ja pastat kun on ihan saman makuista kuin tavallinen..suosittelen) eli kun repsahdus on lähellä niin noi pelastaa kyllä kummasti! :p Ei malttaisi odottaa et ne tulisi!!
voi olla et toi yk1 muuttuu vielä yk0:ksi...aika näyttää. En ole nyt asiasta miehen kanssa puhunut kun on niin paljon muita asioita mietittävänä. Aika näyttää :( Mutta itseäni käyn täällä säännöllisesti kiusaamassa.

Omanapa on siis edelleen aika mietiskelevä. Ihanaa et oma hormoni toiminta on palannut, täti on häipymässä (oli kyllä yllättävän lievä ja kiltti tämä täti). Joko hormonit vielä vaikuttaa tai sitten vaan ikää kun on tullut lisää niin voinut ihan hormonitoimintakin muuttua. Ja mikä ihaninta halut ovat palanneet...voi mies parkaa ;) (oikeasti on aivan innoissaan)
 
Äsh, kävin ostamassa herkän testin ja negatiivistahan se näytti :ashamed:

Mutta ei muuta kuin kp1:sen metsästykseen. Jotenkin muistelisin että edellisillä kerroilla mulla on ollut hormonaalisen ehkäisyn jälkeen alkukierrot yli 30 päivää. Eli silloinhan mulla on vielä paaaaljon aikaa odotella :) tai siis nyt on kp 31 kai menossa.

Pitää lueskella tarkemmin teidän muiden kirjoituksia kunhan pääsen töistä :) Hyvää viikon alkua kaikille!
 
Kiitos teille tuesta ongelmani kanssa :D

Ruutinen ihan niinkuin Vauvako sanoi, niin toivoahan on niin pitkälle että tulee se plussa tai täti tomera =) Toivottavasti kutenkin ratkeaa asap toi niin ei pahimmassa tapauksessa odota turhaan :)
 
Ansis Wau, lahjat hankittuna ja lamppukin! :D Mä kun oon vähän tällanen kaikki heti tänne-tyyppi niin haalin kans mieluummin useamman lahjan kerralla konttiin, loppuu se stressi siitäki asiasta kerralla seinään. Sit vaan niitä "unohtuneita" lahjoja tarvii viel muutaman hakea myöhemmin =) Ja kun menee ajan kanssa yksin (lue ilman lapsia) niin se on mukavaa se (lahja)shoppailu!
Pitäisi saada toi poika johonkin hoitoon joksikin päiväksi niin vois itsekkin lähteä ostosparatiiseihin!

Ruutinen Eihän sitä vielä tiedä siltikkään! Toivottavasti asia nyt ratkeaisi suuntaan tai toiseen että pääset kartoille! Tsemppiä!

Jomi Eikös graduilla oo paha tapa olla huonolla tolalla aina siihen kuuluisaan viimeiseen hetkeen saakka? ;) Mun ja miehen kestomotto on että ellei viime hetkiä olisi, mitään ei koskaan tulisi tehdyksi =)

ON Jes, meidän kylppäriremppa on siinä pisteessä että tänään voi viettää avajaisia ja käydä omassa suihkussa pesulla! =) Kattopanelointi puuttuu mut sen mies naputtelee itse eli raksamiehet eivät kolistele enää päivisin nurkissa. Nyt mies purkaa parhaillaan keittiötä, istun keittiön pöydän kans evakossa olkkarissa :)
 
[/QUOTE]Emeriini Tervetuloa! :wave: Laitatko vielä kiertopäiväsi, niin lisään sut listaan :)[/QUOTE]

Kiitoksia kaikille minua tervehtineille!! :) nyt taitaa olla menossa kp16

IIIHHAANNAAAA alkaa taas kunnolla toiveilemaan.:heart:

Ja vastausta Galluun
Tukiverkostoa jolle lapseni veisin hoitoon ei ole oikein kuin mieheni sisko. tunnin ajomatkan päässä asuvat vanhempani ja he kyllä käyvät ahkerasti ja esikoiseni vierailee heillä usein - viikoittain on ajoa jollakin johonkin suuntaan ja nähdään missä milloinkin. mutta aika pieni tukiverkosto on noin muuten, kavereita kyllä on mutta osalla niin pieniä että siinä heidän aikansa sitten meneekin... Mites muilla? Kokemuksia kaveripiirin pienentymisestä kun vauvoja on alkanut tulemaan useammalle?
 
heipati hei, jos minäkin tänne tuppautuisin:D Minäkin olen kuumeillut jo about neljä ja puoli vuotta, nyt olis toiveissa että jos hyvin käy voitas alkaa yritteleen esikoista elokuussa 2011, eli jos sitten 2012 olis meitillä jo oma vauveliini:heart:
 
Laiskana kopioin tuolta toisesta pinosta. Sinnekki kirjottelin mut aika hiljasta siellä vaan näyttää olevan...

Elikkä meillä on toinen lapsi toiveissa =)
Esikoinen on nyt 1v. Ja nyt toinen saa tulla jos on tullakseen...
Synnytyksen jälkeen on tullut neljät menkat. Kierrot olleet 24-44päivää, eli melkosen epäsäännölliset.

Kp10 ja kp11 bongasin limaa jota luulin ovulaatioon liittyväksi. Hieman jomotteli mahaakin.
Noh eilen illalla (kp11) kuitenki tuli tuhrua, samana päivänä myös liman seassa veriviiruja :confused:
Tänään kp12 ja verta tullu ihan pikkuhousun suojaan asti...

Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Onko tässä kroppa vielä niin sekasin synnytyksen jälilltä vai mitä ihmettä tää nyt on?

Kaunis kiitos jo etukäteen =)
 
Salainen toive: millasta kiinnittymisvuoto on? voiskos olla sitä? Mä en tiedä, arvailen vaan, kun oon siitäkin täältä lukenut :) Vai olikos niin, että ovikseenkin voi joku vuoto liittyä? Fiksummat sais nyt tulla vastaamaan... ;)

Bellabambini ja Emeriini tervetuloa mukaan! :) Kiva saada lisää ihmisiä ja lisää jutustelua. :)

Täällä yhä hoidetaan tulehdusta, kirvely on kadonnut, jee! :) Ehkä tää tästä paranee... tekis mieli kauheeeeesti peittoa heilutella, mutta vielä joutuu ainakin pari päivää odottaa... ja uskaltaako sittenkään, jos oireet taas palaa sen jälkeen... mutta himottais kyllä, pitääkö ton miehenkin tossa kuorsata, eilen ilman housuja ja tänään ilman paitaa... :whistle: mokomakin.... :heart:
 
Tiistai 23.11.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 47/28-32 ........... yk 1 .............. 2.
hah ................... kp 42/26 ............... yk 1 .............. 2.



satuh83 .............. kp 33/33-35 ........... yk 0 ............. 1.
Tuutunen ............ kp 31/35? .............. yk 2 ............. 1.



Elmeriini.................kp 17/? ...................yk 2 .............2.
Ambrosia85 .......... kp 14/? ................. yk 1 ............ 1.
äiti88 .................. kp 11/28 ................. yk 5 ............ 3.
tömpsis ............... kp 11/? ................... yk 3 ............ 1.
Jomi .................... kp 10/27-35 ............ yk 4 ............ 1.



hopeful86 ............. kp 6/31-38 ............ yk 2 ............ 1.
Vauvako? .............. kp 4/28 ................ yk 1 ............. 4.
Maijamehi ............. kp 1/0 .................. yk 1 ............ 3.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Ruutinen ...................... 12/2010 ............................ 2.
Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Ansis ........................... 12/2010-1/2011 ................. 3.
Catherine- .................... 12/2010 ............................ 1.
Saicho Bob ................... 1/2011 .............................. 3.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 .......................... 2.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
Kolmio .......................... 1-2/2011 ......................... 2.
chrisu.............................1-2/2011...........................1.
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
Anna333 ....................... kesä 2011 ......................... 2.




Taustailijat:

An-nie





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123

Marraskuu 2010:
jasmin-- yk 3



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


 
Viimeksi muokattu:
Jomi- Päivitin tälle päivälle listan, toivottavasti ei haittaa :kiss:

Hahhah, omaa napaa, mulla loppus valkovuoto joka oli todella kirkasta ja runsasta eilen. Tänään sitten vasemmalla puolella ollu lievää nipsausta.

Hmm tai tarkennetaas.. su-ma vielä oli vuotoa ja ma-aamuna nipsannut. Pitää tarkentaa kun mulla vuorokausrytmit nyt ihan sekaisin kun oon yöt töissä.

Mulla on hirmuinen odotus nyt kaiken mahdollisen suhteen :D Jos ei plussan niin sitten menkkojen joita voisin odotella 13päivän päästä :D Eihän mulla tietoa kierrosta vielä ole, mutta jos noi valkovuodot oli ovulaatiota niin sittenhän ton 13päivän pitäs aika hyvin paikkansa pitää..

Ei mulla muuta, nukkukaa (tai mielummin pupuilkaa) te niin mä valvon!

-Amb
 
Meillä pupuilu sijoittuu pakostakin viikonloppuihin, mies kun on viikot poissa kotoa. Ja jotenkin nyt on muutenkin pupuiltu paljon vähemmän, johtunee kai tuosta pikku neidistä.

Tällä viikolla pitäis sitten alkaa loppu viikosta menkat, jos on alkaakseen tai sitten vaan on kroppa sekaisin tuosta imetyksetäkin vielä.

Nyt juomaan teetä ja syömään ruisleipää, jospa sitten lähtis tää päivä käyntiin..

Maijamehi
 
tömpsis
En tiiä yhtään... Mulla ku ei ole ennen kesken kierron ollu mitään vuotoja.
Mut tosiaan se vuoto mitä eilen oli niin tänään sitä sitten ei enää tullu eikä eilen mitään kipujakaan ollu. Taitaa olla vaan sekasin sitten koko kroppa :kieh: Tai johtusko sitten ovulaatiosta minkä luulen bonganneeni limojen perusteella.
 
Viimeksi muokattu:
voi KÖkkÖ kuinka paljon mä oon lihonu häiden jälkeen!!!! ei oo hyvä yhdistelmä olla kipeenä ja syödä lohdutukseksi suklaata ja se, että mies kantaa suklaata tehtaanmyymälästä mulle..... YÖK mulla on kaksoisleuka, entistä isompi!!!!:headwall:

Ku oon seurannu noiden odottajien juttuja, niin monelta on evätty vauvavakuutus BMI:n perusteella. Tietääkö kukaan mikä se raja on? Ja minkä hetken BMI siihen vaikuttaa, ei varmaankaan raskausajan :D Pakkohan tässä on alkaa laihtumaan, mutta miten... :( Entäs miten se vakuutusasia menee jos ei saa sitä odotusaikana, niin saako sen helposti sit heti/pian syntymän jälkeen vauvalle? Ja koska äidin terveydentila vaikuttaa syntymättömän lapsen vakuutukseen, joo, mutta vaikuttaako se jotenkin lapsen omaan vakuutusmahdollisuuteen syntymän jälkeen? Tälläsiä tulee nyt jo mietittyä, ois kiva kuulla joltain viisaammalta lisätietoja :)
 
Vauvako? Hyvä tietää, että vhh-pastaa on tarjolla. Mulla ei oo vielä ainakaan ollut mitään pastahimoa, mutta saattaapa sekin vielä iskeä :D

Ruutinen Pahoittelut negasta! Jospa se kuitenkin vielä muuttuis plussaksi :hug:

jasmin-- Joo, sellaisia ne gradut tuppaa olemaan :D Mutta omani on vielä enimmäkseen ajatuksen asteella ja kohta on puolet seminaarista takana... En vaan oo jaksanut työpäivän jälkeen enää ajatella mitään järkevää. :ashamed:

Emeriini Vielä noista kiertopäivistä kyselen, eli kuinka pitkä kierto sulla on yleensä? Vai laitetaanko listaan kp ”16/?” tms.?

bellabambini ja Salainen toive Tervetuloa mukaan! :wave: Joillakin tosiaan on ovulaation aikaankin vuotoa, joten voisi hyvin liittyä siihen. Kiinnittymistä tuo tuskin vielä voi olla.

tömpsis Jee, hyvä hyvä, että kirvely on tiessään! :) Ehkä kannattais vielä katsella tilannetta jokunen päivä, vaikka se varmaan onkin vähän piinaavaa :p Enpäs oo muuten kuullut tuosta BMI-jutusta. Voi pannahinen, ettei vain mulla estäis vauvavakuutuksen ottamista. Täytyy nyt sitten tsempata kovasti ja yrittää saada painoa tiputettua, ettei se vakuutus siitä jäisi kiinni. Ei tosin vielä oo paljon mietittykään vakuutuksia, mutta kai se olis ihan hyvä ottaa.

Ambrosia85 Olin tulossa pinoa päivittämään, mutta olitkin sen näköjään tehnyt. Oon itse pitänyt sellaista linjaa, että yhtä sivua kohden on vain yksi päivitys, jota aina muokkaan, tämä pino kun on vähän hiljaisempi kuin moni muu. Voisitko nyt sitten vaikka lisätä tuohon omaan viestiisi vielä nämä uusimmat tulokkaat, niin pääsevät hekin listalle? Lisäksi voisit siirtää alimmasta kp-pinosta kolme ylintä tohon seuraavaan, jäi näköjään eilen multa siirtämättä äiti88 ja tömpsis, ja tänään saa siirtää minutkin.

Omaan napaan ei kuulu edelleenkään mitään mielenkiintoista. Jospa viikonlopun tienoilla olis ovulaatio. Täytyy tehdä nyt viikolla pohjatyötä :p
 
Jomi: juu täytyy malttaa vielä... ja haen varmaan Lactal-kuurinkin perään, kun gyne suositteli, että antibiootin jälkeen käyttäis sellasenkin. Mutta sen aikana sais varmaan jo hommailla ;) Oiskohan mun ovis kans viikonloppuna? ;)
Juu, onhan se aika aikasta puhua jostain vauvavakuutuksesta, mutta toi painoasiahan on sellanen mihin voi etukäteen vaikuttaa, ja vain etukäteen ;) Että kai se tästä on taas laihduttaminen alotettava... äh.

Mulla muuten oli viime kesänä eka raskausoire - mitä en siis sillon vielä tajunnut - se, että lakkasin yhtäkkiä syömästä suklaata. Ei vaan tehny mieli ja ajattelin siinä sit laihduttaa kans, mutta kas, syy olikin ihan muu :)

Jotain muutakin piti sanoa, mutta en muista enää. Eli palaillaan asiaan! :)
 

Yhteistyössä