Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Jomi Punanuttuämmä, muahahaa :LOL: Ei oo vielä näkynyt mut jotenkin on sellanen olo mahanpohjassa että vielä se tänään näkyy oikeinkin yksiselitteisesti! Ollaan lähdössä koko lössi mies, poika koira ja minä kauppaan ja samalla kun apteekissa käydään hakeen pojalle ja mulle vitamiineja niin voishan sieltä testin napata, kyllä kai sille JOSKUS sitten tulee käyttöä!?
 
Jomi mä olen luullut,et karppaaminen on jokin harrastus :LOL: Blondi tai jotain!

Tervetuloa uusille! Mukaan mahtuu kyllä!!

Tukiverkosto-gallup: tällä paikkakunnalla on aika pieni tukiverkosto...Miehen sisko ja muutamia ystäviä. Omat sukulaiseni asuvat 200-400km päässä, mutta tarvittaessa ainakin vanhempani ovat hurauttaneet tänne pikaisessakin ajassa :heart: Ja sinnekkin voi aina mennä.

Mutta nyt mukavia viikonloppuja kaikille! Lähden vanhempieni luo evakkoon miesten pikkujouluja :xmas:
 
Heippa=)
Mä siellä yhä edelleen keikun listan kärjessä... Menkat ei oo alkaneet ja tänään kun tein testin,niin yhä se näyttää negatiivista... joten eipä tässä muuta kuin odotellaan jospa bongais jossain vaiheessa ovulaation tai menkat alkais. Ei oo muuta vaihtoehtoa... Joten koettakaa jaksaa mua siellä kärjessä. ilmoittelen heti jos tilanteeseen tulee muutosta...
Ihana ilo tässä on että mies on niin innoissaan tästä vauva yrityksestä=) Toivotaan että jossain vaiheessa tärppäisi!
Kaikille oikein ihanaa viikonloppua =)
 
Testi tehtynä äsken.

En yhtään tiedä onko vaan tosi selvä viivan paikka vai haamu vai hailakka viiva vai mitä hemmettiä. Miehen kans yhessä tiirailtu ja todettu että viiva siinä on! Mutta silti jos se onki vaan viivanpaikka?
Verrattuna joihinkin kuviin tuolla plussatestikuvissa niin mielestäni hyvä haamu ainakin on jos ei ihan kunnon viivanalku, hehe.
En mä tiä, täytyy testaa vaikka huomenna illalla uudelleen vai miten nopeesti noilla on tapana vahvistua jos vahvistuu?
 
Laitoin ystävälle kännykällä kuvan et sanoo nyt mikä siinä on ja hänen mielestään ihan selvä viiva, apua! Täytyy vielä testailla, ostin useamman ;)

Ihan hassu olo, vähän järkyttynyt, en odottanut tätä oikeastaan yhtään. Silti niin ihanaa jos vaan todella on plussa :heart:
 
jasmin-- Mulla oli vähän semmonen kutina, että jotain tämmöistä täällä lukee, kun tuun kurkkimaan ;) Ihanata, ihanata :heart: Toivotaan viivan vahvistumista!!! Se hCG tuplaantuu 48 tunnissa, joten kyllä se voi jo huomiseksi vahvistua. Mut varmaan kaikista paras olis, kun testaisit sunnuntaiaamuna - tai jos sulla on tuhlattavaksi asti testejä, niin vaikka sitten huomenna JA sunnuntaina :) Tuuhan sitten heti kertomaan, mä niin ootan innolla!!

Ansis Kaipa tän voi harrastukseksi laskea :LOL:

HekkuLiini No voi kurjuus, kylläpä nyt kärsivällisyyttä koetellaan. Jospa pian alkais tapahtua jotakin suuntaan tai toiseen, tuommoinen odottelu kun tuppaa olemaan kaikista ärsyttävintä tässä puuhassa! :hug:

Tömpsiksen konehan innostui uutisista :LOL:
 
Tuutunen juuh, toivotaan että tulee sitten plussa ja rento lapsi :LOL:

Jasmin onnea :D Toivotaan että tulos muuttuu selväksi plussaksi, jos siis vielä epäilet :)

Hekkuliini täällä on peukut pystyssä :)

Tukiverkostosta Meillä miehen sukulaisia asuu samalla paikkakunnalla, että jos sellainen ilo meille suodaan, että lapsia joskus tulee, niin hoitoapua on varmasti mahdollista saada. Oma äitini ja sisarukseni asuu noin tunnin ajomatkan päässä, että eivät kaukana hekään. Varmasti apua liikenee sieltäkin päin, ainakin äidiltäni :)

ON: kp 2/ 31-38. Sais jo loppua nää menkat.... Ei onneks olleet kovin kivuliaat. Ei muuta tänne.

Hyvää viikonloppua ja plussatuulia kaikkialle! :heart:
 
jasmin-- Mahtavan paljon onnea!!

).( Menkkoja odotan alkavaksi tänään edellisten ehkäisyttömien (?) kiertojen perusteella mutta mitään menkkatuntemuksia ei kyllä ole näkyvissä. Odotan niitä niin paljon, olisi mukava saada julistaa kierron ja yrityksen samalla :cool:

Toivon loppuvuodeksi tosi paljon plussapuhureita :whistle:
 
Lauantai 20.11.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 44/28-32 ........... yk 1 .............. 2.
hah ................... kp 39/26 ............... yk 1 .............. 2.



satuh83 .............. kp 30/33-35 ........... yk 0 ............. 1.
Tuutunen ............ kp 28/35? .............. yk 2 ............. 1.
jasmin-- .............. kp 28/26 ............... yk 3 ............. 2.



Ambrosia85 .......... kp 11/? ................. yk 1 ............ 1.



äiti88 .................. kp 8/28 ................. yk 5 ............ 3.
tömpsis ............... kp 8/? ................... yk 3 ............ 1.
Jomi .................... kp 7/27-35 ............ yk 4 ............ 1.
Maijamehi ............. kp 0/0 .................. yk 1 ............ 3.
hopeful86 ............. kp 3/31-38 ............ yk 2 ............ 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Ruutinen ...................... 12/2010 ............................ 2.
Jumima ........................ 12/2010 ............................ 2.
Ansis ........................... 12/2010-1/2011 ................. 3.
Catherine- .................... 12/2010 ............................ 1.
Saicho Bob ................... 1/2011 .............................. 3.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................... 1.
nuppu86 ....................... 02/2011 ........................... 2.
Bassets ........................ kevät 2011 ....................... 3.
Kolmio .......................... 1-2/2011 .......................... 2.
tryffeli89 ....................... 6/2011 ............................ 1.
Peepe ........................... 6-7/2011 ......................... 1.
vauvako? ...................... ? ..................................... 4.
Anna333 ....................... kesä 2011 ......................... 2.




Taustailijat:

An-nie





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


 
Viimeksi muokattu:
Jomi täytyy siis huomisaamuun malttaa ootella enneku testaa! Eräs ystävä kyllä juuri kävi kylässä (sama jolle lähetin kuvan testistä, en mä koko kylälle oo kailottanut :D ) ja testiä vilkaistuaan ihmetteli että kuinka vahva sen viivan pitäis olla plussaan jos tuo on mun mielestä vain viivan paikka eikä positiivinen tulos :D Mutta ei sitä vaan saata uskoa.
Kiitoksia kuiteski onnitteluista, pysyn täällä meidän pinossa silti enkä lähde kulumallakaan ennen ku joskus rv 12, ehkä sitten uskon todeksi tilanteen =)

HekkuLiini ja Hah Plussatuulia ja muille kans valtavasti!

Me leivottiin pojan kans eilen joulun (?) eka piparkakkutaikina, tänään käytiin metsästämässä sitten leivontavermeitä eli kaulinta ja muotteja kun aikasimpina jouluina olen tehnyt ranskalaisia piparkakkuja joihin ei tarvita mitään muuta kuin veitsi millä taikinatangosta lohkotaan keksit. En tajua milloin niitä kaulimia ja muotteja voi ostaa jos ei joulun alla?? Siis juostiin monta kauppaa läpi ja kyseltiin, enimmäkseen myytiin eioo-nimisiä tarvikkeita :O Lahjatavarakaupasta viimein löyty lasten ja aikuisten kaulimia plus sen seitsemää sorttia muotteja. Mutta koska lahjatavarakauppa kyseessä niin ostosten hinta oli mielikuvituksellisen suuri muutamasta hassusta muotista ja niistä kaulimista! Koitin miestä lohduttaa että ne kestää sitten monen monet joululeipomiset ja muut. =)

Eli nyt odotellaan pientä leipuria päikyiltä niin päästään taiteilee pipparskaakkuja! On se kumma jos ei onnistu kun on viimesen päälle vehkeet! :D

Mukavaa viikonlopun jatketta ja niitä plussia :heart:
 
jasmin-- Olisko sulla laittaa kuvaa siitä testistä tänne palstalle? :p Etköhän sä nyt ole siunatussa tilassa, kun kaverikin on sitä mieltä :) Mutta pysy toki porukassa ihan niin pitkään kuin siltä tuntuu! Ja ilmoita, kun haluat plussanneisiin tai haamujengiin tai johonkin :)

Oi nam, pipareita! Löysin onneksi tuolta karppausfoorumilta reseptin karpin piparkakuille, täytyypä kokeilla joulua lähempänä tuleeko niistä minkälaisia :p Mä kyllä tykkään enemmän ihan siitä taikinasta, joten yleensä oon joutunut tekemään kaksi taikinaa - toisen oon syönyt ja toisen paistanut pipareiksi, jotka sitten suurimmaksi osaksi on kadonnut miehen suuhun. :) Torttuja mä voisin syödä kyllä vaikka kuinka paljon.

Kuuntelen täällä ikivanhaa Nylon Beatia ja nauran katketakseni näille sanoituksille :LOL: Nyt juuri soi Kun kundi pelkää... En tajua kuinka oon joskus voinut kuunnella näitä vakavalla naamalla :D
 
Viimeksi muokattu:
Jasmin-- Mahtava juttu! Nyt vain tarrasukkia pikkuiselle :D Onnittelut :flower:

JomiLaita ihmeessa infoa onnistuiko piparit! Ja olivatko hyviä :) Jossain vaiheessa tein paljonkin foorumin ohjeiden mukaan, mutta kun en ole koskaan mikään "jauhopeukala" ollut, suurin osa epäonnistui. Aivan mahtava on se vyötärönmetsästäjän pizzapohja ja sitten marjainen (vai oliko se vadelmainen)juustokakku NAM!! Ne on pelastaneet monta repsahdusta!

Kiitos kaikille voimien lähetyksestä näin surunkeskellä. Nyt kyllä välillä tuntuu siltä että on aivan väärä aika edes ajatella perheenlisäystä ja toisaalta väliltä tuntuu et nyt on just oikea aika sitä ajatella, et saa välillä miettiä jotakin positiivista eikä vaan sairauksia, menettämistä ja kuolemaa. On jotenkin ihanaa lukea teidän piinailusta, uusista plussista ja välillä käyn kurkkimassa tuolla odotuspuolella tuoreiden odottajien kuulumisia ja synnytystarinoita jne... eli ilmassa on selkeää nyytin kaipausta :whistle::heart: Ja haaveilu pikkuisesta kyllä piristää kummasti =) Vaikka tietenkin nämä lapsukaiset ennestään jo piristävät NIIN paljon, kun aamulla taas sängyssä oli oikein ruuhkaa =) niin siinä aina ikävät asiat unohtuvat, ainakin hetkeksi.

Niin ja sitten piti vielä laittaa, et täti on täällä! Joten älkää te piinailijat sitä enää odottako, eihän se nyt joka paikkaan kerkeä!! Plussa tuulia siis paljon teille kaikille!
Eli eikös se ole nyt sitten kp1 kun täti tänne kurvasi eilen?

Jomi Eli mulle voi laittaa listaan et kp1/28, ja ollaan nyt edelleen siellä aloituksen myöhemmin aloittaneet vaikka taidan tossa oviksen aikoihin miehelle sitten vähän "vihjaista" :whistle: et miten olisi??? :LOL:
 
Isäntä lähti hakeen meille iltapalaa kebabin muodossa :ashamed: Kysyn jos tuo kuvan laitto onnistuisi, ite olen aivan toivoton tekniikan ihmemaailmassa, mut muistaakseni tuo mies on jonku muunki kuvan joskus auttanut lisäämään johonki pinoon, joten katotaan jos saatais kuva =)
Huomen aamulla sit taas testailu!

Jomi Mäkin tykkään enemmän taikinasta ku kekseistä :whistle: Tai nykyään oikeestaan se niiden tekeminen on kivointa, mies ne sit pistelee poskeensa. Poika ei oikeen näyttänyt perustavan kummastakaan, ei taikinasta (vaikka sinnikkäästi lappoi suuhunsa, sylki vaan sit kuitenki lopulta pois) eikä oikeen valmiista pipareistakaan. Leivontailoa sullekin! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Jasmin ONNEA!!!!!!!!!!! :D Ihan selvä viiva!! Hieno ja upea uutinen! Tervemenoa odottajiin, toivottavasti me muut tulemme vielä pian perässä!
Meinaatko Jasmin vielä tehdä yhden testin, vaikka selvä viiva onkin?


Itsellä kierukan poisto tulevana keskiviikkona :) Ei malta odottaa!!

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille! Pian suuntaan lasten kanssa nokan kohti kotia, kuhan isänsä heidät tänne vanhemmilleni tuo...
 
Kiitos kovasti kaikille :heart:

Tein aamulla vielä toisen testin ja siihen tuli vieläkin punaisempi viiva että kyllä tässä taitaa toden totta olla joku kyydissä! :heart: Kävin äsken vau.fi-sivuilla laskettu aika-laskuria testaamassa ja rv 5 (muoks tähän että tarkalleen näköjään 4+2) ois menossa ja just ja just mahtuu heinäkuulle, 29 päivälle :) Aika ihanan wau :)
Tulkaa nyt kaikki hopusti mukaan, ei täältä ilman teitä malta lähteä!

Jomi kai sä sitten voit lisätä mut plussanneisiin kun ollaan kaikki samaa mieltä kerran viivasta :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä