Vauvako? Ketokarppausta oon kyllä itsekin nyt miettinyt, että ehkä voisin joulun jälkeen rajoittaa hiilarit siihen 20 grammaan. Joinain päivinä on itselläkin tullut ihan vahingossa noin vähän hiilareita, mutta ei kyllä nyt viime aikoina
Pitäis tästä hiivatin makeanhimosta päästä eroon, ja siinä varmasti ketoosi auttaa tehokkaimmin ja tietysti paino putoaa parhaiten sillä. Täytyy vielä tuumailla ja jutella miehen kanssa! Meillä on myös miehellä ylipainoa, että sikäli varmaan olis ihan hyvä ratkaisu hänellekin. Niin ja voimia sinulle tuohon surulliseen tilanteeseen :hug:
Tukiverkosta sen verran, että meillä ei ole mailla eikä halmeilla oikein ketään. Mulla on yksi läheinen ystävä täällä, mutta heillä on myös "vauvaprojekti" meneillään eli hänestä saan korkeintaan vertaistukea sitten
Itse alan olla sitä mieltä, että pohjoisempaan on taas muutettava jossain vaiheessa, kun opiskelut on ohi ainakin mun osalta (mies kun ei taida tuolta koulustaan valmistua...) Tykkäisin kyllä hurjan paljon Pirkanmaasta, mutta sitten kun on lapsi/lapsia, niin olisi kurjaa jos isovanhempia näkisi vain muutaman kerran vuodessa. Ja kyllä itselläkin olis turvallisempi olo, jos olis sukua vähän lähempänä.
Ruutinen Tervetuloa! Lisäsin sut tuohon myöhemmin aloittavien listaan siten, että yritys alkaisi 12/2010 (ihan vain, jotta siinä listassa jotain lukisi). Ilmoita, kun yk 1 pärähtää käyntiin, niin siirrän sut tuohon yrittäjien/TJOTtailijoiden pinoon
Niin ja HUI, ties vaikka tunnettaisiin/tiedettäisiin toisemme, Kainuusta olen nimittäin kotoisin! Nyt oon antanut itsestäni täällä semmoisia tietoja, että mut on vähän liiankin helppo tunnistaa
Toivottavasti tänne ei kovin moni tuttu eksy, kun halutaan pitää täysin salassa tämä asia vielä
jasmin-- Juu, ei ole peukaloiden pyörittely mukavaa hommaa ja Facebookissa voi roikkua kotoakin käsin
Mutta nyt onneksi sain lisähommia - tosin niin älyttömän määrän, etten kaikkea varmasti ehdi tehdäkään. En tiedä, mitä tuo mun ohjaaja on oikein ajatellut. Vaan näköjään ehdin silti oikein hyvin päivittää pinon ja kommentoida juttuja
Nooo, kohta otan superspurtin töiden suhteen, niin kyllä se siitä! Ja tuuhan hei raportoimaan, näkyykö sitä rasittavaa punanuttuämmää vai ei
hopeful86 Voi itku sentään :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon! :heart:
Tuutunen Ei tää karppaaminen oo kyllä mun mielestä yhtään niin "rankkaa" kuin kuvittelin alunperin. Ruoat maistuu niin paljon paremmilta, kun käyttää voita ja kermaa niiden valmistuksessa. Herkutella saa siis joka päivä yhden karkkipäivän tms. sijaan
Mutta tosi on, että ei tämä multa onnistuisi yksin, jos mies puputtais normiruokaa vieressä! Eli yhdessä kun ollaan tähän ryhdytty, niin on helpompaa. Vaikka nyt siis onkin hetkellisesti vähän vaikeempaa
mutta kyllä se tästä taas lähtee lutviutumaan! Ja sekin kyllä on totta, että ruoanlaittoa saa miettiä ja suunnitella vähän enemmän. Mä oon aamu-uninen enkä työaamuina pysty heräämään niin aikaisin, että ehtisin paistaa esimerkiksi munia ja pekonia itselleni, vaan mun täytyy tehdä jotain aamupalaksi soveltuvaa edellisenä iltana. Samoin töihin täytyy aina miettiä ja valmistaa eväät, kun ei oikein voi mennä mihinkään lounasravintolaan. Tai vois toki, mutta ei mun harjoittelijan palkalla oikein voi pihviä käydä syömässä kovin usein
Oikein lokoisaa viikonloppua kaikille!