Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Tervetuloa uusille munkin puolesta! :)

Jomi: voi nenä sä plussaat, enkös mä vähän niin epäillytkin! Mutta voi harmi, jos jätät meidät, haluan tulla mukaan jatkamaan turinoita... ! :D Jaahas, kukas sitten alkaisi päivittäjäksi... taitaa kohta tulla siitä hommasta riitaa :p :D :D Onnea ihan hirmuisesti sulle! :) :heart:

Jasmin: kiva nähdä taas! Muuttaminen on jonkun tutkimuksen mukaan ihmiselämän 3. stressaavin asia lapsen kuoleman ja avioeron jälkeen, että ei mikään ihme, että sulla on rankkaa. Mä olen joka kerta muuton aikaan sairastunut, varmaan stressistä, vaikka olisikin iloisella mielellä muuttamassa niin sitten kroppa menee ihan sekaisin. Älä ota stressiä muuttolaatikoista, kyllä niitä ehtii sitten laitella :) :hug:

Peepe: ihana mummokuume! :D :) :)

ON: en usko plussaan tässä kierrossa, aika harvoin sitä on hommailtu ja nää mun alapäävaivat sitten otti ja paheni, ja sain virtatietulehduksenkin sitten samalla, ilmeisesti :confused: Kirvely muuttui niin pahaksi, etten aluksi tajunnut mistä on kyse, kunnes en enää kestänyt ja aloin syömään antibioottia, se auttoi pikkuhiljaa, eli kai mulla sit oli muun vaivan lisäksi virtsiskin ??? Ikäänkuin emätinongelmat oisivat levinneet sinnekin puolelle, tai silleen, pieni vaiva paheni ja paheni ja sitten oli jo tosi kurjat oltavat :'( Nyt on ollut jo vähän parempi, onneksi! Eli meillä ei peittoja heilutella tätä menoa enää ikinä, alapää on ihan rikki :( Ja niin oon minäkin, sen takia oon ollu pari päivää hiljaa :( :( Gynelle sain soittoajan ens viikolle, katotaan sitten taas uudestaan...

Oho, onpas mulla jo isot kp:t! Jos oisin innokas testaaja niin voisin alkaa kohta testailemaan... :whistle: Yritän kuitenkin kestää pitempään, kierto kun yleensä on vähintään 35 päivää... tai vähintään 30... :p :D

Plussatuulia kaikille! :)
 
Äääk, ei saa vielä onnitella :ashamed: Tänään aamulla tein sen toisen Apteekin testin pois ja, no... Tulos oli aika samanlainen kuin eilenkin, joskin ehkä ihan aaaaavistuksen vahvempi. Ja on katsottu sekä miehen että mun silmillä, kun en enää oikein itteeni luota näissä jutuissa.

En tiedä voisko tämä liittyä asiaan, mutta mulla on tänäänkin ollut vatsa löysällä (joo, anteeksi, jos ällöttää) ja välillä vääntää ihan kauhean kipeästi. Kiva olla täällä töissä ja juosta vessassa... Ei kyllä vielä oo tarvinnut käydä kuin kerran, mutta eiköhän tässä kerkeä :D
 
Vauvako? Mutta kun mä en tiedä vieläkään, onko se oikeasti viiva vai viivanpaikka vai mikä helkkari. En oo saanut tänään tehtyä töissäkään oikein mitään, kun ajatukset kiertää sitä yhtä ja samaa kehää... Vaikka ymmärrän tietysti sen, että ajan kanssa asia selviää ihan taatusti ja nyt pitäis vaan odotella, mutta ei tuu mittään tästä. Sanoin miehelle, etten tänään käy testejä hakemassa, mut nyt jo mietin, että josko hakisin sittenkin. Olis apteekkikin tuossa matkan varrella ja kun olis sinne muutakin asiaa :whistle: Ai että mä oon kauhee :ashamed:
 
Voi Jomi, kyllä se viiva siitä varmasti vahvistuu=) Mä en malttais olla hakematta jotain herkkää raskaustestiä... =)

Mä keikun siellä listan kärjessä, eipä oo kuulunut menkkoja mutta enpä myöskään ole raskaana. Joten vaan odottelen ja odottelen... ja odottavan aika on pitkä. Mieskin jo kovasti odottelee menkkojani, meillä molemmilla kun on toinen vauva haaveissa. Just eilen sanoi että ei sitten tullut isänpäiväksi mitään kerrottavaa mummolassa.. Eli meillä on kyllä mies täysillä mukana vaikka petipuuhailut viime kuussa jäi vähäisellekin. Mutta ihana lukea teistä kaikista muista miten teillä etenee asiat. Kaikille uusille munkin puolesta,TERVETULOA=)
 
Jomi Täällä mä jännään kans niskahaivenet pystyssä sun puolesta vahvaa viivaa ja plussaa, eiköhän se sieltä ilmesty, jesjes!!! :heart:

Tömpsis Kiitos tsempeistä ja voi kurjuus kun et nyt pääse millään eroon noista vaivoista! :( On kyllä niin ikävän kuulosta, voin uskoa että repii hermoja ja surettaa tuollanen. Toivon todella että lähtisi kunnolla parantuun ja katoais oireet, hyvä että sulla on tiedossa se soittoaika, jos ei kerran tunnu lähtevän niillä avuilla mitä nyt on tiedossa niin pitää vaan sit hakea sinnikkäästi apua lisää! :hug:


HekkuLiini Voi että, kunpa pääsisit säkin testaa plussan! =)


Mulla ei oo mitään oireita mihinkään suuntaan. Eipä tässä hulinassa oikein ehdi itseään ees kuulostelemaan, toisaalta hyvä, toisaalta tylsää! :whistle:

Nyt nukkumaan, huomenna matkaan aamukuudelta joka tietää herätystä viimeistään viideltä, auts.

Tsemppejä kaikille! :wave:
 
Jösses Jomi jännään sun puolesta!! Niin tuntuu kyl muutkin tekevän.
Kauan aiot pitää meitä vielä jännityksessä???
Plussahan se tietty on kuitenkin....
Herkkuliinille peukut kans pystyssä, toivottavasti plussa pamahtaa!! Ja kiva, että isäntä jännäilee kans innolla mukana!! :)
 
Sunnuntai 14.11.2010



Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 38/28-32 ........... yk 1 ............................ 2.
hah ................... kp 33/26 .................. yk 1 ........................... 2.



hopeful86 ........... kp 26/31-38 .............. yk 1 .......................... 1.
satuh83 .............. kp 24/33-35 .............. yk 0 ......................... 1.
Tuutunen ............ kp 22/35? ................. yk 2 ......................... 1.
jasmin-- ............. kp 22/26 ................... yk 3 ......................... 2.




Ambrosia85 ...... kp 5/? ....................... yk 1 ......................... 1.
äiti88 ............... kp 2/28 ..................... yk 5 ......................... 3.
tömpsis ............ kp 2/? ....................... yk 3 ......................... 1.
Jomi ................ kp 1/27-35 ................ yk 4 .......................... 1.
Maijamehi ........ kp 0/0 ....................... yk 1 ......................... 3.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ......................... 12/2010 ........................................ 2.
Ansis ............................. 12/2010-1/2011 ............................ 3.
Catherine- ..................... 12/2010 ........................................ 1.
Saicho Bob .................... 1/2011 .......................................... 3.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................................. 1.
nuppu86 ........................ 02/2011......................................... 2.
Bassets .......................... kevät 2011 .................................... 3.
Kolmio ........................... 1-2/2011 ....................................... 2.
tryffeli89 ........................ 6/2011 .......................................... 1.
Peepe ............................ 6-7/2011 ....................................... 1.
vauvako? ........................ ? .................................................. 4.




Taustailijat:

An-nie




Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123




kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
 
Viimeksi muokattu:
Huomio kaikki Voitteko vilkaista onko nuo teidän kiertopäivät edes sinnepäin? Kun olin ainakin niitä jasminin lukemia rukannut vahingossa taaksepäin :whistle:

HekkuLiini Voi, plussattaispa me kumpikin!

En oo testannut tänään... Yritän nyt olla järkevä ja antaa ees muutaman päivän kulua. Harmittaa vaan, jos se viiva ei oo yhtään vahvistunut. Samalla on ihan kauheen vaikeeta olla testaamatta, mut yritys on kova! Jos vaikka sunnuntaina tai maanantaina testais. Sunnuntaihan olis hieno päivä plussata... :)

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Jomi ja Hekkuliini täällä jänntään teiltä plussaa :)

Tömpsis :hug: toivottavasti saat pian avun

ON: eli nyt mennään mitä luultavimmin kp 24/31-38. Taas on alkanut yöllä vessassa juokseminen, joka tietysti loppuu taas kun asiasta täällä mainitsen. Aamulla oli kamala olo, melkein oksensin, saattoi tosin olla stressiä. Että eipä täällä päässä siis mitään ihmeellistä. Edelleen tuhrua tulee :ashamed: että eiköhän se täti sieltä pyyhällä viimeistään kun pitäisi lomalle lähteä.

Plussatuulia kaikille! :heart:
 
Heipodei!

Taidanpa liittyä joukkoon! Vauvan yrityksestä on meillä puhetta, luultavasti tammikuussa aloitetaan. Oma terveys on ollut esteenä, mutta nyt näyttäisi siltä että vauvalle olisi mahdollisuus tulla. Vähän vaan jänskättää miten elämä sujuu ilman lääkkeitä ja sujuuko raskaus hyvin. Yksi km viime keväällä ja sitä ennen vuonna km 2007. Kaksi tervettä lasta olen kuitenkin syliin saanut :) Ikäeroa on reilut 3 vuotta lapsilla, kuten nyt tulisi seuraavallekkin jos tärppää alkuvuodesta jo. Ikää minulla on 26.
 
hopeful86 Hyvältä kuulostais! Toivotaan parasta :)

Saicho Bob Tervetuloa vaan mukaan kuumeilemaan!

Tänne ei kuulu oikein mitään uutta. Eilen käveltiin Apteekin ohi eikä mies päästänyt mua testiostoksille. Vielä on mietinnässä, käynkö hakemassa huomisaamua varten testin. Kyllä sen viivan pitäis jo sunnuntaina kaiken logiikan mukaan olla vahvempi, jos se ylipäänsä on vahvistuakseen. Ehtiipähän siinä päivän mittaan rauhassa itkeskellä kotosalla, jos testi onkin nega. :ashamed: Nyt nimittäin jos tiputaan, niin tiputaan sen verran kovalla rytinällä, että saattaa mennä hetki itteään kootessa.

Eilen illalla pisti/vihloi alavatsaa hetken aikaa todella kovasti ja seksin jälkeen tuli pari tippaa verta muttei onneksi enempää. Kevyttä jomottelua on nyt aamun ollut. Ei sen kummempaa tänne. Siivousinspiraatiota tässä odottelen... :)
 
Nega testattu First Signalilla. Tai siis selvä viivanpaikka siinä kyllä oli, hehheh. Suomeksi sanottuna nyt vituttaa niin, ettei veri kierrä. Jospa se täti älyäis etsiytyä tähän suuntaan pikkuhiljaa...
 
Voi Jomi, ihan vääryyttä :( :hug:
Olisikohan sitten mahdollista että kyseessä ollut kemiallinen raskaus.. Olen ainakin lukenut että haaleita plussia on niissä tapauksissa usein saatu :/
Voi kurjuuksien kurjuus..
Toisaalta kemiallinen raskaus ainakin kertoisi siitä että raskaus on mahdollinen, mikä tietty on hyvä asia (jos nyt jotain hyvää pitää pettymyksestä löytää).
 
täällä viimein alkoi uusi kierto :) nyt siis kp1/28 ja yk 5... toisaalta oon onnellinen ku alko viimein menkat, näähän nyt sit ekat menkat keskenmenon jälkeen mutta kuitenkin tuntuu että menee ikuisuus tähän raskautumiseen:(
 
äiti88 :hug: Jaksuja teille uuteen kiertoon lähtemiseen!

Täällä edelleen erittäin huonot fiilikset. On tullut itkettyä peiton alla ja niin eespäin, nyt kuitenkin kahvin ja tumman suklaan voimalla yritän käynnistää vihdoinkin sen siivousprojektin. Siisti koti kun saa aina mielen vähän paremmaksi.

Mukavaa lauantaiehtoota! :wave:
 
voi harmi Jomi! :( :hug:

täälläkin on ihan surkeat ja pelonsekaiset tunnelmat... alapäävaivat äityi tosi pahoiksi parina päivänä, tuntui kuin joku olisi työntänyt tuonne toosaan kaktuksen! ihan hirveet kivut! :( :( :( sitten alkoi tuhruvuoto ja tänään oli tosi oksettava olo, joten tein testinkin, ja se oli ihan puhdas nega. sitten äsken tuli jo vertakin, eli kait menkat ois alkanu jo kp 30??? :confused: tosi harvinaista mulle et ois näin lyhyt kierto! katotaan nyt alkavatko kunnolla. :confused: kivut on onneksi helpottanu, kirvelee vaan välillä vähemmän ja välillä enemmän, Ceridal öljy on auttanut jonkin verran. No tiistaina siis se soittoaika, katotaan mitä gyne meinaa... pelottaa, että mussa on jotain pahasti vialla :( mutta sanokaas nyt, ettei voi olla, kun kuukausi sitten olin kuitenkin gynellä ja papakin otettiin, eikä mitään suurta vikaa silloinkaan näkynyt... ja samat oireet kuitenkin silloinkin kyseessä, paitsi nyt uutena on tullut toi kaktus-tunne ja virtsatulehdusoireet... kaikki oireet vaan ovat välillä helpottaneet ja välillä pahentuneet :confused: :'( :'( anteeksi, että aina jauhan tätä samaa, mutta ei mulle mitään muuta nyt kuulu :( ja tää vaivaa tosi paljon ja pelottaa, ja tietenkin estää tehokkaasti vauvantekopuuhat! :(

Huomiseksi kaikille isänpäivää viettäville oikein ihanaa isänpäivää! :) Ja isäksi yrittävien perheisiin plussapäiviä! :D

Voikaa hyvin :)
 
tömpsis :hug: Tuo kuulostaa jo tosi hurjalta! Toivottavasti saisit pian jonkun helpotuksen, eihän tuommoista kukaan jaksa pitkään :(

Täällä taitaa käynnistyä juuri yk 4. Aamu alkoi siis vuodolla ja jomotuksella. Itkut itkin eilen, joten eipä tarvitse enää :) Liekö sitten tosiaan ollut kemiallinen, kun en mä jaksa kuitenkaan uskoa, että niissä Apteekin omissa viivanpaikka olis. Niin kuin Tuutunen sanoi, niin ainakin se tarkoittaisi, että mä ovuloin ja miehen siittiöt osaa uida perille saakka :D Toivotaan siis, että seuraavan tärpin kohdalla alkio jaksaisi tarrata kiinni kovemmin.

Leppoisaa isänpäivää kaikille!
 
Kiitos haleista :) Mulle voi siis laittaa kp 2 ja yk 3... onpas muuten kovat menkkakivut, aina on kovat, mutta nyt on jotenkin erilaiset, vihlovat ja kramppaavat... oon vaan onnellinen ku välillä sattuu jonneki muualle ku toosaan... heh.
 

Yhteistyössä