Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Moi Murut! :wave: =)

Avasin netin ja ah, täähän toimii taas!! Lueskelin teidän juttuja jo vähän mutta täytyy lukea kunnolla lisää ja kommentoidakkin, päivät on tän muuttorumban ja järjestelyiden keskellä menneet aika hulinalla, pelottaa miten aika riittää varsinkin nyt tän jälkeen kun lasketaan taas ajoittainen nettihengaus mukaan :D

Keiju123 On plussannut ja mielestäni en ole ehtinyt onnitella, ONNEA paljon Keiju ja kaikkea hyvää matkaan mukaan! :heart: :heart:

Uusia on tullut monta, tervetuloa minunkin puolestani ainakin Catherine-, Peepe, ja Vauvako?!! :flower: Ja muutkin.

Jomi Voi kurja sun negatestejä, jospa vielä kuiteski pääsisit testaa yhden plussankin? Jos täti tulee, niin :hug: ja uusin voimin ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Tömpsis Samaistun sun herkkuhimoon, mulla on tänä syksynä ollut ihan hillitön makeanhimo! No mulla on tasainen makeanhimo aina mutta nyt on kyllä niin itsehillintä kadoksissa että siitä herkuttelusta on tullut ihan jokapäiväistä :ashamed: Pakko saada itsensä ruotuun, ylipainoa ei vielä tosin ole mutta olo alkaa olla varmaan sokerimäärän takiakin jo vetämätön ja "turta".

ON: Me matkataan viikonloppuna ukin hautajaisiin, jospa olo helpottaisi kun asia saa jonkinlaisen konkreettisen päätöksen. Nyt on meinaa ollut itsellä tosi surkea olo pari viikkoa. Hermot on kireällä ja ikäänkuin pala kurkussa koko ajan. Viime viikolla oli pakko pistää poika mummilleen yökylään ja olla itsekseen, oli jo niin sietämätön olo että kiukustuin jo pojallekkin ihan joka asiasta. :| Kai se on tää muutto ja kaikki muu tapahtunut. Olen aika kontrollifriikki ja tää onkin aika kamala tilanne mulle kun asiat (lue täydet muuttolaatikot) on levällään eikä oo oiken aikaa järjestellä niitä. Sitten siihen syksyn synkyys ja sade, voila!


Mutta kiva olla taas joukossanne palstailemassa, hyvää mieltä ja plussakasta viikkoa joaiselle!
 
Meidän pikkuinen on vielä pikkuinen (synt. 2010), silti jo salaa haaveilen seuraavasta:whistle: Nyt joka tapauksessa päädyttiin miehen kanssa vähän siihen että tulee jos on tullakseen eli ei mitään ihmeempää yrittämistä (vaikka tiedänkin sortuvani taas kaiken maailman pähkeilemisiin kuten edellisestäkin). Meillä on siis yhteensä kolme lasta, mun esikoinen vm.2003, miehen esikoinen vm.2008 ja tää yhteinen rakkauspakkaus:heart: Jotenkin vielä toivon ainakin yhtä yhteistä, katsotaan sitten mitä elämä tuo tullessaan=)
 
Torstai 11.11.2010



Yritys/TJOTtailu alkanut:

äiti88 ................. kp 42/28 .................. yk 4 ......................... 3.



HekkuLiini ........... kp 35/28-32 ........... yk 1 ........................... 2.
Jomi .................. kp 33/27-30 ............ yk 3 ........................... 1.
hah ................... kp 30/26 .................. yk 1 .......................... 2.



tömpsis ............. kp 28/? .................... yk 2 ........................... 1.
hopeful86 ........... kp 23/31-38 ............. yk 1 .......................... 1.
satuh83 .............. kp 21/33-35 .............. yk 0 ......................... 1.



Tuutunen ............ kp 19/35? ................. yk 2 ......................... 1.
jasmin-- ............. kp 19/26 ................... yk 3 ......................... 2.




Vauvako? .......... kp ?/? ....................... yk 1 ........................ 4.
Ambrosia85 ...... kp 1/? ....................... yk 1 ........................ 1.
Maijamehi ........ kp 0/0 ....................... yk 1 ......................... 3.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ......................... 12/2010 ........................................ 2.
Ansis ............................. 12/2010-1/2011 ............................ 3.
Catherine- ..................... 12/2010 ........................................ 1.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................................. 1.
nuppu86 ........................ 02/2011......................................... 2.
Bassets .......................... kevät 2011 .................................... 3.
Kolmio ........................... 1-2/2011 ....................................... 2.
tryffeli89 ........................ 6/2011 .......................................... 1.
Peepe ............................ 6-7/2011 ........................................ 1.




Taustailijat:

An-nie




Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123




kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
 
Viimeksi muokattu:
Catherine- Tervetuloa mukaan! :) Ymmärsinkö oikein, että esikoista kuumeilette?

Maijamehi Tervetulotoivotukset myös sulle! Teillä onkin ihana pieni siellä kotona :heart: Haluatko tohon listalle mukaan? Voin laittaa vaikka nollakiertopäivilläkin, jos tahdot :)

Kiitos sympatiasta, tömpsis ja jasmin--! Eiköhän tää kierto nyt ollut tässä. Tutut menkkajomotukset ja -juilinnat niin alaselässä kuin -mahassakin on alkaneet tänä aamuna, joten varmasti tässä aamupäivän mittaan alkaa yk 4. Mutta ei siinä mitään, nämä lukuisat negatiiviset testit on valmistaneet hyvin tädin tuloon, joten sitten vaan uudelle puhdilla seuraavaan kiertoon :) Tottahan se harmittaa, mutta ilman testailua varmaan harmittaisi vielä enemmän. Mulla siis toimii tämä homma näköjään näin päin :D

Mukavaa tiistaipäivän jatkoa kaikille! :wave:

PS. Niin ja jasmin--, onpa ihana saada sut taas takaisin pulisemaan :) Voimia arjen pyöritykseen ja hautajaisiin!
 
Täällä olis uusi vauvakuumeilija joka haluais teidän joukkoon mukaan. Itsellä on ikää 27v. ja tilanne se että mies (26v.) olis vihdoin valmis yrittämään lasta. Takana 2 vuotta yrittämistä ex-miehen kanssa, tuloksena 1 keskenmeno...
 
Tervetuloa mukaan, satuh83! Jos haluat listalle mukaan, niin laitatko tarkempia tietoja :)

ON: Eipä oo tätiä näkynyt. Oon rampannut vessassa normaaliin tahtiin eli usein, kun aamuisin tulee juotua melko paljon niin kahvia kuin vettäkin. Mutta ei siis mitään siteessä eikä pyyhkiessäkään. Kyllä ne menkat nyt antaa odottaa itteään. Semmoiset jomotukset on pitkin päivää ollut, että normisti olis jo hanat auenneet...
 
Jomi, ehkä sittenkin plussa tulossa???? Pidetään peukut vielä pystyssä!! =)
Entäs äiti88, miten siellä päässä menee??
Itse sorruin sitten kuitenkin ostamaan ovistestejä, virhe se kai sitten oli, kuume vaan nousee.
Yhden kerran testanneena jäin vähän käsi päässä miettimään, kun ekana päivänä ei tullut mitään viivaa toisena molemmat oli haaaleita ja kolmantena taas ei mitään....
No, luulen ne haaleet viivat oli kuitenkin kunnon plussa, kun negan testin jälkeen alko taas pukkaan kunnon limat, pläh...
Eli siis joo, turha ostos, kun on niin selvät merkit ihan luonnostaankin.... :D
 
Mulla on pcos eli plussan saaminen saattaa olla vaikeaa.
Täällä kanssa pco-nainen :) Mulla aika korkeet tavotteet, koska vajaa vuos sitten olin hormooniehkäsyttä puolisen vuotta, ja menkat tuli pillereitä säännöllisemmin, ja oli selkeet ovulaatiotkin :)
Ja gynellä käyty elokuussa ja todettu että munasarjat on paljon paremmassa kunnossa kun vuosi aikaisemmin :)

Mä varmasti tuun aktiivisemmaksi tänne kun saan "kuumeilun" kunnolla päälle - eli tietää kierrot ym :)

Toistakseks kaamea flunssa päällä, joten tätä parantelen :)
 
Jomi Kyllä vain esikoista aletaan uudestaan yrittämään.
Oisi kyllä ihana joululahja jos tärppäisi heti, mutta mitään ei uskalla toivoa tuon pcos:n takia.

Ambrosia85 Ihana kuulla, että oot saanu hyviä uutisia.
Kävin itsekin gynellä kk sitten mahakipujen takia ja lääkäri ultrasi munasarjat, jotka ilmeisesti myös ovat paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten tai näin voisin diagnoosista päätellä.
Siinä nimttäin luki: Hieman pcos tyyppisesti paljon rakkuloita, kun viimeksi oli tuo hieman sana pois =) Mä tulen olemaan varmasti myös aktiivisesti täällä kun saan 20 pv päästä e-pillerit lopettaa, joita jouduin syömään pcos:n aiheuttaman aknen takia. Kiva huomata,että täällä on saman syyn takia muitakin kamppailijoita, joiden kanssa pääsee vaihtamaan ilot ja surut :hug:
 
Jomi kävin äsken ihan kalenterista laskemassa että nyt ois mulla menossa kp 17/26 :wave: (siis kun tuolla on merkittynä 14. Ei nyt kovasti eroa, kävin vaan tarkistaa kun edellisellä sivulla oli kuiteski 15/26 että mennäänkö takaperin :p )

Tervetuloa kuumeilemaan Maijamehi ja Satuh83!:flower:

äiti88 Onpas piinaava tilanne, tsemppiä :hug:

Huoh, meidän pojan tahtoikä nostaa jo kunnolla päätään, nää kaksi viimeistä viikkoa on olleet ihan hirveitä :| Saa itkuraivarit ihan joka asian takia, joskus pienemmän, joskus valtavan mutta se on varma että joka asiassa pistää vastaan ja muuten vaankin on tosi mukava kiukutella ja kitistä. :( Näin väsyneenä ja stressaantuneena on pinna tiukilla muutenkin niin itsehillintä on kovalla koetuksella. Meillä on päivisin kylppäriremonttiä tekemässä muutama raksamies ja tänään oli taas sellanen show pojalla koko aamupäivä että nekin lakkasi jossakin vaiheessa viheltelynsä työn lomassa ja teki hommansa hiljaisuudessa loppuun :D Siis ihan oikeasti, poika itki/huusi/raivosi/kirkui kaiken aikaa, kun edellinen raivari oli selätetty niin eikös tullut joku muu juttu mikä harmitti. Ja kun ei vaan niitä tiettyjä juttuja voi antaa periksi niin siinähän kuuntelen..ja kaikki muutkin saa kestää.

Olen ihan loppu, hyvät yöt vaan!
 
jasmin-- Hups, anteeksi :ashamed: Oon ilmeisesti sit alkanut laskea takaperin jostain syystä :whistle: Korjaan asian! Ja ei näy tätiä, mutta krampit ja jomotukset on edelleen... Nyt kun lueskelin tuolta esikoishaavepinosta omia juttujani tän kierron ajalta, niin mulla on ollut jotain mahdollisesti ovikseen viittaavia tuntemuksia kp 20:n tienoilla, josta on nyt siis vasta 11 päivää eli eli... En ehkä sitten odottelekaan tätiä vielä saapuvaksi, vaan toivon kovasti, että tässä oliskin kyse jostain ihan muusta :heart:

Tein jo tossa ennen näitä pähkäilyjäni Davidin liuskan ja siihen saattoi jotain ihan hentoista ilmestyä ellei sitten ollut viivanpaikka. Testiajan sisällä sen näin kyllä enkä ole ennen bongannut viivanpaikkaa noista testeistä. Kävin hakemassa pari Apteekin omaa testiä ja nyt yritän sit pari päivää pantata niitä - tai jos toisen tekis huomenna aamupissasta ja sen toisen sitten siitä parin päivän päästä :p
 
Käytiin tänään anoppilassa ja siellä kamalasti se mummokuumeili.
Ei voinut kuin hymyillä. :D Se kun luulee, että meidän kohdalla lapsia ei olisi tulossa "vuosiin, vuosiin..." Täytyy vähän pitää jännityksessä. Eihän sitä koskaan tiedä, jos sitten "tärpissä" venähtää. ;) :whistle:
 
Kiitos jasmin--!

Niinhän siinä sit kävi, että en selvinnyt ens kuuhun asti! Ovis on aika hollillaan ollut, sen enempiä en ole testaillut kuitenkaan. Se on nyt sitten johtanut varmaan kaikkien arvaamaan lopputulokseen ja viime kuussa ostettu raskaustesti kummittelee tuolla kylppärin kaapissa... Ilmeisesti mussa on samaa vikaa kun meidän kolme kertaa poikineessa koirassa joka siis on heti astumisen jälkeenkin jo niin raskaana että makuultaan ainoastaan suostuu syömään...
Kyllä tää mieli on ihmeellinen asia... *huoh*
 
satuh83 Kuulostaa todella tutulta :D Mulla alkoi kans oireiden kyttäily jo pari kuukautta ennen pillereiden poisjättöä ja ehdin "pari" testiäkin tekemään ihan turhaan... On se vaan tuo ihmismieli kummallinen!

Apteekin omalla testasin tänä aamuna ja kyllä siihen hailu viiva ilmestyi. Sen näki ihan selvästi, kun testiajan jälkeen purin testin. Mutta epäilen kuitenkin viivanpaikkaa, tosin olin siinä uskossa, ettei noihin Apteekin omiin semmoista tule? Kertokaas joku, jos teillä on tietoa tai omia kokemuksia tuosta!

Toinen testi on vielä onneksi, sen teen varmaankin huomenna tai ylihuomenna aamupissasta. Tajusin tuossa, että mähän oon kohta viikon verran aivastellut joka päivä muutamaan otteeseen. Eilen ja tänään aamulla herätessä oli nenä aivan tukossa, samoin eilen ja tänään aamupalan jälkeen tuli huono olo. Menkkaolot jatkuu ilman vuotoa edelleen. Jos täti nyt päättääkin tulla paikalle, niin sitten tiputaan kovaa ja korkealta, mutta ei voi mitään. Sellaista tää on :p
 
Mulla on nyt pari päivää vatsa tuntunut tosi ihmeelliseltä. En osaa edes kuvailla sitä, mut tossa kun tänään mietein niin taitaa tuntua lähes samanlaiselta kuin tota neitiä odottaessa. Odotellaan niitä menkkoja tai jos jotain muita merkkejä ilmaantuu niin sit vvarmaan tarvii testata jossain vaiheessa, vaikka negaahan tod.näk. testi näyttää:) Noita peittojen heiluttelu kertoja ei kovinkaan montaa oo vaikka eihän siihen tarvita kuin yks kerta jos vaan sattuu se tapahtumaan oikeana ajankohtana
 
Hassua kun ei yhtään stressaa tai yhtään mutustele oireita tai mitään. Välillä vaikka pillereitä ois syöny 100% säännöllisesti niin on alkanut haalimaan oireita, ja huomaa selaavansa vauvanvaatteita kaupassa, mutta nyt kun on "tosikyseessä" ei mitään näitä ole havaittavissa :D Tosin ehtii tässä varmasti niitäkin aikoja tulemaan :)

Mua ei edes stressaa duunin pikkujoulut jotka on 2viikon päästä saatika tyttöin kesken tehty pikkujouluristeily näinikään heti pikkujoulujen jälkeen. Näissä kun alkoholia normisti tuppaa menemään enemmän kuin se lasillinen punkkua, mutta hyvähän se jossei ole ongelmia juoda vettä ;)
 
Tervetuloa uusille! :flower:

Ambrosia85 onnea uuteen kiertoon :)

Jomi toivotaan että se oli haamu :) Ja jos säkin olet nyt plussannut niin vois sanoa että tossa päivittäjän hommassa on hyvä karma, kun päivittäjät plussaa niin nopeasti päivttäjän homman harteilleen ottamisen jälkeen ;D

ON: Taas oli aamulla palan tunne kurkussa. Aamulla oli kurkku kipeä ja nyt illalla taas. Rusehtavaa vuotoa tulee muutamaan kertaan päivässä. Että olisikohan täti tuloillaan. No, se selviää ehkä joskus :)

Plussatuulia! :heart:
 
Jomi: Innolla odotellaan täällä jo (toivottavasti plussaisia) uutisia :)

Täällä tuskaillaan ovisaikojen paineessa..itse ovua en ole kylläkään (ainakaan vielä) bongannut, mutta onpahan taas pitänyt kaksi päivää surffata keskustelupalstoilla kuumeilemassa. Ohhoijaa, voispa vaan unohtaa koko jutun vähäksi aikaa. Menossa toinen yrityskierto ja tämä kaveri jo ihan hermona, miten tässä nyt näin kävi :rolleyes:

Nyt kipin kapin pihalle tuulettumaan ja puhaltelemaan plussaisia tuulia meille kaikille toiveikkaille :heart:
 
JomiMut voi laittaa listalle et yritys aloitetaan myöhemmin...:ashamed:

Eli täällä tilanne se, että nyt ollaan hieman "mietintä" linjalla. en minä niinkään mutta mies. Ja isoja päätöksiähän nämä ovat tietenkin, varsinkin kun ennestään jo 3.lasta! Joten nyt annetaan ajan vähän kulua...ja katsotaan mihin päädytään. Mutta mukana roikun edelleen.

Jos ovistesti piti paikkansa niin nyt kp 18/28 ,

mutta tosiaan tarkkaan kierrosta nyt ei tiedä, koska täti kävi vain silloin tällöin kun kierukka vielä oli :) Joten nyt vaan seurataan mihin kierto "muokkautuu"
 

Yhteistyössä