Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Jomi voi ei kun tuli nega :hug: Toivotaan tähän kiertoon parempaa onnea :)

Tömpsis voimia ja jaksamista :hug: kunpa löytäisit avun vaivoihin!

ON: kp 26/31-38 ja tänään on sit nipistellyt oikeaa rintaa. Lisäks menkkamaiset kivut on alkaneet reisissä, tosin molemmissa, kun yleensä kivut keskittyy aina jompaankumpaan jalkaan. Lisäksi meinasin oksentaa kahvikupillisen juomisen jälkeen, tosin juon muutenkin kahvia melkein vaan pakon edessä, kun en siitä oikein välitä. Tälläkin hetkellä on huono olo. Yölliset vessassa käynnit vaan jatkuu, niinkun tuhruttaminenkin, joka pahenee seksiä harrastettaessa. Tosin nyt tän tuhruttelun aikana ei ole yhdyntä sattunut, niinkun yleensä. Että, niin... en uskalla toivoa yhtään mitään. Lomalle lähtöön on enään vajaa pari viikkoa ja olen päättänyt että ennen sinne lähtöä testaan, jos ei mitään kuulu.

Sunnuntai illan jatkoa ja plussapuhureita! :heart:
 
äiti88 ja hopeful86 Kiitos myötätunnosta :) hopefulin oireet kuulostaa oikein hyviltä, siispä pidän minäkin peukkuja!

Catherine- Tiedän tunteen :) Aika tuntui kuluvan niin kauhean hitaasti yrityksen alkua odotellessa. Nyt mun aikakäsitys on alkanut kulkea suunnilleen kahden viikon jaksoissa. Uuden yrityskierron alkaessa ootellaan ovista, oviksen jälkeen ootellaan plussaa tai tätiä... Näinpä se taitaa melkein kaikilla yrittäjillä olla :)
 
Jomi Niinhän se vähän menee. Yritettii n.vuos esikoista ennenkä jouduin alottamaan akne lääkityksen ja nyt pelottaa, että käy sama kun sillon lopettaessani pillerit eli menkat jää pois. Se on aina sitten lisää aikaa siihen yrittämiseen ja sitä tulee ravattua koko ajan apteekissa siinä toivossa, että nyt taisi tärpätä kun ei menkkoja kuulu ja aina kuitenkin sama pettymys. Toivotaan, että tällä kertaa paremmalla onnella:) Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että tässä kierrossa sinulla tärppäis:D
 
Viimeksi muokattu:
Catherine- Niin tosiaan, teillä on jo niin pitkä yritys takana! Tuota menkkojen poisjäämistä mäkin oon pelännyt ja samalla ihmetellyt miten kukaan pysyy enää täysjärkisenä kun kiertopäivät huitelee jossain yli satasessa... Eli hatunnosto teille ja tsemppiä myös uuteen yritykseen! :)
 
Jomi: mulla on ollut kiertopäivät kerran yli 90, mutta silloin syynä oli uus lääkitys. Ja aattele, testasin sinä aikana vain kerran! Eli olin niin tottunut pitkiin kiertoihin ja siihen, etten kuitenkaan ollut raskaana, niin ei ole noita raskaustestejäkään tullut tehtyä. Nykyään tilanne on "pikkasen" toinen... :whistle: tulis varmaan testattua sen 60 kertaa... :D

Ette muuten arvaa, että melkeen aloin äsken itkemään, kun googlasin sanoilla "kuivat limakalvot" ja löysin keskustelua aiheesta. Ihan on kuin olisi mun oireita lukenut, vihdoinkin!!!!!! Hiiva- ja bakteeritulehduslääkkeet ja -kierteet ovat voineet kuivattaa munkin limakalvot tälläsiksi, eikös se "kaktus alapäässä" puhuis kans sen puolesta?! Ja kun rasvaaminen helpottaa hetkeksi?! Mä oon niin onnellinen jos se on syy (en oo epäilly asiaa kun ei seksin aikainen kuivuminen oo haitannu elämää, eli en oo ajatellu et toi vois olla se syy, ainahan mulla on seksin jälkeen ollu kirvelyä, mut se on menny rasvauksella ohi). Nyt laitan miehen huomenna Omega7 ostoksille, ja alan kiinnittämään enemmän huomiota juomiseen - olenkohan muistanut juoda tarpeeksi, joinakin päivinä taidan juoda vain teetä ja kahvia... upsista! Ette tiedä miten onnellinen olen jos toi on syy ja sen voi luonnollisin konstein parantaa!!!!!!! Eli nyt mehua, vettä, omegoita ja öljyä litratolkulla! Ja jos gyne vaikka suosittelis jotain superkosteutus tai muuta apua kans, en kyllä mielelläni työnnä tonne alapäähän pitkään aikaan mitään, kun on viime aikoina vaan tullut takapakkia niistä... mutta nyt sain pitkästä aikaa uskoa taas! :) :) :) Kiitos teille kun jaksatte kannustaa! :heart:

Hopeful:
plussaa plussaa sulle paaaaaaaaljon!!!!! :hug:
 
Huomenta! |O

Rankka viikonloppu takana hautajaisineen, ajokilometreineen ja siskon synttärijuhlia vietellen aamun pikkutunneille :) Eilen illalla vihdoin kotiuduttiin ja nyt taas paluu arkeen pojan herätellessä jo ennen kuutta :headwall:
Katoin kp-listaa, mähän saatan päästä viikon lopulla testailee, wau. Epäilen kyllä vahvasti ettei ole tarvetta testailuun, tää kierto on menny muuttostressin kourissa ja sänkyäkin on käytetty lähinnä nukkumiseen. Mutta tosiaan jokuhan just tänne kirjotti että sen kerranhan se tärppäys vaan vaatii kun oikeeseen ajankohtaan osuu että eihän sitä tiedä!

Listan kärjessä HekkuLiinin kanssa on hah mitä sulle kuuluu, joko plussaa ? :wave:

Jomi Voi kurjuus sun negaa, varmana on ollut paha mieli. :hug: Voimahalaus ja täysi tsemppi uuteen kiertoon, yhtä odottelua tää elämä tältä osin(kin) on!

Tömpsis Hienoa että löytyi uusia vinkkejä vaivan hoitoon ja sulla on toiveikkaampi mieli, nyt laitat vaikka kannuun aina sen 2-3litraa vettä että pysyt vähän kartalla että kuinka paljon oot juonut päivän aikana. Kyllä mäkin pyrin joka välissä aina lasin vettä juomaan vaikka ei olekkaan sun vaivoja, se 2 litraa per päivä vettähän on suositus jokaiselle. Osa tulee tietysti ravinnostakin.


Hopeful Sullakin lähenee plussaus, eikös vaan, peukkuja pystyyn! :)

Sancho Bob Tervetulotoivotukset sinulle!
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 16.11.2010





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini ........... kp 40/28-32 ........... yk 1 ............................ 2.
hah .................... kp 35/26 .................. yk 1 ........................... 2.



hopeful86 ........... kp 28/31-38 .............. yk 1 .......................... 1.
satuh83 .............. kp 26/33-35 .............. yk 0 ......................... 1.
Tuutunen ............ kp 24/35? ................. yk 2 ......................... 1.
jasmin-- ............. kp 24/26 ................... yk 3 ......................... 2.



Ambrosia85 ...... kp 7/? ....................... yk 1 ......................... 1.
äiti88 ............... kp 4/28 ..................... yk 5 ......................... 3.
tömpsis ............ kp 4/? ....................... yk 3 ......................... 1.
Jomi ................ kp 3/27-35 ................ yk 4 .......................... 1.
Maijamehi ........ kp 0/0 ....................... yk 1 ......................... 3.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Jumima ......................... 12/2010 ........................................ 2.
Ansis ............................. 12/2010-1/2011 ............................ 3.
Catherine- ..................... 12/2010 ........................................ 1.
Saicho Bob .................... 1/2011 .......................................... 3.
Sinisilmä-91 ................... ? .................................................. 1.
nuppu86 ........................ 02/2011......................................... 2.
Bassets .......................... kevät 2011 .................................... 3.
Kolmio ........................... 1-2/2011 ....................................... 2.
tryffeli89 ........................ 6/2011 .......................................... 1.
Peepe ............................ 6-7/2011 ....................................... 1.
vauvako? ........................ ? .................................................. 4.




Taustailijat:

An-nie





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


 
Viimeksi muokattu:
Jomi Voi miten kurjia uutisia :( :(:hug:

Tömpsis Toivottavasti löydät nyt avun tohon vaivaasi, kuulostaa kyllä aivan kamalalle. Yksi mikä auttaa TODELLA hyvin on jättihelokin siemenöljykapselit, ne myös tasaa kuukautiskiertoa ja tiedän useamman kun raskautunut niiden avulla "vink" vink" kaikille Noista sun oireista tulee mieleen kun yksi kesä kun olin aika steraassaantunut ja alapää oli kuin liekeissä...ajattelin et sekoan. Juuri ihan kuin olisi kaktus tuonne lykätty. Hain hiiva lääkkeitä ja hiivarasvoja/voiteita ja mikään ei auttanut. Lääkärit määräsi hoitoa hiivaan. No sitten kun joku päivä olo oli niin kaamea ja alkoi jo alapäästä tulemaan verta menin sellaiselle vanhemmalle gynelle joka on todella kehuttu. Se sanoi heti et jaahas sulla on täällä paha bakteeritulehdus ja nyt se täytyy penslata, veti sitten sellaisen "myrkyn" tuonne alapäähän penslaamalla, haisi ihan alkoholille ja kirveli ihan tajuttomasti. mutta avot, se oli siinä. Eli siihen loppui alapään tajuton kirvely, polttelu, kuumotus...Mietin vaan onko sulla tota kokeiltu? (en tosiaan tiedä tarkemmin mikä se aina oli)
Ja tosiaan kannattaa käydä ostamassa luontaistuote kaupasta noita jättihelokinsiemenöljykapseleita (sellaisia jossa lisänä GLA+E, auttavat hyvin limakalvoille,atopiaan ja jostakin syystä tasaavat monien kuukautiskiertoa.

Täällä omanapa aloitti laihiksen tänään..tai oikeastaan palasin vaan "vanhaan" elämäntapaan eli karppaukseen. Miehen kanssa on edelleen ihan avoinna, koska mahdollinen yritys alkaisi...vai alkaako koskaan :(:' Olen niin erilainen luonteeltani kuin mieheni, joka siis harkitsee ja puntaroi asioita piiitkään. Itse taas olen vähän kaikki heti tänne tyyppi. Mies nyt tietenkin miettii että olen itse sanonut (eikä siitä kauaa ole) ettei enää yhtään lasta. Eli ilmeisesti pelkää mun "mielen"vaihtuvan vielä eikä siksi halua kiirehtiä asian kanssa. Toisaalta ihan järkevää, annetaan nyt ajan kulua..harmittaa vaan kun itse olisin jo aivan valmis aloittamaan yrittämisen eikä kiinnostaisi yhtään pelata minkään kondomien kanssa :|:kieh:

Nyt on sinänsä mielenkiintoiset "ajat" että kierukan jälkeen ei ole kuukautisia ollut. Mielestäni bongasin pari pv kierukan poiston jälkeen oviksen ja ihan ovislimat + kivut. Joten nyt sitten vaan odotellaan et miten se täti tulee.
(kunhan vaan tulee, ettei kierukka ole ihan hormoneja sekoittanut)
 
Jomi, harmi kun tuli noin kurjia uutisia sieltä suunnasta... Vaikka en ole kirjoitellut nyt niin oon joka päivä käynyt kurkkimassa, että joko oot plussannut...

Vauvako? Tsemppiä miehen kanssa! Mä odottelin 1,5 vuotta omalta mieheltäni suostumusta lapsenhankintaan. Ja toisin kun uskoin niin sepä otti ja ilmoitti itse että alkais olla valmis. Alun perin ajattelin että se ei suostu kun pakottamalla ja ihan ei kehdannut alkaa kondomeihin tökkimään reikiä neulalla :LOL:... Meistä kanssa toi mun mies on hyvin harkitsevainen ja mä puolestani olen kovin tunneihminen. Toivotaan, että siellä alkais asiat edetä. :)
 
Koska mä olen oikein ollut täällä viimeksi, kun sivukaupalla luettavaa tullut??? :O

Tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti!! :)

Tömpsis :hug: Toivottavasti veden juonnista on apua! Kauhealta vaivasi kuulostavat!

Tänne kuuluu vain työntekoa ja keittiön remontointia...Tänään on maalia tullut pintaan ja loppusuoralla seinät...seuraavaksi uusi kattopinta ja sit on valmista!

Plussatuulia kaikille yrittäjille! Painelen taas maalaamaan! :wave:
 
Kiitoksia vinkeistä ja tsemppauksista taas! :) Päätin tossa jo, etten enää vaivaa teitä tällä valituksellani, mutta mutta... Kyllä se vaan niin hyvää tekee puhua jollekin muullekin kuin miehelle, sillä kun ei ole mitään aavistustakaan näiden vaivojen kurjuudesta... ja kun te autatte ja kannustatte niin ihanasti :heart: Kiitos siitä!

Jasmin: minä olen aina pitänyt virtsatietulehdusten takia hyvin huolta juomisesta, mutta on tainnut viime aikoina lipsua... nyt panostan siihen tosiaankin.

Vauvako?: En hankkinut helokkiöljyä, vaan tyrnimarjasta puristettua öljyä, jossa pitäis olla samat edut. Mies kiros hintaa ainakin 10 kertaa... :whistle: Toivotaan, että auttaa... Penslaus ei kuulosta kivalta, toivon, ettei mulle tule siihen tarvetta, koska kuukausi sitten olin gynellä ja silloin oli vain valkosolut koholla, pienen ärsytyksen merkiksi - eli ei siis mitään "suurta" vikaa. Mutta oireethan on siitä hitaasti pahentuneet, sen lääkekuurin jälkeen minkä piti parantaa tuo pienikin ärsytys....

ja sitten eilisen optimismin puuskan jälkeen tänään tultiin alas ja kovaa, kun vessakäynnin jälkeen alkoi sattumaan entistä kovemmin ja vaan itkin ja pyörin sängyssä. Sitten luovutin ja lähdin päivystykseen, ja antibiootit sain virtsikseen - TAAS!? eli mun oma estolääkitys ei ilmeisesti enää tehoa... :headwall: Se laittoi näytteen viljelyyn ja saan keskiviikkona tietää että onko nyt oikeat antibiootit... Gynen soittoaika tänään ja sitä nyt mietin, että voiko virtsis aiheuttaa noi kaikki kirvelyt vai ei... vai onko virtsiksen lisäksi emätinkin tulehtunut... ääh tätä arpomista! No, koitan saada malttia päähän ja uskoa, että jonain päivänä helpottaa... Olen sairastanut nyt kesän jälkeen jatkuvasti, ei jaksa enää :'(

Nyt loppui valitus. (ainakin hetkeksi! :D)

Ansis: kiva nähdä suakin :) samon satuh! :) Kirjotelkaas tekin useammin ;)
 
vauvako? : Miehet tarvii oman ajan miettiä, jos painostaa liikaa niin ne vetäytyy kauemmas, tuntee itsensä ahdistetuksi. Itse aika ajoin vihjalin ja muutaman kerran otin puheeksi ja ilmaisin kuinka tärkeä asia on minulle ja mies sitten suostuikin, valitettavasti tuli km keväällä. Nyt mies on ilmaissut olevan valmis uuteen yritykseen kunhan olen saanut lääkkeet alas ja olo ok. Olen aika varma että tammikuussa pääsee yrittämään. Aika lähelle vuosi menee siihen kun on valmis edellisestä yriityksestä, joten niin toivon että raskaus onnistuu, olis ihan tuskaa jos joutuis ootaa taas vuoden että mies on valmis.. No pitää yrittää olla positiivinen.. :)
 
By the way: Syöttekö vitamiineja tai jotain valmistetta? Mie ostin raskaus vitamiinit, siinä on foolihappokin joka auttaa estämään epämuodotumisia jne. Muutenkin oma elimistö on aika huonolla hapella, joten nyt on pari kk aikaa saada ittensä kuntoon :) Ulkoilua ja terveelistä ruokaa :)
 
Tömpsis tässä on nyt töitä ollut niin kamalasti,ettei oo koneelle ehtinyt...Palkkatyö pilaa mun yksityiselämän :LOL: Ja tosiaan keittiöremppa minun osaltani tänään valmis, sitten saa mies tulla sinne panostamaan oman osansa...eli katon!
Virtsatietulehdukseen toinen hyvä "estolääke" on c-vitamiini!! Itse juon niitä poretabletti c-vitamiineja...vaikka hedelmiä syönkin tosi paljon...Se happamoittaa virtsaa ja näin ollen bakteereille epäsuotuisammat olot järjestää sinne :)

Meillä mies on pari päivää taputellut mun vatsaa aina ohi mennen ja todennut, et "Ihana vauva maha!" :O Kuulemman ihanan pehmeä... :rolleyes: Ja mä kun olen kuvitellut,et olen saanut vatsaani lihaksia jatkuvan salilla juoksemisen vuoksi!! :D No eilen mies sanoi,et odottaa jo kovasti,et mun masussa olis vauva... :heart: Mä liityn pian niihin jotak kehittelee itselleen raskausoireita :xmas: Eilen ja tänän aamuna oli pahoinvointia, mutta tiedän,ettei se ole mahdollista, kun edelleen tuo kierukka paikoillaan...Mutta ei enää "kuin" viikko ja saan sen pois :D

Mutta nyt vielä hiukan maalaamaan ja sitten kuntosalille ja töihin! Päivän jatkoja!!
 
Vauvako? Toivottavasti saatte selvitettyä asiat ja pääsette samalle aaltopituudelle vauva-asiassa :hug: Me muuten myös karpataan, tosin on linja vähän lipsunut tässä parin viime viikon aikana ja sen huomaa heti olossa... Täytyy alkaa taas pitää tarkemmin huolta syömisistä.

satuh83 Ikävää, että jouduin sullekin tuottamaan pettymyksen :LOL: Ei tullut plussaa ei.

Saicho Bob Mä aloitin heti yrityksen alkaessa Ladyvita Mama -vitamiinit, tosin söin vähän pienempää annosta kuin mitä suositellaan (kolmen tabletin sijaan kaksi päivässä). Viime kierrossa vitskut loppuivatkin, joten täytyis käydä ostamassa lisää. Turkasen kalliita tuppaavat olemaan, mutta onhan se iso paketti kyllä.

Ansis Kivaa, että säkin alat pian höyrytä täällä ja raportoida kaikki limat ja nippailut ;) On niin kiva jännätä ja arvuutella porukassa!

Mulla on työharjoittelua jäljellä enää tämä ja ens viikkoa ja hommat meinaa loppua kesken... Eli on melkeinpä pakko hengata täällä palstalla :xmas:
 
Jomille ja äiti88:lle myöhästynyt :hug: ja kovasti onnea uuteen yritykseen!!!!

Tömpsis, veden juonti saattaa todellakin auttaa ja kovasti peukut pidän pystyssä, että niin olisi.
Sinänsä "kiva" et olis mahdollista saada ite kuriin ilman lääkkeitä...
Tuskinpa se tulehdus on, luulisi tulleen papassa selville. Itselläni ainakin aikoinaan tuli.
Ansis, pakko myöntää, että kade olen uudesta keittiöstänne!!! :)

Hopeful, sulle kans peukut pystyssä!!!

Tää lähtee viemään isäntää lääkäriin ja toivoo, että päivä tästä paranee!!!

Mukavat tiistait!
 
Hiio hoi ja hellät tunteet!

Menkat on ohitte ka ny sitte saa jänskäillä ja tutkailla tunteeko sitä ovista :)
Menkat oli ihanat (voiko näin sanoa?) Jämptit ja kunnolliset. Pillereiden kanssa kun mulla tyhjennysvuoto on ihan mitä sattuu..kestää ehkä päivän, ehkä kaks. Saatan vuotaa viikon. On runsasta tai hädin tuskin pyyhittäessä näkyy. Nyt oli kesti neljä päivää, ja ties että oli menkat. Ei tarttenu arpoa onko menkkoja vai ei :) Näin mulla oli vuosi sitten kun oli sponttaani pilleritön tauko. Menkat oli just sellaiset kun pitääkin :D

Mähän lopetin pillerit kesken laatan.. viikko olis ollu jäljellä... katsotaan mitä tulevaisuus tuo, tuleeko menkat about ajallaan (aikasemmalla tauolla kp:t oli 26-30pv) vai lähteekö kierto taas seikkailemaan omiin sfääreihinsä... :)
 
Tervehdys. Nimeni on Anna ja haluaisin liittyä mukaan tähän ketjuun. Päätettiin miehen kanssa että aloitetaan pikkuista yrittämään kesällä 2011. Meillä siis ennestään on pikku prinsessa joka on tällä hetkellä 1v 4kk ja kesällä se ois jo kaks vuotias, joka ois mainio ikä mielesämme pikku-kakkosta varten. Tällä hetkellä mennään osittain TJOT-ajattelulla, joskus käytetään ehkäisyä, joskus ei.
Kp ilmoitan sitten myöhemmin ku en oo laskennu)))
Kiitos.
 
Jomi: Mie meinasin kans ladyvitaa mut ne tasi olla kalliimpia niin tyydyin vähän halvempaan vaihtoehtoon, tiedä siiten kuin paljon niis on eroa loppujen lopuks. Imetysaikana söin kyllä ladyvitaa viimeksi kun tippu hiukset päästä ja kynnet lohkeili ja muutenkin aika aneeminen olemus.

Ihan kun vauvakuume alkas vaan koko ajan nousemaan, tuntuu ettei malttas oottaa että on raskaana, tosin en tiedä miten siitä uskaltaisi nauttia sitten kun km pelko on kuitenkin aika vahva.
 
:wave:

Sancho Bob Mä olen nyt syönyt purkin verran raskaus-Muti Tabseja, nyt muutama jäljellä eli pitäis hakea täydennystä =) Niitä söin viime raskaudessa kans.

Ambrosia Se on hyvä että menkoista jäi noin hyvä fiilis ja lykkyä oviksen bongaamiseen! =)

Ansis Mäkin olen sulle kade, teillä on keittiöremppa siis loppusuoralla, meillä vasta alkaa, on ollut aluillaan jo siitä asti kun muutettiin, nyt saatiin aikaiseksi tilata uudet keittiökalusteet ja ne tulee ensi viikon lopulla. Sitä ennen pitäs repiä tää vanha keittiö alas jne, huoh. Mutta lopputulos kiittää kyllä sitten tietysti!

Tömpsis Mites soittoaika, joko oli ja oletko saanut millasta apua siitä?

Vauvako? Tsemppiä paljon ja kärsivällisyyttä miehen kanssa. (aika paljon pyydetty juu kärsivällisyys, tiedän!) Toi on hyvä ja huono että toinen haluaa asiat heti ja toinen harkitsee enemmän, näissä asioissa ainakin kun itse haluais ruveta yrittää heti. Me ollaan kyllä miehen kans molemmat näitä HETI ihmisiä ja joissain asioissa on jouduttu pohtia ja miettiä että mitähän sitä nyt taas tuli esim hankittua kun pakko vaan oli heti saada =)
Tsemppiä myös karppaukseen. Minulta ei löydy näemmä minkäänlaista itsehillintää syömisten suhteen joten koitan kompensoida sitä herkkujen määrää sitten liikkumalla enemmän.


Tervetuloa Anna333 haaveilemaan!


Omaa napaa sen verran että tänään(kin) on väsyttänyt ja väsyttää vaan : / Nukuin päikkäreitäkin 2h joilta mies tuli herättää että jos hän vois jotain raksahommiakin tehdä tän päivän puolella..joten ei auttanut kuin nousta ylös ja tässä kahvia tankkaan että jaksais pojan kans loppupäivän. Koko syksyn oon kyllä käynyt jotenki puolitehoilla : /

Nyt ulos, raitis ilma jos piristäis :wave:
 
Täälä on toiveet korkealla :) Tilasin ovistestejä lisää ja yhden raskaustestin (sieltä raskauskeijusta sen Clearbluen testipaketin).

VitamiineistaSyön helokkiöljyä, multitabs+omega 3, foolihappoa, välillä B-vitamiinia, D-vitamiinia ja kalkkia.

Jasmin--Meillä on hyvin aina tasapainottanut tämä et ollaan niin "erilaisia" miehen kanssa luonteiltamme. Itse tuon yllätyksellisyyttä vähän arkeen :D ja mies taas välillä vähän "himmailee" minun hankintojani. Molemmissa on puolensa :) Ja kiitos tsempeistä, ei ole täälläkään helppoa näiden syömisten kanssa : / Mut karppaus on ainoa keino jolla saan sen pidettyä "aisoissa" :D Ja ainoa keino tajuttomaan väsymykseen!!

JomiHienoa että täällä muitakin karppajia, ehkä saadaan tsempattua toisiamme kun oikein hankalalta tuntuu ja hiilarimaailma houkuttelee. Syy miksi karppaan on ihan se että sorrun "mässäilyyn" hiilarit väsyttää NIIN mahdottomasti ja painoakin kertyy. 3 raskaudesta ollut myös raskausdiabetes joten riski sairastua siihen taitaa olla enemmän kuin todennäköinen :( eli jotain on tehtävä! Meinaatko/oletko ajatellut karpata kun testi näyttää plussaa? Itsellä tavoite karpata koko raskausaika...jos nyt edes pääsisi yrittämään ja sitten vielä sellainen onni suotaisiin.

AnsisOnko sulla hormonikierukka? Itse kun kierukka poistettiin bongasin oviksen siitä 2pv päästä! (mut mies ei ollut vie valmis yrittämään ja joka tapauksessa gyne neuvoi odottamaan yhdet menkat). Nyt sitten odottelen olinko oikeasssa vai en...mielenkiintoista. Toivoan vaan et täti tosiaan sitten tulee, ettei olisi kierto ihan sekaisin : /

Saicho BobTein sen virheen etten asiasta pahemmin miehen kanssa puhunut...no nyt on puhuttu ja puhuttu ja ihan hyvältä näyttää. Täytyy tosiaan antaa aikaa ja odotella kärsivällisesti :D
 
Ambrosia85 Täällä on yhdet peukut sulle pystyssä:)
Sulla siis tuli ihan normaalisti menkat vaikka lopetit pillerit viikkoa aikaisemmin?
Mä en millään malttaisi syödä tota viimestä laattaa kokonaan ja varsinkin kun ollaan lähdössä joulukuun alussa miehen kanssa viettämään hotelliviikonloppua tampereelle niin jos syön laatan loppuun oviksen pitäisi tulla viikko reissun jälkeen, mutta oishan se mukava siellä reissussa alottaa se yritys:)
 
Catherine joo mulla tuli aivan normaalisti, pe otin vikan ja olikohan ny ke kun alkoi vuoto. Ennen otin su vikan pillerin ja vuoto alko perjantaisin. Ja mikä parasta, niin menkat oli oikeeti menkat, eikä tartttenu arvuutella!

Whuuuh, mäkin haluaisin tehdä keittiörempan! mut eka pitäs varmaan päättää meinaako kauankin asua nykysessä kämpässä. ARGH :D

Tervetuloa uusille ja anteeksi omanapaisuuteni. Töissä oon ja kiiruusti kirjotan jottei duunikaverit pääse kurkkimaan olantakaa millä sivustoilla mä aikaani kulutan <3 :D
 

Yhteistyössä