* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Voi harmitus heikkulin, iso :hug: sinne. Tuo 12 päivää lienee ihan normaali luteaalivaihe. Tikutitko ovulaation? Onko vuoto nyt voimistunut? Tsemppiä!!

Hennaliinan kuvaa täällä odotellaan ;)

Omaa napaista: täällä vissiin dpo6. Eilen illalla tuli kerran vessa reissun yhteydessä punaista limaa, vähän mutta tuli kuitenkin. Mitäköhän se nyt sitten taas oli? :) On tietysti liian aikaista testailla vielä, mutta olisi huomenna kiva synttäreiden kunniaksi jonkinlaista viivasta saada ;)
Onko kellään muulla ollut ihan ovulaatiosta lähtien menkkamaisia jomotuksia mahalla? Mulla tuntuu että on ollut ja nyt kivistelee koko ajan masua... Saas nähdä mitä on.

Ihanaista syksyistä päivää kaikille :heart:
 
Tein just aamupissasta yhtä hailuran haamujen haamun kuin eilen.. Mutta se tuli tosiaan testiajalla! IIKS. Tänään kp28, eli menkat pitäis kyllä alkaa viimestään huomenna.. Antaako Davidin testit turhaan viivanpaikkaa/haamua ? (Mun mielestä mun viivassa on kyllä väriäkin..) Itse oon saanut vain ihan puhdasta negaa ennen sillä.

JeHil, vastasinkin jo tonne aiemmin, etten saa laitettua kuvia puhelimellani :(

Nyt vaan jännitetään!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: heikkulin
JeHil kiitos tsempeistä! Vuotoa on vähän lisää, ei vielä normaalin verran, mutta muuttui vaaleanpunaisesta limasta tummanpunaiseksi, joten eiköhän tää ole uus kierto.. Tosin arvon vielä, olisko tänään kuitenkin kp1 vai eilen, mutta ei yhdellä päivällä ole niin väliä.
 
Heikkulin: voi ei ;(
Hennaliina: toivotaan et vahvistuu <3
ON: kaamea etova olo ollu koko aamun ;( jos ei liity raskauteen niin varmaan pakko testata verensokereita... Nyt oletetusti dpo 9 eli turha testata. Mut eihän aamupahoinvointi voi alkaa näin aikaisin??
 
Päärynärouva kyllä DPO9 voi ihan hyvin jo näkyä ainaki haamua :) On plussakierrolla jotkut saanu haamuja jo DPO6-7! Kai niitä kaikenlaisia oireita voi jo heti alussa tulla. Testaileen vaan. Mulla DPO:5-6. Tekis ihan hirveesti mieli uitella testejä, viikonloppuna viimestään kyllä kokeilen :)
 
hennaliina, kyllähän sulla on toivoa, jos tuo haamu vielä ihan testiajan puitteissa tuli! Tietty jos tooosi aikasin tekee testin niin omat riskinsähän siinä on. Mutta pidetään peukkuja, hyvältä näyttää ;)

Täällä kp 24/31(?). Mä kun tuossa aiemmin ovista testailin niin en maininnut,että nuo clearbluen digitaaliset testit on vuosi sitten mennyt vanhaksi :D mut kun oli avaamaton pakkaus niin pakkohan se oli käyttää! Mitä mieltä olette, voikohan vanhentuneisiin testeihin luottaa, jos se ei kuitenkaan anna mitään virheviestiä? Mä en siis onnistunut bongaamaan ovista noilla 7 testillä. Vaihtoehdot on: 1) ovulaatiota ei tapahtunut tässä ekassa kierrossa lainkaan. 2) kierto on raskauden jälkeen lyhentynyt tai pidentynyt, joten testailin väärinä päivinä. 3) vanhentuneet testit ei vaan toiminut enää.

Sitäpä tässä nyt sitten pohdiskelen seuraaviin menkkoihin asti....:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Päärynärouvalle pakko tulla huutelee, että itsehän testasin dpo9 vahvan plussan ja seuraavana päivänä alkoi pahoinvointi. Että ei se nyt mikään mahdottomuus ole ;) tsempit!

Hennaliinalle toivon pikaista vahvaa plussaa niin ei tartte enää jännäillä :)
 
Aatoel: Mulla oli kans käytössä Sofin testit, joita tilasin Kotitestistä (Suora linkki: https://www.kotitesti.fi/tuote/liuskaovulaatiotesti-sofi/00717/ ja ovat vielä alennuksessakin :) ) Näyttivät mulla hyvin. Raskauskeijusta tilattuja Davidin ovistestejä en suosittele (ellei laatu ole vaihtunut), ne näytti tosi hailuraa viivaa koko ajan...

hennaliinalle toivon vahvistumista viivalle :)

JeHil: punainen lima noilla DPO:illa voi olla kiinnittymisvuotoa :) Toivottavasti se olis sitä! :heart:

päärynärouva: Testiä kehiin :) Voi se jo näkyä ja pahaolokin voi alkaa jo nyt :) Hui, miten jännää! :xmas:

ON: Täällä ei mitään uutta... DPO1 menossa...
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 9.10.2014



NimimerkkiikäkpykyaToiveissa
tirpsi3058/??yk1ya 8/142. lapsi
Sirppuliina3546/30-35yk2-4. lapsi
s4nnn2945/??yk5-2. lapsi
Whisky 39/31-32--4. lapsi
phaedra3034/28-31-ya 7/142. lapsi
mariana872732/25yk2ya 8/142. lapsi
:confused: :confused: :confused:
Kaktuspiikki833130/32yk5ya 6/143. lapsi
hennaliina2628/27-28yk2ya 8/141. lapsi
lulina2028/29yk1-2. lapsi
heidip*2625/27-28yk1ya 9/143. lapsi
Titti3324/31yk1ya 9/142. lapsi
caramba892524/32-36yk2ya 7/142. lapsi
JeHil3324/28-31--5. lapsi
eläinystävä2723/26-28yk3ya 7/141. lapsi
Aatoel3322/25-28yk2-3. lapsi
Vivi Hellion3422/28-30yk2ya 8/14 (6/14)2. lapsi
päärynärouva 21/28yk4ya 7/144. lapsi
Marie823220/29-32yk2ya 9/142. lapsi
zuikeli2018/28-32yk7-
Na-dene2919/28-33yk2ya 7/142. lapsi
Leonella3118/30yk3ya 7/142. lapsi
Citilda2917/25-28yk3ya 7/142. lapsi
HKS843017/27-30--1. lapsi
Jepulis<33115/27-28yk8-3. lapsi
:heart: :heart: :heart:
pipiipa2010/29-33yk6-
Niin toivoisin 6/28?yk1-
heikkulin272/23-28yk4ya 7/142. lapsi
:) :) :)
Myyttynen26?/??-ya 6/142. lapsi
suan26?/??-ya 9-10/144. lapsi
sohvi3636?/??-ya 8/144. lapsi
maggis26?/??-ya 8-9/142. lapsi
dzelli23?/??-ya 8/142. lapsi
Huumori32tjot-ya 8/142. lapsi
Susunasu25?/??-ya 10/143. lapsi





........................... :xmas: Piinailijat :xmas:

........................... hennaliina........DPO13
........................... heikkulin..........DPO11
........................... Vivi Hellion.......DPO9
........................... päärynärouva...DPO6
........................... eläinystävä......DPO6
........................... Na-dene..........DPO1
...........................




........................... :flower: Haaveilijat :flower:

................................ InkeriIisakki
................................ Penni89
................................ BlackCat
................................ Tee86
................................ Hepuli_
................................ Sniff




............................:heart: Plussanneet :heart:

................................ Pecanpie 6/14
................................ Unto-Helmiina 6/14
................................ äiti88 8/14
................................ CherryCake 9/14
................................ joa 9/14
................................ nenni26 9/14
................................ Alvinna 9/14
................................ Jennyliini"" 9/14
................................ Lauwra 10/14
................................ mariana87 10/14
................................

Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)
Ilmoitathan, jos kiertosi venyvät yli 60 päivän. Muuten siirrän listalta
ihmiset, joista ei ole kuulunut mitään ja kp:t ovat yli 60, haaveilijoiden
puolelle. Tämä siksi, että listä pysyisi siistinä ja ajantasalla. :) Takaisin
tottakai pääsee, kun vaan huutelee ketjussa :)



 
Tääl alkoi menkkajomotukset oikein pahoina ja tissiarkuus hävisi eli eiköhän tää kierto ollu tässä :/ voi olla et pidän hetken hiljaiseloa ku otti taas tää tuleva nega nyt niin pahasti et ei jaksa.

Muille kovasti plussatuulia ja ovisbongailuja <3 <3
 
Kyllähän tuo hennaliina plussa on! onnea ! :)

Täällä sit alko menkat, jippiiii....!!!!!! huoh.. no, ainakin tästä opin sen, et kierto on nyt samanlainen kun ennen raskautta ja kun tarkkaan laskee niin taijettiin missata ovis, jos siihen on uskominen et kuukautiset tulee n. 14 päivää ovulaatiosta.. Pupuiltiin siis pe ja la, ja ovis ois tuollon ollu torstaina.. Huoh.. Alkuviikko tuolloin oli vähän hiljaiseloa kun oli vähän huonoja uutisia perhepiirissä :/

Mulle voi siis merkata kp 1/28, Yk 2 ja Ya on siis 9/14, unohtu vissii viimeks kirjottaa :)
 
JeHil, mulla on aika kovat menkkamaiset kivut. Koko ajan vaan ootan millon alkaa. Sohvalta noustessa on pari kertaa pistäny kovasti alavatsaan, ei selkeesti mihinkään tiettyyn kohtaan. Ja sit oon ihan kamalan väsyny. Muita oireita ei oo.
Olispa tää nyt oikeesti sit mukana pysyvää sorttia, eikä mikään kemiallinen tai muu.. :) Kiitos onnitteluista, itse en vielä uskalla onnitella itseäni :D
 
Täällä dpo 3 ja ei pitäisi ajatella koko asiaa todellakaan. Nimittäin ihminen kehittää "oireista" raskausoireet samantien vaikka ei vielä tässä vaiheessa todellakaan voisi olla mitään oireita :D eilen ja tänään maha ripulilla ja tänään on rinnat kutisseet ihan kun viime raskaudessakin.

En tosiaan usko plussaan tämän kierron osalta. Ovestin puikkoja ehdin käyttämään 8 iltana ja sit oli pakko lopettaa sen jäätävän kuninan ja haavaumien takia. Ovis oli 2 päivää etuajassa eli odotettavissa tämän kierron pituudeksi 28 päivää, menkat alkaa siis 21 päivä.

Seuraavasta kierrosta gynelle käymään :)
 
Huomenta!

Hennaliina, testasitko jo kuinka aikasin elli milloin näkyi testissä? =) ja mikä tuo kyseinen testi on millä teit? :) joo, lukihan se siellä sun tekstissä ;)
Vettä satanut koko yön, plaah...

Plussia kovasti testeihin toivottelen :)
 
Viimeksi muokattu:
Täältä liittyy yks kuumeilija joukkoon. Oon 32v ja minulla on yksi n. 6,5kk ikäinen poika. Kovasti toivon toista, mies eilen näytti jo vähän valoa, että toinen voisi tulla. Pillereitä en oo syöny täs välis ja kierto on suht tasainen, vaikka se muuttui edellisen synnytyksen myötä. Ens viikolla pitäis alkaa menkat, niitä odotellessa ehdin miehen pään kääntää ja voidaa seuraavas kierros alkaa tosissaa yrittää. Toki ajatuksella, tulee sit ku tulee. Tätä ekaaki yritettiin 8 kuukautta kunnes onnisti. Tsemppiä kaikille haaveilijoilöe ja yrittäville.
 
Tänään kp 24/24-28, ja testattu selvääkin selvempi yksiviivainen tulos :( Odotetusti, koska mitään oireita ei ole ollut. Nyt sitten kuukautisia odottelemaan, ja seuraavaan kiertoon (yk 3) ovistestit mukaan.
 
Aatoel, älähän vielä hätäile, se voi hyvinkin muuttua plussaksi! =) Oliko sulla ovulaation aika tiedossa? Monta päivää vielä jos menee tuon pidemmän mukaan :)

Mitäs muille kuuluu? Täällä tosiaan muniksia polttelee ikävästi.. Ja eilen tuli ruskeaa pyyhittäessä samoin aamulla, laitoin siteenkin. Outoa että viikko ennen kk alkua tuolla tavalla tiputtelee. Kait se tää vanaha roppa ei enää toimi ku pitäis :/

Mukavaista päivää kaikille :wave:
 
Sepä se ongelma onkin, kun en yhtään tiedä milloin ovis on ollut jos on ollut ollenkaan... Varmuudeksi kyllä oltiin joka toinen päivä petipuuhissa reilun viikon ajan todennäköisimpiin ovisaikoihin. Jotenkin on vaan sellainen olo, että ei ole tärpännyt.
 

Yhteistyössä