Ja ovistesti lähti jo haalenemaan klo 18 tehdyssä testissä (se plussa tuli klo 13). Nopeita nää mun ovikset
eli jos olisin taas testannu vaan vaikka aamulla ja illalla, niin olis saattanu jäädä huomaamatta. Päivällä tuntu muutama pieni nipsaus alavatsassa oikealla puolella. Eli oireetki oli aika vähäiset. Niinpä kalenteri olis ollut ainoa, joka kertoo arvion oviksesta, jos en olis tikuttanut
Piinailijat, joilla on vatsatuntemuksia: Kyllähän alkuraskaudessakin voi olla kaikkia vatsatuntemuksia. Mulla oli esikosta ihan selvää menkkajuilintaa useamman päivän (en muista enää tarkkaan monta). Ja rv5+0 kävin vielä YTHS:ssä (opiskelin sillon vielä yliopistossa) gynellä, joka ultrasi, että kaikki oli kunnossa. Eihän sille mitään olis voinut, jos ei olis ollut, mutta itse sain siitä helpotusta. Niillä viikoilla muuten näky ultrakuvissa vaan pieni piste. (Se YTHS:n lääkäri niin kovasti tykkäs, kun sai tehdä varhaisraskauden ultria, kun normaalisti se arki oli vaan pillerireseptin kirjottamista. Se sano sillon rv5+0, että tekee kyllä varhaisultrankin, jos haluan. Eli kävin vielä VU:ssakin siellä. Ja sillon oisko ollu rv8+0 näky jo sydämen sykkeet ja että aivot alko muodostua "tippaleipää sopivasti vapuksi, sano lääkäri
) Mutta siis ei ne menkkajuilinnat ja muut vielä tarkota, etteikö vois olla raskaana. Tsemppiä :heart:
Zuikelille (ja muillekin uusille) tervetuloa :wave:
Ilmoittele, jos haluat listalle piinailemaan, niin laitan sut sinne
Ja tosiaan musta tää vertaistuki, jota täältä saa, on ihan mahtavaa. Samassa tilanteessa olevia naisia, jotka ihmettelee ja pohtii oman kroppansa toimintaa. Täällä on helppo pohtia näitä, jos ei ole sen henkisiä kavereita, joille näitä voisi päivitellä...