* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Vaik olen luovuttanut tän kierron suhteen niin tänään huimas oikein kunnolla. Lisäksi menkkajuilinta vaihtelee välil oikein itku pääsee kivuista ja välil ei oo mitään. Oletetun oviksen mukaan menkkojen pitäis alkaa tiistaina mut kierron mukaan viim torstaina.

Onnea hennaliina :)

Täällä dpo 5 ja en juuri odota tältä kierrolta mitään, ovis oli pari päivää aiemmin kun normaalisti. Tänään "oireena" vasemman nännin kutina ja maitotippaa pukkaa. Eli sama kun viime kierrossa mut viime kierrossa taisi maitoa tulla joskus dpo 10 jälkeen.

• Tykkää
Reactions: hennaliina
JeHil, joka toinen pv puuhailtiin ennen ovista, viimesen kerran sinä päivänä kun oletettiin et ovis on (testi oli edellisenä päivänä näyttäny vahvan plussan, sinä päivänä enää ihan haalean.)
Pohjaton väsymys on ollut toisena oireena heti siinä viikko oviksesta.

Ja hauska juttu, olin tosiaan 100% varma et tästä kierrosta ei mitään tule. Oli se buranan syöntikin ja kamala stressi kaikista mahdollisista asioista. Muutenkin vasta toinen yrityskerta. Niinhän ne sanoo, että silloin tapahtuu kun sitä vähiten odottaa..

Heips!

Mahtuuko mukaan? 33 v. äiti täällä olis tyrkyllä ryhmään. Meillä on jo neljä lasta, mutta nyt vielä pikkuviitosta kuumeilen. Tänään miehelle mietteistäni kerroin ja vihreää valoa näytti, ei edes heikkoa vihreää :). Jotenkin epätodellinen olo nyt. Olin valmistautunut taivutteluun, perusteluun, väittelyyn, jopa riitelyyn. Mutta ei, ihan vaan heti oli hommassa mukana. Epätodellista.

No niin, täti tuli eilen, kp 26. Eli siksi en ovista onnistunut bongaamaan, kun ihan väärinä päivinä testailin. Entisen 31 päivän kierto onkin nyt lyhentnyt. Sinänsä olen ihan iloinen, että nyt tiedän milloin kantsii yrittää tässä kierrossa. Eli positiivisin mielin kohti uutta yritystä numero 2! :)

Tervetuloa uusille :wave:

Täällä epätodellinen olo, verta tulee jopa siteeseen asti ja kivut selässä melkoiset. Illalla olin varma et tänään kp1, mutta pc antoi heikkoa viivaa. Aika ihmeissäni olen, mutta eihän ne vielä tässä vaiheessa mitään noi viivat meinaa dpo8-9 nyt..

Muille kovasti plussatuulia :heart:

• Tykkää
Reactions: hennaliina
Dpo 6 ja testattu nega, ihan odotettavaa :D Seruaava kerran testaan keskiviikkona kun on dpo 9. Lähden "kylille" ja tulee otettua vähän alkoa tai ainakin suunnitelmissa. Jos nyt varmuuden vuoksi sitä ennen testaa sen negan niin voi hyvillä mielin hörpötellä.

Mielikuvitus taas laukkaa ihan huolella. Tästä kierrosta en odota yhtään mitään mutta toisaalta sitä salaa toivoo että jospa sittenkin ja kehittää niitä oireita. Tänään mukamas jonkinlaista menkkajomotusta iha pieni hetki ja autossa tuli huono olo.

Asiat alkoi sitten mennä ihan vauhdilla eteenpäin. Huomenna lähtee kierukka pois ja sitten aletaan jännätä jatkoa :D. Jokohan ensi vuonna saadaan pikkuviitonen meidän perheeseen =-O:). Aika täpinöissäni olen kyllä :).

Miten pian olette raskautuneet kierukan poiston jälkeen aiemmin, siis jos joku on ?

Itselläni oli kierukka aiemminkin ennen raskautta ja silloin meni n. 3 kk poistosta plussaan.

Kaikille meille haaveilijoille plussatuulia nyt oikein kovasti, ennemmin tai myöhemmin ja mieluummin ennemmin :)

..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 12.10.2014

NimimerkkiikäkpykyaToiveissa
Sirppuliina3549/30-35yk2-4. lapsi
s4nnn2948/??yk5-2. lapsi
Whisky 42/31-32--4. lapsi
phaedra3037/28-31-ya 7/142. lapsi
mariana872735/25yk2ya 8/142. lapsi
Kaktuspiikki833133/32yk5ya 6/143. lapsi
hennaliina2631/27-28yk2ya 8/141. lapsi
:confused: :confused: :confused:
heidip*2628/27-28yk1ya 9/143. lapsi
caramba892527/32-36yk2ya 7/142. lapsi
JeHil3327/28-31--5. lapsi
eläinystävä2726/26-28yk3ya 7/141. lapsi
Aatoel3325/25-28yk2-3. lapsi
Vivi Hellion3425/28-30yk2ya 8/14 (6/14)2. lapsi
päärynärouva 24/28yk4ya 7/144. lapsi
Marie823223/29-32yk2ya 9/142. lapsi
Na-dene2922/28-33yk2ya 7/142. lapsi
zuikeli2021/28-32yk7-
Leonella3121/30yk3ya 7/142. lapsi
Citilda2920/25-28yk3ya 7/142. lapsi
HKS843020/27-30--1. lapsi
Jepulis<33118/27-28yk8-3. lapsi
:heart: :heart: :heart:
pipiipa2013/29-33yk6-
Niin toivoisin 9/28?yk1-
heikkulin275/23-28yk4ya 7/142. lapsi
lulina204/29yk29/142. lapsi
Titti.332/31yk2ya 9/142. lapsi
:) :) :)
Myyttynen26?/??-ya 6/142. lapsi
suan26?/??-ya 9-10/144. lapsi
sohvi3636?/??-ya 8/144. lapsi
maggis26?/??-ya 8-9/142. lapsi
dzelli23?/??-ya 8/142. lapsi
Huumori32tjot-ya 8/142. lapsi
Susunasu25?/??-ya 10/143. lapsi

........................... :xmas: Piinailijat :xmas:

........................... hennaliina........DPO16
........................... heikkulin..........DPO14
........................... Vivi Hellion.......DPO12
........................... päärynärouva...DPO9
........................... eläinystävä......DPO9
........................... Na-dene..........DPO4
...........................

........................... :flower: Haaveilijat :flower:

................................ InkeriIisakki
................................ Penni89
................................ BlackCat
................................ Tee86
................................ Hepuli_
................................ Sniff
................................ tirpsi
................................

............................:heart: Plussanneet :heart:

................................ Pecanpie 6/14
................................ Unto-Helmiina 6/14
................................ äiti88 8/14
................................ CherryCake 9/14
................................ joa 9/14
................................ nenni26 9/14
................................ Alvinna 9/14
................................ Jennyliini"" 9/14
................................ Lauwra 10/14
................................ mariana87 10/14
................................

Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)
Ilmoitathan, jos kiertosi venyvät yli 60 päivän. Muuten siirrän listalta
ihmiset, joista ei ole kuulunut mitään ja kp:t ovat yli 60, haaveilijoiden
puolelle. Tämä siksi, että listä pysyisi siistinä ja ajantasalla. :) Takaisin
tottakai pääsee, kun vaan huutelee ketjussa :)

Täällä alavatsakivut jo helpottaneet. Pientä nipistelyä vasemman puolen munasarjan seudulla silloin tällöin. Kauhea väsymys iskenyt päälle yhtäkkiä.. normisti kukkuilen tonne kolmeen asti aamuyöhön kun ei millään tahdo uni tulla, mutta nyt olen jo ihan ihmisten aikaan klo 20 aikoihin jo ihan väsynyt enkä edes muista milloin viimeksi olisi oikeen illalla väsyttäny, et jo noin aikasin kaipaa sänkyyn. :D ruokahalu kasvanut ja kova janon tunne.. välillä oikein pyörryttävä olo kun verensokerit laskee niin alas, vaikka olisi hetki sitten ihan tuhdisti syönyt. Mulla menee normaalisti kierrossa niin, että joku viikko ennen menkkoja syön ku hevonen ja toiset kolme viikkoa kuin hiiri, mutta nyt tän kierron mätänny ihan hirveesti, että varmana on paino noussut :D tälläkin hetkellä tonne vasempaan munasarjaan kolottaa ja vihloo.. voi kun tää nyt ois sitä mitä toivoisin, ettei tarvitsisi jälleen pettyä kun tätä ollaan jo niin kauan yritetty.. :) täytynee tässä ootella sitten, että alkaako ne menkat vai ei.. testailemaan en rupea, odotus aina palkitaan ;)

Ihanaa hennaliina :heart: Joko sut saa siirtää plussanneisiin? :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :$ :hug:

Uusille tervetuloa! :wave: Tänne saa tulla kaikki, jotka haaveilee tai kuumeilee lapsesta tai joilla on jo yritys käynnissä :) eli tänne vaan kaikki, jotka vähänkään ajattelee, että tää vois olla sopiva paikka itselle :)

Vivi Hellion: Mä näen tossa sun testissä jotain :xmas: Voi kun se olis sitä itteään :heart:

Aatoel: Voi se toinenkin viiva vielä sieltä tulla :)

ON: Mä olen onnistunut unohtamaan päivien kulun ja en ole ollut tietoinen kiertopäivistä tai DPO:ista ennen kuin äsken tarkistin kalenterista. Yritän jatkaa huolettomasti vielä jokusen päivän. Ensi viikon loppupuolella voisi sitten hakea testejä kaupasta. En tarkoituksella ole ostanut kotiin yhtään ;)

Täällä olis esikoisesta haaveileva änkeämässä keskusteluun mukaan :) eli meillä jo reilu vuosi yritystä takana, tänään itkun kanssa alkoi kiertopäivä 1/31-? eli jo 14 yk olis tulossa..suurimpana ongelmana meillä todennäköisesti tämä epäsäännöllinen kiertoni, välillä selkeää 31-34 päivää, välillä voi hypätä kokonaan kuukautiset yli..:( mutta nyt olisi perjantaina ensimmäinen gyneaika, jospa asiat selviäisivät ja etenisivät, alkaa jo olla todella epätoivoinen olo kun itsellä yritys jatkuu vaan ja tuntuu että kaikki ympärillä saavat vauvoja..:(

Niin ja ikää minulla 23, puoliso lähentelee kolmeakymmentä pikkuhiljaa :)

Na-dene, 2 pctä näyttäny ihan negaa eilen illalla ja tänään aamulla.. :/ Saapi nähä kuin käy. Menkat alkanee to-la aikavälillä jos alkaa. Mää niin toivon että ei!
Sullakin jännät päivät tuloillaan, plussaonnea <3 Ja muille myös!!

Yhteistyössä