* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 15.10.2014

NimimerkkiikäkpykyaToiveissa
Sirppuliina3552/30-35yk2-4. lapsi
s4nnn2951/??yk5-2. lapsi
Whisky 45/31-32--4. lapsi
phaedra3040/28-31-ya 7/142. lapsi
mariana872738/25yk2ya 8/142. lapsi
Kaktuspiikki833136/32yk5ya 6/143. lapsi
heidip*2631/27-28yk1ya 9/143. lapsi
:confused: :confused: :confused:
JeHil3330/28-31--5. lapsi
eläinystävä2729/26-28yk3ya 7/141. lapsi
päärynärouva 27/28yk4ya 7/144. lapsi
Marie823226/29-32yk2ya 9/142. lapsi
Na-dene2925/28-33yk2ya 7/142. lapsi
zuikeli2024/28-32yk7-
Leonella3124/30yk3ya 7/142. lapsi
Yemi2024/28--1. lapsi
Citilda2923/25-28yk3ya 7/142. lapsi
HKS843023/27-30--1. lapsi
Jepulis<33121/27-28yk8-3. lapsi
pipiipa2016/29-33yk6-
:heart: :heart: :heart:
Niin toivoisin 12/28?yk1-
heikkulin278/23-28yk4ya 7/142. lapsi
lulina207/29yk2ya 9/142. lapsi
Titti.335/31yk2ya 9/142. lapsi
esikoinen haaveissa233/31-?yk14-1. lapsi
Vivi Hellion343/??yk3ya 8/14 (6/14)2. lapsi
caramba89252/28yk3ya 7/142. lapsi
Aatoel332/25-28yk3-3. lapsi
:) :) :)
Myyttynen26?/??-ya 6/142. lapsi
suan26?/??-ya 9-10/144. lapsi
sohvi3636?/??-ya 8/144. lapsi
maggis26?/??-ya 8-9/142. lapsi
dzelli23?/??-ya 8/142. lapsi
Huumori32tjot-ya 8/142. lapsi
Susunasu25?/??-ya 10/143. lapsi
Joline33?/28yk1ya 10/145. lapsi

........................... :xmas: Piinailijat :xmas:

........................... hennaliina........DPO19
........................... heikkulin..........DPO17
........................... päärynärouva...DPO12
........................... eläinystävä......DPO12
........................... Yemi...............DPO10
........................... Na-dene..........DPO7
...........................

........................... :flower: Haaveilijat :flower:

................................ InkeriIisakki
................................ Penni89
................................ BlackCat
................................ Tee86
................................ Hepuli_
................................ Sniff
................................ tirpsi
................................

............................:heart: Plussanneet :heart:

................................ Pecanpie 6/14
................................ Unto-Helmiina 6/14
................................ äiti88 8/14
................................ CherryCake 9/14
................................ joa 9/14
................................ nenni26 9/14
................................ Alvinna 9/14
................................ Jennyliini"" 9/14
................................ Lauwra 10/14
................................ mariana87 10/14
................................ hennaliina 10/14
................................

Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)
Ilmoitathan, jos kiertosi venyvät yli 60 päivän. Muuten siirrän listalta
ihmiset, joista ei ole kuulunut mitään ja kp:t ovat yli 60, haaveilijoiden
puolelle. Tämä siksi, että listä pysyisi siistinä ja ajantasalla. :) Takaisin
tottakai pääsee, kun vaan huutelee ketjussa :)

Viimeksi muokattu:
Voi miten meitä on jo paljon täällä :heart: Ja mä kun perustin ketjun, olin ihan varma, ettei tänne tule kuin pari kaveria mulle. Ihanaa, että olette täällä :heart:

Aatoel ja Vivi Hellion: Pahoittelut menkoista :hug: :(

ON: Täällä on podettu pahaa oloa myös illalla. Lisäksi lämmöt on nousseet: 37,0 näytti mittari, kun normaalilämpö on 36,2. Ja ei ole kuumeinen olo, mitä näillä lämmöillä mulla yleensä jo olis. Viimeksi tämä oli merkki raskaudesta. Nyt en ole enää varma onko mulla huono olo, vai jännitänkö vaan ;) Loppu viikosta selviää ja jos ei sunnuntaihin mennessä ole testissä mitään, pitää alkaa laskeutua täältä pilvistä alas, ettei pudotus menkkojen alkaessa olisi ihan niin kova :ashamed:

Moikka kaikille pitkäs aikaa :wave:
On ollut kaikenlaista hommaa ja tekemistä, ettei ole täällä kerinnyt kun nopeesti käymäään lukemassa teidän juttuja.

Tervetuloa uusille =)

ONNEA niille, jotka ovat plussanneet :heart:

Oma napaa: kävin maanantaina gynekologilla, katsoi paikat ja totesi kaikkien olevan paremmin kuin hyvin. Kertoi myös,että ovulaatio on tapahtunut oikealta puolelta. En huomannut häneltä kysä,että olisko nähnyt koska ovulaatio on tapahtunut? Vai näkyykö se menkkoihin asti? Tai pystyykö sellasta edes kertomaan/tietään?
Verikokeita otetaan lisää, keliakiatesti, ja joku maitojuttu? ja oliskohan ollu keltarauhas?

sohvi35
Milloin mahdollisesti voisi plussa näkyä kun menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna? Himotestaajana olen muutaman testin tehnyt, negaa ne näytti mutta niin kai tässä kohtaa "pitääkin"? Testit eivät olleet mitään herkkiä.

sohvi

Päärynärouva, niin mä aluksi ajattelin (näiden sadan muun "oireen" rinnalla) mutta sitten kun en oo koskaan nähnyt missään, että joku puhuisi sen olevan raskausoire (tai mikään muukaan) metallin mausta suussa olen kyllä lukenut usein..

Sohvi35 niillä herkimmillä 10IU/I monet on saaneet haamuja jo kolme neljä päivää ennen kuukautisten alkua. Riippuu toki myöskin ovulaation ajankohdasta. Mulla on kans pitäisi kk alkaa viikonloppuna.. Ja itse ajattelin noilla 25 herkkyyksisillä kokeilla jo pe aamuna jos uskaltaa :O

• Tykkää
Reactions: eläinystävä
Yemi, toi verenmaku suussahan on ihan tosi tyypillinen raskausoire :)

Täällä vähän sekavia ajatuksia. Nyt on kp 5 ja aikalailla normaalit menkat on ollut, vielä vähän vuotoa. MUTTA n. viikon ajan mulla on ollut huono ja kuvottava olo aamuisin ja tänä aamuna oksensin :O Tuli tosi spontaanisti, jouduin juoksemaan vessaan vauva kainalossa. Mitä lie? Ehkäpä todennäköisimmin joku virus, kun muutenkin tuota flunssaa on täällä liikkeellä. :confused:

Mä ajattelin nyt ostaa tähän kiertoon ihan uusia ovistestejä. Mä oon aina käyttänyt noita digitaalisia. Mitä mieltä te viisaammat olette? Kummat ovistestit on parempia, digitaaliset vai nuo jotka näyttää viivan? Nythän on Clearbluelta tullut myös uusi testi, joka näyttää 4 hedelmällisintä päivää kahden sijaan. Onko kukaan kokeillut? Aika kivastihan nuo maksaa.. Mutta josko ei tarvitsisi hirveen montaa pakkausta ostaa..! ;)

Mulle vois päivittää tuohon kierron pituuteen ihan vaan kysymysmerkin.. Mut joo kp3/? nyt.

En oo nyt yhtään kartalla :headwall: Ollu nyt kierukan poiston jälkeen 25-31. Saapa nähä mitä tämä kierto tuo tullessaan.. ovis- ja raskaustestejä eilen pistetty tilaukseen :)

Ja eilen aloitettiin myös ukkokullan kans yhteinen painonpudotusprojekti.. toki ollut itsellä mielessä että jos nämä mun ylimääräiset kilot (joita on siis todella reilusti) vaikeuttaa raskaaksi tuloa.

Titti, jännä juttu. Kiva kuulla, että se onkin ihan yleistä, mä jo ajattelin kaikenmoisia sairauksia laidasta laitaan sen suhteen.. (vainoharhainen kun olen) =) Paljon tsemppiä sinun uuteen kiertoon!

Täällä maailman toisellapuolen kello näyttää jo 3am. Toivottavasti löydän täältä paljon luettavaa kun palailen, saanpahan tekemistä päiväksi :kieh:

Plussatuulia kaikille!

Yemi kp 25/28 yk 1

Sama, nega nega käytin First Signalia. Tarttee varmaa varata aikaa lääkärille jos ei menkkoja kuulu, jos vaikka söis terolut-kuurin tai jotain... Olis kyllä kiva saada jotain vahvistusta että onko kroppa vielä 5 kuukaudenkin jälkeen ihan sekasin.

Voi päärynärouva, harmittaa sun puolesta :(

Tänään on ollut vuodoton päivä tuon maanantain kierukanpoiston jälkeen. Flunssaa pukkaa, pientä lämpöä ja vilunväristyksiä. Nippailua alavatsassa, jopa olin tuntevinani pientä menkkajuilintaa (?). Toivon vaan, että kroppa ei olis ihan sekaisin kierukan jäljiltä, vaan päästäis pian yrittämään vauvaa.

Olen lukenut netistä kauhutarinoita, joissa kierukan jälkeen on saanut yrittää ihan tooooodella kauan ennen kuin on tärpännyt, jos on tärpännyt ollenkaan. Toisaalta olen lukenut myös toisenlaisia tarinoita, joissa tyyliin on oltu heti raskaana, kun kierukka on poistettu :)

Olo on kovin malttamaton...

Tässä kyllä taas niin omanapainen selostus, että huh : /.

Kaikille meille nyt kovasti plussatuulia ja pian :)

Ja hennaliinalle vielä onnea ja toivotaan että kaikki menee hyvin :heart:

Toiveikkaana täällä viluinen Joline

Joline: Mä tulin raskaaksi hormonikierukan poiston jälkeen toisesta kokonaisesta kierrosta. Kierukka siis poistettiin puolivälissä kiertoa ja gyne näki ultralla jopa irtoamaisillaan olevan munasolun. Olin siis ovuloinut kierukan kanssa normaalisti. Pari päivää kierukan poiston jälkeen alkoi kuitenkin runsas, mutta kivuton tyhjennysvuoto, joten raskaus ei ollut mahdollinen. Menkat tulivat sitten parin viikon päästä normaalin "aikataulun" mukaan. Yksi kokonainen kierto välissä ja seuraavasta raskauduin. Eli kyllä se voi tärpätä nopeastikin kierukan poiston jälkeen :)
Ja nyt mulla on menossa se toinen kokonainen kierto kierukan poiston jälkeen ja jännään täällä, että onnistaisko taas tästä kierrosta :)

Mä tän jo tonne Himotestaajiin laitoin. En tiedä onko siinä mitään, mutta ihan kuin kuitenkin olisi... Nää Pregcheckin testi ei oo koskaan antanu mitään ylimääräistä mulle turhaan, joten nostaa toiveita... Tänään vasta DPO8... Huomenna tai lauantaina jo luulis jotain näkyvän, jos näkyäkseen on :)

Na-dene, näyttää siltä että kyllä siinä jotain on :).

Täällä alkoi tänä aamuna vuoto, joka on voimistunut päivä aikana. Onko sitten tyhjennysvuotoa kierukan jäljiltä vai menkat, kukapa tietää. Tosin eilen oli vuodoton päivä ja vähän menkkamaisia kipuja, jotka tänään jatkuneet, eli ehkä voi olla siis tänään kp1? Mullahan jäi kierukan aikana menkat kokonaan pois, joten kiertoa en oikein tarkkaan pysty sanomaan. Tosin aina tiesi noin about milloin oli menkkojen aika, kun rinnat tuli edeltävästi tosi kipeeksi ja aina sitten finni johonkin kohtaan kasvoihin.. viime viikolla oli jo alkuviikosta rinnat arat ja pari näppylää ilmestyi, joten varmaan kertoivat lähestyvistä kuukautisista. Mahdollisesti ne nyt sitten alkoi...toivottavasti. Harvemmin olen kyllä toivonut menkkojen alkavan :), ei se nyt niin lystiä ole.

Voi ei, päärynärouva ja eläinystävä :hug:

Nyt siis täällä oottelen, että loppuisko tämä vuoto viikon sisään, yleensä vuotopäiviä aikaisemmin 5-7.

Jännittää kyllä, että kuka seuraavaksi sen plussan testaa :)

Yhteistyössä