Ihanaa, kun meidän lista kasvaa. Toivon kaikille lyhyttä vierailua tässä ketjussa ja puhaltelen plussatuulia tasapuolisesti meille kaikille
+++++++ :heart:
joa: Tervetuloa :wave:
Keräsin tosta sun tekstistä noi tiedot tonne listaan, jos et halua, että sun tiedot on siellä, niin sano vaan ja otan ne pois sieltä. Sulla vaan oli siinä kaikki tiedot niin hyvin esillä
phaedra: Totta kai olet tervetullut, sekaan vaan :wave:
Kirjoitit, että sulla oli tän viikon alussa noi kp:t eli oletin ton olevan maanantain päivät, muokkasin ne tiistaille. Jos ovat väärin, niin korjataan
Myyttynen: Lisäsin sut kuitenkin jo tonne listalle ja kiertopäivien kohdalle laitoin kysymysmerkit
päärynärouva: Oliko sulla se kapseli vielä paikallaan, vai onko miten yleistä että sen kanssa tulee menkat? Mulla on sekä ennen esikoista, että nyt tehnyt kroppa sen, että kun alkaa vauvakuumetta puskea, alkaa myös säännölliset menkat hormonikierukasta huolimatta. Tai no nyt on tullut vasta ne yhdet, että säännöllisyydestä en tiedä vielä, mutta mun kropan tuntien ne on säännölliset...
Oliskohan sulla siis samaa?
ON: Täällä ollaan taas astetta malttamattomampia, kun kuukausi vaihtui... mun aamukampa harvenee