* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

BlackCat: kiitos, pahimmat itkut keretty itkeä, ja koitellaan nyt tosiaan tätä kolmatta yrityskertaa.

kp 14 ja aikalailla ovisoireita ollut.. peittoja heiluteltiin pari päivää ennen ja ja jos sitä vielä tänään sekä huomenna jaksais "touhuta" :p
sitte taas pari viikkoa odotellaan että alkaako menakat, oishan se ihanaa jos vaikka maaliskuulle 2015 sais oman pikku käärön :heart:
 
Ja porukka kasvaa, hyvä hyvä :) Koitan ehtiä väsätä sitä listausta joku päivä. Mies ollut nyt kolmena iltana ylitöissä, joten mula ollut kädet täynnä ton meiän neidin kanssa, joka alko juhannuksen ihan tosissaan kontata. Menee kuin tuulispää ja mun yleisin sana tällä hetkellä on "EI!" :D

Lauwra: Kuulostaapa hurjalta toi teiän pienen elämä. Onneks asiat alkaa olla paremmalla mallilla :heart: ja tosiaan hieno juttu, että uskallatte jo miettiä hänelle sisarusta. Pelko on sellainen, että jos se saa vallan, niin helposti se vaikuttaa tosi laajasti elämään. Tsemppiä toivottelen :heart:

nenni26: Isot pahoittelut keskenmenon vuoksi :heart: :hug: En tiedä lohduttaako se yhtään, mutta tiedän todella monta naista, jotka ovat keskenmenon jälkeen tulleet melko nopeasti uudelleen raskaaksi ja saaneet sillä kertaa sen nyytin ihan syliin asti. Plussatuulia puhaltelen sinnepäin :heart:

ON: täällä edelleen lasketaan "aamukamman" piikkejä. Tytön 8kk neuvola on 22.7. ja samalle päivälle olis tarkoitus varata aika siihen kierukan poistoon... Jännittävää :)
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

.................................... 27.6.2014

...... Nimimerkki..........ikä.........kp..........yk (ya)..........Toiveissa

.......BlackCat.............28.........9/27............yk5............. 1. lapsi
.......äitii88.................25.......19/28-30.......yk6
...... Unto-Helmiina.....25.......24/26-28.......yk1.............. 3. lapsi
.......Pecanpie.............26.......25/26............ya 5/14........ 2. lapsi





............................. Piinailijat

..............................äitii88..............DPO4
..............................Unto-Helmiina...DPO12
..............................Pecanpie..........DPO12



............................. Haaveilijat

............................. Na-dene
............................. Lauwra
............................. päärynärouva


..............................Plussanneet




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)


 
Viimeksi muokattu:
Eli tekasinpa sen yhteenvedon sit kuitenkin vielä tänään illalla (yöllä :kieh: ) ja n. 27 muokkauskerran jälkeen sain siitä edes suht hyvän. Jos siihen teiän mielestä pitää muuttaa tai lisätä jotain, niin korjataan :) Sieltä voi hyvinkin vielä puuttua jotain. Koitan muistaa päivittää sitä silloin tällöin, mutta myös muut saa päivittää, jos haluaa. Sen pitäis onnistua, kun lainaa viestin ja ottaa sieltä alusta ne yhdet merkkirimpsut pois (siellä ekana lukee [näiden merkkien sisällä] joku sana (quote...tms. ehkä?) ja lopussa ihan viimisenä sama, mutta siinä on [/tämä merkki edessä]...)

Nyt mä painun nukkumaan |O

Hei ja laittakaa niitä "nimimerkki, ikä, kp, yk(ya), monesko lapsi toiveissa" -rimpsuja, niin päivitän ne tonne. Jos ei oo yritystä vielä alotettu, kuten meillä, niin laitan vaan nimimerkin Haaveilijat osioon ja kun yritys alkaa, laitetaan koko rimpsu tonne muiden joukkoon. Piinailijat voi ilmotella DPO:t, niin kirjaan teiät Piinailijoihin ja muutkin saa jännäillä yhdessä :)
Ja jos joku oli ensimmäisiä kertoja tällasessa mukana, niin:
kp = kiertopäivä eli 5/28 tarkoittaa, että on menossa kierron 5. päivä 28 päivää kestävästä kierrosta. Menkkojen alkamispäivä on aina kp1.
yk=yrityskierto/yrityskerta, eli monesko kuukautiskierto, jonka aikana yritetään tulla raskaaksi, on menossa
ya = yritys aloitettu kuukausi ja vuosi esim. 6/14
DPO = Days past ovulation (Tämä taisi mennä niin, että ovulaatiopäivä on DPO0...? Ja sen jälkeen lasketaan päiviä niin, että teoreettisesti ajateltuna, jos DPO14 ei ole menkat alkaneet, r-testi voisi olla paikallaan :) ) <- Menikö toi DPO-selitys noin?
 
Minut voi laittaa haaveilijoihin kun on vielä viikon tuo kierukka paikallaan.. Ensi viikolla juhlitaan kavereiden häät ja sitten alkaa yritys toden teolla! Ja mä kun ensin ajattelin, että mennään "tulee jos on tullakseen" -meiningillä mutta ei taida onnistua :D
 
Na-dene, kiitos listasta :)

BlackCat 28.v. kp 9/27, ya 1/2014, yk 5, 1.lapsi haaveissa

muok. 3 kerta toden sanoo, hieman ongelmia saada tuo väri mukaan :LOL: kuten jo aiemmin totesin minä ja nämä masiinat, heti tuli sekin todistettua :D
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin voisin hypätä mukaan, kun tuo toinen ketju on tällä erää vähän hiljainen... Tässä mun rimpsu

Toinen haaveissa..... Äitii88___ 25 v.___ kp 19/28-30___ yk 6

Eli yritys alkoi 11/13, tärppäsi heti mutta meni kesken rv 7... :/ Heti perään sain uuden haalean plussan, mutta siitä parin päivän päästä alkoi vuoto, eli liekö kemiallinen. Nyt sitten vaan ootellaan sitä uutta tärppiä. Vauvakuume on melkoinen, esikoinen täyttää elokuussa jo 2 vuotta :)

Ainiin, mut voisi laittaa myös piinailijoihin, dpo 4 tänään.
 
Hei!! Tässä mun rimpsuni, en saa punattua kun puhelimella olen. Pecanpie, 26v, kp 25/26, dpo 12, ya 5/14, 2. lapsi. Eli täällä eletään kanssa jänniä aikoja, mutta huomennna pääsee vasta testaan kun reissusta palataan. Dpo 9 tuli hailura haamu, mutta siitä nyt ei parane paljoa iloita. Edelline kierto oli tosiaan kemiallinen ja vuoto alkoi kp 32/26. Mutta katsellaan miten käy ja sitten jatketaan odottelua täällä ketjussa jos hanat aukeaa :) kiva saada kyllä tuore ketju niin pysyy mukana kun kaikki ihmiset on uusia tässä :)
 
Ihan pelkkää omanapailua... Mies sano, että saisin käydä poistattamassa kierukan vaikka heti maanantaina :xmas: :p :attn: MUTTA... aina se mutta... ja tämä mutta tulee mun suusta... ollaan lähdössä Ruotsiin heinäkuun puolivälissä ja en halua vuotaa Niagaran lailla siellä :kieh: Mulla ainakin viimeks ne ekat menkat kierukan poiston jälkeen oli varsin runsaat ja seuraavat oli todella kivuliaat... eli... voihan hitto :ashamed: :headwall:
 
Mut saa nyt ainakin toistaiseksi poistaa listalta, kun sen verran mukava viiva tuli tänään testeihin ja digiin raskaana, 1-2 :) Toivottavasti nyt ei toistamiseen tartte tulla maitojunalla takaisin.

Tsemppiä teille ja pidetään peukut pystyssä, että jokaiselle syntyisi se pienokainen vuonna 2015 tai pärähtäisi testiin ainakin plussa!:heart:
 
Na-dene, i feel you! Itse rupesin kans miettimään, että mitä jos kävisinkin sen kierukan otattamassa pois jo heti alkuviikosta... mutta mä haluan kyllä kans rauhassa juhlia ystäväni häät ilman hirveitä vuotoja ja kipuja. Ja ihan järjellä ajateltuna, niin ei tää homma nyt ole viikosta tai kahdesta kiinni. Mitä lähemmäs vaan tullaan, niin sen malttamattomammakso käydään :D

Ja onnea Pecanpie! <3

Mä täällä valvon esikoisen vointia. Meillä tyttö on siis yöt saturaatiomittarissa ja normaalisti meillä on yöhoitaja 9h/yö valvomassa, että tyttö hengittää, mutta hoitaja sairastui eivätkä saaneet sijaista. Me valvotaan nyt miehen kanssa puoliksi pari yötä ja hoitaja tulee aamusta päästää nukkuu. Näissä tilanteissa kyllä taas koetellaan ja väsyneenä kaikki tuntuu kurjemmalta :(
 
Lauwra: Toi teiän tilanne kuulostaa kyllä tosi rankalta. Hirveästi tsemppiä sinne valvomisiin :heart: Vetää jotenkin sanattomaksi... Mutta ton allekirjoitan, että väsyneenä kaikki tuntuu kurjemmalta. Valvoin esikoisen kanssa lähes kaikki yöt läpeensä ekat pari kuukautta ja joinain öinä olin kyllä niin loppu. Muistan seisoneeni pinniksen vieressä ja pohtineeni, että uskallanko ottaa vauvan syliin, etten pudota häntä. :( Niissä tilanteissa herätin sitten miehen avuksi. Koittakaa tekin turvautua toisiinne ja untakin saatte varmaan taas kun hoitaja tulee takaisin (?) Tsemppiä :hug:
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

.................................... 29.6.2014

...... Nimimerkki..........ikä.........kp..........yk (ya)..........Toiveissa

.......Leonella.............30...........3/30-32....ya 9-10/14..... 2. lapsi
.......BlackCat.............28.........11/27...........yk5............. 1. lapsi
.......äitii88.................25........21/28-30.......yk6
...... Unto-Helmiina.....25........26/26-28.......yk1.............. 3. lapsi
.......





............................. Piinailijat

..............................nenni26...........DPO5
..............................äitii88..............DPO6
..............................Unto-Helmiina...DPO14




............................. Haaveilijat

............................. Na-dene
............................. Lauwra
............................. päärynärouva


..............................Plussanneet




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)


 
Viimeksi muokattu:
Heips. Tääl on niin oudot olot. Mahaa kramppaa koko ajan oikealta puolelta, maha on niin turvonnu kuin ois syöny jalkapallon. Palelee ja posket kuumottaa. Rinnat on turvoksissa ja on niin vahva olo et ois raskaana. Kai tää vauvakuume on niin paha et oon valeraskaana :D ehkäisykapselihan mul on eli menkkoja ei ole tullu 4 vuoteen. En edes tiedä milloin vois testata. Vaik kai nää voi olla ovisoireita vai?
 
päärynärouva, testiä kehiin! Mä jouduin myös pari viikkoa sitten testailee, vaikka kierukka onkin paikallaan, kun oli niin kovat aamupahoinvoinnit. Mistä lie johtuivat...

Tää valvominen ei tee mun lompakolle hyvää :D Mä tässä järkeilen, että nyt olis hyvä tilata parit mammahousut alesta jo valmiiksi? Esikoista odottaessa vetäsin resorihousut jalkaan joskus rv8 kun turvotti niin pirusti. Lisäksi haaveilen Bola-korusta, vaikka sen kyllä tilaan vasta kun plussa on testissä :)
 
Pacanpie, paljon Onnea ja tarrasukksia matkaan pikkuiselle :heart:

Ne-dene ja lauwra, uskon kyllä että piinallista on pohtia kumman tekisi, vauvakuumesta kun on kyse niin malttamattomuus nousee pintaan...
Järjellä ajatellen kuten lauwra sanoit, ei se ole siitä kahdesta viikosta kiinni, mutta näissä jutuissa ei aina astella järki edellä :LOL:

Jaksamista lauwra valvomiseen!

päärynärouva ja Unto-Helmiina ei muuta kun testausta vaan =) jos saatais hienosti alkamaan kahdella lisäplussalla tää pino!
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene

Yhteistyössä