* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Heippa!! Pahoittelut pitkästä päivittely tauosta, tässä välissä tulin käymään Suomeen ja ollut tosi kiirettä ensimmäinen viikko jne. Kiitos Vivi Hellion kun huomautit noista 1/14 mokista, hahaha, mä en tiedä missä ajassa oon elänyt! :) DPO:T jätin vielä merkitsemättä, ku mitään tarkkoja ei ollut. Päivitykset mahdollisimman näkyvästi esille jookos? niin huomaan näillä Jet Lag silmillä :D

Pahoittelut myös sekaisesta listasta, korjailen aamulla kivemman näköiseksi. Tässä huomisen listaa siis vähän etukäteen!




..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 21.01.2015



NimimerkkiikäkpykyaToiveissa
Knyte32??/26-31yk6ya 7/142. lapsi
Leonella31??/27yk6ya 7/143. lapsi
Sohwia??/26-28yk2
Decca32??/24(26-28)yk49/142. lapsi
Nyytti8826??/28-30yk211/143. lapsi
Mimosa8925??/30yk32. lapsi
Sylikinkku26??/28-34yk310/14
Zuikeli207/28-32yk12-
Heidip*2732/40yk4ya 9/143. lapsi
Enkeli303031/30-31yk4-2. lapsi
Samhe2030/26-30ya 6/141. lapsi
:confused: :confused: :confused:
Päärynärouva 30/29-39yk8ya 7/144. lapsi
Niinaj912330/32-34yk1ya 1/152. lapsi
Kinder_Kitty2228/30-40yk1ya 1/151. lapsi
Lulina202/26-28yk6ya 9/142. lapsi
He.Ti2925/26-27yk11/153.lapsi
Vivi Hellion3425/25-26yk8ya 6/142. lapsi
Mimmi92235/30yk112. lapsi
Sadeyes2528/28yk1ya 1/152. lapsi
Adalmiina12617/25yk7ya 8/142. lapsi
Napakettutyttö2314/28-30yk22. lapsi
:heart: :heart: :heart:
Niin toivoisinxx/28?yk3-3. lapsi
Helmitoivo33xx/xx4. lapsi
Huumori33x/25-ya 8/142. lapsi
Lunaz32x/28-30yk1ya 11/146. lapsi
Pisamapeikko31xx/33yk2ya 11/144. lapsi
Titti.34xx/28yk4ya 9/142. lapsi
Heikkulin2729/28ya 7/142. lapsi
:) :) :)



........................... :xmas: Piinailijat :xmas:

.................................
................................
................................
................................
................................
................................


........................... :flower: Haaveilijat :flower:

................................ Whiskey
................................ Sirppuliina
................................ dzelli
................................ HKS84
................................ Mariana87
................................ Jomine
................................ jennnyy
................................ Anger
................................ Marie 82
................................ Kaktuspiikki83
................................ Phaedra
................................ Maggis
................................ suan
................................ Citilda
................................ Myyttynen
................................ Madda
................................ Fairytonia
................................ Jepulis<3
................................ Holmotin
................................ Pipiipa
................................ Annma
................................ Dotcom
................................ Norappi
................................ Lahja84

............................:heart: Plussanneet :heart:

................................ Pecanpie 6/14
................................ Unto-Helmiina 6/14
................................ äiti88 8/14
................................ CherryCake 9/14
................................ joa 9/14
................................ nenni26 9/14
................................ Alvinna 9/14
................................ Jennyliini"" 9/14
................................ Lauwra 10/14
................................ mariana87 10/14
................................ hennaliina 10/14
................................ JeHil 10/14
................................ Na-dene 10/14
................................ Sohvi35 10/14
................................ NeitiMi 10/14
................................ Marie82 10/14
................................ Caramba89 11/14
................................ Susunasu 11/14
................................ Aatoel 11/14
................................ Tiha 11/14
................................ Yemi 11/14
................................ Saraheinä 11/14
................................ InkeriIisakki 12/14
................................ Henppa25 12/14
................................ Summersun82 12/14
................................ S4nnn 1/15
................................ Joline 1/15
................................ Niinaj 1/15


Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)
Ilmoitathan, jos kiertosi venyvät yli 60 päivän. Muuten siirrän listalta
ihmiset, joista ei ole kuulunut mitään ja kp:t ovat yli 60, haaveilijoiden
puolelle. Tämä siksi, että lista pysyisi siistinä ja ajantasalla. :) Takaisin
tottakai pääsee, kun vaan huutelee ketjussa :)


Ketjua päivittää: Yemi



 
Tänään mennään siis kp29 tai 30. Oon menny jo sekasi ja dpo:sta ei tietoa. Minimaalista tuhruvuotoa tullu jo 5 päivää, mutta oireet (tissikipu ja lämmöt) pysyy ja jopa pahenee joten toodella sekavat fiilikset. Tänään testattu (2h pisusta) ja tämmöinen tuli.

(Kuvat huonolaatuisia, näkyy paremmin kun sieltä ylänurkasta avaa sen kuvan oikeaan kokoonsa) Näkyykö mitään?

kp29
kp29
kp29
 
Täällä yk3, kp13/28-38. Pikkuhiljaa aletaan olla niillä tienoin, että ovista sopis odotella, mut yhäkään en sitä kyllä mistään tunnista. Joka toinen päivä puuhailuilla varmaan mennään.. :)

Samhen kuvissa en kyllä ainakaan näin nopiaan mitään oikein näe :(
 
Emmiekää nää :(

Kp 31...ei (ainakaan äsken) näkyvissä rusehtavaa vuotoa tai siis mitään menkkoihin liittyvää, ei menkkakipuja, muttei myöskään mitään raskausoireita! Eilen tein (tyhmyyttäni) ovistesti, haalean viivan antoi, ei muuta. Alkais nyt ne menkat ni pääsis varailee verikoeaikoja...
 
Mulle voi päivittää yk 8 ja kp2/28

itkettää ja harmittaa. Miksi tää on niin vaikeeta?! Ei voi yrityksestä olla kiinni, on peitto heilunut niin ahkerasti.. Koulua kohtaan on motivaatio ihan nollassa ja mikään ei kiinnosta :( äh, miten tästä saisi mielen aurinkoisemmaksi?!
 
päärynärouvalle onnea plussasta!!=) Toivottavasti täätä tullaan perässä... vielä olisi reilu viikko testaamiseen! Pitikin käydä eilen ostamassa apteekin omat testit valmiiksi :stick: nyt ei millään meinaa malttaa odotella!

Oireita mulla ei kyllä ole..muutakun nuo lämpöilyt.. nyt siis Dpo8 menossa.. Jos oisin raskaana niin laskurien mukaan ois 3+1 eli nyt ois raskausviikko neljä. Tällä viikolla siis nyt viimestään kiinnittyisi jos siis on joku joka kiinnittyy..

Tsemppiä niille, jotka joutuneet uuteen kiertoon!
 
Onnea Päärynärouva <3

Täällä kp 32... eikä vieläkään minkäänsortin kkvuotoon viittaavaa...pyyhkiessä sellasta näkymättömän väristä "jotain" tulee paperiin...

Eilen isännälle vähän ihmettelin ääneen tätä ja pohdin aiempia kiertoja, sovittiin vähä että viikonloppuna testaillaan jos ei mitään tapahdu. Mut voisko siksi kierto venyä kun viime kierto oli vaan 28pv (kp 29 vaihtui kp1) niin ottais nyt vähän tasoitusta ja tässä oltiin viikon etelän reissulla (elämäni ensimmäinen, stressiä?) et siks nyt kierto venyy...en jotenki uskalla tehdä testiä, kun syksylläkin tehtiin ja samana iltana sit alkoi vuoto... en halua nähdä vain sitä yhtä viivaa...ovistesti haamuilee...

Kalenteria kattelin ja viime keväähän kierrot oli 31-36pv luokkaa, mut imetin vielä silloin, imetyksen lopetin kokonaan toukokuussa ja sen jälkeen kierrot ollu tätä 30-31 luokkaa (paitsi tuo joulun 28pv)...

Oon ihan sekasi.
 
Mahtuuko tänne mukaan yksi 19v, pian valmistuva lh-opiskelija?:D Kihlattuni kanssa olimme suunnitelleet yrityksen alkavan vasta toukokuussa mutta yhtenä iltana kesken puuhien hän totesi, ettei kumia tarvita joten täällä ollaan!

omien laskujeni mukaan nää pitäis EHKÄ paikkaansa :D ja laskurilla olen laskenut ovispäivän kun en mitään huomattavia ovisoireita ole tuntenut.
Yk 1, Kp 17/28, dpo 2(?)
 
amaliaaa tervetuloa! Puhuin eilen miehelle, että vielä olisi reilu viikko siihen testaukseen niin mies sitte sano että voisin jo testata ens keskiviikkona (kp35) ja tuo käy mulle enemmän kuin hyvin :D sillon ois Dpo 15 ja pitäisi kyllä jo näkyä testissä.
 
Täällä kp8 ja ihmeellisiä tuntemuksia ala vatsassa.. mietin vaan, että voisko olla mahdollista, että ovuloin jo nyt näin aikaisin? Luin muilta palstoilta ja se kuulemma voi olla mahdollista. Menkat loppu kp5 ja mulla menkkojen lopussakaan ei oo ikinä ollut mitään menkkakipuja tms, mutta kp6 mulla tuli menkkamaista juilintaa alavatsalla ja kp7 ja tänään ollut myös repäisykipuja. Valkkariakin lorahtaa alkkareihin koko ajan melkeen litratolkulla ja se on tosi epämukava tunne kun pikkarit niin märät, ku olis pissat housussa. :D Toisaalta ei yhtään huono juttu jos oliski nyt jo ovis, koska menkkojen aikana ei touhuta ollenkaan ja ennen menkkoja oli myös 3 päivää hiljaista meillä peiton alla, niin on mies ainakin saanut latailla 8 päivää akkuja eli aika paljon tavaraakin tuli. Kp6 ja kp7 siis touhuiltiin. :) voisi joskus myös huvikseen testata noita ovistikkuja, en ole nimittäin ikinä kokeillut niitä ja ei oikeestaan oo hajuu yhtään oviksen ajankohdasta paitsi jotenkin limoja olen tarkkaillut.. mutta touhuillaan tässä silti koko kierto jos vaikka se ovis oikeesti oliski puoles välis ja kroppa nyt vaan sekoilee. :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä elellään ovisaikaa. Yritän kovasti bongailla itestäni jotain merkkejä, koska se olis, mut en vaan tunne yhtään mitään :D Ei auta sitte ku heilutella peittoja vaan jonkun aikaa, kierto kun voi tosiaan heittää kymmenellä päivälläkin..
 
Täällä eletään ilmeisesti dpo 4(?:LOL:), ei mitään ihmeempiä tuntemuksia mahan nippailujen ja möyrintöjen lisäksi.. taitaapi olla mielikuvituksen tuotosta nuokin. yritän nyt ajatella vain että tjot, vaikka olisi niiiiiin ihanaa jos nyt olis tärpännyt. vielä on niin kamalan pitkä aika testailuun:ashamed: mies ei kohta jaksa enää kuunnella mun höpinöitäni ja ollaan päätetty, ettei kenellekkään kerrota ennen kuin on se riskiaika rv 10 mennyt, joten olen siis aika yksin näiden aatteideni kanssa :stick:

MUOKS. hirveet turvotukser pitkin päivää ja tukala olo !
 
Täällä nyt tänää kananmunanvalkuias limoja ilmennyt ja nyt nautiskellaan sitten tässä punaviiniä, miestä töistä kotiin odotellessa ja sopivasti sillä onkin 4 vapaa päivää. Eli tää kierto tuntuu ainakin tähän mennessä vielä aika lupaavalta :)

Muoks. niin ja nyt siis vasta KP9 ja pari päivää ollut alavatsan nipistelyitä ja nyt valkkaria eli tuntuu, että olisi iskenyt aikaisempi ovis :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenna jo pääsee testaan! Menkkoja ei oo näkyny =) nyt on kuitenkin jo kaks viikkoo kun sen ovisplussan sain.
Onko kellään ollu aiemmin tämmöstä jos on ollu siis raskaana? Viimeyönä siis kun yritin nukkua mahalleen niin alkoi vihloa alavatsaa aika laajalti..(en kyllä oo tommosta voinu kuvitella) mutta heti kun käännyin selällee niin ei mitään. Mulla ei yleensä oo mitään vihlomisia ollu.. No huomennahan aamulla ainakin sen selvyyden saa =)

Pahoittelut kaikille, jotka joutuneet uuteen kiertoon!
 
Täällä päätettiin jättää pillerit pois nyt, kuukautisten pitäisi ihan juuri alkaa! Saas nähdä kauanko tällä kertaa menee, että kroppa alkaa toimimaan pillereiden lopetuksen jälkeen. Viimeksi jouduttiin avittamaan terolutilla, kun vuoteen ei kierto tasaantunut. Sitten tulinkin pian raskaaksi, poika nyt 8kk :) Eli mut voi laittaa näin alkuun haaveilijoihin, katson alkavan kierron vähän et mitä tapahtuu, tapahtuuko mitään :D
 
Täällä kp37/~33 (40), dpo10. Eilen selvä roskishaamu testiin muttei tietoa missä ajassa, tänään labratulos nega. 13.2 varattu lääkäriaika ainakin selvittämään miten kiertoja voisi saada lyhyemmiksi. Mä poistun takavasemmalle ja liityn myöhemmin 2016 kuumeileviin ellei tässä kierrossa ny jollakin ilmeellä kuitenkin plussata.

Parempaa plussaonnea muille :heart:
 
Listalle tarvitaan uusi päivittäjä! Tässä alla siis ohjeet, ja tosiaan mulla ei riitä enään aika näiden reissujen ja raskausväsymysten kanssa tämän ketjun päivittämiseen. Ja tosiaan ongelmia lisää myös se, että tämä kaksplus.fi sivusto ei vaan suostu toimimaan, latasin jopa Chromen tähän koneelle, mutta ei.. Ja tänään meni tattadaa 45 minuuttia, että pääsin tähän kirjottamaan.. Jos nyt muistan oikein niin viimeisin lista oli sivulla 66..
Kiitos näistä kuukausista ja toivon sydämeni pohjalta teille kaikille sitä plussaa. Jos tulee kysymyksiä niin kannattaa laittaa vaikka täällä mulle yksityisviestiä.



Päivitysohje



Kuvaan (klikkaa isommaksi, saa paremmin selvää) on merkitty maalaamalla ja punaisella nuolella "lainausrimpsu". Poista se alusta ja lopusta [/QUOTE]-teksti. Muuten koko lista jää "laatikon" sisään. Kuvaan on merkitty punaisella laatikolla tieto, joka muodostaa taulukossa yhden vaakarivin. Eli muokkausvaiheessa tiedot näyttävät vähän erilaisilta kuin valmiina taulukkona. Taulukon alusta (ylin/ensimmäinen rivi) näkee, mihin kohtaan mikäkin tieto tulee. Sisennetyt rivit saattavat hypellä hieman, mutta se ei ole vaikuttanut päivitykseen, muuta kuin sekoittamalla vähän näkymää.

Aloita päivittäminen klikkaamalla edellisen listauksen oikeasta alakulmasta "Lainaa". Eteesi avautuu kuvan näkymä. Vaihda ensin päivämäärä ja päivitä kaikkien kp:t niin monella päivällä kuin välissä on ollut. Esim. äsken päivitin 20.10 -> 22.10. ja lisäsin siis kaikille 2 päivää. Päivitä samalla myös Piinalijoiden DPO:t samalla tavalla.

Seuraavaksi käy läpi kaikki viestit edellisestä listasta kuluvaan päivään ja tee muutokset muutospyyntöjen mukaan. Kun jollain on alkanu uusi kierto, päivitä kp:t, siirrä tämän henkilön tiedot (kaikki rivit, katso mallia punaisen laatikon sisältä) kiertopäivien mukaiseen kohtaan. Ihmiset ovat siis listassa kiertopäivien mukaisessa järjestyksessä, ylhäällä kierron lopussa olevat ja alhaalla kierron alussa olevat. Muista lisäksi päivittää yk (esim. yk2 -> yk3)

Plussanneiden tiedot poistetaan listasta ja nimi lisätään Plussanneet-kohtaan. Myös ihmiset, joiden kp:t ovat yli 60, siirretään Haaveilijat-kohtaan, jollei ko. henkilö ole käynyt kertomassa olevansa ns. pitkäkiertolainen, jolla kp:t voivat venyä yli 60 päivän.



Piinailijat, Haaveilijat ja Plussanneet olen sisentänyt lisäämällä alkuun taustan värisiä pisteitä. (Kännykällä selatessa tämän näkee.) Pisteet ja niitä määrittävä värikoodi näkyvät yllä olevassa kuvassa punaisen laatikon sisällä. Kun kopioi koko edellisen rotlan ja vaihtaa siinä rotlassa olevan nimen tilalle uuden nimen, sisennys käy kätevästi ilman sen suurempia ongelmia.



Tulikohan nyt kaikki :)

(Ja pahoittelut "väännetään rautalangasta"-meiningistä. Mä olen opettaja ja mä vaan teen ohjeet tällä tyylillä :D :LOL:


Ja toivon tosiaan, että joku rohkaistuu päivittämään tätä. :) Ihanaa kun porukkaa on näin paljon ja toivottavasti moni pääsee pian siirtymään odottajien puolelle. :heart:
 

Yhteistyössä