Uusi täällä, 22 vuotta on ikää... en nyt tiennyt oikein, mihinkä ketjuun kirjoittelisin. Onhan tässä kuumeiltu ja nyt oikeastaan eka kierto että ollaan yritetty, ehkäisyä ei sinänsä olla käytetty enää pitkään aikaan. Mulla kierto tosi epäsäännöllinen 31-58pv, olen suunnitellut tutkimuksiin menoa mutta joka kerta kun menkat myöhässä olen ajatellut että jospa nyt olisin raskaana kuitenkin. Olen ollut varma jo monta kertaa! Siksi en tässä kierrossa miehellekään ole mitään puhunut, vaikka oireita on jo ollut. Ovulaation ajankohdasta ei tietoa, mutta kp 22 illalla voimakas viiltävä kipu vasemmalla alavatsassa. Erilainen kuin ovis, mutta jälkeen päin mietin että sepä se, myöhässä taas. Edellinen kierto 40pv. Rinnat olleet tosi kipeät ja hajut öklöttäneet, ihan normi ruokaa tehdessä. Tänään kp 32 / 31-58. Viime yönä näin unta että imetin pientä poikavauva. Päätin töiden jälkeen että teen testin. Vessan laatikko täynnä halpistestejä kun ainahan sitä testaa kun menkat myöhässä. Olen tehnyt saman merkkisen monta kertaa. Tänään se oli haamu. Selkeä haamu, ei mitään epäselvää. Kai?? Silti kirjoitin tänne kuumeilijoiden puolelle, en vaan usko todeksi...? ????