* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Nyt päät pystyyn tytöt <3 tsemppihalit ja jaksuja jatkoon <3

Vuoden päivät pikkukakkosta yritelty, varauduttu jonkinsortin hoitoihin (ensimmäiseen clomit tarvittiin) ja terkkarilta jo haettu lähetteet verikokeisiin.. Mutta niinpä vaan jos on nyt uskominen ja kaikki hyvin, viime pe kp 33 testi näytti "raskaana 1-2" <3
 
Täällä oletettavasti dpo 8 eikä minkäänlaisia normi kierrosta poikkeavia tuntemuksia. oon asennennoitunut siihen, että se voi olla joko hyvä merkki, ettei oireita ole liian aikaisin tai sitten se on vaan merkki siitä, että ne menkat alkaa ens viikolla.. :D noh niin tai näin, olisin onnellinen plussasta:heart: tai sitten on mun tilaisuus tilailla ovistestejä ja kokeilla bongata ovista ! en tosiaan tiiä mun oviksesta juurikaan mitään, kun 2v syönyt pillereitä ja sitä ennen ei oo tullut mieleenkään tarkkailla sitä :LOL:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:hug: ja tsemppiä kaikille yrittäville !
Mites muilla menee? =)

MUOKS. Enkeli30 paljon onnea plussasta:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp13 ja oletetusti ovis olis ollu jo kp9-kp11 aikoihin kun tuli läpinäkyvää limaa ja menkkamaista juilintaa oli. Nyt sitten kaiken maailman mukaoireita.. huuliherpes pamahti huuleen, vaikka normaalisti se tulee flunssan yhteydessä kovan yskän seurauksena ja eilen illalla tuli kovat mahakrampit ja kouristukset ja sen jälkeen tuli kunnon ripuli vaikka aiemmin päivällä oli ummetusta. Muistan tän saman kouristus-ripuli jutun 1 ja puol vuotta taakse päin kun oli kohdunulkoinen raskaus.. nännit herkistelee ja pissa tosi vahvan hajuista ja tummaa vaikka olen juonut paljon ja käynyt tiuhaan tahtiin vessassa. Naama kukkii ja rinta täys finnejä, eikä koskaan oo rinta kukkinut aiemmin. Alavatsa tosi pinkeenä ja nopeat liikkeet sattuu ja kävellessä tuntuu myös ilkeeltä kohdun seudulla.. noh, jospa meitä vihdoin ja viimein vuoden yrityksen jälkein siunattais pienellä nyytillä :) odotukset jälleen korkealla ja pettymyksen pelko suuri. Katsotaan miten käy :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä jotain kp22/28-38. Koitin nyt tarkkailla noita ovismerkkejä ja pari päivää sitte alkoi tulla limoja, ehkä vähän nippaili. Ja tietenkin nyt sit kaikenlaisista erinaisistä syistä (sairastelu, harrastukset ym mahdollinen) ei olla päästy puuhailee. Epätoivoista. Huomenna vois olla mahis, mut veikkaan et sit on jo liian myöhäistä :( Kannattaa omistaa paljon poissa kotoa oleva mies.
 
huomenna ois dpo 10, uskaltaiskohan jo testailla :eek: pelkohan pettymykseen on mutta oon nii kärsimätön! voiskohan se näkyä jo haamuna mahdollinen tärppäys.. alaselässä menkkajuilintoja ollut tänään mutta voi johtua siitäkin et oon ollu illan töissä
 
Hyvin oon muuten ovikset laskenu aina tohon kp14 tienoille, joka voikin olla suurimpana syynä tähän tärppäämättömyyteen.. nyt vasta vuoden yrityksen jälkeen opin seuraamaan mahd. ovista limojen perusteella. Normisti ollaan alotettu peittojen heiluttelu kp14 eli tänään, mutta kas kummaa, kp11 tuli jo munanvalkuaislimoja ja tänään semmosta ihan perus valkosta, eli aivan väärinä aikoina ollaan touhuiltu. Odotukset siis korkealla kun onnistui ajottumaan petipuuhat just tuolloin kun oli läpinäkyvät limat. :) katsotaan tuottaisko tulosta sitten.. mulla näköjään ovikset tulee aiemmin kuin tuolloin kp14 ja hyvä että selvis sekin sitten :D
 
Voiko vielä liittyä? :wave:

29-vuotias kolmen lapsen äiti kuumeilee neljännestä, penteleen Ukko tartutti vauvakuumeen näin pian uudelleen :heart: Meillä on lapset (vain nuorimmainen on yhteinen, vanhemmat ovat minun) P05/04, T04/08 ja P08/14 :heart:

Tintu85.....29........9/28?.......yk1.............. 4. lapsi
 
Täällä kp15, oletetusta oviksesta 6-5 päivää aikaa.. Tänne pamahti nyt sitten heti perään toinenki huuliherpes.. voitte vaan kuvitella, mitkä turbohuulet mul on :D ja mulla siis se ei tuu stressistä tms vaan kovasta yskästä (toiselta nimeltään onkin yskärakkula) ja mulla ei oo ollu yskää nyt ollenkaan. Se kans, jos mulle huuliherpes tulee, niin se tulee kerralla ja kunnolla, eikä tällee 1 rakkula ja vajaa viikon päästä sitten toinen uusi.. niin ja tosi outoja unia oon nyt viikon ajan nähny joka yö, enkä normaalisti näe unia, vaan pari kertaa vuodessa painajaisia. Oikeella puolella munasarjassa nippailee vähän väliä. Toivottavasti on sitä itseään sitten, enkä taas oo luulotautinen :D mutta aika vahvoja ja erikoisia oireita..
 
Viimeksi muokattu:
Titti Mulla oli ovis 12.1-14.1... nyt on kp37 ja Dpo16-17. Jotenki järki sanoo etten oo raskaana.. unia nään kauheesti että teen plussa testejä :D viimekierto oli sen 40pvä.. vikan pillerin söin 12.11.14.. eli nyt odottelen toisia luomumenkkoja
 
Viimeksi muokattu:
Kinder_Kitty luulis et noilla dpo:illa jo näkyis?
Sulla on tosi pitkä luteaalivaihe, jos ovis selvästi bongattu tuolloin.
En nyt pysty tästä ketjua kelailemaan taaksepäin niin en näe olitko jo testannu ja koska ja millasin tuloksin?
 
no luulis että näkyisi... eli siis testasin viimeks keskiviikkona aamupissasta apteekinomalla ja negatiivinen oli.. Ovista testasin CB digillä ja siihen tosiaan hymynaama tuli 12.1... oon myös miettinyt, että ehkä sitä ovista ei sitte tapahtunu kun oishan noitten menkkojen jo pitäny alkaa! oviksen mukaan mun kierron pitäs olla 33-34 suunnillee.. mulla ei oo tietääkseni pco:ta ei ainakaan kukaan oo maininnu.

Oon aatellu, että jos huhtikuuhun mennessä ei tuu tärppiä niin kävisin gynellä tarkistuttamassa että munasarjat ois ok..

mulla tosiaan viime menkat alko 25.12.14.. nyt jo 5vko menkoista..
ovista aloin vasta tikuttaan 11.1.14 ja sillo ei tullu hymynaamaa. Mulla oli tossa 26.1-27.1 välisenä yönä alavatsan vihlontaa ja vihloi tosiaan vaan sillon kun olin mahalleen.. sitten kun selälteen käänty niin ei mitään.. nyt jos oisin raskaana niin ois 4+3
 
Viimeksi muokattu:
heeeippa..!

edellinen ja ensimmäinen raskauteni todettiin varhaisultrassa (9+ viikoilla) vuodenvaihteessa tuulimunaksi, se sitten yritettiin sieltä tyhjentää ensin lääkkeillä -ei irronnut- ja lopulta toissamaanantaina (19.1.) nukutuksessa tyhjennettiin kohtu... :--(

no nyt kun on jo kuukausi tiedetty tämä tilanne, niin alkaa jo henkisesti vähän helpottaa..! hoitsut käski odotella seuraavia menkkoja ennen kuin yritetään uudestaan, mutta lääkäri kuiskasi mulle, että oikeasti saa aloittaa yrittämisen uudelleen ihan heti kun hyvältä tuntuu.

niin että uutta haaveillaan nyt sitten :) ehkä se vielä ehtisi täksi vuodeksi, tai ainakin jos sitä raskautuisi tämän vuoden aikana? edellinen raskaus alkoi heti ekasta yrittämästä ilman ehkäisyä niin toivoa on!

blue-bell
 
Kai se on uskottava, että ei oo raskaana.. kun CB digi niin näyttää.. mutta missä ne menkat luuraa??!! Alan vakaasti uskoa siihen, että sitä ovista ei sit vissiin tapahtunu tai sit tapahtu mutta ei vaan natsannu.. vaikka oviskin hyödynnettiin.

Edelleen lämpöily jatkuu lämmöt pysyny samassa.. nytkin posket ja otsa ihan lämpöset, vaikka en touhuile mitään ihmeellistä... ehkäpä raskaus ei vielä vaan näy : o jos vaikka myöhään kiinnittyny...
 
Viimeksi muokattu:
joop eipä täälläkään taida olla tärpännyt.. dpo 9 tuli pieni ruskea tuhru, dpo 10 vähän enemmän ja tänään dpo 11 taas enemmän ja tummempana, ei siis ole kirkasta verta ollenkasn.. tiistaille menkkoja odottelin niin ihmettelen vain. kiinnitysvuodonkin pitäis tulla ennen noita dpo:ta niin outoahan tää on.
 
täällä alkoi menkat rytinällä ja niagaramoodilla tänään kp26.. jonkun verran hyytymyiä tullut, liekö sitten varhainen keskenmeno vai mikä.. aamupäivästä pyörrytti ja oksetti, alaselkä sekä vatsa juili ihan kunnolla. hyvä kun suorassa pystyi seistä. nyt olo helpottunut ja vatsa ihan kuralla. inhottava olo.

kaippa se on sitten kp 1/26-28, yk 2
 

Yhteistyössä