* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Mittasin suusta kielen alta lämmön niin 36.9 : o iltapäivällä oli 36.3.. Kainalosta mitattuna iltapäivällä oli 35.1 ja äskön 36.5. En oo kyllä koskaan aikasemmin mitannut suusta, mutta kyllä tää mulle on jo aika korkee lämpö. Hitto kun pitää kuumeilla näin paljon... helpompaa ois, kun ei tietäs mistään mittailuista sun muista..

Tsemppiä kaikille!!
 
Heippa haaveilijaystävät :)

Ihanassa kotisuomessa jälleen! Reissusta siis kotiuduttu, tässä isännän viimeisiä lomapäiviä vietellään ja maanataina palautuu arki :)

Tänne tullu ilmeisesti uusia haaveilijoita, tervetuloa :)

Itsellä ei mitään uutta kerrottavaa, kierto vetelee viimeisiä, Ja Yemille tiedoksi että oon jossai vaiheessa menny laskuissa sekasin, tänään la 17.1 on menossa kp 27. Valkkaria joo, mut ei mitään tuntemuksia plussasta tai menkoista, mut niin ne viimeksikin alkoi ihan puskista... No, maanantaina on miula pesussa terkkarikäynti, eiköhän ala asiat pikkuhiljaa rullaamaan...
 
Kp 25/28

Muutama päivä sitten tuntui vihlontoja ja polttoja alavatsalla. Äsken kun venyttelin, vihlaisi alavatsasta niin että meni jalat alta :eek: Jännittää olisko voinut tärpätä heti ekasta yrityksestä... Oviskipujen kovuuden perusteella pelkään endometrioosia, koska minulla on niin vahvat perintötekijät siihen, että on lottovoitto jos en siihen jossain vaiheessa sairastu...
 
Mulla oli noiden One step ovistestien kanssa ongelmia, kun näytti koko ajan haaleeta muttei selkeetä plussaa. Vaihdoin merkin RFSU:hun ja bongasin oviksen kp26.

Elikäs voi päivittää tähän kiertoon kp28/40 ja dpo1.
 
Täällä kp 23/26-28. Dpo 9-12, ensimmäinen luku oletetun mukaan, toinen ovistuntemuksien johon luotan nyt enemmän. Ovista tikuttelin jonnekki kp 18asti, kunnes ei tullu kun pelkästään yks viiva. Tukee oletustani siitä, et jos oon ovuloinu niin se on tapahtunu tuntemuksien aikaan, sillä tikut tuli myöhemmin enkä siis plussaa saanu olleskaa.

Tilanne on nyt se, että en malta olla tekemättä testiä jo huomenna ! Kaikenmaailman oireita on, joita en kehtaa tähän ruotia jos osottautuvatkin sitten vaan vainoharhasen, vauvakuumeisen akan kuvitelmiksi :D voi olla niinkin, nyt tuntuu nimittäin mahassa sille että menkat alkais pian :/
 
Inhottava, ilkeä negahan sieltä lävähti. On kyllä semmonen olokin ey menkat alkais, vaik aiempina päivinä olo oli enempi semmonen et vois olla raskaana. Toki testasin suht aikasin mut uskon menkkojen alkavan pian.

niinaj, on kyllä komee plussa ! Onnea :)
 
Hei kaikille! Täällä olis 23 vuotias yrityksen odottaja, toivottavasti mukaan saa tässä vaiheessa vielä hypätä :)

Mieheni on minua vuoden vanhempi ja asumme 55neliöisessä kaksiossa vuokralla. Itse olen tällä hetkellä työtön ja mieheni tekee keikkatöitä mutta etsii vakituista työpaikkaa. Asumme kahden kissan ja kahden kilpikonnan kanssa. Taloutemme on tällä hetkellä kuralla, johtuen meidän huonosta työtilanteesta.

Aloitamme yrityksen kun miehen töistä saamme jonkin näköisen selvyyden. Meillä on myös ulkomaanmatka lokakuussa, joten kiire vauvalle ei sen suhteen olisi. Toive olisi tän vuoden aikana päästä yrittämään, kun avioliittoakin tulee täyteen 3 vuotta.

Kirjoittelen kännykällä, mutta ajattelin lueskella koko ketjun kun pääsen padille
(.) menkkoja odottelin vasta yli viikon päästä, mutta nyt olen "vuotanut" kaksi päivää ruskeaa tuhrua. Taaskohan hormoonihäiriöt vaivaa. Tosin tässä kuussa olen unohtanut kaksi e-pilleriä, mutta tuskimpa se mitään meinaa...
 
Täällä kp12. Laskurin mukaan hedelmällisin ajankohta olisi alkaen 22. päivä, koska kierto nyt sitten on jotain 28 ja 38 välillä.. Kymmenen päivän puuhailut edessä, huh :D

Ja koska miehelle puhun tjottailusta, niin olisi ehkä vähän yli-innokasta yhtäkkiä saada kymmenen päivän seksipuuska.. Mikäs se olikaan se siittiöiden elinikä? Kuinka paljon putoaa mahikset jos tuon kymmenen päivää heiluttelee peittoja vaikka joka toinen päivä? :D
 
Napakettutyttö: Minulle gyne suositteli seksiä hedelmälliseen aikaan vain joka toinen päivä ja mieluiten aamuisin, että siittiöitä on jokaiseen kertaan tarjolla tarpeeksi. Tämä tietysti riippuu varmaan miehen uimareista, mutta itse ei maltettu ohjetta noudattaa ja kyllä se näkyi sitten siinä talletuksen määrässä. :)
 
Kinder_Kitty: Jos nyt oikein muistelen, niin gyne sanoi, että aamulla uimarit olisivat parhaassa kunnossa ja niitä olisi eniten. Mutta joo, ei nuo arkiaamut oikein meilläkään ole niitä parhaita, kun mies lähtee töihin ennen puolta seitsemää. :D
 
Kp 29 eikä mitään oloja suuntaan eikä toiseen...alkais nyt menkat ni pääsis varailee verikokeisiin aikoi. Kävin tänää siellä perhesuunnitteluterkkarin juttusilla kun ei tunnu tärppäävän ja edellinenkin raskaus lähti clomeilla. No verikokeisiin laittoi lähetteet, miehen tuotokset pitää tutkia, sit ens kuussa varaillaan lääkäriaikaa ja lääkäri laittaa lähetteen polille ja sit odotellaan kutsua sinne ja sillee... Kyllä kestää.. Mut ajattelin ottaa puhelun sille yksityisen lääkärille jonka avustuksella viimeks raskauduin ja kävin siellä raskauden jälkeenkin. Jos saisin puhelinajan ja kysyisin vähän apuja, ja jos kävisin sen luona ultrassa "oikeeseen aikaan" ni ehkä säästettäis aikaa... Malttamaton kun olen... :)

Ihana hoitsu kyllä oli! Niin jotenki rento ja helppo oli kertoa ja puhua asioista. Kysyi kuinka ollaan puuhasteltu / yritetty kierroissa. Kerroin joka päivä - joka toinen päivä- millo mitenki mut usein.. Kysyi että alkaako jo tuntua työläältä :D antoi ohjeen lopettaa nyt, 2(-3) krt viikossa riittää raskautumiseen jos siis ovuloi norm.ja uimarit kunnossa. Nyt kuulema pitää huokasta ja ottaa iisisti :) helpommin sanottu kuin tehty!
 
1/26-28, Yk 6. Hohhoijjaa. Eikö ois jotain pilleriä et unohtas tän yrittämisen kokonaan ja sen taika kumoutus sit ku on raskaana ??

Onpa outoa muuten. Kierron pituus oli 23 päivää :eek: Ikinä ei oo ollu näin lyhyttä kiertoa.. alle 26 päivän en oo päässy ikinä, kalenterin mukaan yleisin on mulla se 27 pvä.. Mitähä tää mun kroppa sekoilee.
 

Yhteistyössä