Viime viesti jäi tynkäversioksi, joten nyt hieman ehkä enemmän. Roikun useammassa pinossa, mutta eihän näistä eri pinoista malta olla poissa, joten päätin siis tunkea tännekin.
Kuten
BDU tuossa kirjoittelikin, vaikka kuinka tekisi päätöstä että otetaan rennosti, tjottailemalla tämä vauvatouhu, niin kappas, kummasti sitä kuuntelee kroppaansa tosi tarkasti. Samoin täällä. Eka yk mä olin jopa "hysteerinen" monessa mielessä, sen jälkeen iski makoisa ketutus kun ei plussaa tullu joten otin seuraavan kierron iisimmin. Onneksi. Helpotti kummasti omaa oloa vaikka tietää, ettei se plussa ihan heti ehkä pärähdä ruutuun, esikkoa työstettiin lähes vuosi, tosin pitkästi tjot- ajatuksella.
En jaksa samaa asiaa kirjoittaa useampaan pinoon, joten kopsasin edellisestä
omanapailuni: Tämä kierto on kyllä eriskummallinen. Aiemmin olin varma että ovis tuli kp10 tai jotain. Kuten taisin kirjoitella aiemmassa viestissä, ovislimoja ym. kuitenkin alkoi ilmaantua muutama päivä taaksepäin. Tänään jomotellut alamahaa, mutta toistaiseksi ollaan ilman niitä tyypillisiä oviskipuiluja. Uskon kuitenkin, että ovis on ollut jossain välissä kiertoa, joten mut saa heittää
jännäilijöihin, mutta dpo- päiviä voi vain arvailla. Joko
dpo0 tai dpo6, jopa dpo8 (su). . Ehkä. Ovistahan en tässä kierrossa tikutellut, kun oma ajatus oli, että ovis tulee säännöllisesti tiettyinä kiertopäivinä ja that´s it. Tulipa todistettua, että saatoin erehtyä. Ellei huominen taas tuo uutta tietoa tullessaan
Äh, miehen kanssa kaksin kotona, esikko mummolassa. Noh, mies on ku hanurille ammuttu karhu, kiukkuaa ja jupisee. Tympii koko jutina, etenkin kun suht pitkä työputki taas takana ja samanmoinen edessä. Aamupäivällä vielä haaveilin, että olis päästy hyödyntään kenties tää laatuaika, mutta eipä sitte vissiin :| Onneksi aamulla pikatalleteltu, joten se olkoon ainut toivomme. Toimii joko täsmäiskuna tai todennäköisesti toimimatta. Näillä mennään.
Tämä ärrimurri toivottelee kaikille sateesta huolimatta ihanaa viikonloppua