Vastalahja / ongintaa synttäreillä? Vinkkejä kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakio

Vieras
Lapsella on ensimmäiset kaverisynttärit pikapuoliin ja ajateltiin että lapsivieraat saa pienen vastalahjan/herkkupussukan lähtiessään.

Mitä pussiin vois laittaa?

Ajateltiin että joku pieni karkkirasia ja jotain muuta, mitä?

Vai voisko ton saman jutun hoitaa niin että järjestäisi vaikka ongintaa ja lapset sitten saisivat siitä jonkun pussukan saaliiksi.

MIKSI pitää antaa muille jotain? nehän ovat synttärisankarin juhlat, eikä mikään tavaroiden jakotilaisuus. jos ei syötävä ja juotava riitä, niin on kummaa menoa. unohda siis koko juttu ja keskity kakuntekoon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MIKSI pitää antaa muille jotain? nehän ovat synttärisankarin juhlat, eikä mikään tavaroiden jakotilaisuus. jos ei syötävä ja juotava riitä, niin on kummaa menoa. unohda siis koko juttu ja keskity kakuntekoon.

Peesi tähän.

Mä oon kans miettiny ongintaa pojan syntäreille ja mietin et ois kiva laittaa sinne jokaiselle saippuakuplapullo ja jotain muuta. Poika ainakin rakastaa saippuakuplia... innoissaan aina kikattaa kun puhallellaan.

Minkä ikänen lapsi? Aattelin vaan et kun kaikki ei välttämättä syö karkkia niin esim joku pieni tarra-arkki tms vois olla kans kiva. Ja must paras sillee et sen pussin saa siit onginnasta.

Minä olen ihan samaa mieltä vieraan kanssa. Miksi pitäs lahjoa vieraat, lapsihan siinä on juhlien pää, eikä ne vieraat... Meillä piti olla nyt synttärit, mut ollaan kipeenä, enkä aikonu ees laittaa mitään vastalahjaa vieraille. Kyllä tarjottavien pitäs riittää.

Mä oon kans miettiny ongintaa pojan syntäreille ja mietin et ois kiva laittaa sinne jokaiselle saippuakuplapullo ja jotain muuta. Poika ainakin rakastaa saippuakuplia... innoissaan aina kikattaa kun puhallellaan.

Minkä ikänen lapsi? Aattelin vaan et kun kaikki ei välttämättä syö karkkia niin esim joku pieni tarra-arkki tms vois olla kans kiva. Ja must paras sillee et sen pussin saa siit onginnasta.

5 vuotta täyttää. Mies jo alustavasti ongintaan lupautui avustajaksi. Pienenä ohjelmanumerona olisi. Muuten varmaan viihtyvät ihan keskenään leikkien.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:

Peesi tähän.

ja toinen peesi

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:

Peesi tähän.

ja toinen peesi

Ja vielä kolmaskin.

Johan ne synttärivieraat saa kaikenlaista herkkua, harvoinpa synttäreillä ei mitään tarjottavaa ole... Mä en oo lähteny tähän hommaan mukaan että pitäis olla jotain vastalahjoja...

Yhteistyössä