G
ghjk
Vieras
elikkä mesessä menee uus virus, alkaa "ilmainen" ja linkki, tai sitten "Ilmainen sisältö" ja linkki, MOLEMMISSA VIRUS, ÄLKÄÄ AVATKO!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo :Mikää ei ole ikinä ilmaista eli järjen käyttö sallittua
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:enpä taida meseä avaata... |O
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:Taas joku uus..Hemmetti sentään!! Onneks edes täältä saapi tiedon niistä!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:mulle tullu jo kahelta et "paina tästä" ja sit outo linkki, iha semmoseen en mäkää kapsahtais.. En kyl ymmärrä miten semmosta ei virukseks huomaa.. Siin sentää ei oo mitää hämäävää kuten oma spostiosote tai muuta outoa.
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:mulle tullu jo kahelta et "paina tästä" ja sit outo linkki, iha semmoseen en mäkää kapsahtais.. En kyl ymmärrä miten semmosta ei virukseks huomaa.. Siin sentää ei oo mitää hämäävää kuten oma spostiosote tai muuta outoa.
no mä menin ja painoin tuohon "paina tästä"... :ashamed:
samontien tajusin mitä tein ja sammutin koneen ja mesen, nyt kun kattelin niin normisti toimii mese eli onkohan virusta??? miten huomaan jos on???
:xmas: |O :xmas: