VAROITUS!!!!!! VIRUS!!!!!! "ilmainen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghjk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tuli kans eilen enkä avannut ja nyt poistin sen ihmisen tiedotkin koneelta joka laittoi sen mulle eilen. Mä en ikinä aukase mitään mikä on vähänkin epäilyttävää.

mulle tullu jo kahelta et "paina tästä" ja sit outo linkki, iha semmoseen en mäkää kapsahtais.. En kyl ymmärrä miten semmosta ei virukseks huomaa.. Siin sentää ei oo mitää hämäävää kuten oma spostiosote tai muuta outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
mulle tullu jo kahelta et "paina tästä" ja sit outo linkki, iha semmoseen en mäkää kapsahtais.. En kyl ymmärrä miten semmosta ei virukseks huomaa.. Siin sentää ei oo mitää hämäävää kuten oma spostiosote tai muuta outoa.

no mä menin ja painoin tuohon "paina tästä"... :ashamed:
samontien tajusin mitä tein ja sammutin koneen ja mesen, nyt kun kattelin niin normisti toimii mese eli onkohan virusta??? miten huomaan jos on???
:xmas: |O :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:

no mä menin ja painoin tuohon "paina tästä"... :ashamed:
samontien tajusin mitä tein ja sammutin koneen ja mesen, nyt kun kattelin niin normisti toimii mese eli onkohan virusta??? miten huomaan jos on???
:xmas: |O :xmas:

sun kone kyllä kertoo sitten sen.. eli se ei vaikuta onko koko meseä enään koneella, vaan se menee tiedostosta tiedostoon saastuttaen koko koneen :D

Yhteistyössä