Valehteleva mies =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan persiistä!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan persiistä!!

Vieras
Mieheni taitaa olla oikea valepukki pahimmasta päästä! On jäänyt monta kertaa kiinni valheista, niin isoista kuin pienistäkin asioista. Joskus 8v sitten jäi kiinni varastamisesta/ näpistyksestä. Oli varastanut kaupasta videoelokuvia ja löysin murretut turvakotelot kotoa. Siitäkin huolimatta kiisti asian, mutta painostettuna myönsi vihdoin.

Toinen paha valehteleminen liittyy pettämiseen. Mies alkoi käyttäytyä oudosti ja pian sain selville että hänellä on joko ihastus tai toinen nainen. Näyttö oli selvää, mutta hän kiisti viimeiseen asti kunnes jäi melkein rysän päältä kiinni =(. Aikaa tästä on n. 4 vuotta.

Viimeisin valehtelu liittyy tupakanpolttoon. Ollaan molemmat lopetettu 2v sitten, mutta mies polttaa silti salaa töissä. Hän kiistää tietysti asian vaikka taskusta löytyy tyhjiä askeja, vaatteet ja sormet haisee tupakalle.
Kerran tulin aiemmin töistä kotiin ja hän oli kessulla parvekkeella, lupasi ja vannoi ettei polta enää, mutta polttaahan tuo, en ole tyhmä ja haistan kyllä!
Miksi pitää valehdella!!??
Mä en luota mieheen ollenkaan enää =(( En uskalla edes ajatella mitä löytäisin hänen puhelimestaan, jos alkaisin penkoa sitä...
Toisaalta en usko että hänellä nyt ainakaan mitään suhdetta on, sillä olen hyvävainuinen ja mies jää nopeasti kiini jos jotain salattavaa on.

Sun mies on varmaankin syystä tai toisesta sellainen ihminen joka kerta kaikkiaan vaan on valehtelija. Se on hänen luonteessaan eikä siitä välttämättä pääse eroon koska ei koe sitä vääräksi.
Mulla on kaveri, tai no ei me enään oikeastaan edes nähdä. Hän on oikein mukava ja fiksu ihminen mutta ei pysty olemaan valehtelematta. En usko että aina edes itse huomaa sepittelevänsä tai muuttelevansa juttuja.

Vaihda mies. Uusia miehiä löytyy pilvinpimein baareista esim. Tai voit viettää vallatonta sinkkuaikaa ja harrastaa seksiä niin paljon kuin haluat. Niin minäkin teen nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ULLA50V:
Vaihda mies. Uusia miehiä löytyy pilvinpimein baareista esim. Tai voit viettää vallatonta sinkkuaikaa ja harrastaa seksiä niin paljon kuin haluat. Niin minäkin teen nyt.

just ja tuohan on ainoa oikea ratkaisu....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Miksi tyydyt tuollaiseen elämään, etkö ansaitsisi jotain parempaaa :hug:

Niin ja kuvittele, tein sen kanssa vielä lapsenkin, menin naimisiin ja rakensin talon =(

Jokainen meistä tekee virheitä, eikä aina niitä tehdessään tiedä tekevänsä väärin. Mutta nyt varmasti tiedät että voisit elää onnellisemminkin, ilman jatkuvaa pelkoa toisen valheista ja ilman sitä pettymyksen tunnetta kun selviää että se taas valehteli. Mieti mitä elämältä haluat, miestäsi tuskin pystyt muuttamaan, voit vain hyväksyä tai lähteä. Itse taistelen aina kaikkea tyytymistä vastaan, eikä minusta olisi siihen, mutta jokainenhan tekee niin kuin itselle on parhaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ULLA50V:

Ehei, sitä iloa minä en hänelle anna että saisi talon ja myyntiin tätä ei laiteta, prkl kovalla työllä rakennettu!
Mutta voinhan aina muuttua etäiseksi ja alkaa viettää omaa kivaa pikku elämääni... :/

Ap:lle iso myötätuntohalaus :hug:

Jotkut neuvoo jätä mies, etsi uusi.

miten lyhtnäköistä :snotty:
VAIHDA MIES, VAIHDA ONGELMAT.
Ihmistä, jolla ei ole puutteita, sellaista ei ole.
Itse suosin mieluumin sellaista, että keskitytään niihin haasteisiin mitä nykyisessä parisuhteessa on eikä aina juosta pakoon ja pois.
Tietysti joskus se on hyvä vaihtoehto.
Mutta pakonjuoksemalla ei pääse karkuun, ainoastaan lähtöviivalle, yhä uudestaan ja uudestaan.

Joskus tuntuu, että elämä ilman miestä ois se helpoin vaihtoehto....ja mulla on nyt sentään ns hyvä mies (jos sellaista sanontaa voi käyttää). En jaksais valehtelua, vaikka kuinka "juoksisin pakoon" sitten.

Taivuttele mies terapiaan. Valehtelulle on syynsä, joka pitää selvittää ja sen jälkeen paneutua siihen alkuperäiseen ongelmaan sekä uusien käyttäytymismallien opetteluun.
Jos mies muuten on se, johon rakastuit, älä heitä hanskoja naulaan. Hän voi muuttua, jos vaan saa ammattiapua. Tsemppiä :)

Yhteistyössä