opettajan tìssìt järkyttävät

Johnny Appleseed

Tunnettu jäsen
05.03.2024
7 292
1 286
113
Nuori naisopettaja on ongelmissa, laittoi "vahingossa" Snapchatiin tìssìkuvansa oppilaiden nähtäville. Tuota vahinkoa epäilen, miksi lähettää kuva omalle miehelleen, joka näkee ne maitorauhaset kai joka päivä?

Lukiopojat olivat varmaan mielissään. Mutta hyvä esimerkki siitä, että opettajan kaveeraus oppilaliden kanssa ei aina ole vanhempien mieleen, Wilma on Snapchatia turvallisempi....

Paikallinen poliitikko vertaa dickpicin lähettämiseen suosiota kalastellakseen?
Ajatusleikkinä: jos kyseessä olisi ollut miesopettajan alaikäisille oppilailleen lähettämä dickpick, olisiko reagointi ollut toinen? Jatkaisiko opettaja työssään ja tutkintapyyntöä ei olisi tehty?

Lapset ovat järkyttyneitä kuvasta? Kai jokainen lapsi on nähnyt äitinsä, sisarensa, tätinsä, mummonsa, maailman starojen.... rinnat. Taitavat olla vanhemmat ja varsinkin äidit niitä, jotka ovat eniten järkyttyneitä.
Vahinkoja sattuu opettajillekin ja järki jo sanoo ettei opettaja tavoittele oppilailtaan mitään erityishuomiota.

No mutta olen minäkin lähetellyt kuvia omistani.

Ja kun niitä voi lähettää muillekin niin ei ole järjenhiventä lähettää mitään keskenkasvuisille penskoille.

Mut ei sitä ääneen julkisesti saa sanoa että sen piti mennä vaikkapa kakspluspalstan hurmaavalle omppuherralle. Eihän?

Ai tälle palstalle olet lähettänyt tissikuvasi?

Tännekin.

Olen exhibitionisti. Ja sitä saa kuka tahansa olla, kunhan ei vilauttele lapsille tai sellaisille jotka eivät halua nähdä.

Mulla oli aina varoitus että linkin takana näkyy. Ei ois pitänyt kenenkään silmiin vahingossa livahtaa. -Ellei sit tahallaan ängennyt nakuiluketjuun tuijottamaan ja pahastumaan.

Tännekin.

Olen exhibitionisti. Ja sitä saa kuka tahansa olla, kunhan ei vilauttele lapsille tai sellaisille jotka eivät halua nähdä.

Mulla oli aina varoitus että linkin takana näkyy. Ei ois pitänyt kenenkään silmiin vahingossa livahtaa. -Ellei sit tahallaan ängennyt nakuiluketjuun tuijottamaan ja pahastumaan.
Eikös täällä ollut joskus muinoin se tissikuvaketju, löytyyköhän vielä?

Yhteistyössä